/nederdraad /vlaanderen/

taal’edisie

Other urls found in this thread:

nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Samuraisaus&gettingStartedReturn=true
frontpage.fok.nl/nieuws/779920/1/1/500/bezoek-wilders-aan-molenbeek-afgeblazen.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hoi.

Hebben jullie schattige twink broertjes?

surfen op de nederdraad is vanaf nu een educatieve ervaring

hoe kan ik me concentreren

ga naar de bieb

waarom ga je niet gewoon aan je scriptie werken?

...

ritalin

het is al bijna sluitingstijd en als ik gewoon kon werken zat ik hier niet
mama zegt dat drugs slecht voor me is

woon je in een dorp of zo?

Waarom hebben we deze onbenullige regels.
Ik ben hier te dom voor.
Dit is discriminatie!
Ik heb netjes mijn spelregels geleerd en dan moet ik alsnog allerlei onnozele regels uit mijn hoofd leren.

Ik HAAT maar dan ook HAAT dit.

klein stadje oetz

/gif/ en /hc/ bezoek ik ook wel eens voor educatieve doeleinde.
Nee sorry.

Goed nieuws, je mag nu uitprinten en mond-op-mondreclame zeggen.

gedokst

weet je niet hoe je moet seksen?

Wat win ik?

Tuurlijk wel. Maar een opfriscursus kan nooit kwaad.

je mag langskomen hoor maar er is hier toch echt geen ene flikker te doen oetz

>dvw ik weet hoe ik moet seksen maar met 15cm toch nooit een vrouw kan laten klaarkomen

>dvw onze belgische vrienden zich voordoen als walen zodat ze in /fr/ kunnen palen en ons in de steek laten

Misschien moeten we het maar weer over frieten hebben. Even kijken of het werkt:

FRIETEN MET SAMURAISAUS!

sumarai is een bijvoegelijk naamwoord.

Je moeder is een samenstelling.

Je lelijke moeder is een pleonasme.

ik zou ons eens samenstellen.

Nee, een samurai was een oud sjineze krijger die animoefiguurtjes in elkaar sloeg voor zijn heerser.

W O W

Maar, samurai zegt iets over de saus. Dat hij namelijk sumarai-achtig zou zijn:

dus sumarai saus

>dvw geen dikke rolex om mijn pols
>dvw je in nederland niet rijk kan worden tenzij je in de juiste familie bent geboren

Jij bent dommer dan een drachtig paard zegt iets over jou maar dommer is geen bijvoeglijk naamwoord.

De samoerai zegt niets. De samoerai volgt alleen de bushido codes op.

Nonsens.
Ik studeer nu en ik (hoop) goed centjes te verdienen :^)

Oetz kan je veel met netwerken en wat hard werk. Ik ben er alleen te lui voor.

Ze noemen dit logic chopping. Ik ben zo slim dat mijn logica niet meer te volgen is voor normaaltjes.

altijd maar die agressie

uh... kaolo dom of zo? dat was een ad hominem

baka

Ok, ik breek het omlaag.

Samurai saus is pittig. De "samurai" is figuurlijke metafoor waarom de saus pittig zou zijn, dus de "samurai" zegt iets betekenisvol over de saus in kwestie. Het is dus een bijvoegelijk naamwoord.

nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Samuraisaus&gettingStartedReturn=true

Ook de wikipedia schrijft het los van elkaar oetz en zegt zelfs:

>De saus wordt geassocieerd met oosterse vechtsporten.
>de samurai dus.

nu voel je je vast heel dom?

Ga je domme bijvoeglijke miem ergens anders forceren autist

status: gekwetst

>Tijd verspillen aan Nederlands terwijl je beter Engels over kan nemen.

Je moet ook niet in Nederland werken voor veel geld kankersukkel.

Je ogen zijn mooi, ik zeg wat betekenisvol over je ogen maar dat maakt het geen bijv. nw.

Een combinatie van een bijvoeglijk en een zelfstandig naamwoord is in veel gevallen één woord geworden als het geheel een betekenis heeft die niet dezelfde is als die van de los geschreven woordgroep. In een deel van die samenstellingen is de klemtoon op het eerste deel komen te liggen en is vaak de buigings-e weggevallen."

Een samurai is een krijger, saus is ook een ander woord.

Doe nu maar een andere leukere miem of ga gewoon verder met je werk, je hebt vast nog een hoop te doen wil je niet ontslagen worden.

wat is samuraisaus

>Je ogen zijn mooi
Mooi is in deze zin een bijvoegelijk naamwoord.

>Je ogen zijn mooi,
S T O P
T
O
P

Je lippen zijn ook prachtig. Is prachtig nu een bijvoeglijk naamwoord of wordt dat het pas als ik mijn mond er bij voeg?

