/nederdraad/ /vlamingdraad/

spookig-editie

welkom: dood
niet welkom: levend

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/oQQTI
bendevannijvel.com/2004/10/06/bendelid-bijna-zeker-in-bos-vermoord/
vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/23/de-robotfoto-s-van-de-bende-van-nijvel-ontleed-/
nl.wikipedia.org/wiki/Madani_Bouhouche
nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Beijer
archive.4plebs.org/pol/thread/146403727/
twitter.com/NSFWRedditGif

Niemand kan die krijgen behalve een hele selecte groep homo's omdat twinkjes heel exclusief zijn.
Dus ik schaam me er totaal niet voor. oet\

Namasté

*brengt je een nachtelijk, onaangekondigd bezoek*

Waar is zijn nek

bek dicht

in je reet.

De hypothese die ik verdedig, is de volgende:
In de jaren 70 en 80 bestonden in België grote stromen zwart geld. Dat geld stroomt vooral naar Luxemburg. Letterlijk. Biljetten, met de auto de grens over. De fiscus noteert nummerplaten, doorheen de Bende van Nijvel zijn gedupliceerde nummerplaten een rode draad.

De Bende van Nijvel werd geleid door Bouhouche. Werkkapitaal kwam van de overval op Zwarts, en had uitstekende contacten bij de rijkswacht.

Bouhouche is actief op zoek naar grote zwarte geldstromen. En heeft daar ook de know how en de contacten voor. Surveillance, afluistertechnieken.

Een van de grootste zwartgeldstromen is die van Le Clerq, grootaandeelhouder van Delhaize, en eigenaar van een rij bordelen Aarschotstraat.

In Maubeuge wordt een imago gecreëerd, knoeiers die champagne stelen maar niet terugdeinzen voor vuurgevechten.

Vanden Eynde wordt gemarteld om informatie te krijgen over zwart geld bewegingen.

Angelou was op weg naar Luxemburg met een berg zwart geld.

Jacques Van Camp zat maandenlang in de tang van de bende en is op de hoogte van zwartgeld-bewegingen.

Het kroonstuk van de bende is het onderscheppen van Fourez en zijn vrouw die op weg zijn met een grote hoeveelheid zwart geld.

Dat geld was van Charly De Pauw en omgeving.

De kroonprins had een rekening in Zwitserland met geheime commissie, in kader Contract van de Eeuw.

Het is denkbaar dat het frauduleus geld van de kroonprins in dezelfde nacht als dat van De Pauw is teruggebracht.

Bij de overval in Halle is de zwarte kas van Colruyt gestolen.

Letterlijk niemand boeit het

Nee.
Zolang jullie er stellig overtuigd zijn dat homo's het makkelijker hebben dan hetero's zal ik doorgaan over mijn twinkpalen.

Incorrect, vuile waal!

Ik wil een knuffel

Hmm, fascinerend, een denkpiste die ik nog niet bekeken had. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?

...

gelieve contact op te nemen het gerecht van Charleroi

walking dead is zo ontiegelijk slecht echter kijk ik het nog steeds

Wat Delhaize bijzonder maakt, is hun aanwezigheid aan beide kanten van de oceaan, dat zal toch wel impliceren denk ik dat er containers over en weer gaan. Voor internationaal drugverkeer is dat zeer interessant. Mogelijk kan dit worden gekoppeld aan de drugs voor wapens deal met de falangisten in Libanon. Wordt Delhaize onder druk gezet om mee te spelen in het transport van drugs richting Amerika?

Dat staat dan wel haaks op de tot dusver aangebrachte logica voor 1983. Maar wie zegt dat we in 1985 nog binnen dezelfde logica zitten? Tenzij dat dat ARI de finishing touch doet door de twee golven aan elkaar te koppelen, door hulzen en wapens in de juiste mix in het kanaal te dumpen.

Te ver gezocht? Ik weet het niet. Naar mijn gevoel staat de tweede golf los van de eerste. Voor 1985 zou men dan de opdrachtgevers in het internationale drugmilieu moeten zoeken. Of de drugs voor wapens zaak helemaal uitgraven. Dat laatste is overigens de suggestie van Bultot.

Of je kan gewoon voor de trein springen.

>de politie heeft geen magneet die sterk genoeg is en zal hulp in het buitenland moeten vragen

Letterlijk 3 20-jarigen hebben wel een magneet die sterk genoeg is en vissen (waarschijnlijk knetter stoned) op zondag middag meer wapens uit het kanaal dan de politie ooit gedaan heeft

nu denken ze aanspraak te kunnen maken op de premie die uitgeloofd werd door delhaize.

Hoe Europa had moeten zijn.

