/Norgetråden/

ubåt-utgave

forrige:
trådmusikk:
youtube.com/watch?v=FZLIcQf47TQ

Other urls found in this thread:

nettavisen.no/nyheter/--vikinger-broderte-allah-pa-klrne/3423380342.html
twitter.com/AnonBabble

2013

9 June, Malmö, a hand grenade exploded in a garbage shed on Ramels väg, damaging several cars.[11]
14 September, Malmö, two people were hospitalised after a hand grenade exploded at Köpmansgatan.[11]
9 November, Malmö, a device exploded in the stairwell of an assembly building in Norra Grängesbergsgatan.[16]

2014

26 January, Malmö, a hand grenade was thrown into the window of a family's home in Seved. Thought to have been thrown by the assailants into a mistaken apartment, the family of three were said by police to have likely survived only because the father managed to close the bedroom door in time.[11]
3 February, Malmö, a device exploded outside the Malmö District Court building, blasting out several windows.[12]
15 April, Malmö, a grenade exploded outside a restaurant in Adelgatan.[11]
6 May, Malmö, one man was severely injured after a grenade was thrown into his apartment on Estlandsgatan. The grenade was thought by police to have been thrown into a mistaken apartment by the assailants.[11]
19 May, Malmö, a grenade exploded in Seved damaging eight cars and several buildings.[11]
23 May, Malmö, a device exploded near Möllevångstorget.[12]
27 October, Malmö, a bomb attack on the nightclub ship Prins Bernard.[12]
13 November, Malmö, a device exploded outside a restaurant on Baltzargatan blasting the entrance.[12]
20 November, Malmö, a device exploded outside a residential villa with a family inside in Rönnbackegatan.[12]
29 November, Malmö, the Malmö District Court building received damage to the entrance in a major bomb attack which shattered windows in the nearby buildings.[17]
20 December, Malmö, the entrance of the Victoria Park real estate office was blasted in an explosion.[12]

24 December, Malmö, Victoria Park real estate offices were bombed for the third time, creating a hole in the wall and blasting out nearby windows.[12]

>2015
22 January, Malmö, a device exploded outside a residential building, damaging the exterior and shattering several windows.[12]
2 February, Malmö, windows of the Modern Museum were blasted out and two cars were damaged after an explosion in central Malmö.[12]
7 February, Sollentuna, a grenade exploded in the stairwell of an apartment block in Edsberg.[18]
27 March, Malmö, a device exploded outside a residential villa in Arlöv.[12]
10 April, Helsingborg, a device exploded after being thrown into an apartment balcony.[19]
23 April, Malmö, a restaurant was damaged after a hand grenade exploded in Adelgatan.[20]
30 April, Malmö, a device exploded outside a residential villa with three people inside in Husie.[12]
21 May, Uppsala, two hand grenades exploded after being thrown into the nightclub Birger Jarl.[21][22]
4 June, Malmö, a device exploded damaging a local store and several cars in Kroksbäck.[12]
12 June, Malmö, two passers-by were injured when a grenade exploded in Rasmusgatan in Seved.[23][24]
12 June, Gothenburg, four people including a 4-year-old girl were killed in a car bombing in Torslanda.[3][25]
16 June, Malmö, an explosion occurred in Almgården near Rosengård.[24]
20 June, Malmö, two live grenades were thrown at an apartment building in Kroksbäck, but failed to detonate. 60 people were evacuated.[24][26]
13 July, Malmö, a hand grenade exploded outside a family residence in Augustenborg.[23][24]
15 July, Malmö, a grenade exploded near a residence in Arlöv.[23]
17 July, Malmö, three cars were damaged after an explosion in Branteviksgatan.[12]
21 July, Malmö, one man was injured after a grenade exploded outside a community hall on Norra Grängesbergsgatan.[23][24]

meh dere tar poenget lol fy faen

>Autisten over alle autister er kanskje nasse
Oj, sjokkerende... NOT!

...og dette er hvorfor Kim Wall måtte dǿ. Peter Madsen gjorde ingenting galt fåvæ.
#BefriMadsen

"Autisten over alle autister" har jv. Har du?

