Sverigetråden - Festupplagan

Fredagsfest

ÄTA?
DRICKA?
TITTA PÅ?
SPELA?
LYSSNA PÅ?
LÄSA? (lmao nörd)

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/utrikes/ingen-trodde-pa-laura-nu-ar-hon-gift-med-sig-sjalv
youtube.com/watch?v=ncdvz6IdwPU
twitter.com/NSFWRedditImage

Jävla feta äckelarab, ta livet av dig

oj

Denna tar vi, den var först och följer reglerna.

haha stormbög ädg

weebcuck...

detta

babbeblobbtrådstarter borde inte vara tillåtna

shit va epic med boobs

/mjölk/

>weeb
>Kina
Bokstavligen hjärndöd eller?

>inte följa trådens traditioner
Och du kallar dig själv en stormbög?

...

Den här var först.

>dkn ingen 2d fv

gookcuck...

Hatar stormbögar, kommunister, och arabäckel. Ni kommer alla plågas till döds.

den tar vi

Du är sjuk i huvudet SNSD.

Den här brevades först.

>ris och köttfärssås
>mjölk
>anime
>lesbiska ligan
>tåhåmusik
>matematik eller programmering

...

>Hatar stormbögar, kommunister, och arabäckel. Ni kommer alla plågas till döds.

>olvi
patricier bärs

hej autism

>gook
>kina

ditt liv är cringe

Tänk att bränna libanon som man brännmärker kossor eller bara rent av torterad fettot med en blåslampa

breva demontjejer

alla asiater är gookar

Ursäkter.

Ska ta en kebabpizza med kyckling idag igen. Tyckte det var riktigt gott och bra faktiskt. Jag bad helt enkelt om en kebabpizza med kyckling på och fick det. Vilken jävla galning till pizzabagare.

jag på bilden

Hur hård blir du av att tänka på det

bara jag har ett liv att avnjuta så är det ok för tillfället

undrar om han skulle vråla på apspråk eller bruten svenska?

mer mjölkbilder tack

Bokstavligen i dina händer.

>så här arg att ingen tog din bajstråd
Breva en ordentlig tråd nästa gång så kommer folk hoppa över till den.

...

Fetton är inte människor.

Har mycket mer bilder hemma.

Ska kolla på Kumo no Mukō, Yakusoku no Basho, när jag har sett den så har jag sett igenom alla Makoto Shinkais filmer! :3

skrattade som fan åt bilden.

...

GRI VI

>Haha låtsas som om jag gjort en tråd
Tyvärr fetto svartskalle, ser ingen tråd med Kinapuffar på.

svt.se/nyheter/utrikes/ingen-trodde-pa-laura-nu-ar-hon-gift-med-sig-sjalv
>Ingen trodde på Laura – nu är hon gift med sig själv

>Laura Mesi är en 40-årig personlig tränare från Italien. För två år sen lovade hon sina kompisar att om hon inte hittar sin prins när hon fyllt 40 så gifter hon sig med sig själv. Ingen trodde på henne, men i våras hände det.

>Laura gifte sig med sig själv. Hennes bröllop fick stor internationell spridning på sociala medier, men hon är bara en av många kvinnor som väljer att gifta sig med sig själv.

>– Jag ville inte avstå från den vackraste dagen i en kvinnas liv och tänkte att även om jag är singel, jag gör inte någon annan illa, jag vill verkligen minnas den här dagen som den finaste dagen i mitt liv. Och så blev det. Jag kände mig som en prinsessa, säger Laura Mesi.

finns det någon anledning att titta på den här 2dn förutom f1h1 hentaibete?

Med mindre än ett år kvar till valet har Per Schlingmann, hjärnan bakom ”Nya Moderaterna” sjösatt ett nytt projekt; ”Nya Svenskarnas Parti”. Problemet är bara de ”nya svenskarna”…

Efter den enorma succén med lanseringen av de nya Moderaterna ryktas det nu om att Per Schlingmann gett sig i kast med ännu en nylansering och tagit sig an det tidigare nerlagda Svenskarnas Parti, som i Schlingmanns regi numera går under namnet ”Nya Svenskarnas Parti”, NSVP.

Initiativet har hyllats av såväl ultrahöger som extrema nationella men även kritiska röster har höjts, som ställer sig frågande till begreppet ”nya svenskarna” i partinamnet, till exempel Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson.