>dvw die ene belg die dansen comics plaatsde niet maar plaatst

kus me

Mixture between mayonaise and hot sauce

...

Reageer er nou niet op sukkel

GEEN KETCHUP

voor engelsen?

...

>dvw lekker uitgenodigd voor sollicitatiegesprek
i-ik hoop dat jullie trots op mij zijn

ik heb er ook zo een.

>dvw je wifi al de hele dag kanker doet
godverkankertelfort

BBBBRRRRRRRAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPP snnniiiiiffffffff ... oh ja mijn liefste .... sssnnniiiiiiiiffff.... best wel prikkelend ... is dat .... durf ik maar te zeggen .... sssnniff ... eieren ik ruik? ...... snuif ruiken .... hmmm ... ja ... vrij dus mijn liefje .... snuiven .... behoorlijk scherpe eieren ja heel erg zo ..... sssnnniiiiffff .... ah ja ... en ook .... een hint van .... snuiven .... kaas ..... best nat mijn liefste .... snuffelen ... maar ja ... dit gaat mooi ... snuiven ..... alsjeblieft mijn liefste .... een andere als je alsjeblieft .... lekker een grote nu .... BBBBRAAAAAAAPFFFLLLLLLLLPPPPFFFFllllllFF Oh ja ... heel goed! .... heel slordig en nat mijn liefste ... hmmmmm ... is dat een druppeltje nugget dat ik op de rand zie? ... hmmmm ... laat me. .... laat me even een beetje proeven voor het snuffelen van mijn liefje ....... hm.... hmm..ja ... dat is een gevoelig stukje chocolade mijn liefste .... ah ja .... laat me raden ... curry voor het avondeten? .... och goed ik ben .... nietwaar? .... ok ... tijd voor sniff ..... sssssnniiiiiiiifffff ..... hmmm ... hhhmm Ik snap he.. ja .... ja inderdaad ook curry ...... hmmm .... die geur valt wel op .... ja ... ..ion en knoflookchutney Ik neem aan mijn schat? ..... hmmmmm .... ja best .. BBBRRFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTT Oh dat had ik niet verwacht ... die kleine vl mijn liefste ... je hebt me betrapt ... ja ... zo zachtaardig was het toch ... hmmmm ... laat me dit kleintje proeven ... gewoon een klein snuifje ... ..sniff ... ah ... .ssssssniiiiifffffffff ... en toch ... zo sterk ... ja ... de geur ... snuifsnuif ... hmmm ... is dat ... snuit ... .hmmm ... .Ik kan het bijna proeven mijn schat ... ..ja ... .jou ... ruiken ... een klein beetje meer als je alsjeblieft ... ..ssnnniiiiiffffffff ... ah ja ik heb het nu ... .yes nogal ... .hhhmmmm ... verrukkelijk mijn lief ... ..heel voortreffelijk ja ... ..ik durf te zeggen ... snuff ... de meest penetrante nog mijn liefste ... .ssssnnnnniiiifffffff ... .Ja ....

Vinden jullie dat vrouwen evenveel moeten verdienen als mannen?

>dvw je belastinggeld voor propaganda gebruikt wordt

weet ik veel ik wil gewoon aan vrouwenvoeten ruiken

Voor hetzelfde werk prima. Maar ga niet alles over één kam scheren en zeggen dat vrouwen standaard minder verdienen omdat hun totale gemiddelde lager is dan dat van mannen. Want die conclusie daaruit trekken is gewoon honderd procent fout.

Sexist

...

Belgen
Curry aub

Vraagje: Je doet dit al een tijdje, maar vind je het nou echt zo nodig om alle ebische plaatjes die je op Sup Forums tegenkomt met ons te delen? Het gevoel is namelijk allesbehalve wederzijds.

Dit plaatje komt niet van pol komt van de memribot op twitter.

gewoon saus.

Paler bedoet:
99% van deze draad probeert dat bord en alle miems van dat bord te vermijden. Als je dat soort miems wil palen, doe het dan gewoon op dat betreffende bord.

Helaas zijn de conciërges en mods te lui geworden om Sup Forums nog schoon te houden.

kankernazi wat ga je nou bepaalde miems buitensluiten gore racist ik ga je hele ras uitroeien omdat je 6 miljoen miems hebt vergast

hier neem deze honderden duizenden negers en islamisten en media die homoseks en vreemdgaan en degeneratie en rassenmengen aanprijzen en alle goede mensen er aan herinneren dat ze 6 MILJARD ONSCHULDIGE KITTENS HEBBEN DOODGEMARTELD

KWAADAARDIG GESPUIS!

