/norgetråden/

Vinter er her-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nZaSeDwAzfE
youtube.com/watch?v=Ys17XxO1H6A
twitter.com/SFWRedditGifs

For vinterkulda

For Amalie!

...

...

Nå må du gi deg...

får vell st-

Nei.... Ikke enda...

Har bursdag i dag, men ingen å feire med. Synes noen av rikingene i tråden kunne vippset meg 300 kroner, så jeg kunne kjopt meg en flaske sprit fåvæ.

t. fattiglus

Drikking er degenerert, men du kan gjerne leke med meg i dag om du vil :-)

synst du skal henge deg eg då

Er du et naut eller er det andre grunner til at du er fattig?

Gratulerer med dagen anonsen.

Gir ikke nav deg penger for sosial angst eller noe sånt?

Morn gutta.
Hvem /kaffe/ her?

Er student, får bare studielån

Takk

>spis et par vegetarburgere
>fis dödelig gass hvert 3 minutt to dager i strekk

Er det noen her som er veganer / har venner som er veganere? Lukter de fis? Er dette normalt? Er blitt til en jævla gassmaskin etter å ha spist to jævla burgere

Har ikke penger å låne men jeg kan få deg til å fole deg bedre hvis du skjonner hva jeg mener.

Det var ikke en særlig hyggelig ting å si.

youtube.com/watch?v=nZaSeDwAzfE

er zootopia kaninanonsen her?

>han får allerede 40% av et studielån rett i lommen, fra skattepengene våres
>sitter her og tigger om mer
Sorry, 300 ville vært ganske lite for meg å vippse til en anonsen hvis jeg ville, men jeg har ikke lyst fordi du er så grisk.

nei, men eg skulle ynskje eg var han

Du trenger da ikke være så frekk fåvæ. 5000 går til husleie, 1000 til andre utgifter. 2000 i måneden er ikke veldig mye å leve på fåvæ.

hvorfor det

>5000 i husleie
>student uten jobb

hvorfor bor du ikke i et kott for 1000kr i måneden? Har aldri bodd så dyrt för

hold kjeft din jævla sigöyner
gå og tigg et annet sted

50 dager igjen til jul, gutta.

Lærte ikke du at det er frekt å tigge da?
Jeg har eiendomskatt, boligforsikring, strǿm, vannavgift, og en del andre diverse utgifter.
Uansett, du kommer vel kanskje til å tjene mer enn meg når du er ferdig som student likevel.

Går vel ikke an å bo et sted til 1000 i mnd vel?

fy flate

Gleder meg.

Du kan godt bo på kottet mitt for 1000kr

Du kan bo under skrivebordet mitt for 100 kroner.

Har også en sportsbod med rimelig plass om du heller vil bo der. Kan bli litt problemer med å sove da den ligger i fellesgarasjen

Jeg er ikke samme fyren altså. Bare syntes 1000 hǿrtes urealistisk ut.

brev katten din

Gratulerer med dagen, i det minste

Joa jeg overdrev litt, men 5000 er ganske mye som student uten jpbb

katten min ligg på stolen ved sida av meg
han er svart

...

...

oi, det var en fin katt :3

sǿt

Livet er vanskelig med sprengt familie. Er ikke så ofte jeg vil begå selvdrap men det kryper opp i blant.

Er du meg. Vi skulle akkurat til å ta oss en liten lur

>:3
Slutt med dette er du snill.

de var fine ;_;
skulle onske jeg hadde en sånn

Synes det er rart at folk faktisk ǿnsker å begå selvmord.

synes det er rart at folk faktisk ikke har lyst til å drepe andre

Kanskje dere skal legge dere igjen og sove litt til og bare kose litt i sengen?

>dfn du tor ikke å ta selvmord

Foles litt greit egentlig

Hvorfor? Det er jo en måte å unnslippe alt det vonde på. Jo mer vondt man har, jo mer frister det.

Fy flate jeg skulle gjerne dratt på trening for å gjenomföre en tung kneböyökt, men jeg klarer faen meg ikke å slutte å fise. Har fjertet kosntant i flere timer nå.

slutt å fis

Da har du aldri opplevd smerte för fåvæ.

*fjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert*

>får studielån
>så dårlig råd at han ikke har råd til ei flaske sprit
Litterært lær deg å budsjettere

Nei sorry, jeg forstår ikke det. Det er alltid en mulighet for en livsgnist, mens selvmord er rett og slett veiens ende for alltid.

Har opplevd kjærlighetens brutale slag i ansiktet fǿr jeg også. Er ikke noe å ta livet sitt for.

