Sverigetråden

Hur mycket tjänar ni-upplagan

Other urls found in this thread:

youtube.com/channel/UCSEH4StvDaM2VLfnm0IMo_A
en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Iran
twitter.com/SFWRedditGifs

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

DU HAR EN FÅGEL!!!!

hatar er som:
pluggar
är över 175cm
har pussat, kramat, knullat
har utbildning
har vänner
jobbar
har fv/pv
god relation till föräldrar&syskon&släkt
har lätt att prata med folk
inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
kan gå ut utan att må dåligt

Sånt pratar man inte om i det här landet.

Någon här som varit i Den Nya Världen?
Hur är känslan av att vara där?

Här

HALLÅ DO HAR EN FOGEL

Nej, men du kan ju ta ut en summa medans du fortfarande får uppehålla dig i Japan.

Ibland sparar jag webms på fyllan och döper dom något oreleterat, undrar vad detta är.

Så när tar vi JU-jontar över tråden?

>pluggar
japp
>är över 175cm
176
>har pussat, kramat, knullat
japp
>har utbildning
påväg
>har vänner
ja
>jobbar
påväg
>har fv/pv
ja
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
ja
>har lätt att prata med folk
ja
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
ja men det försvann när jag fick partner
>kan gå ut utan att må dåligt
ja

hatar dig

>fem månaders grått mörker framför oss

>176
min fucking dvärg broder

älskar dig

hoppade av JU för 2 år sedan favä

Vänta vänta vänligen

>matchar bokstavligen ingen av punkterna
j-jippi?

>29000
är 25+ kan tilläggas

Dags att leta fram lite mysiga böcker att läsa
Tänkte försöka ge mig på Bibeln

*Trollar*

13000

>pluggar
Nej
>är över 175cm
>dkn 174
>har pussat, kramat, knullat
Nej
>har utbildning
Endast gymnasienivå
>har vänner
Nej
>jobbar
Är NEET
>har fv/pv
Har inte
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
Den är helt okej
>har lätt att prata med folk
Nej
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
Mitt liv
>kan gå ut utan att må dåligt
Kan inte

Så du gillar mig?

f1h1

j
j
n
snart
n
snart
n
n
n
tolkningsberoende
j

EN FOGEL

youtube.com/channel/UCSEH4StvDaM2VLfnm0IMo_A
>MEMRI TVs youtube kanal har stängts ner för att ha brutit mot youtubes guidelines

Hmm, undrar mer specifikt vad det kan ha varit.

>dkn passar bara in på de två första
Jag är iaf inte en jävla dvärg

Ingen bad om er åsikt

juden lurade verkligen upp oss på läktaren där

>hehe, oj vet du inte vad andra i din position tjänar? hehe, då är ditt löneanspråk orimligt säger vi

Jag har varit i alla världens världsdelar. Fråga mig vad som helst.

>pluggar
Njaaa inte på uni
>är över 175cm
191
>har pussat, kramat, knullat
En gång typ
>har utbildning
Inte över teknikprogrammet på gymnasiet och en kurs på yh
>har vänner
Inga jag umgås med
>jobbar
Inte just nu
>har fv/pv
Nope
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
Jo men det har jag nog
>har lätt att prata med folk
Haha nä
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
Har det där
>kan gå ut utan att må dåligt
Ibland,om jag är full

>pluggar
j
>är över 175cm
190+
>har pussat, kramat, knullat
alla tre
>har utbildning
snart
>har vänner
många
>jobbar
ja
>har fv/pv
nej
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
nej
>har lätt att prata med folk
nej
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
som fan
>kan gå ut utan att må dåligt
nej

Vad gjorde du i Iran?

Hade du kul i Iran?

