Sverigetråden - Nattupplagan

...

först för något

Om det här nu stämmer, att Reportern (vem det nu är) säger detta, i vittnens närvaro, det är väl ändå rätt anmärkningsvärt. Att han kan säga detta utan att något egentligen händer avslöjar hur illa ställt det är på AB.
Den andra historien, hur Reportern trakasserar en ung praktikant på krogen, är ännu värre, rent av obehagligt att läsa detta, är på sätt och vis ännu värre och man undrar hur det är fatt med denne man. Här kan dock ledningen på AB hävda att det skedde utanför arbetet.

Men det där med Afrika, det är mkt märkligt, hände tydligen i år, på Sveriges mest moraliska och feministiska tidnings arbetsplats.
Är detta verkligen sant???

Vad säger de kvinnliga medarbetarna, Åsa Linderborg, Lena Mellin, SOO m. fl.???
Det får vi snart läsa i Aftonbladet (eller inte).

fin upplaga

ful blatte

>dkn ska köpa mysiga vinterkläder

fin blatte

Fan, önskar jag lyste rosa ibland asså.

Påminnelse att Elliot gjorde inget fel

(OBS! skojbrev)

...

här är vi

Tänkte dygna idag men somnade 10 imorse
attans

Får sova snart så ja tar mig upp ist

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

>han har spammat sin tråd i över ett halvt dygn

men ge dig för fan

Om Herr Virtanen tyckt att det varit jobbigt fram tills nu kommer det bli en ångestladdad tid framöver nu när "the shit hits the fan" på allvar.

Nog för att jag avskyr Fredrik Virtanen något vedervärdigt mycket men får väl hoppas det här inte slutar med ett självmord.

Måste nästan vara världsrekord i att få sin fina image totalt omkastad. Att gå från A till B på nolltid, få sitt livsverk raserat.

Helt underbart!

Han har redan lämnat landet pga mordhot lmao

Ska nog gå och lägga mig favä. Måste bara borsta tänderna.

hoppas nbögar tycker illa om aftonhoran efter detta och inte köper

Och ändå har han mindre än 11 brevare i tråden

>köpa aftonbladet
bokstavligen vem?

Se till att borsta noga då du inte får tandtroll! :3

>>han har spammat sin tråd i över ett halvt dygn

>Och ändå har han mindre än 11 brevare i tråden

vet inte favä
de e väl deras hemsida som gäller

men den går ju också bojkottas

Kanhända de flesta med aftonhoran prenumererar så man aldrig ser dem köpa då man är och handlar?

Kan tandtroll bli ens vän?

Jag har alltid uppfattat uttryck som "våldtäktskultur" här och där i Sverige som typiska överdrifter och hysteriskt strunt från svenska feminister (förutom när det gäller verklig, importerad sådan, men den har ju istället systematiskt förnekats och tystats ned av exakt samma feminister), men det som nu framkommer om Aftonbladet redaktion börjar faktiskt i allra högsta grad nå upp till begreppet. Att Virtanen har betett sig som ett svin, samt att Aftonbladet och resten av svensk ljugmedia har låtit honom hållas, var något jag redan tog givet, men jag trodde faktiskt inte att det var så här illa.

Jag behöver väl inte nämna det komiska med att det sker på ett ställe som profilerar sig som landets ledande predikare av det feministiska evangeliet? Samt att Virtanens (och åtminstone lokalt även andras) beteende har låtits passera i alla dessa år av dito självutnämnt feministisk svensk ljugmedia? Samt att en rad självutnämnda feminister, både i offentligheten och i sociala medier, nu springer benen av sig för att försvara Aftonbladets redaktion, Virtanen, samt för att trivialisera hans beteende och Aftonbladets agerande kring liknande beteende bland medarbetarna?

