/norgetråden/

Russisksotnosjv-utgaven

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/politiet-da-en-mindre-mengde-hasj-ble-borte-endte-det-med-drap-og-partering/67674177
twitter.com/SFWRedditVideos

Long live Breivik! Non-Nords must be removed

Glemte forrige:

nasjonalsosialisme er fremtiden

noen autister her som vet hvordan man får nautkroner?

For overtidsarbeid

>Lille heks akademia er på netflix
Skal jeg?

"Nein".

1. skaff deg mental sykdom/lat som om du har det
2. skaff deg psykolog
3. si til NAV at du er for mentalt syk til å jobbe
I mitt tilfelle var det faktisk sant, men det er eneste måten jeg vet om. Å være NAUT frariver deg sjelen da, anbefaler det ikke.

Og da snakker vi Sicario, Hell or High Water, og Wind River?

Ja.

dette er hvordan det foles å være meg

Ganske brukbar serie. Sett alle episodene, inkl den siste scenen med ditt bilde relatert?

Ja.

Fy faen, gutta!
Gikk ut på dumpsterdiving i dag. og som vanelig ventet jeg til butikken hadde stengt og lysene var slått av för jeg gikk for å skjekke.
Men så ser jeg en bil stå utenfor butikken, og med en gang jeg går nær butikken skrur bilen på lysene, så jeg går vekk, og betrakter butikken på avstand. det står også noen nær inngangen, så jeg venter til de og bilen har dratt för jeg skjekker dunkene deres

også var det ingenting godt der.

Faen heller, alt det stresset for ingenting!

Han skuespilleren bǿr få en pris. Var utrolig overbevisende.

>dumpsterdiving
skaff deg en jobb

GREIT HEEHEHE DA KJǾRER VI FILM I MORGEN HAHAAHHA JAJAJAJA ALLE TRE DA VETTU HEHEHE JAJAJA

Men, kom igjen! Det er masse mat som blir kastet ut selv om det er helt fint å spise over datoen.
Jeg har jo egentlig pengene til mat, men det er for dumt at så masse skal kastes sånn uten videre

Hva gjorde du för AAP? Syns det er like sjelsödeleggende å være lonnsslave fåvæ

hvem /full/ her?

Full av liv.

Så nettopp denne episoden (ikke han andre som annonserte det i tråden tidligere)

Fikk litt avsmak av förste episode men nå ser det bedre ut

ta yrkesfag fåvæ

Men fy faen, alle scenene med dama hans er kringle til helvette

På denne tiden av året så er det jo helt legitimt. Du kan jo redde stakkars biffer som blir kastet når de er på sitt beste. Tenk på den stakkars biffen anonsen.

Jeg gikk rett på AAP etter videregående fordi jeg slet alvorlig psykisk, moren min fikk fullmakt til å styre på for meg, så jeg vet egentlig ikke helt hvordan det fungerer men et av kravene er at du er i et "tiltak", enten det er slike tafatte kurs eller å dra til psykolog en gang i uken. Psykologene er totalt verdilose, forresten.

Det er jo poenget. Hun er tidstypisk universitetsdame og han er autist.

Jeg er ikke han förste, går på AAP selv og har gjort det noen år nå.

>Psykologene er totalt verdilose, forresten.
helt enig

Jeg fikk det mens jeg var innlagt for psykiske problemer

Jeg vil ha en jv, type rodhåret

I gotchu

Jeg har en jv, type rodhåret, lubben, innadvendt og nerdete.

Hores ufyselig ut.

Egentlig ikke så gale, vi liker de samme seriene og har mye å snakke om.

>vi liker de samme seriene og har mye å snakke om

Når du sier lubben, hva snakker vi egentlig om da?

Haha, kunne önske jeg hadde den sveien tilbake i dagen.

