Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=h9RwYPsVpfM
youtube.com/watch?time_continue=107&v=71CvhIk2knM
cornucopia.cornubot.se/2017/10/konjunkturinstitutet-nu-kommer-de.html
cornucopia.cornubot.se/2017/10/nordea-10-av-stockholmarna-har-inte-rad.html
twitter.com/AnonBabble

Syftade inte på dig utan du borde sagt det till henne.

Jaha, hon var spinkig och ful hon som sa det

Animeeeeeee!!

nth för bra 2d

youtube.com/watch?v=h9RwYPsVpfM

Fyfan tänk att få släppa napalm här. Är ryssar i er mening ens människor? Äckliga jävla insekter som Hitler borde tillåtits utrota och befolkat landet med germanska och finska övermänniskor.

fler brevare där

>finska övermänniskor

Oroa dig inte. (((De))) kommer invadera och byta ut urbefolkningen med negrer hämtade direkt från Afrika.

>läraren tvingar oss gå runt i 5 graders väder och markera ner hur många träd det är i skolans område

>byta ut
>med negrer
?? ryssar är negrer

Uselt bete.

the weak should fear the strong

Varför gör vi inte bara illegala invandrare fredslösa och låter den fria marknaden lösa problemet?

haha mm

gå in och spela cs go eller dota 2 och se för dig själv hur dina """vita"""" """bröder"""" i öst är.

*throatsinging intensifies*

>möh fria marknad
judarna äger fria marknaden och kommer alltid äga den oavsett av i vilket land den befinner sig

inte ett argument jonte

Den fria marknaden hade fortfarande löst detta specifika problemet dock.

jag till vänster

Det är ett argument, landsförrädare. De är lika lite människor som negrer är. Äckliga jävla 70 IQ apor.

Psykfallstransan ingen tycker om dig här och ingen svarar på dina uppmärksamhetshorande brev förutom jag som säger att jag ska döda dig. Du är lika oälskad här som ivl. Bara döda dig själv.

Jag till höger

Baseret

Att underåriga ryssar är underåriga är inte ett argument, nej.

Hell 2D

>2 halvdöda trådar istället för en levande tråd

:3

Är gärna halvdöd om jag får spendera tiden med dig

nja båda är döda, står för 80% av breven i båda två

Nybögarna. Men tråden är alltid r1 död så här dags.

har ni röstat på DIREKTDEMOKRATERNA

youtube.com/watch?time_continue=107&v=71CvhIk2knM

>dom vill införa "direktdemokrati"
>alla ska få komma på egna mandat genom deras forum
>om dom blir uppröstade nog måste mandaten tags upp i riksdagen
>t.ex: om 51% av forumet vill att dödsstraff ska införas måste direktdemokraterna ta upp det
fattar ni vad som kan göras om tillräckligt många tar över forumet?

...

Naww vad fin du är :3

Du som sambögar i den andra eller?

det ultimata rödpillret

>dkn riksdagsledamoter med statlig lön kommer att på fullaste allvar behöva diskutera några autisters skitbrevande

låter underbart

>sambrevar
nej

De vuxna ryssarna är precis likadana. Har du aldrig träffat på dem?

Lägg ner ditt sjuka svin

Jo, de betedde sig som civilizerade människor.

>dom tänker också införa en statlig app där folket får bestämma det som sägs och tas upp i riksdagen

Jag är inte evangeline
Önskar jag hade hen däremot

>herr talman
>ahem
>när ska staten börja finansiera utvecklingen av kattflickor

>Advokaten: Så hanterar du sexuella trakasserier på jobbet

>Hur gör du om du är utsatt för sexuella trakasserier på jobbet? Arbetsrättsadvokaten Anna Jerndorf reder ut och ger råd om hur du går vidare.

>– Det kan handla om upprepade frågor om att man ska gå ut på en dejt. Att man är lite för närgången, att man står lite för nära när man kommer fram vid datorn. När det gäller gråzoner är det viktigt att markera om man upplever att beteendet inte är okej.

TPB och Transan ni har flirtat med varandra dagarna i ända på olika personligheter. Bara gör slag i saken då. Två psykiskt sjuka äckelbögar, ni passar bra ihop.

...

tänker fan rösta på dom

glöm aldrig

cornucopia.cornubot.se/2017/10/konjunkturinstitutet-nu-kommer-de.html
> Konjunkturinstitutets uppdaterade prognos över svensk ekonomi framöver är tydlig. Nu kommer sju dåliga år efter sju goda och det blir dags att betala för de senaste årens fester. Svensk ekonomi kommer gå avsevärt sämre än omvärlden och i det närmaste stagnera i faktiskt välståndsmått mätt, dvs BNP per capita. En del kommer bli rikare, men det kommer bli för att andra blir fattigare.

