/norgetråden/

Hissig-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/urix/madsen-innrommer-a-ha-partert-kim-wall-1.13756522
strawpoll.com/sc62yyhd
tv2.no/v/1240573/
youtube.com/watch?v=MFEA8PlLCUA
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Spörsmål: Er det mulig å skape fred, og hvorfor ikke?

Jeg bare spör

Anime

nei, fordi alle konkurrerer om de samme ressursene

igjen. e e ikkje nordlænding?

utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazjoode hitler islam innvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi jode innvandring muslimer islam polakk utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam innvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi hitler islam innvandring innvandring muslimer islam polakk innvandring innvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandring majoritet innvandring befolkning oslo negre neger nigger innvandring utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam
utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam innvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi hitler islam innvandring innvandring odemuslimer islam polakk utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam odeinnvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi hitler islam innvandring innvandring muslimer islam polakk innvandring innvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandring majoritet innvandring befolkning oslo negre neger nigger innvandring utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam
utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam innvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi hitler islam innvandring innvandring muslimer islam polakk utlendinger innvandring negre muslimer slavere polakker utlending innvandring nazi hitler islam innvandring utlending innvandring innvandring innvandring nazi hitler islam innvandring innvandring muslimer islam polakk innvandring innvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandringinnvandringode majoritet innvandring befolodekning oslo negre neger nigger innvandring utlendinger innvandring

>Men jeg driter egentlig langt i hvilken religion folk har så lenge de faktisk bidrar
Litt motsatt for min del. Jeg bryr meg om det mer enn hvilket land de kommer fra. Jeg kan godt ha en kristen araber som lege, men ikke en islamsk lege.

får vell ordne meg noe og spise jeg da

Hvor mye koster det å ta jegerpröven / alt annet som koster bortsett fra våpen og sånn?

Er det noe du kan jakte uten å ha bestått jegerpröven?

Pængskit.

t. Ubaydullah

nrk.no/urix/madsen-innrommer-a-ha-partert-kim-wall-1.13756522

>Trodde dette bildet var fra USA
Nei, det var fra Norge.

t. (((kristen))) nasjonalist

>det eneste som spiller noen rolle er at de er kristne
>alle er lik for Jesus!

hvorfor er hun så perfekt?

Det viktigste for meg er uansett å få et godt helsevesen. Der burde vi være enige.

Helt ærlig, så tror jeg den "beste" losningen er rett og slett å legge flere av tilbudene til sentrale strok. På den måten burde en ha mindre bemanningsproblemer, og kvaliteten kan forbedres. Pseudo-vinn-vinn situasjon ville jeg si. Distriktene hater det, men jeg tror også de tjener på det i lengden.

>Hvor mye koster det å ta jegerpröven
Du må ha et 30 timers kurs för du kan ta pröven. Selve pröven koster vel kanskje 300,- ca. Men prisen på kursert varierer. Ligger vel på rundt 2000,-
Prisene varierer på hvor du tar kurset og pröven.
Men vil nok koste deg under 3000,- sammenlagt.
>Er det noe du kan jakte uten å ha bestått jegerpröven?
Nei.

Nei, jeg er ikke kristen.
Men vil ikke ha mer islam inn i landet vårt.

Andöya flystasjon?

Ja. Enig.

men du vil gjerne ha flere kristne arabere?

>perfekt
öynene hennes sitter for tett
ellers er hun ganske najs

Men koster det ikke noe hvert år å jakte da?

Vet ikke, men hun er min prinsesse.

Jo, kommer an på hva du skal jakte. Koster mer å jakte storvilt enn småvilt.
Men er ikke snakk som mange hundelappene for jaktkort.

nei, nå gidder jeg ikke å krangle med dere mer
ha det!

Er dette lov i Norge??

Nei. Det er bare lov til å jakte med kruttvåpen.

Om så vi hadde gått et helt år med verdensfred, ville folk fortsatt funnet på noe dritt etter det året var over.
Enten det var for å dra på et erobringstokt mens alles "guard" var nede, eller om det var fordi folk sluttet å ha problemer å bry seg om, for så å skape nye problemer slik enkelte har gjort de siste årene.

NÅ SMELLER DET!

Hæ? Ikke lov med pil og bue engang?

Kanskje jeg skal få anoreksi

Jakt med pil og bue er streng forbudt i Norge.

Nei, du har kun lov til å fiske med det. Hvor fikk du for deg at det var lov å jakte med dette i Norge?

jeg...

...

Hvorfor skal vi ikke ha lov til å jakte med pil og bue og andre primitive jaktvåpen?

Nei, ikke armbröst eller pistol/revolver heller.
Er heller ikke lov til å jakte med "militærlignende våpen".

Ser bare ikke problemet om det blir brukt bra utstyr

NÅr du odelegger dognrytmen så mye at du ikke foler deg menneskelige lenger

Fordi folk vil tro at du driver med tjuvjakt.

Dyrevelferd.

fikk lyst til å jakte med armbrost nå jeg

>fiske med pil og bue

Armbröst er ulovlig i Norge...

Mindre sikker form for human avliving. Rifle er sikrere, og eventuel ekstra underholdning du får veier ikke opp for ǿkt risiko for skadeskyting.

Det avhenger mye mer av skytteren å få et godt treff enn for rifle, og jeg kan garantere deg at mange ikke er gode nok selv om det i teorien kan være like bra med riktig utstyr.

t. har skutt en god del med bue

hvem skal stoppe meg?
DU?

