Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/0NbRCU8HjP0
youtu.be/bvvafO6EBR4
svtplay.se/video/15611592/opinion-live/opinion-live-sasong-3-26-okt-22-00?start=auto
en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_von_Hülsen-Haeseler
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

Okej kompis, låt mig förklara något för dig eftersom du verkar vara ny här. Hebefili är inte samma sak som pedofili. Jag är sjukt trött på er troll som dyker upp överallt och sprider UPPENBAR misinformation. I många länder anses hebefili vara normalt och hälsosamt. Människor har en naturlig attraktion till tjejer som går genom puberteten. Att lockas till flickor som inte gör det än är jävligt sjukt och äckligt, men bara i Sverige verkar det vara ett obefogat tabu kring ett hälsosamt och normalt tillstånd. Mitt huvud gör ont. Jag försöker bara få mitt riktiga liv tillbaka

/3dmjölk/

>Man kommer ju i puberteten vid 13

reaktionärer motsätter sig Europeisk balkanisering

>sexuella trakasserier där jag växte upp är så sjukt normaliserade. Från båda sidorna. Tjejgrupper mot nån kille

>Idrottslärare går in i killarnas dusch, motiverar det genom att säga: 'Jag har en son som jag sett naken.' 'Jag bryr mig inte om era kroppar.'

>dkn du kommer aldrig växa upp i Sverige 2017

Blir köttbullar och potatis med brunsås till middag idag

>bokstavligen varför
Kan inte hantera sociala situationer för fem öre och är fullständigt okunnig när det gäller romantik

Varför skulle en bokstavlig transa rollspela som stormbög? De vill ju gasa ihjäl dig.