/Norgetråden/

AUREUTGÅVE

fǿrre:

Other urls found in this thread:

youtu.be/rUsKVGYf1GU
amazon.com/Paganism-Explained-Part-I-Thrymskvida/dp/1979385475/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510279159&sr=8-1&keywords=varg vikernes&dpID=51gSUnQNu6L&preST=_SY291_BO1,204,203,200_QL40_&dpSrc=srch
youtube.com/watch?v=67Q4nHgj1oQ
vsco.co/lilyalexander7/images/1
dagbladet.no/nyheter/norske-myndigheter-mener-theas-2-medisin-er-for-dyr-na-gir-innsamlingsaksjon-familien-hap/68850060
nrk.no/norge/tonje-rammes-av-medisin-nekt_-_-jeg-ble-veldig-lei-meg-1.13746593
twitter.com/NSFWRedditImage

Hvordan föles det å breve i den siste /norgetråden/?

jeg sulter ihjel hvordan får jeg nautkroner

For waifu

For pelsfu

Du må henge i miljoet.

Neida, bare ring NAV herregud.

IKKE NÅ IGJEEEEEEEEEEEENNNNNN

>dfn ingen drǿmmejv

Hor her, din intellektuelle blinde idiot. Jeg er langt mer utdannet enn du noen gang vil være, og hjernen min er i stand til å forstå langt mer enn det gjennomsnittlige mennesket. Jeg er intellektuelt overlegen, og du, en ignoramus, prover å fortelle meg at dette er den siste /norgetråden/? Heng deg.

Horer brannalarmen går i et annet bygg i studentbyen her gutta.

HAHAHAHAHAHAH

>dfn sitter og panikkskriver oppgave

Fy faen gutta detta blir bra ass fy faen fy faen fy faen

Hva faen er det som feiler deg?
Er du bare ute etter å skape rabalder for oppmerksomhet, eller er du virkelig så forbanna autistisk at du ikke greier å godta at ting ikke er 100% slik du vil ha det?
Jævla lille drittskalle, du gjör jo ikke annet enn å drite til ting, jo. Ingen grunn til å drive på med den du holder på med

Fitteunge

Slapp av litt a!

noen ganger så har jeg ikke peiling på hva dere snakker om

ett, ett, kuken som ett spett uti Brittas fitta, kom får ni titta.
två, två, kuken står på tå uti Brittas fitta, kom får ni titta.
tre, tre, kuken står på sne uti Brittas fitta, kom får ni titta.
fyra, fyra, kuken slår en lyra uti Brittas fitta, kom får ni titta.
fem, fem, kuken hittar hem uti Brittas fitta, kom får ni titta.
sex, sex, kuken käkar kex uti Brittas fitta, kom får ni titta.
sju, sju, kuken ropar "mu!" uti Brittas fitta, kom får ni titta.
åtta, åtta, kuken på en potta uti Britas fitta, kom får ni titta.
kom får ni titta

Hvordan er det å være en kukk egentlig?

Kanskje litt over gjennomsnittet, men ikke "uvanlig" sånn sett. Det tar den tida det tar for enkelte. Kan fort bruke en halvtime selv hvis det er mye interessant på telefonen og papirarbeidet er krevende.

Hater når folk stiller teite sporsmål også bare sletter brevet rett etterpå. Heng deg Anonsen

PS: Lær deg skikkelig norsk for du henger deg

Amalia er min jodiske prinsesse.

@81605377
Er dette et nytt megmeg nå? Ble du lei av å skrive om all negerkuken hun slukte daglig, siden du aldri fikk noen respons?

Kan du ikke bare dra tilbake til Sup Forums? Vi er ikke interessert i å ha deg her fåvæ.

Nei her var det så lite aktivitet at jeg tar natta

Natta da ikke-negrende pepe.

Nattaklem

Natteravner og andre snorrhvalper, der er meg der melder.
Ville bare melde at jeg for så brukte jeg dop, jeg bruker ennå, men jeg brukte å bruke og.

