I have a scat eating fetish. Ask me anything!

I have a scat eating fetish. Ask me anything!

Attached: 824978a984cb7d5ad7c79e451b064ead100c3d8a.jpg (1200x767, 111K)

Other urls found in this thread:

sciencealert.com/your-poo-is-mostly-alive-here-s-what-s-in-it
eroprofile.com/m/videos/view/Alina-15-269

I have no questions

Attached: andypic.png (1200x794, 930K)

What's it taste like

It tastes really bitter and a little bit of sweet

You prefer your own or someone else’s?

fagget

is it the taste or the humiliation?
Also give proof

I always regret of eating mine after I cum lol. I'd love to eat a cute girl shit tho

Attached: 71755CB.gif (400x294, 964K)

>is it the taste or the humiliation?
Neither. I just like girls doing nasty things with me

kys

How are you not dead?

Scat isn't that unhealthy from my understanding.

Please say poop.

You eat poop.

sciencealert.com/your-poo-is-mostly-alive-here-s-what-s-in-it

I would rather have a hundred of these threads than one more Loli thread lmfao.

just be sure to fucking brush those teeth and swallow some vodka or some shit to kill the bacteria.
We dont want So and so casual Sup Forums browser dies from scat consumption.

Attached: 1569841390172.jpg (508x504, 77K)

r u the same fag who ordered the shit-snickers?

See a psychologist to fix your disorder

Attached: Jin-Roh.jpg (1280x692, 74K)

No, I wouldn't eat no fresh poop

have you ever eaten girl poo tho?

No but I would love to

The smell though...?

You actually consume it?

Walk us through one your typical poop faps from start to finish greentext story style.

Attached: shit02-2_(23).jpg (2848x2136, 1.2M)

That looks yummy

Why haven’t you killed yourself yet?
If you’re not going to kill yourself, cut your balls off because this world doesn’t want your fucked up genetics

Pic of your body.

kill yourself by swallowing scorpions,spiders and centipedes and by jumping from a 100 floors biulding

so....why does your fetish actually entail?

*what does it entail, sorry

I love to see girls eating poop amd doing that weird kind of stuff. It makes me horny enough to try on my owk poop. I enjoy it while I fap, but after I cum, I regret of it and start to feel sick
Wow it sucks to be me

wow. I lick my sister’s butthole while she’s on the toilet and even I find you disgusting

Well at least I am not a liar.

This, I need to understand how this all plays out.

Do you quietly chuckle to yourself when someone gets mad at you and tells you to “eat shit?”

Nobody gets mad at me I am a good boy
:(

What's your age op and how did this start?

Attached: 1574280672833.jpg (700x393, 48K)

Your fetish is shit.

I was like 6 years old. Toilet pipes were broken so we couldn't go. Mom took a shit in the bathtub wile taking a shower and probably forgot to flush it. It was my turn to take a shower and the bathtub was full of water but I got in anyway. I stept on mom's shit. I started to play with her shit as if it was clay. Mom discovered me and beat me. I became kind of obsessed with her shit. I was a kid don't judge me please

Damn bro you can’t make that shit up. You ever watch your mommy poo since then?

Not my thing at all but we all have our kinks so whatever. I do have some questions though.

Have you ever got sick from It?
Is getting sick that part of the thrill?
Does the risk of getting ill increase the thrill?

I just find it odd that you would risk your health for your sexual gratification. Not judging you my dude, I just want answers.

Imagine your having a jerk off porn session and you've been edging and going at it a for while and your REALLY horny (similar to that horniness where guys crave to swallow their own cum). This chick appears with her ass right in front of your face and pushes out this turd right here.

> "oOohh user, please just give it lick it for me."
Wat do?

> "oOohh user, thats sooo hot. Lick all over it, lick it up and down."
Wat do?

> "oOohh yesss user, let it fall on your face and in your mouth and chew on it, user. Please taste me."
Wat do?

> "Mmmm user, yesss thats soo dirty and soo hot i think im gonna cum! Swallow it for me! Eat my girl poop!"
Wat do?