DET HÄNDER

Är det kattflickor(hane) eller?

såklart

Fan vad tråkigt

>SD ses på bilder tillsammans med sk. anime vilket var en genomgående trend i det amerikanska valet där Donald Trumps supportrar gjorde liknande bilder och nu har samma sjuka alt right beteende kommit till sverige
>T. Anders "Virtanens försvarare" Lindberg

cornucopia.cornubot.se/2017/10/nordea-10-av-stockholmarna-har-inte-rad.html

Mitt mord på dig, bögjävel, kommer innefatta extremt utdragen tortyr. Kommer skära dig i småbitar medan du hålls vaken på adrenalin. Du kommer skrika och be om nåd och be om ursäkt för din homofila störning men det kommer vara för sent. Hade du bara hållit käften hade jag gett dig en snabb död men du var tvungen att kaxa. Trodde du att du var odödlig? Trodde du att jag snacka skit? Trodde du att du faktiskt var en kvinna på riktigt och min manliga heder skulle rädda dig? Du må vara en totalt misslyckad man men en man är du ändå och därför dräper jag dig.

Vidriga transa.

>Mitt mord på dig, bögjävel, kommer innefatta extremt utdragen tortyr. Kommer skära dig i småbitar medan du hålls vaken på adrenalin. Du kommer skrika och be om nåd och be om ursäkt för din homofila störning men det kommer vara för sent. Hade du bara hållit käften hade jag gett dig en snabb död men du var tvungen att kaxa. Trodde du att du var odödlig? Trodde du att jag snacka skit? Trodde du att du faktiskt var en kvinna på riktigt och min manliga heder skulle rädda dig? Du må vara en totalt misslyckad man men en man är du ändå och därför dräper jag dig.

>Vidriga transa.

>svara när man fedorabrevar

"och nu ska per från *suck*... d-direktdemokraterna tala..."

"tack herr talman, direktdemokraternas mål nummer ett är härmed att finansiera statliga japanska skolflickor för varje ung man vid cirka ålder 18 till 30. Efter flera samtal och diskussioner med folket av Sverige via vårt internetforum så har vi kommit fram till att detta är det som det Svenska folket vill mest"

"v-va?"

Mitt mord på dig, bögjävel, kommer innefatta extremt utdragen tortyr. Kommer skära dig i småbitar medan du hålls vaken på adrenalin. Du kommer skrika och be om nåd och be om ursäkt för din homofila störning men det kommer vara för sent. Hade du bara hållit käften hade jag gett dig en snabb död men du var tvungen att kaxa. Trodde du att du var odödlig? Trodde du att jag snacka skit? Trodde du att du faktiskt var en kvinna på riktigt och min manliga heder skulle rädda dig? Du må vara en totalt misslyckad man men en man är du ändå och därför dräper jag dig.

Vidriga transa.

...

sås?

hm vilken slump att reicucken försvann precis när evangeline dök upp xD vad kan det bero på :P

Vad skulle ni säga präglade litteraturen under Renässansen, Upplysningen, Romantiken och Realismen?

Har bara skrivit lite kortfattat om Renässansen och Upplysningen än så länge men det jag kommit fram till är att under renässansen blev litteraturen mer lätttillgänglig på grund av boktryckeriet, vetenskapen och religion stod varandra nära fortfarande i litteraturen.

Upplysningen tog vetenskapen över och syns inte så väl i litteratur längre och böckerna handlar mest om vanliga människor. Filosofi och religion har inte längre mycket plats i denna tidsperiod.

>"och nu ska per från *suck*... d-direktdemokraterna tala..."
jag kan se framför mig hur talmannen ser ledamoten från Direktdemokraterna som ett jävla skämt.

>dkn ingen söt men anständig pv

ingen läser skiten mann1 bara klistra in från wikipedia, enkelt som

och bajsanon försvann precis när genuscucken dök upp
hmm

det vidriga svinaset TPB...

Det var helt uppdiktat user, bara en spekulation om vad som komma skall.

>Romantiken
Romantik
>Realismen
Realism

>genuscucken
Va?

>ser ledamoten från Direktdemokraterna som ett jävla skämt.