Neger jag vet jag har ju hoppat av med

>dkn funderar på att äta en andra middag

>pluggar
Inte direkt
>är över 175cm
är endast 179
>har pussat, kramat, knullat
nej :(
>har utbildning
nej :(
>har vänner
nej :(
>jobbar
nej :(
>har fv/pv
nej ;_;
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
nej ;_;
>har lätt att prata med folk
nej ;_;
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
har alltid varit ledsen ;_;
>kan gå ut utan att må dåligt
nej ;_;

DU DÖDAR FOGEL

stackars fågel

Turistade.

Det var intressant men också deprimerande att se hur ett land kan gå ner sig så mycket genom att ha en efterbliven regim.

FOGEL

Bli inte fet

JÄ HO

ut på grindr och bli pumpad

>Turistade
GUANTANAMO

han är topp lmao

Påminnelse om träff hemma hos libbe och hans familj i jul. Han ska baka pizza åt oss.

Har hört att Iranier skapar sina egna bilar, är det sant?

>>MEMRI TVs youtube kanal har stängts ner för att ha brutit mot youtubes guidelines

Kan du inte googla det själv?

FOGEL
FOGEL
FOGEL
FOGEL
FOGEL
FOGEL

Svenska tjejer är degenererade horor idag. Detta säger jag inte för att såra någon, utan jag vill endast konstatera fakta. Jag menar inte med detta att andra kvinnor är fulländade eller att svenska män är fläckfria.

Inte heller menar jag (svensk man) att jag är perfekt. Tvärtom är jag kanske mer degenererad än de flesta svenska kvinnor, med det är ett diskussionsämne bortom denna tråds.

Här tänkte jag att vi kunde diskutera hur vi ska omvandla den degenererade svenska kvinnan till en anständig familjekvinna.

Några förslag från min sida.

1. Sluta konsumtionshetsa. Köp inte det senaste modet. Klä dig modest och propert. Visa inte hud. Tänk på att en hora är alltid värdelös för allt inklusive knull. Bjud inte ut din kropp till allmän beskådan som en hora. Utan klä dig som en kvinna med stolthet. Bär din svenska kropp med anständighet och stolthet.

2. Sluta drick alkohol. Kvinnor ska inte dricka alkohol, egentligen ska inte heller män göra detta men det är ännu värre när kvinnor gör det. Kvinnor ska vara försiktiga och modesta. Alkohol förstör er kropp och ert sinne. Ni blir fula såväl in- som utvändigt.

3. Sluta röka. Rökning ökar risken för cancer, fosterskador. Det skadar mun och svalg och luktar äckligt. Att kyssa en kvinna som rökt en cigarette är äckligt. Att bli avsugen av henne känns torrt och äcklig. Ingen man vill lbli oralt smord av en torr, sönderrökt mun.

4. Sluta vara ett äckligt fetto. Sluta ät fet mat. Sluta ät svensk "husmanskost". Det är äcklig fet mat. Ät istället medelhavskost och asiatisk kost. Mat med mycket antioxidanter, vitaminer, långsamma kolhydrater och omättade fetter. Sluta ät mat med mättade fetter, mycket fett och snabba kolhydrater.

Men jag ska till Sverige i jul

Ska bara ha en liten kastull med pasta
Det gör inte så mycket va

Lättare för oss då

Kan man tro allt google säger om Iran?

jag och min katt v

5. Börja träna men ta inte efter det degenererade homofila amerikanska modet med pinnsmala kvinnor. De flesta män vill ha en mjuk kvinna. Kvinnor behöver en viss fetthalt för att vara sexuellt attraktiva. Dock är detta inte en ursäkt för att ni ska bli fetto. Balansera mellan de två extremerna. Bli inte det extrema.

6. Sluta studera på högskola och universitet. Dessa institutioner finns endast till för att hjärntvätta er till semi-butchflator. Man lär sig ingenting på högskolan och universitet. Det är endast en enda lång radda av hjärntvättning kombinerat med pretentiösa meningslösa uppgifter. Dessutom är högskolan en riktig clamfest om ni inte fattat det ännu. Ni kommer troligen inte hitta en högstatus man som ni hoppas på.

