OFFICIAL Vancouver Canucks @ Columbus Blue Jackets Gamethread

Matthew Price
Matthew Price

Top Cop Edition

injuries
misery
crushed dreams
eliteness
torts

GET IN HERE

All urls found in this thread:

mega.nz/#F!DpAz2IgQ!nW7bPNnpJFk5CAV3ypiaHw
youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Sebastian Turner
Sebastian Turner

torts
the absolute madman

Thomas Hernandez
Thomas Hernandez

are >we even going to win a game before the 5 day bye?

Brody Garcia
Brody Garcia

everyone ded
long road trip
facing a goalie armored with the pure power of memes

t-this is going to go great

Samuel Rodriguez
Samuel Rodriguez

fuck this guy

Ryan Anderson
Ryan Anderson

didn't one of these teams just lose to the fucking sabres?
LMAO

Leo Gomez
Leo Gomez

CANUCKS!

Isaiah Green
Isaiah Green

4pm start
i dont like this meme, but its probably better than the 10pm start for easties

Carson Flores
Carson Flores

remember when jakkets were west and they were absolutely shit tier but the canucks would still lose to them anyway because of the meme that the canucks beat good teams but lost to all the shit ones? good times

Connor Kelly
Connor Kelly

Ducks brother living in Seattle here, is a game in Vancouver worth going to? I know it's expensive as hell but I miss going to games. Just moved up north a month ago, at least there's an all-hockey bar nearby my place.

Leo Cruz
Leo Cruz

I have fun

Joshua Jackson
Joshua Jackson

Torts did nothing wrong

Nucks 7-12-3 at home

You'll have a good time if Anaheim's visiting

OH LAWD HERE WE GO

THANK YOU BASED MARKSTROM

Ayden Torres
Ayden Torres

depends on who it is. if its a meme game like the yotes or something then not only are the tickets cheap but guaranteed to be a fun game. i guess it depends on what youre willing to see because some teams are expensive as fuck

Xavier Richardson
Xavier Richardson

welp

Jeremiah Nelson
Jeremiah Nelson

if you watch them play a team nobody cares about you can get tickets for relatively cheaper. the panthers, buffalo or the coyotes games probably wont be close to sell outs.

Evan Roberts
Evan Roberts

THIS IS OUR YEAR to win the lottery

WE OILERS NOW

John Perry
John Perry

i think its the opposite. if its a guaranteed win then tickets sell fast because theyre also cheap aka yotes

William Foster
William Foster

big brock boeser builds calder basement

William Stewart
William Stewart

sven bartschi
lel

Jaxson Nguyen
Jaxson Nguyen

this reminds me that im watching the home feed and not snp
fucking hell every time

Angel Green
Angel Green

the schedule is weird this year. >we havent even played the yotes yet. then we play the yotes 4 times in like a month. there will be tickets.

Aaron Ortiz
Aaron Ortiz

Yeah, I'm thinking of taking another Anaheim fan in the area up north for the March meetup coming soon. If I have to spend more that should be fine. Went to a Vegas game this year though, energy of the place was legit. Don't know if it will last forever though.

Oliver Collins
Oliver Collins

poor tanev, most cursed man alive

Lincoln Ward
Lincoln Ward

meanwhile vgk has played all 4 games vs the yotes

Mason Wilson
Mason Wilson

8-1 shots
coach green is gonna freak!

Benjamin James
Benjamin James

they are getting badly outplayed by a team that lost to buffalel last night.

Joseph Hernandez
Joseph Hernandez

mfw edler peaked at age 26

Gavin Cox
Gavin Cox

talk shit about edler
he does something
IT KEEPS HAPPENING

Landon Clark
Landon Clark

omg his twitter is even better

Christian Torres
Christian Torres

i imagine its the same for edler if he even has one

Ethan Cook
Ethan Cook

I regret not going to a Knights game when I was down there. That and somehow not hitting the Heart Attack Grill

Ducks games are usually pretty cheap at Rogers, because people have a pretty good sense of what's going to happen. I'd go