Det var ikke det jeg tenkte. Jeg tenkte at han lener seg litt på hǿyresiden. Jeg er 99,999999% sikker på at han ikke er en nasse. Det er han tross alt for smart til å være.

Byggingin rétt hjá er að brenna

Hvað á ég að gera?

Det skjer mye dritt i Malmo, hva annet er nytt?

drikker en blodig mari fåvæ

Lǿp bort og film.

Nei, men det er fordi jeg ikke har penger.

Disse to raddisene er ganske plagsomme.

takðu fleiri myndir fyrir okkur

>han vet ikke om Kim Wall
fy faen. fǿlg litt med, user.

...

þetta

Har de kommet noe lengre egentlig? Sist mener jeg å ha lest at de fant avsagde armer og kroppen hennes.

steller i stand noe kaffe mens jeg skrur opp volumet til den påbegynnende sendingen av dagsnytt 18 på nrk2

Sosial autisme overskrider generell intelligens. Dette er fyren som furter og kaster buketten med blomstre i gulvet han fikk som nr 2 i en liten vennskapsturnering da det var prisutdeling.

De fant hodet, og etter det har Madsen nektet å snakke med politiet.
Var i alle fall det jeg leste i forigårs.

>Kjendis med penger
Oj ja det var jo rart. Aldri hǿrt om at de får seg jver

Kan ikke alle bare holde kjeft? Hvorfor må alle drive å ytre seg hele tiden, skrive, snakke, masse, hyle, bælje, tekst, mail, sosiale-medier 24/7, tv-sendinger, snakking snakking snakking! NEI!

Nå er det nok, kan vi ikke bare ha en dag hvor alle holder kjeft?

...

...

jada

Jeg innser mer og mer at tiden for argumenter er forbi.

vil egentlig ikke det

>Han lot seg åtes
Er du en sånn autist som tror kun på 4kannal finnes konseptet trolling?
Eller hva, Jack Nilssen?

Men det er jo usaklig å bare tenke at han er nazist uten å i det hele tatt fått noen hint som peker dithen.

SORTET

is it true norway could singlehandedly destroy the US in a week?

hvem faen bryr seg?

ja bror

lmao no

ja

Jeg er ikke en av de autistene som sier han er nasse. Det tviler jeg på. Men skal ikke se bort i fra at han har noen ideer som heller på althomsene sitt territorium i og med personligheten virker ganske lik med dem. Men han kan godt ha noen utpå venstre og. Som jeg sa, jeg bryr meg ikke, og vet ikke fordi han nettop ikke benytter seg av stillingen sin til å sprǿyte ut politkk i den ene eller andre retningen

Tók eina mynd og flúði

innafor å legge seg nå?

ja det er vel det

vel gert

Det er helt innafor å gå på butikke og kjope en ol eller to eller tre eller fire eller fem eller seks eller sju eller åtte eller ni eller ti eller elleve eller tolv

>Molyfag
>Godt voksen mann
>Sutret i en time over Kjǿnnheten og Udyret

kanskje dere skal begynne tro på gud

Vil du ha muslimer og negere i landet ditt? Ville du skrudd tilbake tiden og nektet dem adgang om du kunne?

Gratulerer, du er 90% nasse bare at du ikke tör å deportereres det som må deporteres. Når du forstår at det er jöder som har pushet multikulturalisme, svart innvandring osv i over 100 år, vil du være 100%.

>inb4 muh totalitær stat
Totalitære stater oppstår i kriser, som i Tyskland og Italia, hvor tilfeldigheter var forskjellen mellom fascisme og kommunisme.

Hvorfor tror dere egentlig at han har autisme? Han er bare dårlig taper.

tror ikke det du

ja si hei

Kanskje du skal begynne å se på Richard og Morten, så du kan lære litt om universet.

Italiensk facisme fǿr Tyskertaperne tvang dem til å bli som tyskerne var langt overlegen lille hitlermannens variant.

Vet du hva forskjellen var mellom Italia og Tysk facisme?

Det er synd jödene begynte å raseblande med oss, er så mye vanskeligere å spotte dem nå.