HJELP DET ER SKJELETT PÅ SKJERMEN!

skal vell klippe meg i morra jeg da.

Tåpelig at det er sånn.

Det er faktisk utrolig kult. Sǿk opp noen videoer på Youtube. Vet om noen som fisker gjedde slik.

Terror i Oschlo.

>Når du kan jakte folk som har forvillet seg inn på eiendommen din med angrepshelikopter
GI MEG FRIHET!

Nei, jeg kunne gjerne tenkt meg å kjöpe et armbröst selv jeg. Men det er ulovlig å omsette og bruke i Norge.

Jeg så dette komme

Lögn i norgetråden.

>laget en rimelig kraftig armbrǿst da jeg var 14-15
>gikk i stykker etter en stund og jeg sjekket mulighetene for å lage en av stål
>mfn jeg fant ut at det var ulovlig

slurker i meg litt kaffe for å gi meg næring og styrke til å fortsette den daglige kamp

>Rifle er sikrere
Kommer vel helt an på kaliber? Jeg har hort om folk for som har avlivet dyr med pil og bue raskere enn de gjorde med rifle. Spyd er også et primitivt våpen, og hvis man har ett stort spydhode og treffer riktig på dyret kan man drepe veldig raskt.. Hvorfor er ikke spyd tillat da?

Selv om det tar littegrann lengre tid med pil og bue så forstår jeg ikke formålet med å bannlyse metoden helt. Synes det burde vært lov å hedre forfedrene våres fåvæ.

teit analyse fåvæ

Har vel noe med at det krever mer ferdighet å drepe dyr med pil og bue/spyd, så man gidder ikke at Olav Bygdebeist skal noobe rundt og mishandle dyr med våpen han ikke forstår. Skulle jo vært lov, er ikke det, men jeg regner med at det er begrunnelsen.

Men vi dreper dem jo

Sorry to interrupt. But according to this poll, there are no Norwegians in this board.

strawpoll.com/sc62yyhd

Nei, bra analyse. Viser godt at rǿdt er en gjeng sinte idioter.

man trenger ikke være idiot for å være sint

Jo da, men så er det faktisk minimumskrav til kaliber for jakt også. Problemet ligger uansett i at det er mye vanskeligere å treffe bra nok med bue. Jeg har skutt masse med bue ellers bare litt med luftgevær, og jeg treffer mye bedre med luftgeværet. Det tar mer enn bare litt lengre tid hvis du knuller til skuddet ditt og ikke treffer noe vitalt.

Heng deg, folk på venstresiden bryr seg faktisk om folk og vil forandre verden til det bedre.

hva faen jeg er venstre nå

Jo, sant nok. Kanskje det burde vært bue-manns kurs og spydmestere osv som ga opplæring og delte ut bevis for gjennomforing eller noe.

Because norwegians on Sup Forums stay here, and we don't participate in english polls.

>mother tongue
>Norwegian Bokmål
Sorry, the poll is retarded.

>Norwegian Bokmål
Kvar trur du eigenleg at du er?

>Fikler med pistolen (ikke grovt ment) for jeg skal på skytebanen snart.
>Leser tråden
>Finner ut at SPRETTERT er ulovlig i Norge
Hva faen...

Nei, men de er både sinte og idioter.

>vil forandre verden til det negre
Fikset.

Fucking orc languages like urdu and panjabi but no afrikaans? Dissapointed...

amalie er söt! söt!

Det må være megalett for nordmenn å lære afrikaans

Hvem döde?

hegn deg kaffer

Nei. Folk på venstresiden vil utrydde nordmenn.
De er klar over at nordmenn blir minoriteten i eget land med tiden hvis ting fortsetter, men de vil snarere skru opp farten og la det skje enda raskere De skjǿnner konsekvensen og de vil det likevel. Det tyder på at de faktisk synes det er en bra ting at nordmenn blir utryddet etter hvert. Det kaller ikke jeg humant. Jeg kaller det rasistisk, og intet bedre enn hva nazistene gjorde mot jǿdene.

hva synes vi om årets farmen-utfordrere?

Oynene er for nært hverandre/10

Dette.
Rǿdt er like ille som nazismen.

Megahomo/10

Jepp, dette fåvæ.

Ja, du må bare laere å si "g" i halsen din.

>norske kvinner

tv2.no/v/1240573/

>Camilla Cox Barfot savnet noe så mye at hun fikk en helt spesiell gave av Kristian Krubel Djupnes.

Dette.

nei virkelig?

NÅ SMELLER DET

Vil voldta hun til hǿyre fåvæ

>når du har en sang på hjernen men ikke husker tittelen

FY FAEN finner'n ikke fåvæ, er en dame som synger hores ut som kanskje en kor i bakgrunnen, også sier hun noe som just one... også ett eller annet mer, om og om igjen

youtube.com/watch?v=MFEA8PlLCUA

>Tynn feminin norsk "mann"
>Maskulin muskulös sort fyr med utvilsomt like stor og muskulös sort kuk
Hvordan kan Norske menn konkurrere?!?
(profesjonelt tips: de kan ikke)

Jeg er en tilhenger av filosofien til Jesus fra Nasaret.

Den nye 4 kanal siden er skummel....

hvorfor er han så kringlete fåvæ?

>Folk fra tråden ser på Farmen