/mämmi/

/mämmi/

tästä tulee mun tyttö ystävä

/balt/

:D

Pääsispä inttiin ni vois seksualisoida rynnäkkökivääriä

oispa loli

Vaihtoehtoinen mämmi niille jotka ei halua osallistua pedofiilien ja animehinttareiden kanssa keskusteluun.

wow Finnish boys

Ite ehdotan sulle jälkiaborttia tälleen 15 vuoden viiveellä.

Älä nyt vedä hernettä nenään, tarjoan vain vaihtoehdon niille jotka mielummin keskustelee aikuisten kanssa.

Mees nyt sinne ylikselle. Siellä on kuulemma hillittömät feissarimoka-langat tulilla

...

Täti veti herneet nenään kun en ihan pelkällä majoitus&muonituspalkalla lähde sille tapetoimaan tupakeittiötä.
Kyseessä vielä paperitapetti.
Juuh.

yllättävä käänne että lanka täynnä hinttejä ja ulkomaalaisia

Te ootte kyllä niin vitun täydellisiä idiootteja. En pysty sanoin kuvailemaan miten paljon vihaan teitä

mie sain tädiltä jouluna piparia kun neuvoin sille sähköpostin käyttöä puhelimen kautta

Mua hävettää myöntää mutta tykkään tästä sarjasta. Oispa tylleröitä joka sormelle jotka haluais panna mua.

Tässä illan herkkä mietelause.

Wood
Berry
Inn

Semmoset sukurutsaukset siellä.

Täs on parempi

>yllättävä käänne että lanka täynnä hinttejä
ootko mämmissä ekaa kertaa?

how do I get a finnish gf?

>tilaa kiinalaiselta neekeriltä paskaa
>lähettää vahingossa väärän värisen paskan
>tee ihan aikasi kuluksi reklamaatio että sun piti laittaa musta eikä sininen
>kinkki pahoittelee ja ehdottaa että palauttaa 50% tuotteen hinnasta
>greatest deal in the history of the man kind
>osta liikevoitoillasi 5 tölkkiä olutta

Kiinnostaa muuten ihan vitusti onko mun usb hubi sininen vai musta.

aasialaiset on kyllä hyvää väkeä, voispa vaihtaa suomen somalit, ählämit ja mannet vaikka vietnamilaisiin

Kerroit jo.

No miten vitussa mä tän kerroin kun tapahtui vartti sitten. En oo vielä ees jaksanu purkaa tota muoveista.

jep

Vittu mulla lähtee teidän kaa psykoosit ihan kohta tulille.

Onko ne loharidildot oikeasti hyviä? Vois ehkä tilata yhden

eksoottisia, sit kun on pylly niin venynyt tavallisten kanssa niin tarvii mutkaa ja piikkiä että tuntuu missään

iha semi mietoja, 4/5

Ainoastaan tuo kaljanosto ja se, että osa oli usb hubi oli uutta tietoa.
Muuten kerroit jo ton jossain aikaisemmassa painoksessa.

Jooh, entisessä kämpässä oli viekkuperhe naapurissa. Moikkas aina nähdessä ja sen perheen emäntä kysy joskus pyykkikoria kantaessa jos haluan heittää omia vaatteita niiden kanssa pesuun. Oli hyvin työorientoitunutta porukkaa.
Alkaa melkein vituttamaan taas kun miettii noita mölyäviä neekereitä joista joudun nykyään kärsimään

Sellaiset meemit. Vietnamilaiset tekevät enemmän rikoksia kuin romanialaiset, neuvostoliittolaiset tai venäläiset ja melkein puolet vietnamilaisista on työttömiä.

Hmm

verrattiinkin neekereihin kalluseni

t. ahmed.. näin kans jotai mölyyvii neekereit kaupas, ihmettelin et mistä toi meteli tulee hyllyjen velis ja katoin ni jahas

juu ei

Oispa rötösrönttönen

Alright lads, good day?

bit cold out

oispa kyrpää pilluun uuh aah

Tässä on mun mietelause

literally me in the pic

alri Tim

bi' nippy innit?

Katoin just jonkun transun 20- minuuttisen Q&A videon. Oisin voinut käyttää senkin ajan johonkin oikeasti hyödylliseen

>-1 in Helsinki

wtf it's 14C here atm

I wish it was summer here too

What, did you think britain was as cold?

Juu mutta katopas (hiekka)neekereitä

>thinking i live in fucking helsinki

Onko väärin ihastua Let's Play-tyttöön?

