/norgetråden/

Nasjonalutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

metro.co.uk/2017/10/17/nazi-grandma-88-jailed-for-denying-holocaust-and-auschwitz-gas-chambers-7005595/
youtube.com/watch?v=pDsJtB2F9i8
youtube.com/watch?v=cQuXU3-zLRA
twitter.com/AnonBabble

side 5 er faktisk ikke det samme som side 10

For vennskap

*bygger landet*

HAHAHAHAHAH NAZISME IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

Poster det her og siden det tok meg litt tid å skrive. Vil også legge til at folk sier alltid "Hvorfor benekter dere det når ingen av Nazi-toppene gjorde det?!", noe som er ren ljug. Ingen av dem gjorde det, utenom kommandanten i Auschwitz, som ble torturert og vitnet om at han gasset 3 ganger så mange som historikere mener ble gasset der.

>Hva er de mest absurde holocaust-historiene?
Forrige bildet, dette bildet... Spielberg's dokumentar "The Last Days" handler om 5 jöder hvor hele 3 av dem greide å römme ut fra et gasskammer. En av dem spiste, dreit ut, og spiste igjen diamantene hun hadde med seg til Auschwitz hver eneste dag.

>Og dessuten er ikke det sånn at dere tror på de absurde pol-benektelsene da?
Neh, nazistene på Sup Forums er ganske 50/50 på om Holocaust, slik vi lærer om det på skolen skjedde. Jeg tror de bestemte seg for å drepe alle som ikke kunne jobbe.

>mer bevis for holocaust enn det finnes bevis for at det eksisterte vikinger i Norge
Det der er bare ikke sant. Det eneste gasskammeret som finnes er en rekonstruksjon bygget av Soviet etter krigen (Piper, han som er direktor der har innrömmet dette på film).

Er "the art of the argument" en god bok? Noen her som har lest den?

tenkte jeg skulle vente på at lydboka kommer ut
men det er jo kanskje ikke et argument
men, men

Mollinju er en elendig forfatter.

hvorfor brevet du Undset nå

...

Brev deres konefu.

Kan ikke tenke meg at han er fåvæ. Kanskje om han skriver skjönnlitteratur, men dette er sakprosa, og et tema han har veldig mye erfaring med.

>Jeg tror de bestemte seg for å drepe alle som ikke kunne jobbe.
>Jeg har ikke tenkt til å debattere holocaust, for all del. Men jeg vil gjerne spǿrre hvor du tror alle jǿdene ble av? De forsvant jo, så hva tror du skjedde alternativt?

Hva mener du? Jeg sier jo at de drepte en hel haug, sikkert noen millioner. Akkurat 6 millioner tviler jeg på fordi det er et tall jöder har brukt om og om igjen. "6 millioner er blitt drept av Tsaren i Russland" osv osv..

Fin tråd!

...

...

Det finnes bare én

...

men det er han. pseud sf
jeg hadde tenkt til å breve hu som en "for sotnospaijv" men så hadde jeg en slik en nedkjolingstid for jeg kunne breve det, og glemte at jeg allerede hadde valgt bildet for jeg brevet nye brevet.

holocaust skjedde aldri fåvæ

Kjeks, har du den hvor hun peker på Hitler på tven?

...

stikker på trening jeg gutta, viktig å forberede seg til den kommende rasekrigen

Skal jeg soke om asyl i norge
Jeg vil kjope deg ol

Jeg holder en knapp på at det skjedde, men det at den påstanden kan putte deg i fengsel i en håndfull "frie og demokratiske" land får en til å tenke.
metro.co.uk/2017/10/17/nazi-grandma-88-jailed-for-denying-holocaust-and-auschwitz-gas-chambers-7005595/

Men du mener at det ikke var noen systematisk dreping av joder?

et personangrep er ikke et argument

Jo.
>Jeg tror de bestemte seg for å drepe alle som ikke kunne jobbe.
Höres ikke det systematisk ut?

det var det heller ikke ment som.

Hvis dere ikke har i det minste sett dokumentaren om Majdanek av Eric Hunt så bor dere komme tilbake og diskutere holocaust etter at dere har gjort det fåvhæmdfov.
youtube.com/watch?v=pDsJtB2F9i8

Okei.