Aiden Flores
Aiden Flores

july 16, 2012
its like a time capsule

Juan Sanchez
Juan Sanchez

HAHAHAHAHHAHA VANKEKVER
based Jackyl
Good times

Ian Ross
Ian Ross

no alternates tonight on a game where alternates would normally have been used
PLEASE BRING BACK THE CANNON ALTERNATES ADDIDAS

Luke Lewis
Luke Lewis

BJ fan
R A R E
A
R
E

Christian Baker
Christian Baker

brocks bonuses couldnt even afford a condo downtown
just fuck this city up pham

Carson Edwards
Carson Edwards

condos are the only thing remotely affordable, its the housing thats completely fucked

Zachary Diaz
Zachary Diaz

he didnt, and his twitter basically matched tanev's
one tweet upon creation and last tweet back in 2012

Samuel White
Samuel White

jesus how did gaunce even make it to the nhl lmao

Evan Taylor
Evan Taylor

muh good ol' ontario boys

Christopher Ward
Christopher Ward

nhl expands to 31 teams
we lose a competent nhl tier defenseman for nothing (sbisa)
have to replace him with some career ahler
its going to happen again when they go to 32 teams. there just isnt enough elite talent for 32 teams.

Isaiah Long
Isaiah Long

Because literally everyone else is dead or worse

Xavier Gonzalez
Xavier Gonzalez

JUST

Tyler Myers
Tyler Myers

he cant even stick handle and struggles with simple passes. JUST

Aaron Brooks
Aaron Brooks

Is he the greatest American coach of all time

Isaac Flores
Isaac Flores

yeah, idk if its even a contest
i should have greentexted the canucks

Logan Peterson
Logan Peterson

tfw keep forgetting its friday

Isaiah Collins
Isaiah Collins

Yeah, he looks like a career callup. Too bad, every so often he shows flashes of solid 3rd-liner play

Nathan Miller
Nathan Miller

God damn that was a saucy pass by wennberg

Christian Wright
Christian Wright

feel like shit (possibly sick?)
going to drink myself to sleep and watch hockey until I do

Justin Myers
Justin Myers

he gets more icetime on a regular basis than jakke and goldobin and he basically does even less than they do.

Jacob Williams
Jacob Williams

what are you drinking?

Camden Reyes
Camden Reyes

i only drink on meme games

Liam Ortiz
Liam Ortiz

Yeah, looks the way to get performance out of Virtanen and Goldobin is to yank the leash constantly. If that keeps them from turning into Taylor Hall, I'm all for it

also muh grit

Hudson Hernandez
Hudson Hernandez

Bout to roll a fat doink for a jackets win tonight
I know I need to clean my desk

Robert Adams
Robert Adams

hedman out
tampa wants gudbransson
hmmmmmmmmmmmmmmmm

Asher Hall
Asher Hall

six and a half teeth

Andrew Murphy
Andrew Murphy

what are those meds for? your crazy pills?

Christian Butler
Christian Butler

all that RAW paraphernalia

cuck. lets see your bud i bet it's shit.

Ryan Bennett
Ryan Bennett

last digit is how many games he plays before his inevitable injury

Ian Bell
Ian Bell

ritalin
checks out

Gavin Powell
Gavin Powell

also you need a joint rolling machine, you're a pleb or a fat fuck with huge fingers.

Ryder Harris
Ryder Harris

0
RIP

Dominic Gray
Dominic Gray

is that the a.d.d. shit?

gets injured this game
kek wouldnt be a surprise

Henry Watson
Henry Watson

Whiskey shots with beer chasers
I drink every day

Jason Kelly
Jason Kelly

GODDAMNIT

Evan Johnson
Evan Johnson

yeah
the columbro was prescribed an equivalent

Wyatt Garcia
Wyatt Garcia

every day
rip liver

Eli Morris
Eli Morris

I have depression and ADHD
I mean it was only $13 a gram so I’ve got a little higher quality weed than normal but it’s pretty good honestly smokes better than it looks
I’m going to get medical when Ohio gets their medical licenses

Nathaniel Robinson
Nathaniel Robinson

its so much easier to just quickly load a bong bowl and take a hit.