Is this you?

oot säälittävä ihmisriekale
pliis lopeta postaaminen

yes

russians are gay :DDDD

delete your posts or ima make you see double

Ei tee vietnamilaisista yhtään sen parempia. Loogisempaa olisi toivoa Suomea täyteen venäläisiä.

Viimeks kun ne yritti me ammuttiin kovasti vastaan rajalla.

Huone haisee ihan spermalta

Näissä asioissa pitää kyllä ottaa huomioon mistä syystä porukat ovat muuttaneet suomeen. Yleisellä tasolla pakolaiset on just sitä roskasakkia. Sen takia afrikkalaisten työllisyysasteessa on suuria eroja. Esim.

>Tosin myös afrikkalaisten maahanmuuttajien parista löytyi ryhmiä, jossa työllistymisaste oli kantaväestöä korkeampi, esimerkiksi Etiopiasta muuttaneista miehistä ansiotyössä oli yli 70 prosenttia.

kokis on muuttanut pulloja

Täh?

Täh, millasissa pulloissa se ny on?

...

sellaisessa metalli tölkissä

tää, mäki haluan tietää

korkki on pienempi

kuvia tai ei tapahtunut

no hyi vittu, osaan kuvitella. muistan ku kävin kaverii moikkaas ku se muutti yksin asuu joskus 10 vuotta sitten

Tuuleta.

ja etiketin alla on nyt kuviota mitä ei ennen ollut ja ehkä jotain muutakin

vaikeampi pitää pullosta kiinni juodessa

Älä tuuleta.

>vaikea pitää pullosta kiinni
ootko joku parkinson's potilas?

Pieraisin kun kiisu oli sylissä ja se suuttu.

Omani haisee kuselta, spermalta, hieltä ja chili con carnelta. Kunnon suomalaisen miehen myski.

Tulin Lontoosta kotiin, huomenna töihin.
Ostin animefiguurin, Japanista juuri tulleita Love;Live ja Re:Zero nendroideja, Berserkin ekan osan mangana, bändipaitoja sekä muita vaatteita.
Nyt nukkumaan!

"Donde el Pillu" :DD

Perseestä on purkautunut ihan järjetön pärinä ja kananmunanlöyhkä koko päivän ajan.
Miten vitussa yhessä ihmisessä voi muodostua näin paljon kaasua.

Ai se eläin?

Hehe

here each year is hotter than the previous, damn...

tsili

lmao neekeri

päästin ihan vitun äänekkään pierun joskus kun katti nukku sylissä ja se pelästyi siis niin saatanasti että se sähisi ja häntä oli pörrönen ja se piileskeli multa tuntikausia
ehkei olis pitäny huutaa KATTI SAATANA täyttä kurkkua kun se iski kyntensä muhun kiinni ennen pois hyppäämistä

Kuvassa mun tyty(poju)-yde.

kuvia figuureista.

sometimes i get drunk and look rent apartments in spain and imagine how nice it would be to live there

Onko pakko? Oon jo sängyssä.
Se figuuri oli joku uusi Lupin figuuri, just julkaistu.
Ne "nendroidit" on enimmäkseenkin sellaisia avaimenperiä, joita sitten laitetaan kaikkiin paikkoihin. Se kaveri kun myi niitä mulle oli tuonut ne Japanista, sillä oli kuulemma siellä toinen putiikki.

he does have a caucasian profile though...

i guess you cant do much stuff outdoors there... i came from biking 2-3 hours ago

why wouldn't you be able to bike out in the cold?

Lasillisesta vettä voi muodostua (elektrolyysin kautta ei sun kehossa) yli sata litraa vetyä ja reilu 50 litraa happea. Eli yhteensä yli 150 litraa kaasua.

Aika paljon pystyy pöräytteleen jos kiinteä/nestemäinen aine muuttuu kaasuks.

It's slippery 'n shit.
I haven't biked when the ground is frozen ever since I had to pull my disjointed finger back on track after a bike trip.

>why wouldn't you be able to bike out in the cold?
south european people catch a cold if they exercise in sub 20°C conditions

Pitäisikö mennä tänään ajoissa nukkumaan?

i doubt many people would withstand biking at
>-10ºC, i remember long time ago in Pamplona i saw a guy running with a tshirt with short sleeves, dont remember if he had short pants too, im more inclined to think yes, at that moment the temperature was -2 or -3 ºC

Jos nielen elektrolyysin ja lasin vttä niin voinki piereskellä ihan kauheasti?

oh, that sucks
it did feel awesome to bike in winter there, even if I felt that I always had to be extra careful