7. Sluta lyssna på hiphop, rock och annan degenererad musik. En kvinna ska lyssna på klassisk musik. Helst ska hon kunna spela ett par stycken på piano.

8. Sluta sära på benen på första dejten. Ju fler sexpartners en kvinna har desto smutsigare är hennes yttre och inre.

Skärp dig

>(((google)))
haha aa

MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ MAT FÖR I HELVETE

>kalla det JU
Vänligen avsluta er själva, den jävla skiten förtjänar inte att bli kallad universitet

Visste du att den där bilden är manipulerad?
Egentligen så är det en svensk bild där det står "Hjälp".

Inte den typ av kille.
;_;

Vi vet, men högskolan i Jönköping tar så lång tid att säga

Jag jobbar på Arlanda. Ska slänga iväg ett tips till tullen om att en fet arab kommer komma till Sverige med misstänksamma terroranknytningar under jul.

En miljon avkastning varje år.

De är ju liksom skolan som får för sig att "Hehe mm högskoleingenjörer ska läsa flervarren fast samma linje på Chalmers inte gör det"

Jag vill ha en flickvän

en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Iran

>Arlanda

Jag har paxat henne redan

>al-Skåne

jag vet

#intedinman

>Jag jobbar på Arlanda
hehe mm

äckliga de är

Cuckélius...

Hur länge ska du stanna och vart ska du vara?

>Hur mycket tjänar ni-upplagan
37 i månaden.

>hatar er som:
>pluggar
Slutat plugga
>är över 175cm
184 här
>har pussat, kramat, knullat
alla tre
>har utbildning
har
>har vänner
har, vem har inte?
>jobbar
ja
>har fv/pv
vad?
>god relation till föräldrar&syskon&släkt
aa, ska åka och hälsa på mamma och pappa över jul.
>har lätt att prata med folk
enklaste som finns
>inte vart deppiga och haft ångest, social fobi och dagliga självmordstankar sen tonåren
folk som har självmordstankar fejkar oftast, hade en kompis som var sån "altså alts så svårt ska ta livet av migsälv" han var hos mig så jag gav honom en kökskniv och sa åt honom att göra det, killen banga och jag beslöt mig för att kicka ut honom ur mitt liv, behöver inte ha fjollor kring mig.
>kan gå ut utan att må dåligt
väx upp för helvete

Nervös eller? Har bra kontakt med de som jobbar på säkerhetskontrollen. Allt som behövs är ett tips och du kommer få en lång dag på flygplatsen.

Sluta hata på alla kvinnor. De som gör bra för sig vill inte höra sån skit.

1-5 köp PUBG
6-0 fortsätta titta på ryckströmmar när andra spelar det istället

mm strax

>sverige har bara 2 län
Alla normalt funtade människor hatar Stockholm men er håla är fan inte mycket bättre

snälla dö

>tar bussen hem, åker genom ensliga områden
>ensam svho och ett babbegäng på bussen
>svho trycker på stopp
>babbegänget trycker på stopp direkt efter och reser sig upp
>svho sitter kvar varpå babbegänget sitter kvar
>likadant vid nästa stopp
>svho går fram och frågar när jag ska gå av
>"haha näru jag ska åka ända till ändhållsplatsen"
>svho ser helt förtvivlad ut och går av vid nästa stopp
>ser hur babbarna går av på samma ställe och genast följer efter henne

skulle egentligen av på samma ställe och fick gå 5 km extra för att komma hem men det var det värt favä

macgregormanskultingen?

Snälla säg :3

Kör på du bara.

>det är en jag projicerar upplaga
Haha mm Jonte

buhu säkert

...

>hon dindu inget, hon god flicka

>dkn inget stämmer
det är vi mot världen grabbar

>37 i månaden
>han är stolt nog över detta att han faktiskt brevar om det
Du vet att det är rätt låg lön om du jobbat ett tag favä?

abow horan blev så jävla knullad mannen

Om du hade hjälpt henne så kanske du var på god väg att få en fv.