NEE IK GA GEWOON ELKE DAG JOSSEN OP SCHATTIGE TWINKEN EN NIEMAND KAN MIJ STOPPEN KUTHOER

Zever. Een artikel dat ik net heb gelezen doet eerder vermoeden dat hij bompa Sup Forums is. Een cafebaas zei dat van tijd tot tijd over communisten in de overheid klaagde en dat er een staatsgreep moest komen

Mijn foto's zijn boven de 4mb en 4kan wilt ze niet plaatsen. Enig ander idee hoe ik fotos van mijn telefoon hier kan plaatsen?


Bedankt. Ik wist niet dat hetonderzoek 5 miljoen pagina's is. Hoe kom je zelfs aan zo een groot getal.

>unoccupied zone
oh ja perfect ingedeeld super goed

>zuid-tirol nog steeds bij italië

Uploaden in een imgur album en dan link palen

VK geallieerd? Waar slaat dit op?

>Ik wist niet dat hetonderzoek 5 miljoen pagina's is. Hoe kom je zelfs aan zo een groot getal.

Lijkt verdacht hard op dat mensen met macht het zo moeilijk mogelijk willen maken.

kutspanjaarden hadden duitsers moeten helpen

kutieren hadden duitsers moeten helpen

kutturken, kutarabieren en kutindiërs hadden duitsers en jappen moeten helpen

kutitalianen hadden capabeler moeten zijn

kutbritten hadden geen oorlog moeten opzoeken

kutzweden en kutfinnen hadden nazis moeten helpen

Dit vraag ik mij ook altijd af, waarom altijd Delhaize, dit kan toch geen toeval zijn?

>Ik wist niet dat het onderzoek 5 miljoen pagina's
Schattingen variëren als ik me niet vergis van anderhalf tot tientallen miljoenen pagina's. Daarbij wordt het deel nog niet meegerekend dat door het gerecht van Charleroi werd vernietigd tijdens een 'opschoningsactie'. Men beweerde dat het hier om 'dubbele kopieën' ging. Ik weet niet meer wie heeft eens berekend dat het acht jaar zou duren om het hele onderzoek één keer van begin tot eind te lezen.

Het stinkt en ik wil koppen zien rollen

KNUFFELS
NU

*komt 's nachts aan je bed staan*

Hij was vermoedelijk dood dacht ik, natuurlijk nooit een lijk gevonden. Waarschijnlijk als je met een metaaldetector 10 minuten gaat zoeken in het bos, heb je hem.

leg uit

imgur.com/a/oQQTI

Knack artikel en stukje uit de krant van vandaag.

lijkt op je moeder oetz

Niet hem blijkbaar, maar het andere bendelid "de killer"

bendevannijvel.com/2004/10/06/bendelid-bijna-zeker-in-bos-vermoord/

vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/23/de-robotfoto-s-van-de-bende-van-nijvel-ontleed-/

bedankt

Van de 'oude' werd destijds beweerd dat het om een oudere man ging. De kans dat-ie vandaag dus nog in leven is, is volgens mij gering (voor zover dit hele verhaal op enige waarheid berust).

Interessant. Ik ken driekwart van de namen niet zal ze allemaal morgen opzoeken.

Koek

((()))

>dvw ik binnenkort van de studie getrapt ga worden omdat ik plagiaat heb gepleegd bij een opdracht dat maar voor 5% meetelde

wat studeer je nou?

Hoogstens word je uitgesloten van deelname aan het vak homo

Conclusie:

De 3 hoofdelementen, De oude, De Reus en de killer zijn dood.

we gaan het nooit weten

alsof dat niet zelfmoordwaardig is

kkop

...

Het loont de moeite niet zichzelf te doden, want men doodt zichzelf altijd te laat

In ieder geval een stuk minder zelfmoordwaardig dan van sgool gestuurd worden

economie en informatica in leiden

De oude was maar +- 10 jaar ouder dan de reus. Er is altijd de mogelijkheid dat hij nog in leven is alhoewel hij eerder dicht bij de 90 zou zijn.

hoe combineer je 2 studies?

Als dat waar is dan is de 'oude' slechts een zeventiger aangezien C. B. een jaar of zestig was toen hij stierf.

Er waren wel nog wisselende leden die af en toe mee een overval pleegden

op dit moment zijn er orcas die lekker op zalm en haring aan het snoepen zijn in de zeeen

rare realisatie oetz

Ik baseer me wel op dit artikel

het is 1 studie in leiden

op dit moment zijn er talloze twinkjes die geknuffeld worden door hun vriendje
ik huil echt van binnen

Op dit moment staat de mount Everest daar als een titanische rots, eenzaam en van God verlaten; geen levende ziel in de buurt. Nog zo'n bevreemd gevoel.

volgende halte:
vriendin-stad

dubbels slapen

er gaan nu mensen naar bed en er worden nu mensen wakker

Op dit moment zijn een paar onbekenden de bende van nijvel zaak aan het oplossen in een paar om te laten zien dat je niet 5 miljoen pagina's nodig hebt om een stinkende zaak op te lossen.