Julian Murphy
Julian Murphy

paying $13/gram

Look at all those seeds lol, that's bad.

Luke Rogers
Luke Rogers

Huge fingers, I can roll just too hard with my fingers Yeah but it’s too fucking cold right now for a bowl, and too windy, cleveland is getting about 12 inches right now

Nicholas Lee
Nicholas Lee

i feel like weed would make your depression worse as it would make you lazy and unmotivated. at least thats how it felt when used to smoke it

Nolan Phillips
Nolan Phillips

hongcouver more like bongcouver

Adrian Davis
Adrian Davis

Yup, that’s why I do it at night when the day is over
Depression is a hell of a disease and only gets worse with stressI purchased an ounce, this is the end of the bag

Joseph Barnes
Joseph Barnes

that's cool i'm just busting your balls

Eli Nguyen
Eli Nguyen

13 x 28 = 364
I think you got ripped off

Daniel Carter
Daniel Carter

Nah, it’s normally $16 a gram gave me an oz for 360It’s good man a little banter is nice

Jayden Walker
Jayden Walker

o wow >we scored

Noah Price
Noah Price

BORTSCHIIIIIIIIIIII

Jaxson Fisher
Jaxson Fisher

SVEN "GRIZZLY" BEAR "CHEESE"

LITERALLY UNSTOPPABLE until he gets injured again

TIE GAME

TORTS BTFO

OUR YEAR

Jason Rodriguez
Jason Rodriguez

BEARchi
woooooo

Jace Foster
Jace Foster

lololol markshit wtf are you doing breh

Mason Flores
Mason Flores

all_smiles.jpg

Adam Hernandez
Adam Hernandez

MARKSTROM YOU USELESS SWEDISH COCKSUCKER

WE HAVE TALKED ABOUT YOU GOING OUT OF THE NET

DO NOT GO OUT OF THE FUCKING NET

FUCK

EVERY TIME

Christopher Nelson
Christopher Nelson

panarin literally missing an empty net 3 feet away

Logan Jenkins
Logan Jenkins

jackets just lost to buffalel you really think they can beat the based booser booger blaster?

Noah Gutierrez
Noah Gutierrez

how mad was torts

Hudson Anderson
Hudson Anderson

dunno I only listened to the game
probably a little peeved
went back and watched the highlights that second buffalo goal was hilarious

Brody Collins
Brody Collins

do the jackets like play down to their opponents level? i wasnt really expecting this game to be close.

Carter Rogers
Carter Rogers

they do have a couple key injuries tbf

Jacob Davis
Jacob Davis

OH SHIT M8

James Rogers
James Rogers

HAHAHA BASED GUDBRANSSON INCREASING HIS TRADE VALUE

Samuel Hernandez
Samuel Hernandez

gubranson making a case for himself to get dealt before the deadline

James Cox
James Cox

so is guddy worth a 3rd round pick now?

Mason Kelly
Mason Kelly

HOLY SHIT WHAT

ERIK "BAD" GUDBRANSON SCORED A FUCKING GOAL

HIS FIRST OF THE YEAR

NUCKS SOMEHOW TAKE THE LEAD

BOBROVSKY STILL ON THE CASE

THIS IS THE MOMENT IT ALL TURNS AROUND

BOESER HATTY INCOMING

CUP CONFIRMED

OUR FUCKING YEAR

Brody Stewart
Brody Stewart

guddy trade hivemind

Angel Clark
Angel Clark

why does green hate goldy so much?

Elijah Mitchell
Elijah Mitchell

4-5-6
we run this board now

Caleb Diaz
Caleb Diaz

remember that >we gave up a 2nd, 4th and jared mccann for this piece of shit.
jim got hosed by the kitties.

Anthony Torres
Anthony Torres

here it is if anyone was curious

Alexander Cooper
Alexander Cooper

why does every dj play i can make your hands clap reeeeeee

Samuel Rogers
Samuel Rogers

curious which choice russian expletive was utter by bob

David Diaz
David Diaz

lel cheap at the price to get rid of Jared "The Canadian Wayne Gretzky" McCann

Sebastian Gray
Sebastian Gray

CYKA BLYAT

Jayden Stewart
Jayden Stewart

goldy first shift of the period

Tyler Anderson
Tyler Anderson

PP

Is it Boeser time?

