Sverigetråden - Barbariupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=sg8w4P9TCwoGonatt
friatider.se/stefan-l-fven-jag-r-en-enkel-svetsare
motpol.
youtube.com/watch?v=VZH0gWkfWnw
ne.se/uppslagsverk/encyklopedi/lång/nordisk-ras
twitter.com/NSFWRedditVideo

>leverpastej
>överklass

>Har fått fucking finnar på brösten
Hur FAN blir jag av med dem

>folk som skriver dom

får man klämma på tutten

äckligt

Antiseptisk kräm + plåster över natten

vet inte skillnaden mellan de och dem favä
enklare att bara skriva "dom"

Vilken BH-storlek har du?

Nej bögjävel

>puffiga gynotuttar
uppsala?

Varför har du inget hår på bröstet din lilla finska bög? Inte ens stubb...

dem bör skjutas allihop

hell FUCKING seger

Tack favhu

Käft

>Trådens """"nordgermanska"""" visar vilket skamligt stadium detta rike befinner sig i. Ingen kan lägre avfatta språket i dess korrekta skick, språket format av mästerrasen för att brukas i all evighet av dess adepter. Språket är sprunget ur folket, varför tror ni judarna urholkar det.

Språk utvecklas med tiden.

...

youtube.com/watch?v=sg8w4P9TCwoGonatt tråden

är det gains eller chipstutte som jag ser?

Bara att tänka såhär
De = vi
Dem = oss

friatider.se/stefan-l-fven-jag-r-en-enkel-svetsare

>SD-ledaren Jimmie Åkessonkontrademed att det minsann var Socialdemokraterna som inrättade ett rasbiologiskt institut och stämplade "j" i judars pass.
>stämplade "j" i judars pass.

Herrejesus, sveriges gyllene år.

motpol.
nu/gastkronikor/2017/10/09/den-kulturmarxistiska-revolutionen-del-1/

Gains

...

och vad hade mitt brev med detta att göra??

Kan inte tyda vad du menar med den mémen...

fina siffror tutt-user

>Man ska också komma ihåg att bekvämlighet lätt blir människans bästa vän. Och i samma paket ligger skygglapparna.

rannsaka dig själv och lär dig mästerspråket

...

De = They
Dem = Them

Det ÄR den semitiska juden! Jag SKA avslöja han!

Tyska är mästerspråket

vad menade du med detta

honom*

>Diskbänken fylld med disk från så många dagar sen att jag inte ens minns vilka måltider de är ifrån

>mästerspråket

>dkn brorsan kommer köpa ut snus till mig imorgon
Shit va najs det kommer va grabbar

bajsade någon annans kanal på sig här? det här är inte ett (du) på det brevet

Jaha, ser det nu också.

du gav mig ett (You), undrade bara varför

>språket
>utveckling
>devalvering

>kultur
>utveckling
>degeneration utan djup

>folk
>utveckling
>genetiskt monotoni

Är juden så pyramidalt enfaldig att de måste sänka intagsnivån till ett spädabarns perception?

Död till juden och död till judens alla troslärda, dig inkluderat ditt avskräde.

Idag ringde jag till min vårdcentral och nästan grät i telefonen, jag kopplades till en psykolog och har fått en lång läkartid om 3 veckor.

Kommer de tvinga på mig antidepressiva nu?
Någon som gått KBT innan?

...

Det är judisk hjärntvätt

>you

dds

kanalx fällde in duet som en del av l1ken favä

Syns inte för mig

vad ringde/grinade du om?

Psykologer skriver inte ut mediciner, det gör läkare, och ingen kan tvinga dig att äta något.

www.youtube.com/watch?v=00test00 Kanske för att posten länkades på samma rad som en dutub-länk?

>The Nordic race was one of the putative sub-races into which some late 19th to mid 20th century anthropologists divided the Caucasian race. People of the Nordic type were to be mostly found in the Nordic countries. The psychological traits of Nordics were described as truthful, equitable, competitive, naïve, reserved, and individualistic.

>Individualistic

Varför skriver du inte på Urgermanska ditt avskräde?

>dkn ringde för en månad sen och har fortfarande mer än en månad kvar innan min tid

Gå till en psykoterapeut om du har svåra problem

Stå emot SSRI-juden

(Du)
nöjd????????????

Jag har haft ångest väldigt länge, och under det senaste året har det blivit mycket värre.
Jag hittar på ursäkter och skit för att inte gå ut med vänner och jag sitter ibland helt ensam i månader.

Kan se den men inte den tidigare
Kanske utan mellanrum
youtube.com/watch?v=VZH0gWkfWnw

någon annan här som får lätta hjärtklappningar ibland bara när man runkar? misstänker att det har och göra med att man glömmer andas

Good evening brothers, how goes it?

Som jag sa, jag snackade med en psykolog, som bokade en LÅNG läkartid till mig (alltså inte en akut tid som de sa att jag skulle ringa dagen efter för. Men de tyckte det var bättre med en bokat möte så jag får mycket tid med läkaren).

Det är med denna läkare som jag kanske får medicin eller en remiss till KBT.

...

