/norgetråden/

Amalie-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R_2wfZGUUQo
youtube.com/watch?v=lR09IwSK7-A
twitter.com/SFWRedditGifs

amalie svartet når?

For en kort pust i bakken

Aldri!

Ja ja lordag igjen...

Rullestoljv på Farmen når?

Så gutta, dette skjedde nettopp... Er ikke en bot, er referanse til et av bildene mine hvor jeg poserer med to rifler... Hjelp... Faen...

jeg fryser og kommunen vil ikke tænde for varmen

>tenker jeg skal dra og trene gratis i dag
>ser på åpningstidene på stedet som ga meg en ukes gratis trening
>stengt

Hva mente de egentlig med dette?

si at du skal skyte deg selv

DU sa jo akkurat nei til sex.... anonsen er du homofil?

Brenn kull

>Han sier nei til sex

Vennligst forlat tråden.

Nei jeg har intimitetsproblemer, autisme, og et intenst hat for hookup-kultur

bare jeg havde en brændeovn at brænde kul i, det ville være mega damppunk

Åja...

hvem faen kjekk er du jævla normiss?!??

da er jo tinder det perfekte stedet for deg

Er du meg

Gutta
Jeg har en pastasaus som ble åpnet for noen uker siden, men den har stått i kjoleskapet siden det
tror dere det er greit å spise den?

Vil tro det går helt greit, men du lukter det lett om den ikke er det.

Hva er galt med krokopp?

Lukt på det, se etter mugg. Går det greit så går det fint an å spise det meste

hvemdan for jeg enn jv

Jeg fikk ikke jv fǿr jeg sluttet å prǿve.

Vil egentlig ikke det...

Som jeg sa, nei ikke homofil men jomfru med intimitetsproblemer, samt et intenst hat mot hookup-kultur. Når hele samfunnet gjor sex til en så jævla big deal, hvorfor skal de bare kaste det rundt omkring som om fittene deres var fuckings drive-throughen på mcdonalds? Vil virkelig ikke ta del på det jævla normiss-sirkuset.

j-jadda...

Jeg har nå mine positive sider og negative sider når det kommer til utseendet, men er vel en 4/10.

Haha, ja du har vel rett. Fikk jo noen fine dates med en weeb-sotpai på starten av året, som noen her sikkert husker. Tinder er mye det å sortere seg igjennom masse soppel for du finner den rette tror jeg.

Er du meg?

Igjen, jeg tror ikke sex burde være noe som en kaster rundtomkring uten å tenke noe særlig over det. Er vel litt sosialt konservativ av meg, eller kanskje det bare er sure druer? Isåfall hadde jeg vel sagt ja til tilbudet som jeg fikk, men det gjorde jeg ikke. Kan nå ærlig si at jeg har sakt nei til sex, og det er jo litt fint.

Når jeg tenker over det, kan det jo være at hun bare kodda med meg eller var veldig full og ikke mente det, men iallefall, jeg ga henne mitt svar og så får hun kanskje noe å tenke over.

Du må breve et bilde fåvæ, nekter å tro du er 4/10 (selv om du er jomfru).

Nå har jeg aldri brukt tinder selv men har ALDRI opplevd at jenter er så direkte.

Ingenting gjǿr ei jente mer betatt enn god grammatikk og rettskrivning.

Har alltid fått for meg at mine felles landsmenn som ofte besoker dette hemmelige finske strikkeklubbhuset er veldig normale.
Tar jeg feil, eller var dere alle degenererte russ som fikk fitte av å bare se på thots og swipe hoyre hele gjengen?

ikke for å skryte altså, men jeg holdt handa til ei jente i danseklassen da jeg var ni

Jeg fikk ikke fitte fǿr jeg var 23, og da var det en gal (men veldig pen) bekjent av en bekjent av meg som visstnok ble betatt av meg.

Jeg boikottet russetida, siden jeg allerede da visste at det var degenerert.

jeg er også jomfru

>De boikotter göy fordi det er "degenerert"

Dere må seriöst få dere et liv fåvæ.

sp...

>goy

Dette er ord som barn bruker fåvæ.

>göy
>drikke til du ikke husker noe
>stå som en retarda aspie i en gruppe ungdommer med hoy musikk
>odelegge kroppen din med alkohol i stedet for å bli /fit/
>kjonnssykdommer
>dårlige eksamenskarakterer

Hva mente du var morsomt igjen?

Hva slags navn gir man til en hjortebille?

skaff dere ǿ-scriptet vræææææl

hvem gammel er du egentlig sjakkanon?
Jeg var degenerert men hadde ikke sex for jeg var 18 og var dessuten ikke russ. Tror ikke tinder fantes da jeg gikk på videregående og jeg har aldri brukt det heller.

Jeg har heller ikke hatt sex på over to år.