Dylan Roberts
Dylan Roberts

its edler wont pass it to boeser time

Owen Russell
Owen Russell

Edler

Every so often he does a good thing

But I guess he already did one earlier in the game

Christopher Cox
Christopher Cox

GAGNER

ONCE A FUCKING OILER, ALWAYS A FUCKING OILER

Robert Torres
Robert Torres

Lel

Cooper Cooper
Cooper Cooper

damn that was a nice goal

Ryder Watson
Ryder Watson

LOL HOLY SHIT GAUNCE SCORED

Andrew Adams
Andrew Adams

GAUNCE

Matthew Garcia
Matthew Garcia

WHAT THE FUCK IS GOING ON

BRENDAN "IN THE NHL FOR SOME REASON" GAUNCE WITH THE GOAL

THIS GAME

THIS YEAR

OUR YEAR

Ryan Baker
Ryan Baker

damn gaunce just earned 20 minutes of icetime next game

Jace Peterson
Jace Peterson

oh fug time for most dangerous lead

Caleb Jones
Caleb Jones

how many based boeser burger bardown blasters so far?

Wyatt Wright
Wyatt Wright

0 because edler hates passing to him

Jaxon Flores
Jaxon Flores

literally shitting goals
/our year/

Colton Long
Colton Long

poolumbus pee jackets

Brandon Phillips
Brandon Phillips

LMAO WHAT IS EVEN HAPPENING IN THIS GAME

EDLER DOING GOOD THINGS

SEDINS SEDINERING

CBJ SOMEHOW GETTING BTFO

I'LL TELL YOU WHAT'S HAPPENING

IT'S OUR FUCKING YEAR

Parker Gutierrez
Parker Gutierrez

OH SHIT HANK WE'RE OFFICIALLY OUT OF MOST DANGEROUS LEAD STATUS

Carter Lopez
Carter Lopez

12/13 dowd in faceoffs
wtf

Michael Edwards
Michael Edwards

HE'S STORING ENERGY

Camden Ross
Camden Ross

LOL wtf is going on boo jackets?

Jeremiah Young
Jeremiah Young

Lucky fucking bounces

Aiden Gonzalez
Aiden Gonzalez

boo jackets
lol

Jacob Adams
Jacob Adams

TORTS IS GONNA FREAK!

Tyler Jones
Tyler Jones

which does he utilize first?

Robert Baker
Robert Baker

Blizzard seems like the prudent choice

Asher Allen
Asher Allen

the voboeser hyper beam

Camden Evans
Camden Evans

kinda wish i got drunk for this one now. the last time i drank was for the laffs game

Nathaniel Gray
Nathaniel Gray

yeah nothing like a barrage towards the net
veboeser hyper beam
the absolute madman

David Phillips
David Phillips

have they said anything new about horvat yet? i think they said it was going to be about 6 weeks and he was hurt at the start of december.

Josiah Hughes
Josiah Hughes

no, but sutter should be back this sunday

Asher Robinson
Asher Robinson

Last I heard he was slated to come back a couple weeks before the TDL

Camden Campbell
Camden Campbell

i wonder if vanek actually wants to stay here. i kind of doubt it since he wants to win the cup, but it must get tiring getting traded everywhere

Zachary Perez
Zachary Perez

Jackets can come back from this right?

Ian Hall
Ian Hall

OT guaranteed

David Davis
David Davis

I'm sure he got comparable offers from other teams that fared at least a little better than 2nd last in the league. Vancouver has to have some appeal if we're able to stay a destination for FAs despite being dogshit. Maybe it has something to do with this being a really nice place to live if you actually have money

Brandon Ramirez
Brandon Ramirez

lets hope sportsnet is right

Gabriel Bell
Gabriel Bell

pls

dat sexy 0.2% chance of making playoffs

Mason Collins
Mason Collins

everyone gets healthy
canucks go into a tear and sneak into the last playoff spot
o-one can dream

Nicholas Anderson
Nicholas Anderson

Iktf, that being said I hope >we both get in

Logan Cruz
Logan Cruz

they are going to have to go like 25-10-5 just to get up to 90 points, and even that wasnt good enough to make the playoffs last season.

