Sverigetråden - För svenskar och brödrafolk

...

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/1110203/23f0d07302/
tv4play.se/program/nyheterna/3942967
strawpoll.com/pg3zydfg
twitter.com/AnonBabble

Sluta göra mig motiverat att lära mig språk det kommer ändå inte hålla i sig

...

Mitt antirostbiff-brevande på jodel börjar få resultat hehe

Skatt är stöld.

Sweden :3

>dkn total plebejnbögsmak i anime

Nu tänker jag fan belysa alla dåliga brev i tråden och peka ut dem för alla att se. Förhoppningsvis skäms sopbrevarna så mycket att de aldrig brevar igen

r**

du får ju lära dem att rostbiff inte antyder rostbiffsfitta utan sv ho som bara har sin rostbiff för sig

Kek du är verkligen DJÄVULSK.
Vilken stad på Jodel?

>anarkiboll
Reddit är den vägen user

Er åsikt o matt betala skatt?

...

Russia c:

Cute Finn

umgås inte med r*ssen

JAG E DILDON SVEN

Det finns MYCKET värre dialekt att greppa, till exempel vissa sydjapanska dialekt som är så tjocka att de är näst intill helt oförståeliga till och med för infödda japaner
Iofs är det rätt så ovanligt att träffa såna personer så det är inget stort problem, fast Kansaidialekten talas av runt 30 miljoner människor så medan den är rätt så "lätt" jämfört med vissa tjocka dialekter så är den ändå något man borde vänja sig vid i låna loppet

ありがとうございます
本当けど、今の級で謙遜な態度を持つしかないですけどね...

Läser det på komvux men jag är långt före de kurser jag läser
Inte för att säga att jag är bra eller något, utan snarare att om man börjar från nybörjarnivån men är egentligen lite erfaren så är det klart att kurserna är lätta

Blir illamående av tanken att någon skulle spela in mig och skratta åt mig pålinan

Varför brevar vi i en bokstavlig cuckupplaga?

>Läser det på komvux
okej men det är jättebra så att du inte bara lär dig hemma och slösar tid. Nu får du ju extra tid med Japanskan plus att du får betyg

Skatt är nödvändigt för att upprätthålla kapitalismen.

Varför ska du hålla på och lära dig olika dialekter? Inte så att en person som försöker lära sig svenska försöker sig på skånska och norrländska också.

bokstavligen jag

Jag med faktiskt, krinschade åt honom först men tänkte sen att jag inte borde döma när jag antagligen sett lika krinschig ut vid många tillfällen

>bajsbrevaranon kan inte jämföra sig med d1a

precis. Snubben har roligt och är full. Klandra honom inte för det.
Klandra honom för hans efterblivna politik

Det var som fasiken. Ja i och med Osaka och andra storstäder så är det väl nödvändigt att lära sig det. Men Tokyo/kanto är typ japans rikssvenska eller?

>jag älskar Kansaidialekten och tycker den är mycket MYCKET bättre än standarddialekten


Tänkte breva den här bilden i förra tråden men bildgräns :3

Sluta lär er japanska för helvete. Ni måste inte vara vandrande stereotyper.

Läggdags

Sätta upp bild relaterad på skolan j/n?

Tänk att vara politiker och att någon rotar i din internethistorik

HAHAHAHHAHAHAHAH

>Jag heter Gustav Fridolin och jag gillar svarta män

Fast det är inte okej att vara v*t, din idiot

t. sluta göra något alls med era liv så att jag mår bättre över att inte göra något alls med mitt liv

Eller är denna bättre, iom att vit-svart inte har samma betydelse som i Amerika?

j men se till att ingen ser dig

När det gäller språk så är allt utom självlärande ett gyckel egentligen men men

Fast det gör jag inte, jag lär mig ETT dialekt vid sidan om för att jag älskar Kansaidialekten och det är egentligen inget man "behöver" göra då man kan nog förstå vad de snackar om när man väl är flytande ändå
Jag "lär" mig bara Kansaidialekten för att jag tycker den låter mycket bättre än standarddialekten så jag har något slags intresse i det
Utöver Kansaidialekten har jag inget egentligt intresse i japanska dialekt

Roligt att du säger det då jag översatte en dåjin till svenska där skillnaden mellan en tjej som talade i Kansaidialekten och alla andra var att hon översattes till att tala i Göteborgsdialekten och alla andra talade rikssvenska
Och innan någon ber om en länk till dåjinen det gäller: exhentai.org/g/1110203/23f0d07302/
Men ja, typ så är det

Osaka är f1 söt kan jag påpeka

Ersätt vit men svensk favä

v*T ...
bättre

Okej. Men kommer den där flickan och nattar mig då?

>lär dig inte ett språk slösa istället tid genom att inte göra något vettigt
wäw mannen

VARFÖR KOLLAR NI INTE PÅ PARTILEDARDUELLEN ERA JÄVLA PLEBEJER?

Problemet är bara att vänsteräcklen kallar varenda jävla invandrare för svensk nuförtiden

Någon måste dock ändra det här. Någon jävla hjärnkultingsmongo har stavat svensk med stor bokstav

Det är väl ingen fara, vad hade kunnat hända om någon såg mig sätta upp den?

Är långt före dig favä, se

Vad är poängen? Den kolsvartaste negern är svensk efter att ha bott här i några veckor.
t. 86%

>NEETanon kommer in i tråden för första gången på flera veckor
>snor direkt Evangeline från oss andra

ingen bryr sig, är inte emil hagberg med så är det inte värt att kolla favä, tänk han mot schyman eller steffe, satan så bra de hade varit

för att duell-formatet är det sämsta jävla jagjag som påtänkts detta decennium

>Det är okej att vara etniskt svensk

Tror de flesta av oss klarar oss utan henne favä

>varför äter ni inte ert bröd och kollar på skådespeleriet???

