/Norgetråden/

Bjarneutgave
forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=q7QVtqmDWdE
youtube.com/watch?v=AgFeZr5ptV8
nrk.no/urix/tyskland-apner-opp-for-et-tredje-kjonn-i-fodselsattester-1.13770086
twitter.com/SFWRedditImages

FÅR VEL VÆÆÆRE FǾSRT EG DÅÅ

Norway faggots with your fancy general whick always 3 bands on the pic's thread

Gikk bedre i dag, gutta. Fikk også melding om å komme på intervju neste uke.

*Gå på trening (x)
*Unngå jödiske triks (x)
*Les 10+ sider faglitteratur (x)
*Les 10+ sider skjönnlitteratur (x)
*Skriv 1+ side (x)
*Rydd / vask leiligheten ( ) var ikke noe særlig uanstendig uansett

...

write norwegian or english itt

Þó lætr Gerðr í Gǫrðum
gollhrings við mér skolla....

>når frosker pröver seg på engelsk

youtube.com/watch?v=q7QVtqmDWdE lærte meg å spille denne sangen i dag, gutta. Kjöpte meg en forsterker i går og ble plutselig skikkelig gira på å spille gitar igjen.

Fr*nchies are NOT welcome

>engelsk
heng deg

Du glemte
*Spamme /Norgetråden/ (x)

>mfw a french person enters my thread

sieg... HEIL.
er hun... tor jeg si det, /vårjente/?

Jeg er kåt..

Hva er det du skriver på egentlig?

engelsk er et nordisk språk

Bra jobba

Dette er fremtiden du valgte

Norske fagots med fancy tråd som alltid har 3 striper over bildet.

God utgave.

Oi sann, 180 for 5? Den er sleip. Hva slags program er du på? Er det avlastingsuke midt i programmet, eller mellom runder? Hvordan står det til med de uviktige loftene?
Jeg skal prove å snike meg inn 4 på 180 jeg, men er ikke helt overbevist om at jeg klarer det. Men må prove, det står i programmet 1-4 reps.

Kan takle mystiske naturprodukter så lenge hun tåler at jeg ikke er veganer eller veggis.

Angående bakside-stirring; kanskje jeg burde få meg sånn "tights"

Slutt å vær kåt

>spamme

Ett brev om morgenen og ett om kvelden er ikke akkurat det jeg vil kalle å "spamme"

Alt mulig tull. Skriver bare for å öve meg på å bli bedre. Har ikke noe verk jeg jobber med.

...

>Утpo в cocнoвoм лecy

Ikke noe bedre

heng deg

Gjǿrmebading, gutta.

Aksel ser veldig sulten ut
Hva tror dere han spiser?

slavere gå hjem

Han siste var jo påpekte jo det samme du gjor, ikke be ham stikke av da, din dust

I all verden. Rompa så da ikke så diger ut i de bildene hvor hun vasker seg eller hva hun driver med

Er Halvor vår julenisse?

Det der er ikke Amalie, det er Karianne.

Kjörer kugutt metoden kombinert med sheiko for benk. Det er avlastningsuke mellom hver mesosyklus. Altså u1 er det 10rm, u2 8rm, u3 5rm - Avlastning - u5 8RM, u6 5RM, u7 3RM - Avlastning - samme greia en gang til og opp til 1RM i januar 2018

Lykke til med 180x4 da. Herlig å kunne reppe 4 hjul.
Klarte selv bare forrige uke; helt klart at jeg trengte en uke for å slappe av för jeg kjörer på igjen.

Plot twist: Hun blonde der er ikke Amalie

NANI?!?!?!??!!?1?1!??1!1

bare deporter begge to for å være på den trygge siden

Å.

klarte selv bare 3 forrige uke*

Uff gutta, Viviana virker nesten sur.

Takk skal du ha

Innafor å... Ja... Du vet...?

slutt å late som om du er norsk Pekka

Brev på norsk

Hei, du! Det der er MITT kjenningsbrev.

*anmelder deg for plagiat*

Trenger ikke late som, så det går bra

Ja.. tenner på tanken av en sint indianer fåvæ

Rumpa til hun blonde var ganske stor og deilig. Vanskelig å si om jeg likte hennes eller PTens best fåvæ

Hvorfor er hun så perfekt?
youtube.com/watch?v=AgFeZr5ptV8

Men da ser det ut til at jeg har fått beviset mitt på at det faktisk er hun som er i tråden og ikke en falskflagger, så da er jeg ferdig her. Du kan sove trygt i natt Viviana, jeg kommer ikke til å breve noen flere bilder av deg her eller noe annet sted, og jeg kommer heller ikke til å publisere tekstfilen med informasjon jeg har på deg. Forhåpentligvis har du lært noe om spredning av informasjon på internet i kveld.

