/nederdraad/

NEDERDRAAD

Schudden met je bips uitgave

Welkom: bips
Niet welkom: piemels

...

Hello homos

stme wi ldurs jognes ijge n land eesrst

Hallo mede homo-sapien

more like nederbrrrraaaap

>dvw je geen vrouwelijke piemel hebt

Vraagje aan de homo's hier.
Vinden jullie het jammer dan jullie nooit kinderen zullen krijgen en een gezin zullen stichten/bloedlijn zullen vorderen?

Hetero hier. Gelukkig niet (als in, goed dat ik niet kinderen zal krijgen)

>Sinds begin evolutie zijn jouw genen doorgezet
>Voorvaderen van jou hebben een rijk gesticht, in oorlogen gevochten of koning geweest
>Om de genenpoel uiteindelijk bij een zielige maagd als jou te eindigen

Je pa had inderdaad die dag beter een zakdoek kunnen gebruiken

draagmoeders bestaan.

hetero hier, ik vind het zelfs niet erg. Sommige mensen krijgen kinderen andere mensen niet. Sommige mensen sterven door een ongeval, andere niet. Sommige winnen de lotto andere niet.

>Voorvaderen van jou hebben een rijk gesticht, in oorlogen gevochten of koning geweest
Voor zo ver wij weten is mijn familie een afstammeling van arme boeren en arbeiders, die pas relatief succesvol werden in de jaren 70 van de 20ste eeuw.

Door de eeuwen heen zijn een paar dominante genen gekomen die niet ideaal zijn om door te geven. Ik heb geluk dat het bij mij mijn uiterlijk is en er nog goed mee te leven valt, maar autisme, astma en zware allergieën zitten in de familie. Daar wil jij je nageslacht toch niet mee opzadelen? Helemaal omdat de meiden die ik kan strikken meestal niet de best uitziende zijn. Straks geef ik die allergieën en autisme door, met een combinatie van lelijkheid. Dat is gewoon zielig.

>dvw vrouwelijke piemel

>>Om de genenpoel uiteindelijk bij een zielige maagd als jou te eindigen
Oetz, de ketting der generaties is niet één enkele streng die afhankelijk is van ieder enkele schakel.
Het is meer een soort web, de kans is zeer groot dat ook al zal anoniempje zich niet voortplanten dat hij wel broers,zussen, neven en nichten hebben die dat wel doen en de genen van zijn voorouders door zal zetten.

Het wordt niet gereguleerd dus je moet echt vertrouwen hebben in die draagmoeder.
En dan de band van je partner met het kind kan ook niet natuurlijk zijn.

Ik ben sowieso niet van plan om kinderen te krijgen.
Heb ik helemaal geen zin in en ik ben bang dat ik heel veel met mijn werk bezig zal zijn.

Maar ik ga wel een lieve kat/poes adopteren :3

vlakoek..?

wo bist du..?

ik maak me wel zorgen hoor... ; ___ ;

Je hebt altijd wel adel in je voorvaderen zitten. Sterker nog, er is een dikke kans dat de meeste Europeanen wel ergens van Karel de grote afstammen.

>altijd
Tenzij je familie letterlijk uit armoeilijers bestaat.

Dvw alle meisjes nu zo'n broek dragen tot aan hun tieten waardoor hun kont kanker lelijk wordt.

>dvw op de middelbare alle meiden een walvisstaart hadden

Zelfs dan nog wel, een adellijk persoon krijgt kinderen, niet al die kinderen erven veel, en die kinderen krijgen ook weer kinderen etc. etc. op een gegeven moment verarmt het gewoon.

>Police believe 33-year-old accountant Valentino Tullato infected 32 of the at least 53 women he dated after discovering he was HIV-positive in 2006 and continuing to have unprotected sex.

Hoe dan? Koekel hem maar, hij is best lelijk. Hoe de neuk heeft hij 53 vrouwen kunnen daten? Ik ben minstens even knap en heb 0 vrouwen kunnen daten.

>Women who testified at Tullato’s trial described being seduced, often after meeting on social media, and then being convinced to have unprotected sex

Godverdomme, jullie domme sukkels hadden me overtuigd om geen sociale media aan te maken omdat die nutteloos en stom zijn.

>dvw je nooit weer die kansen als toen krijgt

Mijn familie hield te genen liever binnen de familie.

Dan ben je juist van adel, het was heel ongebruikelijk voor het gepeupel om binnen de familie te trouwen.

Omdat je uiterlijk niet alles is.

Ik krijg nu veel meer kansen eigenlijk. Als ik een beetje doorzet zou ik zo 2 meiden als vd kunnen hebben nu.