...

hinga dinga durgen

Men du kan vel ikke mene at historikere og lærere i Norge er begrenset til megmegen "hitler ville bare krige litt og drepe masse joder fordi de ikke hadde blå oyne"

youtube.com/watch?v=cQuXU3-zLRA hellige moly

Takk brushan

Det er ikke jeg som har snakket om nazismen og skolepensumet her. Men hva sier vgs-historie-boka di om hvorfor Hitler drepte jödene? Nå er det flere år siden jeg fullförte vgs, men jeg husker bare at "de var en uskyldig syndebukk"

>"hitler ville bare krige litt og drepe masse joder fordi de ikke hadde blå oyne"
Var vel ca det jeg lærte fram til VGS hvor vi hadde "nyere historie".
>Hitler var en slem fyr med bart som ville drepe alle som ikke var hvite. Spesielt jöder.
På VGS gikk vi det minste litt mer inn i det.

Dette er kulturell appropriasjon og faen meg ikke greit. Tror du virkelig at du bare kan komme her og stjele kulturen min for bruk i barnslige tegneserier uten at jeg skal reagere? Du bor skamme deg over den totale mangelen på respekt du viser for andre folks kulturarv.

det jeg ble lært, hvertfall.

Er det noen av dere kjekke, hvite menn som kan hjelpe meg med å bli gravid?

nei, jeg er redd for ansvar og nærhet.

For meg hores det ut som dere prover veldig hardt å male et bilde av norske historielærere som rett og slett ikke stemmer. Det er greit nok at de kontroversielle greierne om holocaust-benektelse ikke blir lært bort, men det er jo ikke sånn at historielærere kun tenker at hitler ville drepe folk som ikke var blåoyde.

Ble veldig nysgjerrig for å finne eksakt hva som står i historieboken min, så jeg tenker jeg skal sjekke ut.

Nei, har ikke råd til enda mer barnetrygd.

Jeg er homo

Tror egentlig ikke jven min hadde likt det.

jeg driver og skriver en liten jodel hvor jeg inviterer folk til norgetråden jeg da

>så jeg tenker jeg skal sjekke ut.
Hva er det du husker da? At jödene stod bak dekadens, anti-tyske aviser og kommunisme? Tviler.

jeg taler den fulle og hele sannhet, jeg er ikke ute etter å male noe usant bilde.

Tror ikke normisser greier å finne den fåvo

Kvalitetsbrev, bra megmeget homoanon.

Jeg sa at fram til VGS var historieundervisningen ganske dårlig (gjaldt egentlig alt, ikke bare 2.VK).
På VGS hadde jeg en veldig flik og engasjert historielærer, som faktisk brente for det han lærte bort.

Jeg husker at læreren min utdypte ganske mye rundt omstendighetene. Hva som stod i boken husker jeg lite av. Men læreren min var aldri sånn "han ville bare drepe fordi han var rasist haha"

Posta en rodpilla jodel fra Oslo nå

Jævla idioter. Etter 5 nedstemmer blir den sletta

>buuhuu de fæla folka på internett liker ikke jodememsa mine

alla ulvar ska ?______?

hvorfor gidder du engang jodel? jeg blir bare skuffet og sur av det.

Deporteres til Madagaskar

Du må stemme opp din egen jodel også da, og bruk kilder når du skriver sånne ting

...

Det er litt irriterende at de nedstemmer objektiv sannhet fordi de hjernevaska ja. (Den objektive sannheten om at Churchill sa dette, ikke Hitler)

jeg tror du vet

alle nettsteder med opp/nedstemming er kreft, har du ikke lært dette enda?

Hvem er denne sæddemonen?

...er dette åte?

Jo, men disse normissene trenger å höre ting utenfor boblen deres en gang i blant

>vær churchill
>er jodedukke nummer 1 og standardbærer for anglo-zionistisk borgerlig ågerkapitalisme
>bruker jodemegmeget for å angripe det mest i bunn og grunn mest spartanske europeiske imperiet
hmm... Husk på at jodene på ingen måte har noen kvaler med å kaste sine egne i skuddlinjen for den storre agendaen.

ville du lagd nye nordmenn med henne?