Dette er bare tåpelig lesing. Å være innvandringskritisk er ikke sammenlignbart med å være nasse. Jeg vil alldeles ikke ha sosialnasjonalisme som politisk ideologi her i landet. Jeg ǿnsker ikke totalitærisme eller fascisme av noen form. Jeg er 0% nasse fåvæ. Innvandringskritisk =/= nasse

>Vet du hva forskjellen var mellom Italia og Tysk facisme?
rase vs. nasjon/religion

de som farger håret blondt er verst.

>bekymret verken over jödeproblemet eller raseproblemet
>overlegent
Haha.

såg hittades igår

innafor å henge seg nå?

h-hallo? m-mamma?

nettavisen.no/nyheter/--vikinger-broderte-allah-pa-klrne/3423380342.html

VI VAR

Tilogmed Evola ville nok vært uenig med deg der lille venn.

Nei, selvfolgelig ikke. Slutt å stille dumme sporsmål. Atomprogrammet vårt er kun til forskning, det er ingen atomvåpen på Haakonsvern og langdistanse-rakettene våre brukes kun til forskning på nordlys og andre fenomen i atmosfæren.

Ok, nå skal jeg legge det klart og tydelig ut for deg. Du vil ikke ha muslimer eller negere her, korrekt? Hva skal vi gjöre med det? Enten forblir du en invandrings"kritisk" hanrei som tillater at norge blir islamifisert og negrofisert, ellers så gjör det du noe med det.

For å gjöre noe med det, må vi deportere 100-200 TUSEN, for å få til det trenger vi konsentrasjonsleire og hele pakka. Og vi trenger et STERKT politi som knuser all motstand.

slett dette

>han vet ikke at det han "vil" er irrelevant
>han tror at negrene og masseinnvandringen kan stoppes demokratisk/politisk
>han har enda ikke skjont at flere millioner mennesker må do for å redde Europa
>han forstår ikke at ingen av problemene kan loses uten fascisme
>han forstår ikke at europa unektelig kommer til å bli fascistisk igjen når det står om liv og dod

Jeg liker egentlig nasisme. Men hvorfor er alle våre tilhengere så grusomt stygge? Og hvorfor er alle over 20 tattovert og derfor besudlet sin naturlige skjǿnnhet? Så lenge disse idiotene bedriver slikt vil ingen ta oss seriǿst. Jeg er ikke en Brad Pitt selv, men jeg har i det minste ikke tattovert meg.

Dette for svarte helvette.

bilde

*ny-nazister

Og hvor er du har sett alle disse? tror du skal slutte med larpen jeg henrik.

Nettop. Etnosentrisk facisme er bokstavelig talt å gi fienden gratis rekrutter. Og uansett hvor tǿff lille Ola fǿler seg, så kan ikke han og de 10 kompisene vinne over 100 stykker egentlig er enige men som er nå truet for sin overlevelse.

For ikke å snakke om at Italia vokst som faen ǿkonomisk og militært fǿr Hitler kom og ǿdela alt og skapte massiv splittelse innad i Italia pga autismen sin. Benito er den ekte offeret her.

tenker vel kanskje vi alle skal gi opp jeg da

Fordi å være nazi-per er sosialt uakseptabelt, derfor er det ytterst få suksesfulle som "går ut av skapet" med meningene sine vedrorende nazisme, men de som ikke har noen ting å miste (eks-kriminelle, "tapere", stygge folk) bryr seg ikke om hva andre mener og kan derfor dedikere seg til saken. Du ser samme fenomen med ekstreme venstre også, forresten.

Hvorfor tapere i parentes?

Fy faen, du kan bokstavelig talt se de slaviske undermenneskelige rǿtter på disse folka.

Fordi det ordet er vagt. Et annet aspekt av fyren som ble brevet er jo også selvfolgelig at fyren er en NY-nazist, som er mer en form for kantete punk-subkultur enn noen form for legitim politisk bevegelse.