Attached: tumblr_ntlkb3gstR1tk55n6o1_1280.jpg (1280x960, 202K)

Do you chew it hesitantly? Kinda someone that has scorching hot food in their mouth? Or do you go at it like you cant get enough?

Do you actually consume it?

When your fapping do you like to rub it over your body?

Attached: image-20151210-7431-brke4f.png (926x617, 512K)

>You ever watch your mommy poo since then?
no :(

>Have you ever got sick from It?
No, because I don't do it very often
>Is getting sick that part of the thrill?
Not really
>Does the risk of getting ill increase the thrill?
This is what worries me the most

>Do you chew it hesitantly? Kinda someone that has scorching hot food in their mouth? Or do you go at it like you cant get enough?
I eat it like a girl eating cake
>Do you actually consume it?
I swallow it yeah
>When your fapping do you like to rub it over your body?
Yes sometimes

do you regret it after you jizz?

lol yes, see

u don't even eat a girl's poo???

I would love to do that but my gf would freak out if she knew about my fetish dude

how did you find out?

Yes. Sometimes when I get really bad diarrhea I spread it on a piece of bread and it like peanut butter.

lol shut up

Would ask you to eat shit and die but you might actually do it HAHAHA

The only Cure for this kind of degeneracy is a bullet

Attached: F8EC49B8-8DD7-4480-A8BE-9A66424256C1.jpg (509x338, 90K)

Do this world a favor and violently kill yourself.

you're not alone OP, i do as well. I eat my wifes. I clean her up too, she rarely uses toilet paper.

Oh jesus... That is awesome. How did you convince her? How did she react when you told her your fetish?

she actually started it for me, she was never into scat, but as a joke when we were in high school she sent me a pic of her turd in the toilet, i was actually disgusted at the time, but for whatever reason.. i saved the pic.

over the years I'd go back to that pic every once in a while when i was fapping and REALLY horny, and would imagine it coming out of her butt, then eventually i started watching scat porn.

her and I got into an argument over some shit involving me being untrustworthy and i guess she snooped my computer, found the pic of her turd and my bookmarks full of scat porn.

she asked if I was into that, I was honest with her and said I've been into it since you sent me the pic of your own shit, nothing really came from this but over the course of 6 years she'd send a pic of her turds every once in a blue moon.

when we got married and started living together I asked her straight up if I could watch her take a dump. She was hesitant at first, but she likes to make me happy so she said fuck it why not, whats the harm?

so I watched her take a dump, a week later I did it again but this time I recorded it.

I eventually told her my scat fetish was slightly evolving and I kinda wanted to taste it. She got a little grossed out by it and shrugged.

One morning she had accidentely not flushed everything down the toilet and there was this turd just sitting there. I said fuck it and grabbed it, ate it, and i straight up dry heaved and wanted to throw up. I was disgusted with myself..

yet for whatever reason I kept thinking about eating it, even after being grossed out.

so I asked her again if I could and althought she was hesitant she said fuck it again, whats the harm?

So she got on the toilet but sat on it backwards so her ass would face the front of the toilet, I laid underneath her, and she just unleashed a torrent of creamy shit. I caught it all, coughed up a ton, almost vomited, but I pushed through it and ate it all.

>cont

It's not a fetish, it's mental illness to eat shit

now in the mornings when she's in the shower she demands I drink her morning pee, and if she has to shit she asks whether I want to eat it directly from her, or from the toilet.

if I'm feeling some humiliation, I asked her to leave it in the toilet. If I just want intamacy, I eat it straight from her.

But i always clean her ass up after, no matter what.


I think a part of her is into the domination aspect of it, normally I'm the dom and she's the sub, but scat is the one thing where I'm the sub and she's dominant. It's wild.

she personally likes when I choke, she likes to smother my face while I'm choking so I have to struggle to get everything down.


idk how i got here but I ain't complaining lol.
you ain't wrong, I'm probably fucked in the head, at least regarding this.

No.