Forstår deg jeg anonsen. Noen ganger blir det bare litt for vanskelig.

t. lei seg user

Er jo ikke det folk dreper seg selv over. Det er som regel bare strået som bryter kamelens rygg

Hvorfor vil (du) ta livet ditt?

Og det er en hindring fordi?

På et visst tidspunkt blir det mer tiltrekkende å ende ting for all tid enn å fortsette å leve. Noen tåler kanskje mer enn andre, noen opplever kanskje ikke ting på samme, vonde måte som dem som velger å gjore det slutt, men det er ikke alltid verdt å leve.

Hvor vondt kan dere egentlig ha det da?

Jeg kan forestille meg at det finnes anonser som:
>ikke har venner
>dårlig eller ingen kontakt med familie
>naut
>dårlig utseende
Men hvis jeg hadde det slik, så ville jeg mye heller kost meg med film og spill og internett enn å begynne å ta mitt eget liv.

>Og det er en hindring fordi?

Höglytt fjerting på bunnen av en kneböy går greit når du bare har 1 repetisjon, men når du må fjerte hver gang du er nede (5-8 ganger) blir det litt kleint. I tillegg til at det er större sjanse for at du driter på deg selv om du må fise mens du tar kneböy

Film og spill er ikke veldig givende om man ikke har i livet det man trenger. Det blir bare en konstant påminnelse om hvor hardt man har feilet. Det er snakk om folk som onsker å bidra, de har en driv til å oppnå og onsker å være respektable mennesker med tilfredsstillende kjærlighetsliv som ikke får det til. Ikke bare får de ikke tilfredsstilt behovene sine, de må også se seg selv i speilet og leve med at de ikke har fått til det de er ment å få til. Det gjor veldig, veldig vondt.

Å ja, det er såpass ja. Bokstavelig talt kontinuerlig fjerting, da er det kanskje noe annet. Du får gå senere på dagen da, kanskje det har edret seg til dess. Personlig har jeg bare opplevd å måtte fise på forste eller andre repetisjon, deretter er det tomt for resten av settet.

Jeg har bare ett sett med kneboy i dag, begynner egentlig å bli glad for det, for jeg er helt odelagt.

>kontinuerlig fjerting

Ja, föler meg som en gammel dame. Jeg har også bare ett sett med kneböy og ett sett med benk i dag så er jeg ferdig. Herlig. Avlastning neste uke så er det på'n igjen

>dfn ingen böyplugg

Men de har fremdeles veldig mye underholdning å drǿmme seg vekk i. Hverdagen går unna med kos og små gleder i slike ting. Med dette antar vi dessuten at disse ikke har noen muligheter til å komme seg ut av naut-tilværelsen, som igrunn ikke gjelder en eneste person i tråden. Alle her har den muligeten, jeg tror nautene for det meste bare er late mennesker. I mitt hode er det ganske tåpelig at noen sitter og later seg, orker ikke å prǿve å få seg jobb engang, sitter og vil ta livet sitt fordi han ikke har jobb.

>Men de har fremdeles veldig mye underholdning å drǿmme seg vekk i
MEn det gjor jo ikke ting bedre, er poenget mitt. Det andre du sier er jeg helt enig i da, de fleste kunne nok klart å komme seg ut av naut-tilværelsen. Men det alene fikser ikke alt.

>MEn det gjor jo ikke ting bedre
Det må vel gjǿre ting bedre enn fuckings selvmord. Jeg sier ikke at de vil være tilfredstilte bare fordi de sitter og gamer og ser alle filmer og serier de kan komme over.
Men de kan jo i det minste fylle dagene med noe som gir litt glede. De har det bedre enn en jævlig stor andel mennesker i verden som ikke engang tenker på å ta livet sitt.

Dette igrunn
>bortskjemte menn sitter på ræva hele dagen og får betalt bolig, mat, internett, etc av Norge.
>har all underholdning tilgjengelig betalt av Norge
>har naturen til Norge
>har kanskje ikke den sosiale statusen de ǿnsker, men de lever faen meg bedre enn 70% av folkene på jordkloden

>vil ta livet sitt når de er så heldige som dette

Ja, det gir mer glede enn ikke å gjore noe hele dagen (som å bare stirre i veggen), men det kan også oppleves som noe som har berovet dem livet fordi de ikke klarer å rive seg bort fra skjermen. Og det med at de har det bedre enn andre, den er jeg ikke enig i. Om du tenker fattige folk, så har de en mening i livet, mens disse som vil drepe seg selv vil do fordi livet ikke har noen mening, de får jo alt det nodvendige uten å gjore noe. Om de var nodt å overleve så hadde det vært bedre.