I dag er det vanskeligere, men för i tiden? Nei. Ganske sikker på at Hitler var mer elsket av folket enn Mussolini, för krigen

Kommer Bring på dora gutta

Jeg er forvirret hjelp meg

ja din tusseladd, de ringer enten 30min for de kommer, eller så ringer bare på dorklokka

>Du vil ikke ha muslimer eller negere her, korrekt?
Ikke helt korrekt. Jeg kan godt ha noen negre eller noen med annen etnisitet enn meg her, sålenge de er en veldig liten gruppe som ikke kan true majoriteten(oss) på noen måte. Skulle jeg kunne gått tilbake i tid, som du sier, så ville jeg nok gjort det sånn at vi hadde hatt veldig lav innvandring, og at de som eventuelt kom var kun kompetente mennesker som forskere (ikke samfunnsforskere eller historikere/filosofer selvsagt). Men hvis det er en ting jeg skulle nektet helt, så er det Islam. Jeg er ganske fristet til å nekte den religionen fåvæ. Usikker på om jeg ville gjort det uansett da. Men fristet er jeg.

Alt det du sier om deportering og konsentrasjonsleire er jeg uenig i.

>Kjǿnnheten og Udyret

>Men hvis det er en ting jeg skulle nektet helt, så er det Islam. Jeg er ganske fristet til å nekte den religionen fåvæ
Gratulerer, du er fascist.

>Ekte herremenn som er hǿyt utdannet og bra fysisk form
>Guttunger som er i sin rebelske fase og tror de er "hardcore"

>Alt det du sier om deportering og konsentrasjonsleire er jeg uenig i.
du vet det er sant, du bare nekter å innrömme det

Kanskje litt når det kommer til religionsfrihet. Merk deg at jeg sier at jeg egentlig ikke tror jeg ville gjort det. Det har med å gjǿre at jeg synes det blir for lite demokratisk. Men jeg vil jo uansett si at det å nekte en viss religion er langt unna å ha en nazistat.

*tilpasser meg kulturen din*

>Bare kortvokste gutter
>Ikke ei eneste jente å se
Lurer på om de er sånne sinte bitre jomfruer.
Ikke at det har noe med hvorfor de betaler norfront's lederskap millioner av kroner for å gi dem en ganske stygg uniform. Skulle hǿrt med Hugo Boss om de kunne mekke et par. Men sånne klær koster jo mer enn hva NAV vil gi dem.

Tusen takk, anonsen. Du er snill.

Nei fåvæ. Jeg ville aldri gjort noe sånt mot andre mennesker uansett om det er snakk om muslimer.

norrǿnt?

Er dette sånn nu-ironisk megmeg? Moly er jo ganske sterk tilhenger av ikke-agressjonsprinsippet mot alle enn sin egen mor.

Hva snakker du om? De ser jo bedre ut enn NSDAP, både i ansiktet, kroppen og stilen.

Eneste er at NSDAP var krigsveteraner så det ble litt mindre LARP for dem å gå rundt i militærkledning

t. nasse

bildet er et direkte sitat, tror jeg.

>Jeg ville aldri gjort noe sånt mot andre mennesker
Vent. Snakker du om deportering? Eller tror du jeg mente å gasse folk med "konsentrasjonsleire"? Leire er nödvendig så ikke de tusenvis som ikke er blitt deportert enda ikke fucker opp hele samfunnet

Synes du er en liten fitte som fortsatt tviholder på programmeringen din fåvæ.
>for lite demokratisk
>jeg er ikke nazi altså
Tispe.

>"Women who choose the assholes will fucking end this race. They will fucking end this human race if we don't start holding them a-fucking-countable. Women who choose assholes guarantee child abuse. Women who choose assholes guarantee criminality. Sociopathy. Politicians. All the cold-hearted jerks who run the world came out of the vaginas of women who married assholes, and I don't know how to make the world a better place without holding women accountable for choosing assholes! Your dad was an asshole because your mother chose him, because it works on so many women! If "asshole" wasn't a great reproductive strategy, it would have been gone long ago. Women keep that black bastard flame alive. They cup their hands around it. They protect it with their bodies...Keep fucking monsters, we get catastrophes, we get war, we get nuclear weapons, we get national debts, we get incarcerations and prison guards and all the other florid assholes who rule the world. Women worship at the feet of the devil and wonder why the world is evil.

T. Molyneux, en rasjonell fritenker som ikke er en bitter jomfru.

1: gjeninnfǿr jǿdeparagraf
2: innfǿr muslimparagraf
3: si hei

MIKKEL STENG HAN AV MIKKEL, STENG HAN NED

gutta...

...