Artikkelen er fra 1920, han solgte seg selv og England til jödene etter det.

men bobla deres regulerer vekk alt som ikke er behagelig automatisk. en kan lede hesten til vannet, men du kan ikke tvinge den til å drikke. kast ikke perler for svin, også videre.

Ja, hvis du er kvinne

>etter det
England har vært en jodisk koloni siden borgerkrigen. Også må man jo også huske at det ikke akkurat er stor forskjell på engelskmenns og joders åndsliv i utgangspunktet.

Kanskje jeg skal barbere hodet mitt?

Det vil bli ordentlig kaldt i vinter

skinheadpiss er degenerert.

>ikke akkurat er stor forskjell på engelskmenns og joders åndsliv i utgangspunktet.
Sant nok... hva som kunne vært ;_;

hei og hå;
det lǿser man jo som så;
men putter bare en lue på.

SI HEI!

pupper og tidsstempel eller kom deg ut for heeeeeelveeeete

Den der får jo bare "vår" side til å se dust ut. Eller er den uironisk pro-raseblanding?

jeg er delvis lappisk er det innafor

bra brev!
flotte tall!

>vår side
det er et megmeg, din dupp.

Det tror jeg ikke.
Hvordan ser du ut?

Ok gutta, jeg har sjekket i historieboken min fra vgs. Det står en del om nazismen og hitlers ideologi, men jeg tenker at dette er det essensielle:

>Hitler mente at jodene stod bak både kommunismen og den internasjonale fianskapitalen.
>Han var inspirert av Sions vises protokoller, hvor det påstod at det fantes en hemmelig jodisk sammensvergelse for å ta over hele verden.
>Hitler merket seg at både karl marx og mange ledende bolsjeviker hadde jodisk bakgrunn.
>Han så for seg en maktkamp der den arisk-germanske rasen til slutt ville triumfere.

Er det dette dere påstår ikke læres bort i norsk skole? For dette står det faktisk om i historieboken min fra vgs.

Er det innafor å gi ut en sangbok og kalle den "Simons Viseprotokoller"?

En slags nordisk-kromagnon type, litt kortere og bredere ansikt enn normen.

>Den der får jo bare "vår" side til å se dust ut.
Man ser jo at den Ariske fyren får Tegnehanne til å bli våt i trusa. Mens negerkjerringa blir skremt og raseblanderen er skamfull.

Heldig, for jeg hadde ikke engang om andre verdenskrig på vgs. Vi hadde bare historie i et år og da var det kun om tiiiidlig europeisk historie. Mulig det var pga. linjen jeg gikk på, kanskje.

Jeg er ikke skinhead det er mer som et sånt buddhistisk monkopplegg

Skal jeg soke om asyl i norge
Jeg vil kjope deg ol

>Hitler mente at jodene stod bak både kommunismen og den internasjonale fianskapitalen.
Jöss. Fortsetter boka med å pröve å motbevise dette da? Overraskende uansett. Hvilket år er boka fra?

...

kjop meg et harem istede, jallah

>pent kvinnemenneske
>vektlofter
Er jeg kommet i feil tråd?

eg e berre ein litan tyrkergutt eg spisar donerkebbabber og slurkar te dagen lang eg då

Du får ikke oppholdstillatelse som asylsöker hvis du er fra Tyrkia fåvæ

>buddhistmonk
også degenerert.

Dette er ikke engang fra kapittelet om andre verdenskrig, dette er fra mellomkrigstiden. Alt i alt er det ganske mye om andre verdenskrig.

Nei, boken forsoker ikke å motbevise det i det hele tatt. Men det blir jo hele tiden skrevet som om "dette var det hitler mente" (se hvordan det er ordlagt i stikkordene mine), og ikke som "det VAR jodene som stod bak kommunismen" etc. Det kunne jo vært greit å påpeke at det ikke bare var Hitler som mente dette om jodene, men men.

2008.

Fåvæ lurer jeg på om dere fulgte godt nok med på skolen på den tiden, og at dere kanskje ikke husker nok om dette. Tror ikke dere har hatt så veldig annerledes boker.