/skandi/

Hejsa kammerater, der er gået lang tid men jeg er tilbage med en ny og bedre version end den tidligere /skandi/.
Så hvad skal I i weekenden gutter?

Vara hemma och gråta

Hæng i min ven, det skal nok gå.

Hvornår????

allt kommer att bli bra

Så vad gör ni gubbar?

eti morgun mat

Hygger med noget SQL

>hygger
>med SQL

seems legit

Seriost fuck SQL

Hvor langt er du kommet i din viden om SQL?

Jeg blev introduceret for det på H1, hvor vi lærte nogle basiske kommandoer: SELECT * FROM, med det mest avanceret som: JOIN OUTER og parametre: (count), (max), osv.

Det virkede lidt tort i starten, men interessen kom da efter nogen dage.

t. Datatekniker - Prog.

På SKP var SQL noget rov da jeg ikke forstod noget, men på H1 kan jeg godt se at det er lidt mere spændende end hvad det var for.
Det vi laver nu er kun det basiske tilgengæld, udover det har vi rov-tor lærer som ikke er super god til være lærer.

Hvor studerer du henne?

TEC

Hvordan benytter du tiden i SKP? Bliver der taget initiativ til at færdiggore projekter, inden for det aktuelle fag? I så fald, er det gruppe arbejde, eller er det mere individuelt/selvstudie?

Her er det primært selvstudie, hvor mange af eleverne sidder og spilder deres tid med fritidsinteresser. Heldigvis har jeg 2 kammerater, som jeg sidder og programmerer med, hvilket gor det lidt sjovere at sidde i SKP.

SKP er også rovsygt, vi er ret selvstændige og får som regel en uge til at lave en eller andet programmeringsopgave, og så laver vi den som regel torsdag og fredag og slacker resten af ugen.
Til tider kan vi godt få en spændende opgave som vi bruger hele ugen på og hvor vi slacker særligt meget.

fy faen så trott eg e

Spændende at i får uddelt programmerings opgaver. Er det jeres instruktorer som står for det, eller er det en lære, som tager lidt overarbejde?

tag dig en lur

Det er vores instruktor som giver os opgaver. Men nogle gange får vi vores egen idé til noget vi kanlave og så kan det være at vores instruktor giver os lov til lave det.

I see.

>giver os lov til lave det
I bliver nok holdt i snor.. Her bliver vi bare placereret på en stol, og så skal vi ellers bare spamme ansogninger.

Myggee braé
lol

väntar på att klockan ska bli socialt acceptabelt att börja dricka

Kalmarunionens flagga ser förjävlig ut favä

Same
Hvad syntes du om den her?

Nu har jeg heldigvis en læreplads men hold da fast skp er en sorgelig omgang (i hvert fald på EUC Syd) de sidder med oldgammelt udstyr og har næsten intet at lave.

Men hvordan ville det se ud, efter en tur i vaskemaskinen?

dette er skandinaviens ægte flag

>mtn jag ser f*nnar som inte kan svenska

h-han er kjapp

Mycket bättre men gillar inte när det är för mycket gul färg.

nopea heppu :DD

>mtn f*nne svarar till en på f*nska

*mimrer*

hvordan lugter Vargs fodder?

Gödsel och manssvett

Slutta vara tsun tsun.

>mtn f*nne kan svenska

moskus

Av alla de undermänskliga s*d europeaner han har sparkat.

f-förlot mästare Varg

Bra, mycket bra.

>eg e ikkje færoysk

dámdi væl Varg tá hann sat í fongsli. Hati hann nú, hann er blivin vloggari og sigur frá sínum skít býtta lívi.

>dámdi væl Varg tá hann sat í fongsli. Hati hann nú, hann er blivin vloggari og sigur frá sínum skít býtta lívi.

>je ere fyringor
maðurin er jú idiot

>maðurin er jú idiot

Ska supa mig full på billig sprit & öl och sen ska jag spela PUBG hela helgen.

Tur att man inte följer sociala normer... Redan på god väg att bli packad. 4 öl och en kvarting jäger innan klockan slog 11.

steðga at fedora posta

Sluta mobba Varg, han är en bra människa

Hvad fanden?

kom til frankrig og sig det til hans ansigt så skal du satme få en på sinkadusen

Är du en söt pojke?

góðan tónleik, ongan heila.

Fyrr var hann ein legenda, nú er hann (((jútúbari))).

>nú er hann (((jútúbari))).

I'm cute in a handsome way.

Eru fellir gay? Spyrji fyri ein vin btw

are americans allowed in this joyous union?

...Youmu?

va fan säger du?

hva?

>I'm cute in a handsome way.
Jaha, du brevade ju Felix så trodde du var en söt pojke som han.

Kan du tale er nordisk sprog? (finsk tæller ikke)
Hvis ikke, så nej.

ja hun er en sǿd tǿs

huh? Vikings?

hvabehar?

Ska du ha stryk din jävel?

T-Tror ni man kan hitta den söta korta dansken här eller?

N-n-nej...

Ja år en sot pojka som Felix min. Han år ju nazist som jag så vi måsta hålla sammen.

ps jag vet att min svenska är dålig

Varför?
Jag vill ju bara ha honom för mig själv.

Söt, har alltid trott att ni ser ut som troll och sånt.

er godt nok træt, tror jeg skal ha mig en middagslur snart

Vi är alla feminina trollar nu. Om du vill se en troll måste du hitta min farfar, hans näsa är storleken på en berg och hans skägg är som en skog.

Okej, själv ser jag ut som Sverige från Hetalia.

Du och Finland år sota pojkar.

>den känslan när den känslan när det inte finns Färöarna Hetalia

Jepp, önskar jag hittar en söt finsk så man kan ha kul i sängen.
Har du en pojkvän där du bor?

ja, men han är jungfru men han år och en cuck. Han vill bara veta vad jag gör med min flickvän, medan han studerar.

Det går bra for meg, jeg ikke har skole i dag, så jeg skal shitpost hele dagen.

knull meg med disse.

>mkn jag vill larpa som en ursvensk, men mina kunskaper i svenska är så dåliga att svennebögar erkänner jag är en utlänning direkt.

lmao muhammed...

skal du ha bank?

Varför skulle man vilja larpa som en svennebög? var stolt över din härkomst mohammed

vad kan man göra i Färöarna? skulle vilja åka dit

Varenda gång svennar här på Sup Forums förstår att jag är en utlänning de blir fientliga mot mig och inte mer tar mig och vad jag har att säga på allvarligt, de ser ner åt mig som en jävla blatte, osv. Jag förstår, varför de gillar inte utlänningar, inte jag heller gillar de flesta av invandrare, men så är det, kan göra inget med detta.
Jag är ingen muslim eller menabög, har inte ett arabiskt namn och jag har inget att göra med dem.

hvor er du da fra? balkan?

stayhardjuggen?

bump

Får jag pumpa din rumpa?