>lite svengelska
>bilden
Gå tillbaka till sweddit

så stora som dem är, så kommer de aldrig att dö ut över något som detta.

hoppas inte folk går över till bonnier av alla

Aftonhoran lever endast pga nbögar inte vet vad Adblock är. Ingen köper ju tidningen.
De få åldringar som ens betalar för gammelmedia köper SvD eller DN eftersom de tror att de är mer seriösa än Afronhoran och Expressen

>trådkrigarcucken

Who cares vad du tycker i detta sammanhang?
Du är i kraftig minoritet och har inte mera tyngd eller rättigheter eller tolkningsföreträde än någon annan.
Nu är det slut på denna ordväxling.Jag är mera intresserad var våldtäktsmannen tagit sin ynkliga tillflykt.
Det landet borde ju informeras om vilken jeppe som nu skall besöka dem.

Fnissade till lite när jag kom att tänka på dampanon som brände upp sina gamla sedlar.

Fast det är ju faktiskt synd om honom.

Gå tillbaka till sweddit och sluta forcera diskussioner om virtuenhoran.

cringe

Lustigt att AB och Virtanen väljer att besvara anklagelserna först nör expressen skriver om dem? Är de verkliga först när annan ”MSM” skriver om dem? Fett.....Lena Melin var snabb med att förklara de pressetiska reglerna för ”pöbeln” ja herregud. Hoppas dom lägger ner den skittidningen!

Håller med dig om att detta är intressant.
Har ungefär samma känsla. Våldtäktskultur existerar faktiskt i Sverige. Den råkar bara vara inom kultureliten, inte hos folket som de påstått

Förresten använder du frågetecken för mycket. Du ställer ju inte ens frågor?

>tysta majoriteten jagjaget

g'natt pojkar och flickor

>sweddit har inte infiltrerat tråd-

Vi är här

Gonatt. Jag somnar också snart.

Våldtäktsbladet har visat sig ha svenskt rekord i sunkig arbetskultur.Tystnaden har varit av Stalinistiska proportioner...men om LO nu ryter ifrån så lär det vara flera som gör i byxan av rädsla i hyckleriets högborg.
Stanken som sipprar från Våldtäktsbladet är av det kryddigare slaget.
Vilket moraliskt nederlag.Publikationen har visat sig vara totalt förljugen och förövarna har skyddats på de många offrens bekostnad.
Vad säger sådana hycklare som Jan Helin,Helle Klein,Anders Lindberg,Karin Petterson eller Daniel Swedin idag?

Inget,De gör som de alltid gjort.De kniper käft som de ynkliga hycklare de är.

De som gjorde allt svineri möjligt.

Ingen bryr sig.

*puss på kinden*
sov gott!

Libbe sluta breva i psykfallets tråd. Bara ignorera den så självdör den när psykfallet måste sova.

@81011241
@81011431
@81011496
@81011577
@81011595
@81011683
Det här är varför vi hatar er, sweddit.

Lägg av med sambögningen ditt sorgliga fanskap.

Varför lägger inte cissi wallin ut hela sin mejlkonversation med freddan. Den behövs för helhetsbilden.

Tror det är minst två personer som bumpar den.

Jag ha ställt denna fråga görr i tråd1 men vad fan gör man i Virtanens och Weinsteins skor?
Jag ser endast en hjälte som utväg.
Ryktena är förtörda, de kommer aldrig jobba igen och majoriteten av deras vänner kommer lämna dem.

jag tror i ärlighetens namn att det bara är ett dampbarn som sitter och kopierapastar kommentarer direkt från sweddit.

Tandtroll är som dåliga rumskompisar som snor din mat ur kylen och inte städar efter sig och är alltid sen med hyran. dåligt vän material.

wow är lite kul ändå

Utan tvekan, bara kolla på deras "framsida".

