/Norgetråden/

AUREUTGÅVE

fǿrre:

Other urls found in this thread:

youtu.be/rUsKVGYf1GU
amazon.com/Paganism-Explained-Part-I-Thrymskvida/dp/1979385475/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510279159&sr=8-1&keywords=varg vikernes&dpID=51gSUnQNu6L&preST=_SY291_BO1,204,203,200_QL40_&dpSrc=srch
youtube.com/watch?v=67Q4nHgj1oQ
vsco.co/lilyalexander7/images/1
dagbladet.no/nyheter/norske-myndigheter-mener-theas-2-medisin-er-for-dyr-na-gir-innsamlingsaksjon-familien-hap/68850060
nrk.no/norge/tonje-rammes-av-medisin-nekt_-_-jeg-ble-veldig-lei-meg-1.13746593
twitter.com/NSFWRedditImage

Hvordan föles det å breve i den siste /norgetråden/?

jeg sulter ihjel hvordan får jeg nautkroner

For waifu

For pelsfu

Du må henge i miljoet.

Neida, bare ring NAV herregud.

IKKE NÅ IGJEEEEEEEEEEEENNNNNN

>dfn ingen drǿmmejv

Hor her, din intellektuelle blinde idiot. Jeg er langt mer utdannet enn du noen gang vil være, og hjernen min er i stand til å forstå langt mer enn det gjennomsnittlige mennesket. Jeg er intellektuelt overlegen, og du, en ignoramus, prover å fortelle meg at dette er den siste /norgetråden/? Heng deg.

Horer brannalarmen går i et annet bygg i studentbyen her gutta.

HAHAHAHAHAHAH

>dfn sitter og panikkskriver oppgave

Fy faen gutta detta blir bra ass fy faen fy faen fy faen

Hva faen er det som feiler deg?
Er du bare ute etter å skape rabalder for oppmerksomhet, eller er du virkelig så forbanna autistisk at du ikke greier å godta at ting ikke er 100% slik du vil ha det?
Jævla lille drittskalle, du gjör jo ikke annet enn å drite til ting, jo. Ingen grunn til å drive på med den du holder på med

Fitteunge

Slapp av litt a!

noen ganger så har jeg ikke peiling på hva dere snakker om

ett, ett, kuken som ett spett uti Brittas fitta, kom får ni titta.
två, två, kuken står på tå uti Brittas fitta, kom får ni titta.
tre, tre, kuken står på sne uti Brittas fitta, kom får ni titta.
fyra, fyra, kuken slår en lyra uti Brittas fitta, kom får ni titta.