Man that was awesome. Thanks.

its pretty wild, i may be fucked up but I got a girl who loves me and doesn't mind doing weird shit to get me off lol

Mental illness, no, not by DSM medical definition

Weird Paraphilia, absolutely. OP you do at least acknowledge that it's a weird kink yes? Not kink-shaming, but lets not beat around the bush here

Can you eat shit laced with cyanide?

Ha

Degenerates like you belong on a cross

>Dradle draydle dradle, I made you out of bum clay

>scatman

Attached: 15e9d8f4f83a853d3461246834ce1771.jpg (454x530, 24K)

What type of shit do you like the most? hard soft, brown green etc?

im about to take a shit you hungry bro?

bump

rebump

This is a funny question.
Type 3 and 4 are my favourites. Green poop is good too

Attached: BristolStoolChart.png (698x420, 188K)

>send a pic of her turds every once in a blue moon.

How would you respond to the pics? What would you reply or say?

lmao wtf am I reading

How would you describe the type of girl your wife is? Like was she the cheerleader popular type, smart and nerdy, into anime or gaming, feminist, liberal, etc...?

Describe her to me so i can start looking for chicks with similar characteristics.

Also be a lad and give us a pic of her pushing out a turd.

This. Dont show your girl if u dont want but let us see her turds please!

something about Bubbles' face turns me on

Funnily enough, I am on the fetish that happens before this fetish
Can you guess what that is?

How much could you stomach in one sitting?

I see what you mean by that.
It will probably destroy us all given enough T.I.M.E!

>4444

Oh hell ye, I got quads

Could you leave?

SKIPBIPAIPBPABPIAPBDIAPDapapdadpa
nad up chup

hey sorry was leaving work, didnt realize this thread was still up.

she's uhh, damn I've never actually had to describe her before lol, she's def a nerd, but she's cute as fuck, likes gaming, the office, parks and rec, isn't really a liberal feminist or anything, she kinda shys away from politics and all that.

ive got a webm of her pushing a turd out, gotta find it.

Attached: IMG_3145.jpg (1643x1753, 392K)

Honestly i could see my self licking it in the heat of the moment. Even "licking all over it". MAYBE even chewing some and tasting it in peak horniness, but i draw the line at swallowing it. I think.

i'd give a little emoji with a tongue or say shit like "damn, would have loved to see that come out of you."

how are you still alive

A healthy nutritious meal
>no not the logs
>Cinnamon Toast Crunch

Attached: Iamcinnamon.jpg (2000x2000, 434K)

Because technology

It's harmless unless you eat from a sick person.

Eight hours of this?
The fuck is wrong with you?

>. Ask me anything!

does anyone know where I can get a fake phone number to verify my tinder account. thanks

Lol nice. Does she ever talk dirty to you about it? Encourage you while your doing? What does she say?

Have you two ever done scat play together? Like full on getting messy and rubbing it all over?

Do you think she started looking at you a little differently like respect wise? Like less of a man?

What are some of your wifes dirty kinky fetishes?

am not op, I just got here

yeah she does, whenever i clean her from behind she shoves my face into her asshole and forces me. whenever she shits in my mouth she straight up yells at me saying OPEN YOUR FUCKING MOUTH in a very violent tone, it's hot as fuck lol

neither of us have any desire to do smearing or anything like that, I just like watching it come out and eating it.

I've actually asked her if she looks at me differently, she always says no, loves me just the same, she enjoys making me sexually satisfied, so in turn she also gets satisfaction from it.

she doesn't really have any dirty fetishes per se, she actually is the one that initiated pissing in my mouth, she likes the feeling of power by having me under her eating and drinking everything that comes from her.

she's got an incest fetish and a "slight" DDLG fetish, but that's about it.

eroprofile.com/m/videos/view/Alina-15-269

this is what it looks like when she lets me eat while she's on the toilet (not me btw, just a good example), i can't find the fuckin webm anywhere, gonna keep looking for it, but here's what it's like.

She pooped in the bathtub instead of a plastic bag or something? Then she forgot she had shat in her own bath?

fun fact: the only shit that is actually even somewhat sterile is pre-birth shit from a fetus (I have no idea why I know this fun fact)

2girl1cup was your favorite mainstream porn of all time