Finns redan en helhetsbild och den heter 12 kvinnor vilket räcker gott och väl. Hans försvar kan du läsa in om du önskar att läsa vad en storgråterska säger. En medialipsill som helt plötsligt får känna på egen medicin. Det finns säkert underlag då CW lämnade in sin polisanmälan tidigare, men som lades ner. Det som Aftonbladet lutade sig emot tidigare innan Expressen valde att gå Dagens PS väg.
Nu tror jag inte att vi behöver fler lögner från FV utan nu vill i alla fall jag veta vilka 12 kvinnor det handlar om eller i alla fall vad han anklagas för mer specifikt. Han är rätt rökt med eller utan CW skulle jag vilja säga.

Det är nog samma dampbarnet som gjorde andra tråden.

>*kollar klockan*

Åh, typiskt.

Ge inte swedditören (Du)n så försvinner han som vanligt.

Inte bög men ibland känns det ju väldigt behagligt att göra tvåan på dasset. Är det så det känns att bli kukad?

jag

det känns som en skön tvåa som aldrig tar slut

>Inte bög men ibland känns det ju väldigt behagligt att göra tvåan på dasset. Är det så det känns att bli kukad?

Ingen bryr sig.

jag

Påminnelse

Fel tråd kloanon.

Synd att jag får lite äckelkänslor när jag ens tänker på andra killar på ett sexuellt vis. Antar att man kan stimulera prostatan själv.

Ingen bryr sig

de tar sin feta bonus och går i pension. knaprar kex med fem sorters ostar på och sippar champange i sina lyxvillor i skärgården medan dom skrattar åt alla vanliga fattighjon

Folk som har så mycket piercingar borde gasas

Du måste ju inte göra det med en kille, låt din (framtida) fv göra det om du vill prova

Gonatt!

hoppas du dör i sömnen

Ingen bryr sig

De ligger lågt i några ett tag och skaffar sen ett annat jobb utan lika mycket rampljus, när bokstavligen ingen bryr sig längre.

Det känns inte heller bra. Känns för undergivet. Antar att jag får testa med fingrarna i duschen.

Ett smalt finger är inte riktigt samma sak men kör du på om du vill

natti!

ha en riktigt god natts sömn user :3

Gonatt :3

Vad ska jag göra med den här 2dn tråden?

Det är ju en magisk flicka så något på det temat verkar ju rimligt, om du menar att du ska göra mer propaganda dvs.

Trodde man bara behövde stimulera prostatan?

Bryr sig någon?

Inte han men...

Jo men det är svårt för de flesta att nå med bara fingret. Krävs oftast någon form av redskap

Magi i luften, äntligen vaknar de svenska förnuften.

Jag är värdelös på att rimma och sånt.

jättefint ju! :3

ingen bryr sig

Dubletter av god sömn.

Okej

r1 bra. Kör på med den, med reservationen att jag redigerar rimmet lite om det behövs.

Som vad?Vill ju helst inte gå och köpa något. Nånstans får man dra gränsen antar jag.

Dels tröttnar man med fingrarna ganska snabbt och dels så är prostatastimulation inte vad du känner när du skiter, det är utgången du stimulerar och ett finger replikerar det ganska dåligt. Du kanske har njutit någon gång av att göra ettan med en full blåsa? Där har du prostatastimulation.

sverigetraden

>midnatt
>släcker alla lampor
>sänker skärmens ljusstyrka
>täcke
>speldosa
>dkn blir inte trött
jämna: gå ut
ojämna: stirra i taket

Känns som att det behöver slipas då gör det.

sverigetråden.

*sverigethreaden

Sverigetråden.

swärjetråden

Vad har du för speldosa? Och lägg ifrån dig mobilen/datorn helt.

Jag råder dig att inte föra upp föremål i rumpan som inte är anpassade för det ändamålet. Risken är att du skadar ändtarmen eller att föremålet fastnar/försvinner in för långt så du inte kan få ut det osv.

Jo det är lite småmeckigt när man ska hålla på med leksaker, du måste alltid använda glidmedel eftersom rumpan inte producerar något eget glidmedel osv.

En nybörjarbuttplugg kostar i det billigaste laget kanske en hundralapp plus frakt i svenska nätbutiker och glidmedel hittar du i vilket apotek som helst.