Du vad?

Duellformatet är ju vad som gör TV4s debatter bra?

Har du sett debatterna i Agenda där alla bara kaosar runt och ingen fattar vad någon annan försöker säga.

NEETAD.com

God natt tråd1.

>dkn haft fönstret öppet så nu luktar sovrummet eldrök och vinter
>väldigt kallt men svalt och behagligt under det tjocka täcket

>När det gäller språk så är allt utom självlärande ett gyckel egentligen men men
det är klart det är bra att lära dig själv men skolan skadar väl inte? Plus att du som sagt år betyg i skiten också vilket är extra bra

Rödpillra mig på Klas, /svt/. Är han nu tillbaka för att äntligen starta det heliga raskriget?

Han är tillbaka för att klibba. Och den här gången är det personligt!

Fast då lägger man in värderingar i det. Meningen med kampanjen är att ge ett oskyldigt budskap för att få fram reaktioner

En pålitlig källa har informerat mig om att han gillar att ha saker i rumpan.

varför är stormsnorrar så feta?

är inte den slut för en timma sen?

Om jag "snor" någon från dig betyder det att du har en sån tråkig personlighet att någon som snackar om japanska dialekt fångar killens uppmärksamhet än du gör, vilket betyder egentligen att du borde sno mina intressen och börja plugga japanska dialekt så får du snubben helt för dig själv

Klart skolan inte skadar men det är knappast som man lär sig mycket nytt där om man redan är 3 kurser före den man läser

tv4play.se/program/nyheterna/3942967

>det är okej att svenskar är vita

Det är okej att vara man?

Killen till vänster har typiskt små beta ansiktsdrag favä.

Kaoset är mer underhållande favä

Du menar kraftigt byggda?

HELL SEGER

jag har sett debatterna i Agenda och de blev skit samtidigt som de introducerade duellerna, hmmm undrar varför

Usch vad jag tycker du har en negativ ton idag.

Så brukade du inte vara när du var här regelbundet, har du haft en dålig dag eller?

Tolka inte mitt brev som en attack, utan jag bara tycker att det är tråkigt.

Fixad

Alla förstår precis vad som menas när de läser det, särskilt med tanke på vilken spridning det fick i Amerika

Hur ofta bäddar ni eran säng med nya sängkläder?

Grabbar, skaparen av it's okay to be white på Sup Forums skrev själv: ett kort och koncist budskap, inga omskrivningar. Att ändra det till svensk är tillräckligt tycker jag.

typ aldrig

när alla mina rena kalsonger är slut så att jag är tvungen att köra igång en tvätt

så ca varannan månad

Det är inte mycket som står rätt till med transan. Givetvis gillar den ryssar.

haha oj

Antar att det är väldigt passande i och med att Tokyo/sthlm och Osaka/gbg har vissa små paralleller :3
Hade kollat in din doujin men jag har inte fått tummen ur och fixat så att pandan fungerar igen.

Jag är ju fortfarande här ni kan tala med mig när som :3

>skaparen
lmao vem, ingen bryr sig

Ingen brydde sig dock. Jag vet att Sup Forums är svaga för le episka mejmejs men... Ingen annan bryr sig

>Usch vad jag tycker du har en negativ ton idag.
Jag har alltid varit en cynisk fitta
>har du haft en dålig dag eller?
Ja faktiskt, det var en av de första sakerna jag nämnde idag i en av de tidigare trådarna
Hade jag haft en bra dag hade jag suttit och översatt just nu, inte supit bort mina problem (och pengar) för en kort stunds glädje
Eller egentligen inte ens det, jag är rätt så full men jag mår fortfarande inte så bra
Bättre än förut men långt ifrån egentligen bra
Så hela dagen har varit ett slöseri av min redan värdelösa existens och nu var det egentligen du som påminde mig om det
Tack antar jag

En gång i veckan för mina lakan. Örngott och täcke byter jag varannan vecka.

Varannan vecka

>captcha: klicka på vägarna
>klickar instinktivt på bilarna
>inser vad jag gjorde och klickar bekräfta för att få upp en ny
>"klicka även på de nya bilderna"
>klickar på de nya vägbilderna
>"försök igen"
fö he

>tråden

Finns bara ett sätt att lösa det strawpoll.com/pg3zydfg

Helt rätt, alla kan vara svenskar.

>inte supit bort mina problem (och pengar) för en kort stunds glädje
kek, jag minns när jag och andra hjälpte dig med din första fylla i tråd1.

jag varnade dig från att dricka på vardagar

Använder legacy captcha favä. Ibland får man oläslig skit men det fungerar bättre för mig än det nya systemet.

Va inte så hård mot dig själv, men det betyder inte att du ska vara superstolt över små saker.

Läggdags favä, ni vill inte bli som jag

hur byter man? Förklara gärna som om jag vore mentalt störd

fel bräde, här finns inga fiskar

Jag har en betydligt bättre variant åt er.

Wow! Intressant! Lakan och sånt är så fascinerande! Berätta mer snälla!
legacy alltså? Wow! Oj vad spännande! Berätta allt du kan! Jag vill också ha det! Oj vad spännande!

sidf,,,,,

Jag uppskattar försöket men det var nog mitt öde i slutändan, hela min familj är genetiskt skräp som dricker och/eller knarkar

Har inget att vara stolt över och allt att vilja begå självdräp över så inget att oroa dig över

legacycaptchan stängs ner av google i mars nästa år bara så att ni vet