NEDER

/neder/
Deef is terug van weggeweest editie

Welkom: leukerds
Niet welkom: zuurpruimen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rEJqF0EjgI0
youtube.com/watch?v=tUloL-rTBTs
youtube.com/watch?v=35DcQ2tddGU
youtu.be/QMNGEY8OZqo
youtu.be/aHRTtA7yTZ0
youtube.com/watch?v=iOk6HB609po
nos.nl/artikel/2199042-nieuwe-kabinet-meer-mannen-dan-vrouwen-en-geen-kleur.html
twitter.com/SFWRedditVideos

Kuikensweg 53

Wij zijn allemaal nummer 1 maar ik nog het meest

youtube.com/watch?v=rEJqF0EjgI0

Noem je nou jezelf kanker?

Lelgen maken best goede muziek oetz
youtube.com/watch?v=tUloL-rTBTs

emily

>dvw ik christenen vaak uitscheld op Sup Forums als christenhonden
>dvw ik in het echte leven twee hele chille christenen ken

hmmm...

Atheïsten blijven wel allemaal gedegenereerde varkens.

Wat is een deef?

Trau dich, komm zu mir!
Altschauerberg 8 in 91448 Emskirchen!
Ich prügle die Scheiße aus dir heraus!

Godver, Jesse heeft inderdaad best wel wat weg van Solide Slang.

ik wil een vriendin

...

youtube.com/watch?v=35DcQ2tddGU

...

Achterin de rij.

Hör auf damit!!

Iemand in Haarlem vanavond?

Das war für dich gemeint, Junge! Komm her!
Komm du auch!

Nee.
Oepsie lmke

Ik heb deze speciaal bewaard voor chr*stenen.

Vast wel. Het is trouwens zondag, niet donderdag.
Ohhhh, je bent vegetariër.

Moffen buiten oetz

Jazeker, op elk gegeven moment is Haarlem bevolkt door ruimschootse aantallen bewoners. Er zijn dus zeker mensen in Haarlem. Je noemt ze ook wel Haarlemmers.

>het is zondag
Koop eens een kalender, NOOT.

wat gebeurde er in 1942

Ik liet je kijken... EN JE ZAG DAT HET GEEN DONDERDAG IS!

>In je ondergoed.
deze kwam aan.

Ik nomineer de nederdraad als nummer 1 draad op het nummer 1 bord. Dat maakt mij dus de nummer 1 van heel vierkan, de nummer 1 site van het internet, de nummer 1 plek van de wereld.

Ik ben dus in feite nummer 1 van de wereld volgens een zeker logica.

Buig voor mijn zekere nummer 1 logica.

neuk het systeem

Ben je weer mij aan het nadoen? Ik voel me gevleid.
Als je het maar veilig doet. En op tijd binnen zijn, jongen.

Ja. Jij bent mijn nummer 1, niet te breken. Jij bent dus de nummer 1 van de nummer 1, de meest nummer 1 van alle nummers 1 (onder mij).

Ik wil dat je aan mijn borsten zit!

heb zehma veel bitches die me willen

JESSE HOE IS HET MET LONNEKE

Ik ben meer een bovenop type. Maar hier heb je er eentje waar je bovenop kan.

Ik moest hier zo hard van gapen dat ik maar ga slapen.

Lennard, neem jij de draad weer over? Ik ga pitten.

>wat leuk dat je naar dit feestje kwam, anoniem! normaal zit je altijd thuis.

Ja ik was weer toe aan een goede beurt. Wanneer gaan we neuken?

Als mijn persoonlijke nummer 1 heb ik al bepaald dat jij de troon voor mij beschermt. Je mag iedereen onder mij gewoon bevelen om te bukken etc. Ik zou dat nooit van je vragen, dat doet een echte nummer 1 niet.

onze hanen schreeuwen TAKBIR tegen de ongelovige russen

Stop hiermee!

ga je nu al slapen? :(

nou weltrusten dan.

>ik heb onironisch twee feestjes dit weekend afgeslagen waar complete 10/10's bij aanwezig zijn

Stop met mij te trekkeren. Ik heb mijn volk gekozen, en het volk heeft mij gekozen.

>ze zal je nooit vasthouden.

Ik ben niet nummer 1. Ik ben nummer 6. Maar ik ben geen nummer, ik ben een vrij persoon!
Ik kom richting een normaal ritme weer. Tenminste ik doe een poging. Dus ik ga naar bed en in slaap vallen terwijl ik een opgenomen stroom op jijbuis bekijk.

Je bent de nummer 1 nummer 6. Zoals jou geen betere nummer 6.

Nummer 2, vertel mij wie de echte nummer 1 is!

>Dus ik ga naar bed en in slaap vallen terwijl ik een opgenomen stroom op jijbuis bekijk.
Deze?
youtu.be/QMNGEY8OZqo
Of deze?
youtu.be/aHRTtA7yTZ0

o-oh. Dat is goed van je. Ben trots.

Spreek je mee.

MAAR IK BEN NUMMER ZES!

Nee, waarschijnlijk iets van wijnstoksaus.
Dank je. Ik ga nu ook maar dit venster sluiten voordat ik te veel (Jij)s verzamel. Neem het maar over, Lennard. De /nachteditie/ is helemaal voor jou.
Dit is duidelijk weer 1 van je trucjes, nummer 2. Je zal nooit te weten komen waarom ik ontslag heb genomen!
Dat was een leuke aflevering. Die hebben ze al geprobeerd. Ga maar terug naar nummer 2 voor een nieuwe opdracht.