En wie is de doder dan? Als de doder overleed na/tijdens de aanslag in aalst, dan moet het toch niet zo moeilijk te zijn om te achterhalen wie dat was? iemand die zomaar verdwijnt precies rond die tijd moet toch opvallen?

maar die rots heeft geen gevoel, orcas zijn hele slimme sociale wezens die onafhankelijk van ons geevolueerd zijn, en die zwemmen daar nu gewoon lekker op vis aan het snoepen...

30 September: Een Nederlandse premiejager neemt contact op met Delhaize. Hij kan de Bende van Nijvel oprollen en eist daarvoor een voorschot op de premie die de supermarkten hebben uitgeloofd. En liefst snel, want anders zouden de gangsters in de eerste helft van november opnieuw toeslaan.

wie was deze premiejager?

En wat dan nog? Die rots staat daar al miljoenen jaren ongestoord en stoïcijns terwijl wij mensen wereldrijken stichten die vervolgens onherroepelijk te gronde gaan.

Dit is nummer 17

nl.wikipedia.org/wiki/Madani_Bouhouche

nou ik kan me voorstellen dat ik een orca ben, berg niet

>stierf in 2005 in de Pyreneeën, toen de ketting van een slecht opgespannen kettingzaag de helft van zijn gezicht wegsloeg.
Toeval? Of niet?

>meer en meer in extreem-rechtse kringen vertoefde

belgen leg dit uit

wat voor soort extreem-rechtse groepen? raar dat een mocro daarmee omgaat

Dan moet je meer inlevingsvermogen hebben. Begin bij een boom. Wees de boom. Voel het wezen van de boom.

Doe hetzelfde met de berg.

Piste waarschijnlijk niet onderzocht door het Belgische gerecht

>Piste
Was dat zijn naam?

Nee, koek, geen idee.

Oplichter. Waarom zou-ie anders een voorschot eisen als hij reeds wist hoe de vork aan de steel zat?

Geen idee, maar zo moeilijk lijkt mij het onderzoek niet. Denk dat ze al lang weten wie de leden zijn.

Alles wat leeft maakt lawaai. Wat een pleidooi voor het rijk der mineralen!

Heel simpel. Peter R de Vries natuurlijk. Want we hebben in NL maar een premiejager, en dat is hij.

180cc jwz

Daarom juist, ik dacht aan een Nederlandse gladio operant.

>dvw te bang om te vertellen dat ik van SM hou
NEUGG

Die is tegenwoordig toch een sportjournalist of iets van dien aard? Kon niet eens de zaak Holloway oplossen. Wat een zwendelaar!

dom of sub?

Meer zoiemand als Goedele Liekens die af en toe even belangrijk loopt te doen op TV voor 3000 euro vergoeding.

Hij was maar half half en leefde in een tijd waar belgie met 99% belgen bevolkt was. Zijn pa was waarschijnlijk volledig geassimileerd.

>schrijft een gedicht van 2000 woorden waar ik een uur over heb gedaan
>ben klaar
>ververs per ongeluk de pagina
weg.

>dvw ik mijzelf zo kanker hard in mijn gezicht heb geslagen.

Sub.
Maarik hou echt van zware sm.
Stiemem wil ik aangerand worden.

Alle dichters zijn bedriegers. Behalve Willem Elsschot.

Deze, misschien te ver gezocht?

nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Beijer

Hebben ze in belgie nog juries?

Ja. In het Hof van Assisen.

Nog interresant gevonden op Sup Forums
archive.4plebs.org/pol/thread/146403727/

Neen. Die waren bij de hof van cassatie maar alle zaken worden vanaf nu doorgestuurd naar politierechtbanken.

ja

daar was nog met dat parachute arrest kanker veel gezeik over

>Die waren bij de hof van cassatie maar alle zaken worden vanaf nu doorgestuurd naar politierechtbanken
Eh, dit slaat werkelijk nergens op. Het assisenhof is nog steeds samengesteld uit een volksjury.

Is Merkel een jood?

Broeder deze leven is een test
De meeste zijn verpest door het meedoen met de rest
Maar ik weet, je doet je best voor je nest
Je kan er niks aan doen dat ze je slepen in dit spel
Van het streven naar die geld, je wilt het snel
Je denkt dat is het enige wat telt
Want we leven in een hel
Dus je neemt het met geweld als een rebel
Even in de cel alsof je bleef in een hotel
En dan weer streven naar die geld
Het is een cirkel
Leven voor die cash, hoe hou je dit vol
Ik vraag je, waarom doe je ingewikkeld
Saaf is niet het doel, het is een middel
Wesh je denkt je bent op deze dunya voor status en papier?
Dat God je heeft geschapen, nog lager dan een dier?
Die dure merk op je lijf bepaalt je plezier?
Maar de dag dat je gaat, dan laat je het hier (hier, hier, hier, hier)

ik ben een breinlet, ik heb een Basis en Kader diploma, ik doe nu een beroeps opleiding maar het is gewoon te moeilijk voor. kan ik stoppen met school en gwn zware arbeid gaan doen?