Hilo neder

Regenboog editie

Namasté

Gadverdamme Dennis

KK HOMOS

Hoe krijg ik zulke dunne benen?

hoe vraag ik plaatje gerelateerd uit?

>O-oké m-m-maar kan het dan bij jou thuis?
Nee stel je niet zo aan :3


mijn vriendje komt ook bij mij, terwijl m'n ouders het nog niet weten
gewoon wachten tot ze weg zijn om dingen te doen

>Paar benen op bed
>er is nog iemand in die kamer die het ziet en niet ingrijpt
Nederland word straks overspoeld door syvana simons en kortpittige kapsels

GEEF AUB ANTWOORD

ik snap je paal niet
wat hebben benen op bed te maken met kortpittge kapsel en sylvana simons?
en waarom reageer je op de OP?
dat zijn wel benen, maar die liggen niet op bed

Ik kom uit een erg katholieke familie. Het ligt erg gevoelig. Mijn moeder zij laatst nog "haha maar je bent toch geen homo hé? haha". Het deed erg pijn, maar ik durfde er niks over te zeggen. Laat staan dat ik durf te zeggen dat ik misschien wel een hormoonbehandeling wil. Het kan dus echt gewoon niet bij mij.

Dat nederland de goot in gaat
>een hollander ziet het gebueren dat iemand met een benis :DD in dat soort kankersokken loopt
>grijpt niet in
>ligt daar maar wat
Dit is hoe je word overlopen door de kortpittige kapsels

Dennis vrije draad oetz

faalhaas

...

>een hormoonbehandeling wil
Verloren zaak als je dat doet oetz. Beter doe je dat jezelf en je ouders niet aan. Zo'n "behandeling" verneukt je leven.

OwO, what's this?

Ze zijn toch wel een keertje niet thuis?
>hormoonbehandeling
Laat je huisarts je inschrijven voor de genderkliniek van het VUmc, duurt toch nog een maand of 8 voor je er terecht kan en dat hoeven je ouders niet te weten

Flikkerij.

this is the ghey dred
post ghey

>dvw vdj morgen weer komt

Hm, okay

>en dat hoeven je ouders niet te weten
Alsof ze er uiteindelijk niet achter komen dat hun kind nog verwijfder raakt.
>16 jarige kan zonder medeweten van ouders naar een "genderkliniek" en hormoonbehandelingen krijgen.
Ziek land oetz.

...

wow, that's slutty, not allowed

Oh ja hij is pas 16. Dan kan het waarschijnlijk niet, lmke

Weet iemand hoe rechtsgeleerdheid is op de VU? 18 boeken lezen voor een mondelinge examen van een paar minuten is me wel wat te veel oetz

So fucking hot

rechten is overal hetzelfde.

EUR rechten student hier

het is echt een miemstudie, met minimale inspanning haal je het

Kan je niet op een alternatieve manier aantonen dat je goeier Nederlands kunt.

Is het dus niet waard om een vwo-certificaat Nederlands te halen om naar een betere rechten uni te gaan zoals Leiden? (Wat overigens veel werk is)

Oetz mijn andere optie is om terug te gaan naar de middelbare of om volwassenen vwo te volgen, maar dat duurt 2 jaar en zo geduldig ben ik niet, daarnaast heb ik alleen Nederlands nodig en heb geen zin om al die andere dingen nog te volgen.

oké, nu ben ik wel enorm nieuwsgierig hoe sgattig jullie 2 nou zijn
GEEF discord, en ik nodig jullie uit op de nederlandse sgattigejongens-server

gast, de verschillen tussen universiteiten in NL zijn echt kankerminimaal op bachelorniveau

een 7 gemiddeld bij de VU is al veel beter dan een 6 gemiddeld bij Leiden, de universiteiten zelf maken geen zak uit, enkel je

1. CV
2. Cijfers

in die volgorde bij het vinden van een baan

Leiden is denk ik wel de beste universiteit ervoor, maar het is allemaal maar een nihil verschil. Staat vooral leuk op je CV.

Bereid je wel voor dat je met rechten in Leiden je in Minerva-terrein komt.

Ik zou je sowieso afraden om rechten te studeren. Er zijn héél véél juristen voor maar héél weinig vacatures.

Nee oké lees er zo ook even over en je hebt idd geen andere optie. Wel maf eigenlijk dat buitenlanders in kunnen stromen met een NT2 II wat een veel makkelijkere toets is.

IK WIL DENNIS VRIENDJE

Bedankt user!
Ik ben mij volledig bewust van de risico's en miems oetz. Ik heb best wel goed georiënteerd en ik vind de studie zelf erg leuk. Mijn andere optie is iets in de ICT maar alleen maar achter de computer zitten voor werk spreekt mij ook niet echt aan. Weet je toevallig ook hoe de sfeer is op de UvA of VU?
Nee idd, met een vwo-certificaat heb ik liever dat ik een vwo-examen maar zo te zien moet ik ontiegelijk veel boeken lezen binnen een korte periode en ook moet ik nog een betoog schrijven. Dan lees ik liever lange teksten met vragen over de tekst oetz.

Kom tilly, wij hebben geen corps

Jullie hebben dan ook niets

We hebben het enige Trappistenbier van Nederland en de grootste kermis, meer kan een stad niet willen

Bier geef ik niet zo om, en een kermis is gewoon kut.

>ik hou er niet van dus is het kut

Dat is hoe dat werkt, ja.

Kermis is gewoon voor paupers. Ben op die Tilburgse kermis geweest, niets speciaals.

Lekker paupers kijken is anders kankerleuk

Doe ik liever van een afstandje.

Tilly 013

DRAAD IS DOOD

In de andere draad is net iemand uit de kast gekomen voor de draad (), dus ik denk dat zelfs de heaumeaus daarheen zijn gegaan.

wie /loonslaaf/ hier?

Waarom is de draad zo dood?

PLEASE HELP
PLEASE HELP
PLEASE HELP
PLEASE HELP
PLEASE HELP