Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/twitter-f-rbjuder-annonsering-fr-n-russia-today
svt.se/kultur/wolfenstein-2
i.4cdn.org/wsg/1509006233604.webm
diem25.org/diem25-unveils-its-european-new-deal-an-economic-agenda-for-european-recovery/
youtube.com/watch?v=u3NJf9GtvCw
twitter.com/NSFWRedditImage

Ni män äcklar mig.

Now Playing: 50 Cent - In Da Club

Najs tråd

fyfa

>dkn man ser en söt 2Dflicka och vill börja lyfta för hennes skull

>dkn vill börja lyfta men ingen söt pv som stöttar en

Borde ha en tråd på /bant/ så vi kan breva oanständigheter.

NIPPON BANZAI

Jag vill börja lyfta och bli stor och stark så jag kan prinessbära min framtida fv men det är svårt att börja.

Tennōheika Banzai!

vad ska vi göra åt dansken :P

Lämna dansken åt mig.

Bra idé! 2D brevarna kan dra till /bant/

Varför skickar främmande människor mig meddelanden och vänförfrågningar på Twitch? Är det för att jag har en söt animeflicka som profilbild?

Sånt får inte jag iaf. Fick viskningar ifrån robotar förr men det verkar ha lugnat sig.

>varit ledig hela veckan inför tenta på måndag
>tänkte börja läsa igenom allt som jag borde gjort för flera veckor sen i lördags
>inte öppnat en bok än

Tänkte skriva något i stil med "bara gör det mann1 du klarar det" men sedan insåg jag att jag inte bryr mig

Jag tror pä dig

Kommer antagligen klara det ändå för det är en bajsenkel grundkurs.

>not 60 cent - in da chub

don't mind me i'm just here to save that delicious anime girl with flat chest

De är förmodligen pedofiler och de vet att det bara är barn som gillar tecknat.

funderar på att söka asyl i Sverige

*heemar en sv ho*

Några speciella skäl du tänkte åberopa?

inshallah, kalifat snart

Göra pannkakor till lunch?
>Glöm inte att titta på min rumpa user!

*tittar och sniffar*

bra att afrikanerna spelar in så att polisen har bra bevis

gör en muslim detta i sverige så ska jag heema honom med min karambit

Aesgir vi vet alla att du skulle heja på muslimen, säga att vi behöver sharia och att svenskar förtjänar att bli misshandlade.

muh 1984 orwellian suveillance state

elände som jobbcuckande för att kunna leva

Jag sover 6 timmar per natt

menar du att det är mycket eller lite?

Vad menade sv ho med att lägga upp denna bild på fnöske?

det är förhållandevis lite, men jag är van

>dkn soljäveln lyser som fan även fast SMHI sa att det skulle bli 20mm regn idag

nehepp, ingen jävla eftermiddagsfilm idag då. Hora

Vad menar Aesgir med det där brevet?

>vad är gardiner/persienner?

don't you get arrested for having such files in your cunt?

Only if your narcissistic ex reports you to the police in order to make sure you don't get to visit your daughter

friatider.se/twitter-f-rbjuder-annonsering-fr-n-russia-today

bojkotta twitter. eller vänta, det behövs ju inte, dom har ju inte gått med vinst någonsin ahahahahahhahahahahah

*vrålar av skratt*

>möh Ryssland håller fortfarande på

Wolfenstein 2 – The new colossus utspelar sig i ett 60-tal där USA förlorade andra världskriget, och nazister patrullerar gatorna. Nu är det upp till ett färgstarkt gäng nazistjägare att störta den fascistiska regimen.

Ett klassiskt actionupplägg? Inte 2017. De senaste månaderna har tusentals högerextrema nätkrigare rasat mot Wolfenstein, som de menar kränker nazister. Amerikanska medier har snabbt hakat på kontroversen och beskriver Wolfenstein som en kommentar på USA:s politiska samtid.
svt.se/kultur/wolfenstein-2

>NMR-Ronny grinar över att hans sponsorer inte får annonsera på kvitter

...

wolfenstein handlade alltid om att skjuta nazister

RT är bokstavligt talat rysk propaganda

Tack för påminnelsen, ska köpa det spelet nu

JAG VILL INTE BETALA FÖR SVT

>ebba
>grönt o gott

varför är du alltid inne på den här profilen?