>Godverdomme, jullie domme sukkels hadden me overtuigd om geen sociale media aan te maken omdat die nutteloos en stom zijn.
Ik had instagram aangemaakt maar ik kwam niet verder tot 30 volgers koek
daarna heb ik het maar meteen verwijderd

Gewoon arm gepeupel dat niemand anders kon krijgen. De mannelijke kant van mijn familie is niet mooi, de vrouwen zijn mentaal niet lekker.

Wil je mijn vriendinnetje zijn?

>zit op imageboard
>verwijst naar plaatje
>voegt geen plaatje bij
kys

Dat is dennis oetz

i-ik ben een jongen :0

doe dat dan, of ben je homo??

Oh jammer, die post was zo feminien, ik dacht dat dat wel een meisje moest zijn.

ja ik ga geen foto van een italiaanse HIV-patient opslaan

>Valentino Tullato
Italianen hebben goeie sweet talk dus zelfs als ze lelijk zijn kunnen ze best makkelijk een vrouw vinden.

Als god bestaat ben ik het zeer oneens met de huidige gang van zaken, en het toekomstbeeld dat er bij hoort.

Als iemand dat bij hem zou doen zou hij dat ook niet leuk vinden. Kankergod :S

>doe dat dan, of ben je homo??
Ze wonen beide ver weg. Daarnaast is eentje een ex.
Ga proberen woensdag een meid dichterbij uit te vragen.

Ehm, jij bent maar een decimaaltje in het grotere bestaande geheel.

Waarom zou de schepper zich interesseren voor stofjes en hun leven? Wij zijn niet eens een bacterie voor het.

>de schepper
>het
Leer eens fatsoenlijk Nederlands, dombo.

ik ken geen geslacht toe aan de schepper omdat het geen menselijke vorm heeft, mongool.

Hoe was die paal zo feminien dan? ;/

In het jodendom, christendom en de islam heeft God de mens naar zijn evenbeeld geschapen oetz

Vrouwelijke en mannelijke zelfstandige naamwoorden krijgen 'de' als lidwoord, onzijdige zelfstandige naamwoorden krijgen 'het' als lidwoord.
"De schepper" impliceerd dus dat 'schepper' óf mannelijk óf vrouwelijk is, daarom kan het nooit 'het' zijn, mongool.

Daarmee praat je niet recht wat krom is. Ik heb namelijk niet de belevingswereld van een bacterie en het heeft er ook alle schijn van dat ik belangrijker ben dan een bacterie.

De vergelijking gaat niet op. Ik durf overigens te wedden dat de verre meerderheid van bacterien een beter leven hebben dan ik, omdat ze met zijn allen ongestoord hun dingetje kunnen doen. Ik denk dat qua bacterien die een minder fijn leven hebben dan ik je al gauw uit komt op fracties van een percentage enkele nullen achter de komma.

Je zou dus kunnen zeggen dat God meer geeft om bacterien, omdat ik ter vergelijking, statistisch gezien, zeker in de top tien procenten zit van een goed leven hebben als mens. Beter dan 90% van de mensheid door relatieve luxe.

Toch is mijn leven kut, want ook deze vergelijking is gewoon proberen goed te praten zonder oog op mijn eigen situatie. Dat 90% van de mensen het niet beter hebben maakt mij niet gelukkig, het zegt namelijk iets over de verdorvenheid van de mens, en het eindeloze lijden in de wereld. Want ik heb het al slecht.

Hallo vrienden! Hoe gaat het met jongens vandaag? Hoe zit het met een koude, een ik

We hadden het over de zieke geest van god en het lijden in de wereld, welkom

*op mij

*kantelt deukhoed*

djz

Wat een fragile beestjes zijn het dan, een omnipotent wezen die mensen maakt die maar op 000000000000000000000000.1% van de ruimte kunnen bewonen zonder dood te gaan door de elementen.

Woah, woah, woah. Maak het makkelijk vriend. Nu, hoe zit het met een koude?

Wat een tegenstrijdige berichten. Nou oké. Met vriendelijke groet, sterf.

>Hoe zit het met een koude, een ik
Wat

Maar het gaat goed hoor, mijn dikke vriend. Hoe gaat het met jou?

Ga je me koud maken?

mag wel

wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan? Nog nuttig en of sociaal geweest? Doelen bereikt?

Heb niet veel gedaan, had knallende koppijn. Maar ben wel sociaal geweest, heb een meid overtuigd langs te komen binnenkort.

Wat wil je daarmee zeggen?

Dat god een domme kankersukkel is

Leg uit.