Austin Ward
Austin Ward

Don't even want it desu. Rather finish the year strong, have another good draft and see where the prospects are for next year. They won't be playoff calibre for another 1-2 years and Stan Lee contenders for 4-5. Also a lot of variables like what happens with the Sedins and what they spend that cap hit on.

Aaron Ramirez
Aaron Ramirez

its another boeser sits wide open on the pp
like a neverending rerun

Daniel Jenkins
Daniel Jenkins

implying it is even possible for Vancouver to lose another game in this, our year

David Nelson
David Nelson

is the dowd experiment finally working?

Carter Lopez
Carter Lopez

thanks duckbro, at least another team understands the pain of getting fucked by injuries

Christopher Turner
Christopher Turner

could really use a 3rd/4th center that can win draws
team has never been the same without him

Aaron Morris
Aaron Morris

BASED POST

NOW UP TO 4 SAVES

Ethan Morales
Ethan Morales

Tell me about it, that last game against the Flams was the first game the ducks played all year with a full roster. And eaves maybe kill for good ;-;

Nathan Ortiz
Nathan Ortiz

And eaves maybe kill for good ;-;

Dorsett feels ;_;

William Evans
William Evans

CANUCKS LEGEND MASON RAYMOND

Ryder Foster
Ryder Foster

But c'mon we need a duck n' nucks series

Luke Carter
Luke Carter

rats

Henry Baker
Henry Baker

begin comeback to OT and crap shoot

Jason Long
Jason Long

n-no thanks

Owen James
Owen James

the ducks would probably sweep >us

Kayden Hill
Kayden Hill

here comes OT, right on schedule

Brandon Adams
Brandon Adams

Gentleman's sweep
Maybe when we're even skilled then?

Ryder Walker
Ryder Walker

coilers getting btfo by yotes
lel

Xavier Garcia
Xavier Garcia

Now there's something we can all laugh at

Sebastian Ramirez
Sebastian Ramirez

Honestly it’s 6-4 right now, if the post is non existence

Eli Flores
Eli Flores

ill one up you and say it's 8-6 if we had sutter and horvat

Ethan Diaz
Ethan Diaz

That all female nirvana cover band is really good guys

Nolan Wilson
Nolan Wilson

Think you meant this guy

Jonathan Myers
Jonathan Myers

Yes

You bitches better be ready for 2028

Brayden Taylor
Brayden Taylor

wtf inspired this post

Asher Cox
Asher Cox

Tfw >our core still hasn't retired

Nathaniel Gonzalez
Nathaniel Gonzalez

Nhl TV commercial

Isaiah Morales
Isaiah Morales

did you actually pay for that?

Grayson Jenkins
Grayson Jenkins

Don't worry, >we have lots of players to trade

Cooper Diaz
Cooper Diaz

vanek to ducks

Ian Torres
Ian Torres

We've had this convo before, not again unless you take Bieska back

Bentley Butler
Bentley Butler

he looks good on the third pairing

Samuel Sullivan
Samuel Sullivan

I'd gladly take Juice back desu

James Richardson
James Richardson

Good for turnovers maybe, don't get me wrong though I like the guy but he's a shite defenseman

David Sanchez
David Sanchez

I'd make that deal instantly

Cooper Moore
Cooper Moore

JAKKE

John Stewart
John Stewart

BASED fatanen

Blake Russell
Blake Russell

No it comes with my phone plan

Christopher Green
Christopher Green

gg lads. comfy thread

Christopher Hill
Christopher Hill

gg columbros
based post MVP

John Wood
John Wood

Still need jets to beat the Reddit hawks

Gabriel Torres
Gabriel Torres

Don't mind me, just collapsing again

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit