/norgetråden/

fitteutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7cufG2Dlxvk
vimeo.com/41166505
therightstuff.biz/2017/10/12/the-marantz-tapes-part-1/
liveleak.com/view?i=12c_1447784740
youtube.com/watch?v=89Dd4RmkpU0
youtu.be/kzIRG525l6s
twitter.com/SFWRedditVideos

vi tar denne.

er det innafor å prompe litt dodelig gass

For deilige jv-er

med dype og meningsfulle tatoveringer

>dfn til og med anders er mer normiss enn deg
jaja

>dfn ingen finsk jv

SLUTT Å GI MEG DFNIJV

Det bildet er så sinnsykt deilig. Lagret du det av en nordmann på Sup Forums?

det er vel finsk, er det ikke det da? Har vært i sirkulasjon på kanalen i mange år

Nei

Jo, regner med at det er finsk. Men jeg har postet det mye på pol i det siste

faen har hatt jævlig mye gass i det siste, får jævlig ondt hvis æ ikke slipp en ekstra stor gort kver time

For kosing med innehavere av fitter

du må husk å ta av buksa di når du gå på do!!!

samme her ass

jeg lurer på om det er for mye protein eller noe sånt

altfor mange amerikanere på Sup Forums fåvæ, misliker det brettet ganske mye nå

youtube.com/watch?v=7cufG2Dlxvk

Kjenner det rösker litt i en nasjonalistnerve når jeg ser på denne videoen, selv om det ikke er vårt land gutta.

Hvis du ikke kjenner igjen dette er du en nyhomo som må tilbake

faen så irriterende disse valpene er fåvæ
"muuuu muuuu muuuu" hele dagen

Hvordan kan æ få en samisk jv?

veit ikke hafthor

flytt til finnmark

kinoutgaven

vimeo.com/41166505

Hvor mange er det seriost som er aseksuelle her i tråden?

...

Er ikke sikker på om det er dette eller at jeg bare hater kvinner og derfor har blitt apatisk.

JEg vil bare gråte om jeg kunne gråte resten av livet mitt hadde det vært perfekt

...

God natt da gutta, det ble mye folelser i kveld, men dere må huske å dromme positive drommer om vakre jver.

>når noen bare brever et bildet men det er liksom alt du foler

Jaja gutta.

>være meg
>dra på samfundet med gutta
>2 jenter kaller meg kjekk og begynner å snakke med meg
>får panikk
>"jeg skal en tur på do"
>forsvinner ut og loper hjem
Hva i alle dager kan jeg gjore? har ingen ide hva jeg skal si og hvordan jeg skal oppfore meg.

Jeg er et sånt menneske som da bare har fått mennesker som liker han over internett men det jeg alltid gjor er å få dem til å mislike meg nok til at de ikke gidder prate med meg lenger det funker hver gang jeg antar det funker i det virkelige liv også.

Pek ut ting som minner deg om Weimar-republikken.

skaff deg en sånn og fyll 40% sprit i den så du har med deg i nodssituasjoner som det

er litt sånn jeg også, foler jeg er for rasjonell for florting og det er ganske primitivt egentlig

t. jomfru

Kanskje dere skal melde dere på rehab

>gå tur
deilig fåvæ
melder meg på

har noen ganger vurdert å bli alkoholiker også dra på rehab fordi det virker som en ganske sikker vei til et sosial liv

Brev noen gode eller dårlige bilder fra deres liv da gutta. Dette var et godt et.

Alle på alkis-avdelingen er 50+ og helt forpult hjerneskada. På narko-avdelingen er det mer yngre folk (på avdelinger for unge er alkiser og narkiser sammen da), det vanlige er vel 20-50. Finner som regel noen på din alder man kommer overens med, men ikke alltid.

...

vi............ KJORER NÅ!

GI
MEG
DET

Noen som har vært her? Vestlandet

Er det sosialt akseptert å ville ha en bevegelseshemmet partner?

>det var en stund i livet mitt hvor jeg kunne onanert til fullforelse til en video som dette

Det er bare patetisk fordi "fetisjen" er åpenbart et manifest av din elendige selvtillit

hva er greien med rullestol-jver? Hvorfor er de bedre enn vanlige jenter?

det sa

Jeg aner ikke hva du mener med dette.
Personlig synes jeg at de er mer tiltrekkende.

det svarer ikke på sporsmålet mitt

Hvorfor kan ikke du det lenger? Jeg runket til den videoen i går fåvæ.

Du vet at du er for stygg/dum/fattig/whatever til å få en vanlig jente. Derfor setter du sokelyset etter jenter som 99% av kvalitetsmenn styrer unna: rullestoljver. De eneste du trenger å konkurere med er andre tapere, og så lenge du ikke er i bånn i taperhirearkiet har du en sjans.

ja men hva gjor en funksjonshemmet mer tiltrekkende enn samme jenten bare at hun kan gå?

Det at han tror han har en reell mulighet til å få seg et ligg.

...

...