>wijnstoksaus
Wie?

Protip: stop het in goegel vertaal en plaats dat in een jijbuis zoekvlak.

Dus?

>Duitse """"""efficiëntie""""""

Ik heb niet op je gestemd.

Niet nodig, ik ben je meerdere, ik kan het zonder jouw instemming.

Nee hoor.

kutmiem

Kijk, en zo is het maar net.

youtube.com/watch?v=iOk6HB609po

Deze miem is nu bijna 1 jaar oud.

AUGURKEN
RICK

AUGURKEN-RIIIIIIIIIIIIIICK

>zei niemand ooit tegen mij

...

...

meh 3/10

>tatoeage op linkeronderarm

In de vuilnisbak ermee.

kijk niet naar mijn vriendin, stelletje hongerige hyenas

Hoe identificeren jullie je in het openbaar? Is er een soort van handgebaar of lokroep om mede maagden mee te herkennen die zich in onder de samenleving mengen? We zijn immers de lijm van de beschaving, het IQ van het westen, de laatste verdedigingslinie van het superieure ras.

nos.nl/artikel/2199042-nieuwe-kabinet-meer-mannen-dan-vrouwen-en-geen-kleur.html

Leg uit waarom we niet de beste persoon voor de job willen ipv een vrouw of kleurling.

Bek houwe vieze racistische seksist

Wat de neuk is dit voor een houding?

is natuur

politiek is blanke uitvinding

>dvw je met je dikke kont bovenop je favoriete bril ging zitten

Je droeg je bril niet oen, dat was mijn biemel waar je lekker op ging zitten wiebelen.

Noem je dat een penis? Ik heb grotere glazen nodig om dat te kunnen bekijken.

HET
cytuPUNTbe/r/nederdraad
IS
cytuPUNTbe/r/nederdraad
TIJD
cytuPUNTbe/r/nederdraad

Het is voor de mensen die meer diversiteit willen belangrijk dat zo veel mogelijk mensen in de samenleving zich vertegenwoordigt voelen. Stel dat Nederland en Vlaanderen samen zouden gaan is het ook raar als slechts een klein gedeelte Vlaams is in relatie tot haar grootte.

mijn piemel kan van vorm veranderen. reptielen noemen dit "vormschiften".

Nee, ik lig net in bed. Ik ga slapen. Ik moet ook stoppen met loeren op mijn telefoon.

cytuPUNTbe/r/nederdraad
>cytuPUNTbe/r/nederdraad
cytuPUNTbe/r/nederdraad
>cytuPUNTbe/r/nederdraad
cytuPUNTbe/r/nederdraad
>cytuPUNTbe/r/nederdraad
cytuPUNTbe/r/nederdraad
>cytuPUNTbe/r/nederdraad

jammer schat x kom maar een andere keer

Klinkt als een tumor.
Ik kom morgen wel weer.

Hoe vraag ik een schattig twinkje uit??

Met een betonschaar

Dat de autismetube gespammed blijft worden toont aan dat hij niet succesvol is.

Maar ik wil met hem knuffelen ipv hem pijn te doen :(

Beetje net als je vader en condooms. Het is een goed product maar blijkbaar had hij voor je conceptie er toch maar even beter op attent gemaakt kunnen worden.

het is best gezellig oetz

Nederland is de dominante cultuur, dus kabinet hoort ook Nederlands te zijn, niet zo moeilijk allemaal dit.

Oh my warriors, whither would you flee? Behind you is the sea, before you, the enemy. You have left now only the hope of your courage and your constancy. Remember that in this country you are more unfortunate than the orphan seated at the table of the avaricious master. Your enemy is before you, protected by an innumerable army; he has men in abundance, but you, as your only aid, have your own swords, and, as your only chance for life, such chance as you can snatch from the hands of your enemy. If the absolute want to which you are reduced is prolonged ever so little, if you delay to seize immediate success, your good fortune will vanish, and your enemies, whom your very presence has filled with fear, will take courage. Put far from you the disgrace from which you flee in dreams, and attack this monarch who has left his strongly fortified city to meet you. Here is a splendid opportunity to defeat him, if you will consent to expose yourselves freely to death. Do not believe that I desire to incite you to face dangers which I shall refuse to share with you. In the attack I myself will be in the fore, where the chance of life is always least.

....

Remember that I place myself in the front of this glorious charge which I exhort you to make. At the moment when the two armies meet hand to hand, you will see me, never doubt it, seeking out this Roderick, tyrant of his people, challenging him to combat, if God is willing. If I perish after this, I will have had at least the satisfaction of delivering you, and you will easily find among you an experienced hero, to whom you can confidently give the task of directing you. But should I fall before I reach to Roderick, redouble your ardor, force yourselves to the attack and achieve the conquest of this country, in depriving him of life. With him dead, his soldiers will no longer defy you.

>waarom kijk jij mij zo vreem aan, anoniem?

>mensen wonen in huizen
>mensen zijn dieren
M-mensen zijn huisdieren?

>het is zaterdagavond anoniem. waarom zit je thuis achter de computer?

Probeer je ons soms iets te zeggen met deze palen?

Ik heb aankomende maandag, vrijdag en zaterdag tentamen. Ik werk op dinsdag van 09.00 tot 17.00, op woensdag van 09.00 tot 13.00, en op donderdag van 09.00 tot 11.00.

>waar zijn je kikkers, user?

>waar heb je mijn kleding gelaten, anoniem?

nee kleren zijn voor niet-sletten sorry.

Ik zie je volgende week.

hoe krijg ik een thierry vrienjde