Du kan sticka tillbaka till reddit nu

>De senaste månaderna har tusentals högerextrema nätkrigare rasat mot Wolfenstein, som de menar kränker nazister
Inte fel, Sup Forums-jontar är ju mäkta stjärtsmärtade och det är riktigt komiskt att se hur de är ömtåliga snöflingor som läser in massor i ingenting.

fyller år idag

vad ska jag göra

>Inte fel, Sup Forums-jontar är ju mäkta stjärtsmärtade och det är riktigt komiskt att se hur de är ömtåliga snöflingor som läser in massor i ingenting.

Har sidf länkat tråden på sweddit igen?

i.4cdn.org/wsg/1509006233604.webm

kan inte göra ett spel där man jagar Black Lives Matter eller någon annan facsistorganisation, med en protagonist som skriker "come and get me you fucking black ass fascist pigs"

hade varit roligt att se kravallerna irl

förövrigt verkar voice actorn vara urusel. passar inte alls till cj blasqwkowitch

>voice actorn

Mörda svennehoror

Vad är skillnaden på RT och SVT?

Snälltråd

>vit man använder vit hy som kränkande förolämpning

Hey swedish anons. I'm curious about something.
If I were going on holiday, what do you anons think are some good places in your country that'd be appealing to a general audience?

>vit karaktär kallar andra för "white ass"

fåren verkligen att fundera

jag till vänster
kumla in närke

Sälj din tv då.

supa o dö

SVT är också propaganda men det kommer inte direkt från staten

Är det bara jag som ser att han uppenbarligen hittar på något att säga eftersom han stammar ut det? Försöker antagligen kopiera svarta kvinnans lingo. Det är en rolig scen och har antagligen en förklaring om mina får se hela scenen

Var är bevisen?

>dkn blir mer och mer vänster med åldern

Var lolbertarian med rasistiska tendenser som röstade SD som gymnasiejonte. Gick från det till att bli kulturnationalist kring studenten till att bli stormbög under åren efter. Blev mer och mer ekonomiskt vänster under stormbögsåren och nu har jag även lagt ner etnonationalismen och ser bara västerländsk kultur som överlägsen men enbart pga några småsaker. Kommer nog rösta S nästa val.

Så varför endast förbjuda RT?

>Kommer nog rösta S nästa val.
dds

>Arcade Berg

Den här killen är alltså """senior""" lead game developer

vem fan heter arcade? lol

S blir efter omständigheterna som C, därför röstar jag V.

>han är 31 år

jag är 25 och ser 10 år äldre ut än honom

...

ska du äta den

>det finns oironiska vänstermuppar i tråden

Brendan på den där bilden ser nästan yngre ut än mig

fan i helvete

diem25.org/diem25-unveils-its-european-new-deal-an-economic-agenda-for-european-recovery/

Tankar? Om man tar bort flyktingvurmarskiten så känns det sjukt bra.

gomorron :3

>det finns oironiska högermuppar i tråden

>fixing the Euro
HAHAHAHA bokstavligen omöjligt

>fy för folk som ej tar dressing
f1h1

Haha mm vrf

Good eftermiddag

Läs deutsche Banks egna rapport innan euron infördes. De visste redan då att den inte skulle funka och skulle knula upp Sydeuropa

youtube.com/watch?v=u3NJf9GtvCw

>Tankar?
Låt skit-eu klara sig själva, jag har inget intresse för hur det går för Rumänien, Polen osv.
Kanske kul att visa sig "bildad" och kunnig men jag hinner dö innan "allt blir bra". Det gör vi alla...

Det här är mitt huvudproblem med Europeisk vänster. De tror oironiskt att de kommer kunna ta kontroll över EU och fixa det istället för att tillsammans med nationalisterna avskaffa projektet.

Vänsterns EU skulle ju vara ännu värre och mer tyrannisk än nuvarande

Varför skulle vi inte sträva efter ett enat Europa? Vi måste kunna hävda oss själva i världen mot ett allt mäktigare Kina.

Ja om du läst programmet så vill de ha en total omstrukturering av systemet.

EU är dock bra. Finns inget fel med grundidén, Problemet är att projektet kapats av korrupta nyliberala svin.

>Om man tar bort flyktingvurmarskiten
Det skulle fortfarande komma hit zigenare

hur lagar du problemet att PIIGS-länderna suger ut länderna som ger mer än de tar, t.ex. Sverige?

Pussa ängel på munnen!

kommer muh elaka kina bli det nya muh elaka ryssland i framtiden

>mer tyrannisk än nuvarande
Åh hjälp! En elak EU-politiker tvingar mig att tillfredsställa människor! Tyranni!