Notat til selv:

Skriv om okonomiske situasjonen i sentral-europa i forhold til nordeuropa.
Skriv masse om Island og konversjonen til kristendommen

heng deg selv

Tror jeg skal droppe alkohol i en liten stund framover fåvæ. Har vondt i leveren, milten og buken nå. Blir for dumt å drikke seg i hjel for man fyller 30 altså.

Uansett, nå legger jeg meg, må sove på ryggen for det gjor for vondt i ligge på begge sidene. God natt

>han er en rusmisbruker uironisk

nei du

kaffen begynner å sparke inn, får nok levert i tide, må bare fylle opp med mere tegn og info. Kom også på at jeg må skrive om hvitekrist som den seirende jesus og ikke den lidende, som jo er ganske relevant.

jan pål lurte hunden sin

Helt ærlig gutta,

hvorfor leser dere ikke mer om vikingtiden? Det er jo en særdeles viktig del av kulturarven vår, for orkenreligionen tok over.

youtu.be/rUsKVGYf1GU

Hvordan har du hatt det i dag janpålanonsen

amazon.com/Paganism-Explained-Part-I-Thrymskvida/dp/1979385475/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510279159&sr=8-1&keywords=varg vikernes&dpID=51gSUnQNu6L&preST=_SY291_BO1,204,203,200_QL40_&dpSrc=srch

er ganske trott nå egentlig

Nå har serr dognrytmen min vært fucka lenge, må få fikset den snart ass...

FY FAEN GUTTA BARE 1500 TEGN IGJEN!

SLURKER I MEG KAFFE
LIRER AV MEG DRIT SOM JEG SENDER INN TIL FORELESEREN

JEG ER I KJEMPEFORM KJEMPEFORM KJEMPEFORM KJEMPEFORM

d-du er flink

Takk anonsen kjempeglad i deg!

Spor meg hva som helst om kristningen av Norge da!

hvem var det som forst bringte faenskapen inn egentlig, eller vet vi det

>hvem var det som forst bringte faenskapen inn egentlig, eller vet vi det
Ingen navn som kan nevnes, det er keltiske kors langs Norske vestkysten som er blitt datert til 600-tallet, så vi har nok hatt kontakt med de ganske lenge. Du kan vel forsåvidt skylde på Hårfagre-ætten, det var de jævlene som drev på ganske hardt, og dåden ble fullbyrdet med Olav den
>hellige

okey, har aldri satt meg inn i det sånn detaljert, bare tenkt på det som en historisk uunngåelighet at det kom hit også, og at detaljene på et sett og vis er irrelevante

men du får gjore deg ferdig nå

>okey, har aldri satt meg inn i det sånn detaljert, bare tenkt på det som en historisk uunngåelighet at det kom hit også, og at detaljene på et sett og vis er irrelevante
nja, en kan si det at en del av motivasjonene til hårfagre-ætten var nok det at de innså at en hedensk stat i Europa neppe hadde klart seg lenge, vi hadde nok blitt korstoget ganske hardt hvis vi holdt oss til religionen vår. Fortsatt ganske trist, syns åsatruen hadde mye fint for seg. Flere av hårfagre-ætten vokste jo opp i England, og fikk med seg mye kristen informasjon og vitenskap derifra.

Men ja, jeg sitter og skriver konklusjonen nå. Så skal jeg bare lese igjennom sånn hundre ganger, gå og legge meg, og lese igjennom på nytt imorgen tidlig for jeg leverer inn.

Det verste er at denne oppgaven ikke er nok for at jeg skal få ta eksamen alene, jeg må også være muntlig aktiv i de neste to forelesningene, og han foreleseren er ganske hard på diskusjonene. Er jo goy da, å få utfordret seg litt intellektuelt.

