Only nordics are welcome in this thread

Only nordics are welcome in this thread

Nordic Brazilian here

dumb sw*Doid

nordics are godless shitskins who speak in disgusting gutteral grunt noises with loose assholes

Gomenasai

...

>56% is nordic

germans are godless shitskins who speak in disgusting gutteral grunt noises with loose assholes

kom hit å si det te trynet mitt hvis du tors, ska æ faen mæ rundjul ræva di med kuken min.

>germans are godless shitskins who speak in disgusting gutteral grunt noises with loose assholes

i dont speak swedish, shitskin

>individuals are statistics
only an amer*toid can think like that

found him

...

>>germans are godless shitskins who speak in disgusting gutteral grunt noises with loose assholes

>>>germans are godless shitskins who speak in disgusting gutteral grunt noises with loose assholes

...

So...this became a banter thread or what?

>being nordic

Hvað!? Hvenær urðu íslendingar ekki hluti af norðurlöndunum?

Hello, my Icelandic brother.

Daily reminder that Estonia isn't nordic

It's okay, we can replace them with Faeroe

I'm just saying the vast majority of "norwegian" or "swedish" or "finnish" americans are primarily just some germanic mix, which isn't a bad thing.

digging the new neighborhood desu

Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af fromandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsforelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig for er blevet set på denne jord, mærk mine fucking ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gor dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme dod, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udforlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige rov af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din fucking kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er fucking dod, sonnike.

They're already a part of Denmark

>mfw trying to read this out loud

dansk er egentlig ganske sott

Suomi on paska maa.... täällä kaikki on ihan perseestä

n*rdic here

get me out

Come to Canada. You can own so much land in the middle of nowhere. :)

yes hello

>tfw 3% nordic
Hello fellow Nordic brothers. How is the snow?

*springer upp bakom dig*
*hugger morakniven i ryggen din*
He, inget personligt, gosse.

>Implying that it snows in Denmark

>being a snowlet
HAH!

við erum mongólar

hot

Dra åt helvete din anglo jävel

Non-white Nordic Canadian reporting.

You have to go back

B-b-but I am Nordic.

>vidst

Dit liv er en logn