Hårete Jonas marklǿft Untermensch vs. glattbarberte Torgild lǿpetur Übermensch

hårete Jonas marklǿft Untermensch vs. glattbarberte Torgild lǿpetur Übermensch

Other urls found in this thread:

i.imgur.com/1owzhHA.jpg
twitter.com/SFWRedditVideos

For hårete lår, som lår skal være

Uno ITALIA

er mogleg du har APT Zydrunanon, du bor arbeide meir med mobilitet og haldning.
Barberte bein er berre rart fåvæ

Youtube suger. Netflix suger. Norgetråden suger. Kvinneguiden suger. Facebook og alt det der suger, åpenbart. Hva faen skal man gjöre

Det blir bare bedre og bedre, fåvæ. Kjenner ikke noe til det lenger, men bare noen måneder siden så plagde det meg mens jeg gikk tur.

Godt godt, får du rotert knea dine til korrekt stilling?

>han leser ikke boker

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Kjedelig det og.

så vi bruker dette misfosteret av en tråd
ja ja

natta gutta

dette

>kjedeligt å lese boker
VRÆÆÆÆL

Det ene kneet er litt merkelig, men tror det er fordi jeg har flate fotter og de ikke er like flate og det er litt vanskelig å holde anklene fra å kollapse. Om du tenker på bildet hvor knærne peker rett frem, så var det med vilje for å ta bilde liksom

Den som har laget denne tråden burde skjerpe seg!

vi flytter det hit

Skjönner meg ikke på BDSM, men jaja... hvor kjekk er du og hvor fin var hun? Tror du Jodel er bedre for tilfeldige knull enn Tinder?

Å vere plattfot kan ofte henge i saman med hoftestilling, men det kan vere vanskeleg å avgjere kva som vert utvikla fyrst, med mindre ein veit det er medfodd plattfot sjolvsagt.

Har alltid vært plattfot, kunne aldri ha joggesko fordi det gjorde så vondt i fottene, så alle gymlærerne mine var alltid sure på meg.

Men ja, om jeg slapper helt av så blir det apt, men når jeg forhindrer anklene fra å kollapse så star jeg normalt.

Takk for tipsene

Fortell meg om fetisjene deres, gutta.

Fy faen, for en jævlig elendig tråd. Heng deg snarest.

...

i.imgur.com/1owzhHA.jpg
jenter som bruker heroin

...

Tråden din er ikke sökbar din fitte.

bump

vilken är norges yppersta folkmusiklåt och varför är det invandrarsången?