/norgetråden/

Amalie-utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/hordaland/vil-ha-vinter-ol-pa-vestlandet-1.13757129
thewitcher3.wiki.fextralife.com/Leshen
nrk.no/telemark/telemark-vil-arrangere-vinter-ol-i-2026-1.13755192
youtube.com/watch?v=kXf3wx5nPXU
tv2.no/nyheter/9459616/
strawpoll.me/14274498/
youtube.com/watch?v=-uvuve9z4vk
twitter.com/SFWRedditVideos

nok amalie.

Nå er det snart tid for kveldens farmenepisode.

Hva slags skrömt syns dere er skumle, da?

For norsk gull!

Vil til Nederland, Island, Longyearbyen

nrk.no/hordaland/vil-ha-vinter-ol-pa-vestlandet-1.13757129

jeg...

lthewitcher3.wiki.fextralife.com/Leshen

>vintersportarrangement
>et sted det ikke blir sno
Nei kom igjen da

nrk.no/telemark/telemark-vil-arrangere-vinter-ol-i-2026-1.13755192

Satan i hælvete. Hater Pub G

youtube.com/watch?v=kXf3wx5nPXU

ville du /bleknet/ dette

yo yo yo

Nei, raseblanding er degenerert

15. for morgendagens kneboysokt

Måtte gudene være med meg..

HAhahaha

tv2.no/nyheter/9459616/

...

>Etter at jeg fortalte om min sak, sa de «du kan jo soke asyl hos oss,»

hvorfor er boyen din så höy i forhold til marken?

Ja, oppfyller de få kravene mine med god margin.

strawpoll.me/14274498/
strawpoll.me/14274498/
strawpoll.me/14274498/

Lykke til. Skal selv ha totalt 40 repetisjoner av 150kg för hanen galer. Blir en god dag

Fordi jeg får til kneboy, men ikke markloft. Markloft har alltid vært utrolig ukomfortabelt. Nylig begynt med sumo og det er mer komfortabelt, men jeg er ikke sterkere. Repetisjons-arbeid er MYE bedre nå da. Blir uironisk satt ut av 5 repetisjoner med 60kg konvensjonelt markloft, med sumo blir jeg ikke like andpusten.

Men det kan du jo ikke se fra bildet her, kan jo være det bare er lettere markloft etter tung kneboy. Det er det jo ikke da.

Takker, lykke til selv. Hvordan er det fordelt? Eller er det bare slik du tar i bolker som du foler deg god for?

Jeg orker ikke mere...

Sett av 3 med rundt et halvt til 1 minutts pause. Får virkelig hjertet til å pumpe

Hvordan er vektskivene på senteret ditt forresten? Tror nesten jeg kjöper dagspass på et senter med eleiko plater neste fredag samt dagen jeg skal sette ny PR. Blir for dumt å ikke vite hvor mye jeg faktisk löfter

Syns ikke ho Amalie er så ekstremt fin fåvæ, men öya hennes derimot er rimelig flotte.

Denne lördagen blir det, ikke neste fredag. Går i surr for meg. Da blir det maks repetisjoner med 180. Blir spennende å se hvordan det går med eleiko plater. Tror jeg löfter en del mer enn det jeg tror jeg gjör når jeg bruker skivene på normiss treningssenteret.

Vancouver og Torino har mildere klima enn vestlandet og begge har arrangert vinter-ol.

alt for lys

Oi oi oi, hores tungt ut. Jeg skulle også hatt 1 minutts pauser sist uke, men det klarte jeg ikke. Beste jeg fikk til var 3 minutter, men de fleste ble 4-5. Fornoyd med det da, hjertet dundret som en savanne under en dyrevandring.

Her har vi eleiko-utstyr, så å si alt er eleiko. Har til og med konkurransestativ og 2 klistermerkede konkurransestenger. Fikk nettopp nytt senter og greier, kjempesvært ed mange plattformer og stativer og eget hjorne til crossfit-folkene så de ikke forstyrrer oss med de gigantiske platene og svingende beina sine. Synes du skal gå for dagspasset jeg, jeg tror det er veldig viktig psykologisk å vite at platene er noyaktig veide.

Når kan jeg ser. Jeg elsker deg?

Si*

Sjalu som fan fåvæ. Eneste stedet i nærheten som har eleiko utstyr er et sted hvor jeg må betale for crossfit om jeg har lyst til å bruke eleiko skivene. 200kr for vanlig medlemskap, 700kr om jeg vil bruke eleiko skivene... hmm....

Jævlig teit at du ikke får lov å ta bruk av utstyret selv når det ikke er noen som bruker det

Geir ble ny storbonde, gutta.

Pris herren

Fy faen han hilsen på farmen er definitivt /vår kar/

Vrææææææææææææl

Hilsen?

*homsen

Natta

Det er faen gode greier her skal jeg si deg. Det er et senter tilnyttet studentsamskipnaden / universitet / det er for studenter her. Så det koster 260 i måneden og man har tilgang til et digert styrkerom, med eleiko og hele pakken, 2 ballsaler og klatrevegg. Det er også gruppetimer å parkere jven i mens man trener. Koster dobbelt om man ikke er student da, men det er ikke så forferdelig dyrt det heller. Så ligger det rett ved universitetet så man går rett fra forelesning til trening og deretter hjem.

Men faen så rart da å måtte betale ekstra for crossfit-medlemskap for å bruke de skikkelige platene. Crossfit-ere bruker dem jo ikke engang, sånn som de slenger ting rundt vil det jo bli odelagt på et blunk.