Jeg var ikke offisielt russ, men jeg tok buksa til storebroren min og sneik meg inn på et treff. Det var kun utrolig dårlig listepop og soppelmat å hente der. Glad jeg brukte den tiden på å ta psykedelia med venner istedenfor fåvæ

Jeg er fortsatt i 20-årene.

...

Jeg blir snart 25, er du rundt min alder?

kara bogü

Ja, jeg kan vel innrǿmme at jeg er 26.

Vurderer å bli pilot (2 årig studie), men får 900k i gjeld av studielån.
Burde jeg?

youtube.com/watch?v=R_2wfZGUUQo

jeg vil bare chille

Hmmm.

>900k i gjeld
hva faennnnnnn

hva betyr det?

har jo 500k i forbrukslån jeg da

Om du virkelig har lyst til å bli pilot er det vel egentlig ikke et sporsmål engang.
oi...

hva faen håper virkelig du dritbrever

hvordan får man et forbrugslån

Vil ikke breve bilde, det blir litt for dårlig OPSEC fåvæ... Sikkert noen i tråden her som har sett meg IDVL som er villige til å gi meg en r8.

million i gjeld, hva kan gå galt?

Tenkte det selv. Det er det eneste som stopper meg.

skal ta opp flere millioner i lån, kaste det bort og så henge meg

hehe

Er kvinner så direkte med deg i virkeligheten også? Om de er det er det ca. null (0) sjanse for at du er 4/10

kan du ikke bare bruke pengene til å römme fra staten slik at du ikke trenger å betale noe tilbake?

snygga tuttar

Very hot finnish girl

Som denne negeren sa, hvis du virkelig har lyst til å henge deg selv, gå å gjǿr noe med de millionene. Dra rundt i verden. Slakt noen IS muslinger eller noe sånt. Du kommer jo til å do uansett, ikkesant?

...

kanskje jeg skal flytte til Jokkmokk

kanskje jeg burde flytte til kvikkjokk

kanskje hvis jeg flytter til guovdageidnu

hjorteboffer og ribsgelé

kanskje alt hadde blitt bedre om jeg bare hadde flyttet til bakvendtland

Kanskje jeg skalbruke halvparten av pengene mine på bitcoin

Utestengt fra Jodel igjen

youtube.com/watch?v=lR09IwSK7-A

Kommer selvmordsmegmeget noensinne til å dǿ?

>Han snyter ikke lössnörret sitt direkte inn i munnen hans

basert, user. det står det stor respekt av. tror også at du helt sikkert er minst 6/10

henger meg nå

dette fåvæ

Tror dere virkelig at Magnus brever i tråden?

hva heter kropsdelen som brukes til å plukke opp lyder med, og hva heter det når man plukker opp slike lyder?

THEY HAVE SMALL... eh.. SUNNY DAY!!

>they take care of their family more
>difficult climate
>drink a lot of alcohol
>strong men
>beautiful people
>cold

>men hadde ikke sex for jeg var 18

Jeg skjonner meg faen ikke på folk lenger

Sneglehuset, å lytte

Foler meg slapp og oppgitt tror jeg bare legger meg igjen

skrikehuset, tinnitus

er selv 25. har hatt to korte forhold (1 måned hver) uten samleie. en gang når jeg var 19. igjen når jeg var 20. har egentlig ikke vært på date med noen siden jeg var 20 og vilt forelsket. det hele endte helt elendig da jeg ble hanreiet av en annen gutt som hun fikk barn med og måtte gi bort til adopsjon da hun bare var 18.

når jeg var 21 fortalte jeg at jeg fremdeles var jomfru til en gruppe jenter på fest. de var meget overrasket og viste ikke velt hva de skulle si. den peneste innromet faktisk at hun skulle onske at hun hadde spart seg. sa at de ikke hadde noen spesiell mening hvis det ikke var noen du var i et ordentlig forhold med (som hun tydeligvis ikke hadde vært i).

bryr meg egentlig ikke om at jeg fremdeles er jomfru lenger. tenker mye mindre på det nå enn når jeg feks var 19-20. er bare når det er eventuelt drikkelek eller noe når en må svare på sexsporsmål at det er litt kleint. foretrekker da heller å lyve for at vennene som inviterte meg ikke skal bli flaue på min vegne.

who is this semen demon?

my bf

amalie what?? what's her surname reeeeeee

bare sjekk svartet

it's a secret ;)

(you see, she's reserved for the BNC (big nordic cock), itzy bitzy LAC (little anglo cock) just won't do!)

hvad sker der i lithaun

Stay ... AWAY !!!!

>den eneste som har noe vondt å si er feit

BREV NOE DA

>dfn böyet 150kg for 12 repetisjoner i dag

220kg når??

Nei, si det.

>dfn hun kan aldri gjöre en eneste repetisjon

Det finnes jo andre måter å trene på.

>dfn ingen selvironisk treningsjv

pappa var en rullende stein
hvor han la sin hatt var hans hjem