>han har ikke bollesveis

hhnnngnggggggggggggg

Hva syns tråden om denne da

>Jeg er ikke han förste, går på AAP selv og har gjort det noen år nå.
Du vet at det går bort etter 4 år, ikke sant? Det visste ikke jeg hvertfall, fikk hore i sommer at jeg mister pengene nå i November. Har individuelle samtaler med ei dame fra en organisasjon utenfor NAV som skal hjelpe meg å flytte til Oslo og få et bedre liv men selv to uker for pengene mine forsvinner har vi ikke hort en dritt fra NAV om jeg faktisk får penger til å flytte med.. hahaha....
Ikke havn i samme drittsituasjon som meg.

kanskje jeg skal drikke op pvodk,jn,z

Ja, så siste episode ferdig i går. Liker serien godt så langt, men det vil vise seg hvor lenge hele forhǿrskonseptet funker i den neste sesongen osv. fǿr jeg begynner å kjede meg. Noen episoder fǿltes litt monotone. Får vel stǿrre budsjett til neste sesong.

Har skumlest gjennom en del av sakene, virker ikke som de tok seg altfor mange friheter med manuset. Med unntak av hovedpersonen da, men han var jo aldri ment å være så lik som mulig FBI-agenten han portretterer. Hadde aldri hǿrt om Kemper, Bittaker og Norris. Interessante personer få...i den grad det er lov å si uten at PST banker på dǿra mi.

Uansett, veldig bra skuespill. Kommer garantert til å se gjennom neste sesong når den slippes.

Damn, hva skjer når du mister pengene da? Du må mase på NAV om dette

Ja, egentlig enig i alt du sier. Synes de kunne spart oss litt med byråkratibiten og tysteren (med mindre dette var noe som faktisk skjedde på ekte?)

Om jeg mister pengene blir jeg 100% avhengig av mine foreldre. Jeg og hu dama sender to mailer i uka til saksbehandleren min men vi får det samme ikke-svaret hver gang. Vi håper på at vi MÅ nesten få et svar for November, men hvem vet med det byråkratifaenskapet der. Bare vær obs, kompis. Lag deg en plan for å bli selvstendig for pengene blir borte, det er jævlig kjett å gå inn i det her så uforberedt.

får vel det.. lykke till mann

Takker, beklager bloggingen, jeg er full.

Hadde nettopp sex uten kondom

noen i tråden som har vært i norske fengsler for?

Var ikke en spesielt interessant vinkling med hele tystergreia nei. Er ikke sikker på om det er basert på noe fra virkeligheten, må nok få lest boka snart. Virket bare som et billig triks for å overdramatisere splittelsen og uenighetene innad i gruppen/FBI. Veldig uinteressant karakter og handlingsvri fåvæ.

jeg har en "venn" som sitter inne i 17 år og en som har vært inne i ett år om det teller.

og eh ja, jeg har selv sittet et par timer på glattcelle.

>sitter inne i 17 år
har han begått overlagt drap eller? fy faen

*dreper deg med et tastetrykk*

jepp, partering og hele pakka.

>Russisk
O здapoвa eбaть
h...hej
t. a half russian grille who is about to move to Bergen

Du ha'kke prǿvd deg! Du er velkommen til å prǿve deg! Du vet ikke hva jeg er i stand til...både fysisk og psykisk!

...

På Ammerud??

Er du altså klar for å bli pappa alt?
Gratulerer anonsen!

Han på giske eller noe sånt?

oida...

Du lurer ikke meg.
Ingen flytter frivillig til Bergen.

drep deg selv

Her er han fra Ammerud hvertfall
dagbladet.no/nyheter/politiet-da-en-mindre-mengde-hasj-ble-borte-endte-det-med-drap-og-partering/67674177

ǿyer/lillehammer, begynner å bli noen år siden nå da. han ringte en av de andre kompisene mine og sa at han "trengte hjelp" midt på natta, og når han dukka opp ble han trua med kniv til å hjelpe med å gjemme liket og måtte bevitne at han skar av det ene beinet og at oyet og hodet lå i kjoleskapet. hadde et ubesvart anrop fra han når jeg våkna neste dag jeg også.

Akkurat hva er problemet? Jeg tar jo bruk av ting som ellers bare ville blitt söppel, og skaper ingen problemer for noen heller

Jeg vil få meg en jv, også skal jeg sporre om hun kan la være å dusje på et par dager. Så skal jeg lukte på armhulene og skrittet hennes. Håper hun kan trene som normalt, men uten å dusje etterpå. Kanskje vi kan gå på lang tur i skauen, også kan vi ha svett og illeluktende sex i et telt uti gokk.