>dkn spelar fortfarande wow

"Ett grovt misstag" - Jag

>Stå emot SSRI-juden
>jag vet bättre än doktorn
Axel ...

>dkn lägenheten full av uråldrig gammal disk som står och möglar och växer samman
>dkn dessa unkna små öar av glas och porslin har utvecklat sina egna ekosystem med kryp/flugor/varelser
>dkn skymtade en mus i ögonvrån häromdagen

har inte vågat sagt nåt till hyresvärden än

I don't care about mandatory swedish, we have mandatory english too so anybody crying about mandatory swedish is just a cuck who got cucked by the swedish bull.

lol nbög

Rädar du eller minispelar du?

>stoppa i sig droger när det kan undvikas

youtube.com/watch?v=VZH0gWkfWnw (You) #>youtube.com/watch?v=VZH0gWkfWnw (You) #

Jag fick (du) men har inte kanalx. Jaja.
God natt!

>kopierar in text bakom en pil

måste vara sant

>du är en smutsig jude

Nästa gång kan du avfatta på helgad nordgermanska om du vill att jag ska avkänna tecken

i sverigetråden pratar vi svenska pekka

>ångest

Jagjagsjukdom

>Jag hittar på ursäkter och skit för att inte gå ut med vänner och jag sitter ibland helt ensam i månader.

KVÄÄÄÄ

Gunther, Hans F. K., The Racial Elements of European History, translated by G. C. Wheeler, Methuen & Co. LTD, London, 1927, p. 3

I'm too drunk for that

...

>när det kan undvikas
>jag kan ställa diagnoser över anonyma bildbräden

>knark är bajs
Gun Britt, 57 ...

Jag samlar bara mounts och transmogs nuförtiden

Har inte rädat sedan början på WoD

knark är ju najs

Se där, ja det är ju okej tidsfördriv om inte annat

ne.se/uppslagsverk/encyklopedi/lång/nordisk-ras

detta fava bara efterblivna tanter som sager sa, antingen for att de faktiskt gatt pa det, eller for att de ar radda att sjalva bli avslojade.

>Jagjagsjukdom
Jag vet. Men svt är väl fan bästa stället att hitta annat folk som också är rädda att gå utanför dörren?
>KVÄÄÄÄ
Det är vad det är, men jag känner mig hopplös när jag ser människor som jag gillar långsamt tappa intresset att vara mina vänner.

>antyder att läkare som läser högst 2 terminer av psykiatri innehar någon slags auktoritet
...

antidepp ska i princip användas när patienten är sängaliggande pga depression eller aktivt planerar sitt självmord

de var nog aldrig dina riktiga vanner helt enkelt.

>Men svt är väl fan bästa stället att hitta annat folk som också är rädda att gå utanför dörren?
ja

Skillnaden är att du har vänner att förlora

vada "ska"? de som producerar pillren vill val salja maximalt..?

>Jag hittar på ursäkter och skit för att inte gå ut med vänner och jag sitter ibland helt ensam i månader.
Medicin smakar inte gott! Gå ut med vännerna och berätta vad du känner, det för er närmare varandra. Lägg märke till vad du känner när du håller på att fega ur och ta kontroll över den känslan.

Hell seger!

EY JONTE SHADOW OF WAR ÄR CRACKAT MANN1

seriost det kan vara att vannerna gor honom sjuk ocksa vet du. det ar inte sarskilt bra ide att ge diagnos over internet.

I princip, eftersom antidepp utöver sådana situationer är mer eller mindre överflödigt

AHHH NAJS SEBBE VI SES PÅ DISCEN

Är AFAbögen här?

Det är sant, jag är inte i världens sämsta situation men jag är trött på att det bara blir sämre och sämre.
Fy fan va det suger
>Medicin smakar inte gott! Gå ut med vännerna och berätta vad du känner, det för er närmare varandra. Lägg märke till vad du känner när du håller på att fega ur och ta kontroll över den känslan.
Saken är den att jag kunde fungera på det sättet innan. Jag kände förfärlig ångest men kämpa mig igenom det. Men allt eftersom jag misslyckades med mer och mer i mitt liv så blev det värre och det senaste året är det bara skit hela tiden, istället för skit för det mesta.

hela var varld bokstavligen badar i overflod. folk stressar till att kopa massa javla skit de inte behover.

Jag förvandlade mig själv till en saltgurka, Mårten!

Jag är saltgurke-Rick!

Om du har ångest konstant över en längre tid så är det som att ha en "riktig" sjukdom. Det är patologiskt om det påverkar dig så mycket.

det är inte så farligt, läs på om hur det funkar istället för att rapa upp moraliska floskler som du hörde från din morsa

battre det an en bostongurka ;)

>det ar inte sarskilt bra ide att ge diagnos over internet.
Därför jag gav rådet att iaktta känslorna som sätter stopp för honom. Utifrån den iakttagelsen kan han antingen strunta i ångesten/nojjan eller välja ett annat sätt att gå vidare med sin situation. Att vara sjuk och för rädd för medicinen är SJUKT!

tror allt aer ett pahitt. ni bara forsoker fa folk angsliga era manipulativa javla apor.