Innafor å bli frimurer?

в чeм твoя пpoблeмa?

Tror Karianne er en type jente jeg kunne vært sammen med. Hun er lærer og hun er blid og morsom.

Et bilde til kan ikke skade

det motsatte av deg med andre ord

/norgetråden/ takker deg for din tjeneste.

>Vladimir drittbrever fra fengslet igjen

Jeg er en mann av mitt ord, ingen flere bilder vil bli brevet, ikke i kveld og ikke i fremtiden heller.

Vladimir er germansk fåvæ

Jeg skal spise som en hest og sove som et dovendyr, har ikke lyst å floppe og bare klare én. Skal ha minst 2, fornoyd med 3. Jeg trener også til 1rm i januar. Skal visst være konkurranse da så jeg kunne være med der, kan bli goy. Må få ordnet meg sånn ekkel drakt da.

Hvorfor?

>Tror Karianne er en type jente jeg kunne vært sammen med. Hun er lærer og hun er blid og morsom.
Jeg kunne også være sammen med henne, men bare fordi hun virker deilig å ta bikkjestil. Personligheten hennes virker å være temmelig jævlig fåvæ

Men det var en annen tanke som opptok meg meget sterkt og som jeg hadde sett i Russland. Russland er et nordisk land. Ordet russer er det samme ord som nordmann. De opprinnelige russere var nordgermanere. Når man går der nede ved Dnjeprs nedre lǿp er det f.eks. norske navn på fossefall, - et navn som vi har i Telemark, «Ulefoss», finner man som er russisk navn på et stryk nede ved Dnjepr. Russland er grunnlagt av nordmenn og har gjennomgått en skiftende utvikling. Det var etter min oppfatning det nordiske moderlandet, men de nordiske folkene som var der, hadde ikke kunnet klare å styre dette mektige land og de var bukket under. Storparten av det russiske aristokrati var av norsk og nordisk skandinavisk blod.

Nei, men det er helt greit at han ikke er det.

Jeg er jo lærer og blid jeg også iallefall. Morsom? Kanskje ikke.

Vladimir er den slaviske utgaven av det germanske navnet Valdemar

Jævlig hvordan da?

Ja, er ikke så fine de draktene. Selv når du har en pyton i trusa så ser lillemannen din mikroskopisk ut. Det er det förste du legger merke til også. Ganske uheldigt

det er faktisk ikke greit

hei...

nei

...

Hvorfor må dere være nazister? Er det ikke bedre å være "positive nasjonalister"?

Nettopp, slavisk.

Jeg liker slavere jeg

Jaja, den er nå stor nok når det kommer til stykket, om den ikke ser så stor ut på forhånd får bare være

fordi atte jeg hater negre

Ja, din homse. Nå har du nok jaget bort den eneste kvinnen i tråden.

nrk.no/urix/tyskland-apner-opp-for-et-tredje-kjonn-i-fodselsattester-1.13770086

Hva syns dere om dette?

Hey who’s ever’s posting me, thank you for having the decency to not full on doxx me, I really appreciate that and hope you have a wonderful day

Hvorfor er det homofilt? Det er ingen her som kan pule henne, så hvorfor i helvete er du så opprört?

Jeg gråter om natten

Savner pappaen min ...

Ville bare se om det faktisk var deg, det å legge ut ditt fulle navn, hvor du bor eller sokbare bilder hadde vært slemt. Fullt så slem er jeg ikke.

Hvem sa noe om å pule? Din jævla autist

Jeg knuller ham

jeg skal til Vinland i USA
vil du pule?

Han er död. Döde for et år siden

nå smeller det faen meg SKIKKELIG snart
FAEN

...

Fordi jeg ser ikke logikken i å være en jævla hvit knekt som deg når kjerringa bor på andre siden av kloden.

du har problemer ass

eg savnar mamma eg...

Ja, og?

Mistet faren min i 2001.

>fordi jeg ser ikke

Jeg savner han :(

Thank you, I doubt you really are bad and you’re just having some fun with your time. It’s kind of endearing in a way you have so many pictures of me. Anyways, thank you again for not doxxing me, I really appreciate it.

Du ser ikke poenget med runke materiale?

Hun var utlending, hun burde dra.

skal vi pule?
jeg kan komme og pule deg om tre måneder når jeg drar til VInland

No thank you, I’m trying to go to a school right now in Bergen so I really have to focus in how I’m going to do that right now.