Det hadde vært moro.

Herregud.. narkiser? Han jeg linka over var speedfreak som faen

Lol hva faen rtlg orwgt

Han var narkis ja, men med han det var tydeligvis ikke bare det som var problemet. Vi var ikke hardkjerne narkiser i det hele tatt, men miljoet rundt oss var helt jævlig. Jeg ungikk faktisk han fyren i flere måneder for det der skjedde fordi han ga meg dårlige vibber, også skjer de greiene der. Ganske droyt. Fyren han drepte var stefaren sin som var en alkoholisk mishandler helt siden barndommen, for ordens skyld, men å partere liket på den perverse måten er likevel over streken. I rettspapirene står det at han stappet huet hans på hånda og begynte å kjefte til det om alt som hadde gått galt i livet hans pga. ham og slikt. "han likte å se frykten i oynene hans", lod rettspapirene.

Verden er faen meg forskrudd, sier nå jeg. Beklager skrivefeil osv, jeg er full.

>stappet huet hans på hånda og begynte å kjefte til det
jesus maria kristus

Har bare overnattet på glattcelle et par ganger.

Jeg begynner å innse hvor skjermet jeg er i boblen min.

like greit sdm

Hva synes dere om rodnakker?

sdm? står det for "sæder du mann"?

Nesten alle mine storste musikalske idoler er rodnakker fåvæ

Upopulære meninger dere har gutta.

Meg: Voldtekt er faktisk ikke greit

Noen som husker en heroinanon som brevet i 2015? Han jobbet visst som prostituert. Lurer på hva som skjedde (han er ikke den nåværende heroinanon)

Jeg tenker på rodnakker slik som på TV-programmet "Norske Rodnakker"

Jeg var her hver dag forste halvdel av 2015, kan ikke huske noen heroinanon fra da i hvert fall. Kanskje han kom ila sommeren dog

Synd at jeg ikke er kjekk, kan ikke blir pult for penger da... Kunne trengt en ekstra slant da NAV gir meg veldig lite fåvæ

dette er noe som irriterer meg grenselost fåvæ, at prostitusjon liksom er noe bare kvinner må lide gjenom når de fleste prostituterte i Norge er menn/gutter. En kompis av meg var prostitutert i flere år for han kom seg ut og flyttet til Belgia.

men men, bare noe jeg tenkte på

>når de fleste prostituterte i Norge er menn/gutter
Agn.

Etnisk norske, sök det opp.

Hvorfor var kompisen din det?

>denne utgaven

Gutta, har Russisk Sotnosjvanon hengt seg?

Tvilsomt, han virker jo som den minst deprimerte breveren her

Han ble voldtatt som 14-åring eller noe sånt fordi han drev å fiflet rundt med hookupsider, så ble han helt gæærn og plutselig var han homofil prostituert. slik kan det gå.

fant en gammel usb pinne jeg ikke hadde sett på kanskje 5 år, ivrig plugget jeg den i for å oppdage de relikvier jeg en gang i oldtiden la inn på den

hva var på den? 5 seinfeld episoder, sesong 8 episoder 18 - 22 for å være eksagt

*farts in the Norwaythread*

>voldtatt som 14-åring eller noe sånt fordi han drev å fiflet rundt med hookupsider
Homser...

*sitter på ansiktet ditt og fiser rett inn i neseborene dine*

Hvor mye kan jeg som gutt få for å la noen knulle meg egentlig? Spor for en venn.

Pokker... måtte så tisse for jeg kom isted at jeg tisset ute på et sted jeg egentlig ikke burde, håper ingen så meg, og at borettslaget finner ut at det var meg... måtte seriost bare sjukt pisse, får ta på meg helt andre klær når jeg går ut i morgen hvertfall...

kompisen min fikk flere tusener for å bare bli sugd selv, men han var twink som faen da og alt skjedde i California, så jeg vet ikke hvor mye DU kunne fått.

Vel, jeg er en lav, tynn gutt med en ganske feminin kropp.

svelger du?