Jeg må onanere til tanken om å onanere på animefigurer med en ikke-eksisterende venn for å få til å nå orgasme i mens jeg onanerer til menn som onanerer på animefigurerer
bare noe jeg tenkte på

Jeg har hatt en jv som kan gå, så det argumentet kan du anse som grundig tilbakevist.
Godt spǿrsmål. Jeg synes selv at det er vanskelig å sette ord på det, men de er annerledes, på en god måte.

dette er ikke gammelt...

Neida, men hvis du ikke har sett viral Sup Forums fra 2015 en gang bör man lyske mer

therightstuff.biz/2017/10/12/the-marantz-tapes-part-1/

kva er ditta?
>88

gutta

er vår ære troskap?

>den kjensla når
>ikkje har vert på nokre anna en /fit/ og /noregstauen/ siden 2016
>ikkje vett kva som hendar utfor desse to

So ist das Leben

liveleak.com/view?i=12c_1447784740
denne originalen ble banna fra youtube etter 8 mill views etter en bullshit copyright claim
trenger bare se noen minutter for å forstå tegninga
men europa er allerede i ruiner for faen
VÅKNE

hva skal det liksom bety?
Höres ut som noe som ikke betyr noe, men som höres dypt ut, og tilhengere av det kan henge sin egen betydning på det selv

Har noen den rǿdpillet versjonen av Taylor Swift - Wildest Dreams?

Er full av megabrutale bilder fra afrika. Tror det ble fjernet fra liveleak pga. copyright eller litt for brutal.

youtube.com/watch?v=89Dd4RmkpU0
Hva tenker vi om dette

>Det eneste nassene klarer å komme med er propaganda som var ment for tyskere under andre verdenskrig
>Men i 2017 klarer denne propagandaen forsatt å lure den lett manipulerende ungdommen

fyfaenfåvæ

Presenter heller bevis for at national sosialisme kan bedre en nasjon. Ikke 80 år gamle propaganda videoer.

ok siden du spor
så er dette den beste hitler-rodpillen
youtu.be/kzIRG525l6s
med masse video, bilder etc fra i dag

jeg lever i et dystopisk mareritt

Dere kan ikke forestille dere hvor ensom jeg egentlig er, det er helt umenneskelig.

Fortell, min venn.

...

folk spor om altfor mye for å være så patetisk

Takk

jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada jada

hallois

skjera

Akkurat kommet hjem gutta, hadde sex i bil gutta.
Vi begynte å snakke via jodel faktisk. Men vi hadde mottes engang over ett år siden, men det var offentlig og bare dumt.

tenk dere å være naut för internett a
det må ha sugd

>sex i bil
teit

hvordan möttes dere på jodel? hovedgreia eller en av de kanalene? jodel > snap >mötes?

Har noen av dere aktivt prövd å få seg dame? Ta det seriöst og gå på flere dater til du finner den rette, ignorere de löse på Tinder og heller satse på ordentlige.

Nei, hun lagde en jodel for noen dager siden om at hun trengte kos eller noe sånt. Så jeg la bare henne til, så fant jeg ut at faen hun har jo jeg mott for. Husker ikke hvordan vi mottes forste gang, men det vil jeg helst fortrenge pga hvor kleint det ble. Så snakka vi litt, og idag sa hun ja til å motes. Så kjorte vi til et avsideliggende sted, helt morkt ute og gjorde det. Jævlig trangt fåvæ.

Men det er faktisk den anonsen som sa han motte en annen jente via jodelkanal som fikk dette til å skje, fordi jeg så en tråd var lagd der om ei jente som ville bli tatt hardt, og neimen var det ikke hun som hadde lagd den jodelen også.

Så ja, sånt skjedde det.

Ja.. var for deprimert og suicidal at jeg ikke ville utsette henne for meg

>hun lagde en jodel for noen dager siden om at hun trengte kos
hun kan jo umulig ha vært fin da

Hun er faktisk nokså fin. Men litt los i guess. Burde kanskje sjekke meg om ei stund fåvæ. Klager ikke, for et år siden synes hun jeg var creepy og nå pulte hun meg. Forstå det, den som kan.

Jeg tenker, vil jeg ha dame eller er det bare samfunnets "normer" som presser meg til det. Jeg er jo midt i utdannelsen og det gagner meg mer å satse på karrieren. Hvis begge jobber kunne det jo funke. Det sies jo at de beste blir tatt för de er 30, men hvilken dame med en grei jobb vil gifte seg för hun er "klar"? Målet med å få seg en utdannelse, iallefall for meg, er jo å få en familie og et hus.

>I guess
>creepy

Vel, gratulerer anonsen. Selv har jeg ikke pult tilfeldige jenter på 2013. Fyfaen

Takk, anonsen. Kan jo hende jeg får voldtektsanklage, man vet jo aldri med jenter idag.

Unnskyld, ikke bank meg.

men men
bare noe jeg tenkte på

*farts in the Norwaythread*

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORGEN JAN PÅLEREEE!

Hva er gukki?

Hva skjer? På vei til å bli småfull

Jeg har bæsjet.

*teleports behind you*
*uses your welfare state*

DÖ TRÅ
(jeg har pizza i ovnen)