DIREKTDEMOKRATERNA ÄR INGET SKÄMT!!!!!
MIN DIREKTA DEMOKRATI
MIN INTERNETFORUM DIREKT KOPPLAT TILL RIKSDAGEN
MIN HELA FOLKET FÅR BESTÄMMA
MIN GUL BLOMMA LOGGA
MIN "Direktdemokraterna är partiet som vill att din röst ska bli hörd. Det är den enda punkten i vårt partiprogram."
MIN FOLKOMRÖSTNINGAR HELA TIDEN

DIREKTDEMOKRATENRA KOMMER VINNA BARA VÄNTA OCH SE SNART KOMMER VI ALLA NJUTA AV RIKTIG DEMOKRATI

Finns ju program som upptäcker om man plagierar och sen blir man avstängd från kursen. Tycker ju också litteraturhistoria är väldigt intressant så jag vill ju faktiskt göra uppgiften.

>Willys appen på telefonen kräver att man uppdaterar den för att man alls ska kunna använda den
>senaste uppdateringen kräver ett senare operativsystem som min telefon är för gammal för att installera

...

>INTERNETFORUM DIREKT KOPPLAT TILL RIKSDAGEN
>Direktdemokraterna är partiet som vill att din röst ska bli hörd
>Det är den enda punkten i vårt partiprogram
största jagjag partiet jag har sett

bli bra
>appen
duktig goj

Nu får det vara nog

Du kan köpa en android 7 telefon för 1000-lappen favä. Varför behöver du en mataffärapp?

>dkn sverige har inte fått några bokstavliga jagjagpartier än

>1000-lappen
ska han bara ha den för willys räcker 350kr

>dkn sparat över 1000 bilder på animeflickor på 3 dagar bara genom denna tråden

Aha det var därför google inte gav några resultat. Nu känner jag mig lite blåst.

Vad säger kurslitteraturen?

Kalle Anka-partiet

Alltså, som har kommit in.

Brukar kolla lite vad de har rea på men jag får väl göra det på datorn istället

jag vill fan se alla jagjagpartier som finns

-kalleanka partiet
-direktdemokraterna
-skånepartiet
-piratpartiet
-feministiskt initiativ

vilka mer finns det?

>han vet inte

Enhet och KrVP är 100x mer jagjag än de där.

>Vad säger kurslitteraturen?
Mycket bra och det räcker antagligen för uppgiften men tänkte om ni hade något ni ville ta upp och diskutera.

>två(2) trådar samtidigt
VAR ÄR STÄDIS KVÄÄÄ

fan vad ful

...

Mamma och pappa är nog stolta.

...

hur ny?

candide, gullivers resor, den inbillade sjuke är väl litteratur som väl kan sägas anknyta till upplysningen. gemensamt är att budskapet är rationalism/vetenskap > vidskeplighet/religion.

marquis de sade var extremt antireligiös och libertinsk, men det hade med mer moral än med vetenskap att göra.

mozarts opera trollflöjten har många temata som anknyter till hur människan ska förbättras och bli upplyst genom egen strävan. mozart umgicks i frimurarkretsar och lär ha hämtat mycket inspiration därifrån.

notera att det är budskapet och inte konsten som står i centrum. på så sätt var upplysningen väldigt lik den moderna konsten, där estetik och högre värden får stå tillbaka för politiska budskap.

ladda upp dom, jag vill också ha

Pratar du om hpcucken?

R Ö D P I L L E R
D I R E K T D E M O K R A T I

Politiker har skapat den perfekta stormen. En galen befolkningsökning i huvudsak bestående av kunskapslösa unga män från tredje världen. En gigantisk statsobligationsbubbla med hjälp av centralbanksstimulanser(trycka digitala pengar) En lika gigantisk bostadsbubbla.

En brutal lågkonjunktur står för dörren och troligtvis en finansiell systemkollaps. Som lök på laxen visar det sig att den så kallade klimatuppvärmningen som varit politikernas säljpitch och alibi för att höja skatterna på energi i själva verket är det raka motsatsen, vi är på väg mot kallare klimat och kanske en liten istid.

Vad händer med ett land som Sverige som inte ens kan försörja 50% av befolkningen med egen matproduktion när klimatet blir betydligt kallare och skördarna slår fel? Vad händer när den centralbanksskapade luftslottsekonomin kollapsar och det blir kamp om resurserna? Detta med enorma motsättningar och konflikter i befolkningen och samhällskritiska system som redan idag hotas av kollaps.

Vi är på väg mot ett Mad Max-scenario.

Vilken era gillar du bäst själv?