Ik was aan het praten over een koude, met je jongen. Ik bedoel wel frisdrank. Ja vriend :)

Nou bijvoorbeeld kijk in de spiegel en vraag je eens af: "waarom?"

>Daarmee praat je niet recht wat krom is. Ik heb namelijk niet de belevingswereld van een bacterie en het heeft er ook alle schijn van dat ik belangrijker ben dan een bacterie.

vergeleken met de schepper ben jij niet eens een bacterie. Jij bewustzijn is nog gelimiteerden. Je mens-centrische wereld beeld is ook kinderlijk. Alsof de schepper, van het oneindige universum, op één of andere manier zich zou bekommeren om het leven van een bacterie op één van zijn bolletjes. Onze menselijke mores en gedachten van een goed en eerlijk leven komen niet overeen met de natuurwetten en het ontwerp van het universum. Het idee van een goed leven is dus een puur menselijk constructie die in de koude ijzige universum geen stand houden. Ik schrik oetz echt van dit antropomorfisme.

Allemaal miems die niet kunnen kloppen met de natuurwetten. Je moet wel echt mentaal beperkt zijn om daar iets serieus van te nemen. Hoewel in alle drie religies wel natuurlijk een vorm van ethiek zitten die zouden kunnen lijden tot een gelukkig leven, maar over het hogere is het onzin.

Boeiend. De schepper is geslachtloos en ik duidt het aan zoals ik wil.

>Allemaal miems die niet kunnen kloppen met de natuurwetten.

Dat is dus waar jij de mist in gaat.
Jij neemt aan dat God beperkt is tot de wetten der natuur, maar God zou God niet zijn als hij wordt beperkt door Zijn EIGEN natuurwetten.

oh schat, ik hou van de nederlandse. Laten we nu vrienden zijn met vriendschap. vriend

>Ik schrik oetz echt van dit antropomorfisme.

Oke, reddit. Ik wist niet dat alles in jouw wereld 100% rationeel en gebaseerd op natuurwetten was.

Ik ben gewoon een mens en mijn leven is zodanig kut dat ik zoiets heb van is dit een soort slechte grap ofzo. Wat heb ik gedaan om dit te verdienen? Nou ja niets, en mensen doen wel eens alsof ik dan te nietig ben om het ontwerp van god in te kunnen zien, maar dat vind ik maar apathische kankerlijers die te zwak zijn om gewoon te erkennen dat ik beter verdien, of zichzelf beter voelen wanneer iemand anders het minder goed heeft.

Want ik heb wel uitgelegd wat het probleem is met god als die inderdaad bestaat, dan is het gewoon een psychopaat die mensen bewust pijn doet, nee erger nog, die mensen, het meest nobele en intelligente diersoort op aarde, heeft geschapen om ze pijn te doen.


Deze observatie kunnen heel veel mensen niet aan en dat begrijp ik niet.

Prima. Biertje?

god = schepping

jij

Hi, my general's died earlier than usual, s'okay if I hang out here, mej doods?

niet alcoholisch, alstublieft :3

...

>niet alcoholisch
are you sometimes a homosekual or so

Wat mot je?

Nah, just hanging out. Chilling on a Sunday night, YGYL on the other tab
Also
>mej doods
lol, just translated it

Anyways, what's up, Niederlanders?

my sjips is up

...

Huehuehuehuehuehue

>dvw geen van Gerwen vriendje

Er zijn genoeg kale(nde) mannen/jongens in Nederland.

jij bent groot. bel mij namen :(

*grijpt een lok haar*
*verheft stem*
Je hebt weer zonder toestemming iets gezegd.
Het ziet ernaar uit dat ik je weer moet straffen, slaaf jongen.
*geeft een stomp op je maag zodat je op de vloer komt te liggen*
*pakt een riem*
Ik had dit niet willen doen maar je laat me geen keus..

mag ik die opslaan?

allow i that upsmack?

Hoi

*maakt apengeluiden*

Hoi ben jij een lief twinkje?

houd me uit je fantasieën, alstublieft :3

Maar ik krijg er een harde piemel van als ik schattige jongens pijn doe en daarna troost.

Sure vriend.

Ben je minstens een meisje?

Ik ben een dominante jongen.

homo

>jongens pijn doe en daarna troost
Dat is waar de vriendin van mijn waifu van houd.
>dvw geen meisjes die zich aanbieden om getroost te worden.

Boooooo

Jongenspoesje

Ik wil pas mijn jongens troosten wanneer ze in huilen uitbarsten en beven van de angst oetz

>geilen op anorexiapatienten
das niet gezond

>koop allemaal gezond eten in de winkel
>ga onderweg naar huis gewoon weer in de snackbar zitten

Says the cow