Om du tenker på folk som er skikkelig fucked, som har mistet lemmer og dritt så kan jeg ikke si noe annet enn at de er nok bare mye sterkere.

Haha, jaja... Jævlig bra normalhomsebreving gutter, episk agn også videre. Er nesten sånn at jeg tror på det haha... Men nå er det på tide å slutte, haha...

>han tror folk som må spise gjǿrmekaker og stjele for å få seg noe å tygge på i lǿpet av dagen har det bedre enn bortskjemte naut som sitter og gamer witcher 3 på sin stasjonære gaming-pc med tre skjermer og en deilig skinnstol hele dagen.
Haha, du skulle prǿvd å leve som de fattige i verden du anonsen.
>m-men vi har jo i-ingen mening i livet u-uten en jv

>dfn ingen jv som er mye sterkere enn meg

Jeg trodde det der var min egen katt, fy flate.
ble litt paranoid.

>våkne opp
>se dette

Jeg sier ikke at livet ikke har en mening uten jv. Jeg sier at de skammer seg over å være som de er og at de er så patetiske at de ikke klarer å skaffe seg det de har behov for. De har feilet på alle måter, det er ikke noe en virtuell verden kan fikse. Fattige folk som må overleve våkner og har et mål for dagen, de kan være stolte av seg selv, selv om de ikke har noe i livet. Anonsene kan ikke være stolte av seg selv, men hvordan kan man leve med seg selv om man ikke har noe å være stolt av?

Og ikke skyt meg, jeg er bare djevelens advokat. Jeg har veldig lust på jv, men har ikke tenkt å drepe meg selv for mangelen. Jeg tror bare jeg har en god forståelse av situasjonen og prover å forklare for dere.

Det er jo ikke noe goy. Hun må jo være bosen og tro hun er sterk, for du viser henne at hun ikke er sterk i det hele tatt.

Jeg tror det der var en aldri så liten misforståelse, Anonsen. Jeg mente ikke fysisk sterkere, selv om hun gjerne kan ta mer enn meg i benkpress.

Å ja, sånn å forstå

Jeg tror desperasjonen og matmangelen til fattige overgår mangfoldige ganger den skammen naut sitter med fåvæ.
Men jeg skal ikke bare hakke her, jeg har faktisk et tips til de i tråden som det kanskje gjelder. Jeg tror å anskaffe en hund ville hjulpet litt. Du får deg en venn, selv om det ikke blir helt det samme som å ha en menneske-venn. Da får de noen å ta vare på og bry seg om, å danne kjærlige fǿlelser for.

MS Flight Simulator X er til salgs på Steam for en hundrings.

Verdt det?

>Jeg tror desperasjonen og matmangelen til fattige overgår mangfoldige ganger den skammen naut sitter med fåvæ.
Og jeg tror at desperasjon og matmangel gir motivasjon, hos de fleste, heller enn selvmordstanker. Ingen hadde jo overlevd om forfedrene våre drepte seg selv så fort det ble en periode med mindre mat. Alt jeg sier er at de fattige vi snakker om har en naturlig, iboende motivasjon, mens den ikke kommer frem i de som vil drepe seg selv på grunn av mangel på mening i livet.

Men ja, det er nok lurt å skaffe seg hund. Det gir også mulighet for litt kroppskontakt, igjen selv om det ikke er et menneske, så er det nok mer tilfredsstillende enn anime-puten.

>MS Flight Simulator X

Nei

Hvorfor ikke? Jeg liker generelt sånne autismesimulatorer

youtube.com/watch?v=Ys17XxO1H6A

Hva skal dere ha til middag i dag, gutta?

Eg vil ikkje det

eg et ikkje mat eg då

Hva synes norgetråden om Honda civic?

Gode biler.

Glemte bilde

Skal ha ytrefilet, med ris og bearnaisesaus og stekte gronnsaker (les: champignon, lok, paprika og rodbete).

Japanske biler går jo for å være god kvalitet, men vet ikke mye om den bilen spesifikt.

Stygg, men de nye bilene er ganske gode.

Hvordan faktoriserer jeg
>2x - 1/x+2
?
Må lage fortegnslinje

vær så snill og bruk parenteser

kylling og gronnsaker som vanlig fåvæ

> f(x) = 2x - (1/x+2)
Jeg er ikke helt stodig på matten skjonner du, spesielt når deling er med i bildet.

det er ikke sånn man bruker parentes

f(x) = 2x - 1/(x+2)

f(((x))) = 2x - 1/(((x+2)))

Den er jo drit kul da

(f)x = (2)x - (1)/x+(2)