>moet samenwerken met de enige vrouw op de afdeling
>ze kan amper uitleggen wat ik moet doen wegens alle bèta-satelieten (iedereen op de afdeling behalve een andere gast)

Wat zijn mannen toch zielig

wat doen die groene vinkjes daar? het zijn allemaal contaminaties

?

ann zkt fts rgio 020

Je oma is een contaminatie.

De meeste hier gaan ook naar Sup Forums, hou nou eens je zielige kankerbek.

Dat zijn de contaminaties van die lijst waar ik me ook wel meer dan eens schuldig aan maak.

>ik ben kanker dus iedereen is kanker

Opgekankerd

>De meeste hier gaan ook naar Sup Forums

Ik niet. Sup Forums is voor PVV-aanhangers, en ik ben meer een kersenliefhebber.

Nee. Er zijn wat minderjarige kneusjes die daar misschien op palen, maar het merendeel van 4kind mijdt Sup Forums als de pest.

Zoals je ook na je 14de niet meer op Sup Forums paalt/

Maar, je hebt inderdaad gelijk. Als het merendeel toch naar Sup Forums gaat kun je er net zo goed zelf dan ook je miems maar daar palen.

Alle bijna alle mannen van de afdeling probeerde grappig te doen en met haar te flirten.

oh, ja ik ook wel die, behalve overnieuw want dat was het voorbeeld toen het begrip contaminatie werd uitgelegd op school en dat ben ik nooit vergeten

frontpage.fok.nl/nieuws/779920/1/1/500/bezoek-wilders-aan-molenbeek-afgeblazen.html

>Zowel de burgemeester van Molenbeek als die van Brussel heeft de 'islamsafari' verboden uit vrees voor verstoring van de openbare orde. De twee politici zouden ook naar de Grote Moskee in Brussel gaan, maar de burgemeester zegt geen "racistische haatboodschap" te tolereren.

lmke was hij serieus van plan om een toespraak te houden bij een moskee?

>Sup Forums is voor een jood

>het merendeel van 4kind mijdt Sup Forums
Wat een onzin. Het is het nummer 1 bord van 4knak.

>insinuerend

Iedereen haat dat kankerbord.
Het is letterlijk de onderrooddhet van 4kan.

Die clown is zo kanker autistisch dat het besmettelijk is. Hij zet heel Nederland voor schut.

Geert is een miem en ik begrijp echt niet hoe iemand met zijn volle verstand op die miemer stemt

Ik begrijp het wel. Ik zie mijn pa bijvoorbeeld wel op die knakker stemmen. Met tegenzin, maar toch. Het land gaat tenslotte naar de kanker, en er moet "iets" gebeuren. Dan maar de duidelijke taal van Swindlers want je werkt jezelf toch dood en hebt een familie op de wereld gezet die je haat. En zelf iets doen, dat mag niet, brave gojim doen zo iets niet.

Welke duidelijke taal?
Vroeger wellicht, maar tegenwoordig miemt Geert alleen maar over onzinnige onderwerpen zoals de dubbele nationaliteit en dient hij moties van wantrouwen in alsof het niets en gaat hij op buitenlandse schoolreisjes.

Gewoon de taal van "islam is kanker" etcnz. Veel hoef je niet te zeggen om de stem van de arbeider te winnen. Als je het maar duidelijk zegt.

Een stuk of 9 Australische parlementsleden zijn ontslagen/afgetreden door dubbele nationaliteit. Tis niet alsof dat land een of ander schijthol is.

Greet is een held. Met gevaar voor eigen leven doet hij er alles aan om het Overton-venster van het Nederlandse volk zodanig te verschuiven dat de grote massa nou eindelijk eens het gevaar van de islam in gaan zien.

Als N>10, dan pleeg zelfmoord.

N = aantal (You)

Oké leuk en vorig jaar is de koning van Thailand overleden, maar dat heeft dus ook niks te maken met Nederland of de staatsrechtelijke verhoudingen van Nederland

Geert dient alleen de belangen van zijn Israëlische meesters oetz

9 koek

5, jammer dat ik er niet meer had dan had je me nog meer gehaat

Hoi ik ben Geert. Hahahaha ik ben eigenlijk gewoon net zo erg als die andere want ik doe helemaal niks aan beleid of wetten maken hahah. Ik zit gewoon lekker haha in mijn luizenleventje als le belangrijke anti-moslim man. Haha Joden betalen me letterlijke miljoenen om dit allemaal te zeggen.

>dvw ik niet eens opheldering hoef te geven over de haha verdachte geldstromingen binnen mijn partij
XXXXXXDDDDDDDDD