— Svenskar är bara en social konstruktion, hävdade Åkesson i en kommentar om det nya partiet.
Detta har dock inte avskräckt Schlingmann som uppges satsa hårt inför kommande valår och rykten gör gällande att han anlitat ingen mindre än Henrik Arnstad, världens främsta expert på det mesta, som konsult.
Som officiell valmusik till den flyktingfientliga kampanjen har Schlingmann, på inrådan av Arnstad, dammat av Rage Against the Machines gamla B-sidelåt”No Shelter”.
Nordfront följer utvecklingen… och invecklingen.

jag vill göra detta

tror ni mina gamla högstadiekompisar skulle komma om jag bjöd in dom?

undrar hur det känns att klämma på bröst h-haha

...

>äta
ingenting, snabbare full så.
>dricka
captain morgan med juice
>titta på
mental sjukdom
>lyssna på
cp-musik

Nej favä

som gelegodis

Detta är absolut min favoritbild.

Känns ganska bra. Problemet är att de för många kvinnor är känsliga, så de ogillar att man klämmer (hårt)

...

Jävla vidriga arab, du är förbannat äcklig. Varför tar du inte bara och skär halsen av dig med en kniv? Romarna brukade falla på sina egna svärd när de ville ta livet av sig av skam. Gör detsamma om du inte har bättre medel till det.

2d gör ingenting för min penis sorgligt nog

>höger"""humor"""
cringe 2 da max

cringe

>äta
Ingenting.
>dricka
Vatten.
>titta på
Bilder av demontjejer
>lyssna på
youtube.com/watch?v=ncdvz6IdwPU

cringe

Men herregud user, jag är så ledsen

Efter den senaste demonstrationen i Göteborg valde flera gäster från Der Dritte Weg att stanna kvar i Göteborg där de fick deltaga i en av Motståndsrörelsens kontinuerliga träningar. Där fick de träna teknik och fysik samt prova på favoriten gruppsparring där två deltagare fick slåss emot fem.
Tyskarna var imponerade av träningen och önskade att de kunde genomföra liknande bra träningsstruktur hemma i Tyskland.

jag i blå handskar

>nmr är inte smygbö-

Dina kompisar ville väl säkert bara hjälpa dig, och du avfärdar det som mobbning. Nej de ville bara ditt bästa när de försökte kniva ihjäl dig.

Är detta mcgregor/diviheem-spammaren?

Breva fredagskäk

Läser du skitet du skriver?
cringe som fan

projektor.jpg
häng dig, fjollweeb

haha vuxna karlar som leker slagsmål

>Fulla med tatueringar och alla är spinkiga som pinnar som vanligt.

Nej han skriver ironiskt, jag menar allvar.

Nej, det är nog asiatautisten som dampar.
Eller SNSD/libbehataranon

snarare fredagskräk
lmao

>blobben försöker hoppa på cringetrenden
holy frickin cringe

Och nu till det bästa

Vad är det för nåt?

Vet att du gråter inombords ditt feta jävla äckel kräk.

>koriander
gri vi

Uma delicia

>frickin
pinsamt

Den är faktiskt väldigt bra om du tycker om Japansk kultur, landsbygden och Slice of life. Läs mangan först eftersom animen är inte kronologisk

Jag gör det

tror inte det går att vara mer cringe än fettoturken

waah user kallar mig fet
waaah :'(
Gråt mer lmao

fredagskräks

haha

du är inte rätt person att uttala dig

SLUTA DU FÖRSTÖR GRYTAN

...

Säg inte så!

>ÄTA?

Toast skag1

>DRICKA?

Pepsi MAX Ginger

>TITTA PÅ?

BreaK, kanske någon dokumentär senare

>SPELA?

Light's Hope

>LYSSNA PÅ?

Dan Carlin

>LÄSA? (lmao nörd)

Thomas Sowell, Milton Friedman

Är fan rädd för att indier ska ta över arbetsmarknaden helt till slut. Hur ska svenskar fortsätta vara attraktiva för arbetsgivare när en indier tar samma jobb och jobbar hårdare för bara 5% av samma lön en svensk begär? Ta IT exempelvis, den snabbast växande arbetsmarknaden och har varit så de senaste decennierna. Indierna kan betydligt mer om IT än vad de mest kunniga svenskarna lär sig om området. Hur fan ska vi kunna konkurrera till slut? Blir fan deprimerad av tanken.

HELL SEGER

>autisterna får damp pga man gjorde en fredagsfest upplaga när de ville ha en bajsupplaga istället
Kan känna rövsmärtan ända vägen till libanon

Lund?
Brukar också ta ner den skiten de har så jävla dåligt klister

ingen bryr sig

Är ditt riktiga namn Mehmet eller Ahmed?