Ikke verst hun Liv til hǿyre da.

Jeg vil ikke leve mere.

Dette fåvæ

Siden vi snakker om Farmen, noen som husker Helgi?

youtube.com/watch?v=-uvuve9z4vk

Litt av en sinnatagg.

Hold kjeft. Vi ser på farmen her

LOL!!!

Halvor /Vår kar/ sa til Kristian "Der kommer en med samme hudfarge som deg, jo - Du e'kke i slekt med 'an?"

Fy faen så flott. Hadde noe lignende för jeg slutta på högskolen. Savner det skikkelig. Og ja, det er helt tåpelig.

>betaler nesten 1000 kr måneden for å skade seg selv og verken bli stòrre eller sterkere

Jaja. Nå legger jeg meg. Snakkes

H-hva faen er greia med det bildet ?? Jeg bare spör

Haha topp kjeks

Drom sott

det glimtet i oyet hennes, du bare VET at de pulte

gaute grotta grav er kjent for å ha den storste kukken innen tv2, kanskje en av de storste i HELE verden. kukken hans har blitt beskrevet "som en imsdal vannflaske", med en gigantisk tykkelse som ville konkurrert med shane diesel og shorty mac. jeg anslår at storrelsen hans er i hvert fall 22 cm, og OVER 18 cm i omkrets. han ville ha odelagt amalie sin fitte.

de ville ha brukt flere timer på forspill, så hun blir så våt nok bare så hun kan ta gaute sin enorme kukk. jeg kan bare se for meg henne be om den, mens gaute så vidt klarer å få den inn, mens amalie stonner og spruter, og krever at han tvinger den inn dypere. hun ville ha fått orgasme i lopet av sekunder etter å ha tatt hele lengden, fylt og strukket helt opp til livmorhalsen hennes. orgasmen ville vært utrolig kraftig, med hennes vaginale muskler klemmende på gaute sin bankende uhyrlighet.. hele hennes kropp dirrende i eufori...

jeg vedder på at hun enda runker til minne av det

Har ikke du sett orginalen med Tom Cruise?

Bergen?

>jenta jeg har holdt på med i et par måneder lurer på hva vi egentlig er
>sier jeg håper vi er kjærester
>hun sier vi er det

jasså ja gutta
hva gjor en nå da? har jeg blitt det man kaller en normalhomse?

Denne pastaen er egentlig litt morsom fåvæ. Brev den på r/Norge.

Han negeren som kom inn klarte ikke å håndtere sengelakenet engang. Jaja, da vet vi på hvilken halvdel på mensatesten han ligger.

>Brev den på r/Norge.
Nei fyfaen.

...

femi som faen. Hvis hun "holder på med" noen er hun en degenerert hore. Forlat henne og la henne råtne sammen med de andre.

Hvorfor ikke fåvæ? Er jo sikkert en haug med folk som blir avfyrt.

Nei, Tromso

hun har bare hatt sex med meg den perioden, ingen andre. hun var veldig usikker på å være i et forhold pga kjæresten hun hadde gjort det slutt med kjæresten hun hadde hatt siden ungdomsskolen. derfor vi "holdt på" forst.

hun er 20. så hun har altså hatt sex med bare en gutt for meg.

Det er bra. Storre sjanse for at /vårhomse/ får bli

Forbannet være allehelgensaften!

Blir sliten bare jeg hórer de oppgavene bli ramset opp på farmen fåvæ

Det er i morgen

Så kjedelige dere er.

>hun var veldig usikker på å være i et forhold pga kjæresten hun hadde gjort det slutt med kjæresten hun hadde hatt siden ungdomsskolen. derfor vi "holdt på" forst.
Dette var en negersetning, men jeg tolker det slikt at hun er tydelig en hore.

Prompene mine lukter sjukt digg nå fåvæ

eg e bare ein mann...

Det er om noen timer!

hvordan foles det å være en bitter jomfru?

Tror du kona til Geir får lov til å se på farmen etter hans klovneaktig opptreden

Hvor lenge skal utfordrerne bli på farmen da?

Som om vi trenger at flere Sup Forums-megmeger sprer seg til Reddit.

jeg...

>brever i tråden
>får hore noe han ikke vil
>JOMFRUUUUUUU!!!!! DU ER JOMFRU OG BITTER

Svake hanrei.

>farmen
farmen
>farmen
farmen
>farmen
farmen
>farmen
bra tråd

trist

Haha dette ukesoppdraget går rett til helvete

Det er ikke sikkert at han vet så mye om hvordan han fremstår da. Det blir jo klipt og limt litt.

Lol, han er på vei til å bli tidenes minst populære storbonde da iallefall.

Avfyrt? Har du noen gang vært på Reddit, eller skaffer du deg all informasjonen om nettstedet og folkene der fra 4kanalen?

...

UT

Tror ikke det, du..

Jaja, hun har jo fått seg en ny venn på sin alder da.

halloween-designen er faktisk bare jævlig irriterende.

hva faen jeg elsker hvit makt nå

Jaja, ville dere gjort dette?

Komme komme komme!

så koselig. jeg unner henne virkelig det fåvæ

Oj oj

fy faen han er ren autisme

d-dette er en kristen tråd.

Ja, var han som kom med tauet også. Han vet å bruke sine redskaper til jobben.

PRIS HERREN, FOR HAN HAR SKAPT ET NYTT LIV!