Hahahahahahhahahahha da har jeg skrevet ferdig gutta fy faen altså nå tar jeg og legger meg ass herregud det ble en fin oppgave! Må slutte med slike skippertak, det skal faen ikke være enkelt.

fuck bitches get money

Hvem her er /r9k/?

Hjoggum vér með hjǫrvi...

youtube.com/watch?v=67Q4nHgj1oQ


Det foles så nære, men samtidig evinnelig langt unna

rettferdighetsligaen er for mannebarn
heng deg

få vell sove litt jeg da

Tar meg en dusj

>rettferdighetsligaen
Lovens voktere mener du vel.

Hvem er det som synger? Hun har en plagsom stemme fåvæ.

hva liker du da

Hvem er denne sæd-demonen

vsco.co/lilyalexander7/images/1

Hva tenker tråden om ungdomspolitikere?

...

Hun virker jo 14.

d-du også.

Tenker at de er ungdomspolitikere, så da tenker jeg ikke stort mer om de.

Så nettopp siste episode av Okkupert sesong 2, kan ikke anbefales. Ser ut som de planlegger å melke minst en sesong til ut av idéen. Trist.

>t. Dritius fra Mauritius

Produktplasseringen av DayZ i hver jævla episode er forresten utrolig kringleverdig.

nå legger vi oss

Hvem faen er «vi»? HÆ?!

Brev inspirerende sitater fra inspirobot.me

dagbladet.no/nyheter/norske-myndigheter-mener-theas-2-medisin-er-for-dyr-na-gir-innsamlingsaksjon-familien-hap/68850060

Hvem tar egentlig feil her?

fruktbarhet, solmakt i hånden

...

Helt greit at barnet må lide for foreldrenes skyld.

nrk.no/norge/tonje-rammes-av-medisin-nekt_-_-jeg-ble-veldig-lei-meg-1.13746593

Ville dere?

...

God morgen!

Hva faen. Hun så jeg på tinder for en stund siden.

nå MÅ dere gi dere!

Dypt, mann ...

...

>dfn jeg var på skoletur der for ti år siden

Du verden som tiden går, gutta.

ålreit onkel adolf

>Larsen kan aldri være alene i mer enn noen minutter, i tilfelle hun får pusteproblemer. Når hun må hoste må en voksen legge to hender på lungene hennes og presse ut lufta med makt.
Triste saker, spessielt siden hun er pen (eller ville vært det uten muskelsykdommen)

Han var ganske vakker om jeg skal være ærlig

Hm ... pusher inspirobot et agenda?

HAHAHAHAHAH RULLESTOL IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

m-men j-j-jeg ville jo bare l-lagre det for å v-vise rullestolanonsen? Beklager...

Bilde relatert

Jeg tenner egentlig ikke på SMA. Komplette ryggmargsskader et sted mellom L2 og C5, derimot...

Hun var jo ikke noe fin engang, men hun er vel automatisk 10/10 for han siden hun sitter i rullestol.

...

Nå må du gi deg. Hun er pen, men ikke 10/10. Kom bare over henne når jeg var på tinder og tenkte at det sikkert var verdt å breve i norgetråden.

meg til höyre

noice trout

Ikke se nå, men det er en blåmann i tråden...

...

fiat lux

Dypt ...

Helt jævlig fåvæ

Om jeg skal betale så jævlig mye kan de jodene i alle fall bruke det til å hjelpe folk

Negere först!

>Regjeringen foreslår å oke bistandsbudsjettet med 575 millioner kroner. Total bevilgning til bistand blir da 33,6 milliarder kroner. Dette inkluderer blant annet 3 milliarder kroner til klima- og skogsatsingen under Klima- og miljodepartementet. Forslaget til bistandsbudsjett utgjor 1 prosent av forventet BNI for 2016.

På duolingo
>vær så god midler «please»
>Ha, være så god midler «Yes, here you are!»
Hva Fy faen er dette?

Well, the last one is certainly wrong. "Være så god" literally means "be so kind", which is something you can say in English too.