/Norgetråden/

skiutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

aftenposten.no/norge/i/ORMmk/Christine-Meyer-fratrer-som-SSB-sjef-ved-midnatt
nettavisen.no/video/her-tilter-det-for-christine-meyers-advokat-dag-steinfeld/3423388778.html
youtube.com/watch?v=iYYRH4apXDo
e24.no/naeringsliv/amazon/nettgiganten-inntar-sverige-norske-nettbutikker-ruster-seg-til-amazon-kamp/24176727
nettavisen.no/nyheter/innenriks/biltrafikken-pa-jren-vil-trolig-ke-tross-38-nye-bomstasjoner/3423389054.html
twitter.com/NSFWRedditImage

Being mean to each other is strictly forbidden!

janei

>Det har ikke lykkes Aftenposten å komme i kontakt med Meyers advokat, Dag Steinfeld.

aftenposten.no/norge/i/ORMmk/Christine-Meyer-fratrer-som-SSB-sjef-ved-midnatt

På tide at jöder slutter å sabotere innvandringskritisk statistikk fåvæ.

får vell stå opp jeg da

For deilige og gode jver å nyte en kald vinterdag med, både ute og inne

VI

Tror du Lahlum har draget?

er ikke noe glad

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Ikke så veldig åpenbart det, nei.

Bra brev.

...

ingen spurte om jeg ville bli fodt...

nettavisen.no/video/her-tilter-det-for-christine-meyers-advokat-dag-steinfeld/3423388778.html

>han vil ikke la anonser snakke om gode ting de opplever fordi han ǿnsker at alle andre skal ha det like jævlig
Er det sånn å forstå?

ser på bare masse joderi jeg
mediajoden som hisser på seg lovjoden
jodejodejlde

christine er vel ikke jodisk vel?

Hvorfor skal du drive å breve om alle gode ting som skjer i livet ditt på 4kanalen?

Kanskje du er tjukk i hue eller

Hahaha. Han der tydelig vant til at folk tier og hǿrer etter når han har noe å si, fordi han vanligvis er den i rommet som er mest respektert. Virker som han ikke takler at det er masse folk rundt ham som avbryter setningene hans.

Hun har enten tyske eller jödiske forfedre. Med tanke på oppförselen tipper jeg sistnevnte

Nå var det ikke jeg som brevet om jentevennen min, men jeg synes det er helt innafor å dele gladhistorier fra livene våres her inne. Det er ikke meningen at norgetråden skal være et sted hvor det bare prates om sine elendigheter og andre negative ting en har på hjertet. Du burde heller dra en annen plass om du ikke takler det fåvæ.

>sola begynner allerede gå ned
>hadde egentlig tenkt å ta meg en gåtur i skauen

Jaja, får finne frem lommelykt da!

Er jo gǿyere å dra om natten med lommelykt.

Hvordan i all verden klarer du å tolke det brevet som at en skal breve alt positivt i livet sitt?

Jeg synes sånne negative mennesker bare kan gå og henge seg. De suger ut all glede av ethvert rom de befinner seg i. Har mǿtt noen slike, og jeg likte ikke de fåvæ.

Plastisk kirurgi? Pröver å finne eldre bilder.

Dette.

>begynner
Heldig, her var solnedgangen ferdig for en time siden

>helt morkt klokka fire

For mye oppvask til å lage middag. Får vel ta meg en tur på Emsedonalds da.

Fra nå av skal jeg breve litt mer om mine positive opplevelser i hverdagen. Til nå har jeg jo igrunn ikke gjort det, men jeg fǿler at tiden er inne for å gjǿre det siden det finnes negative anonser i tråden som prǿver å knuse positivitet.
Skulle sinteanonsen klage enda mer, så brever jeg desto flere positive opplevelser. Vi må kjempe mǿrkhet med lys.

Jeg starter nå:
I dag våknet jeg til en fin snap fra en venninne, og der hadde hun sendt meg en video hvor hun sa at hun savnet meg (hun studerer i usa).

k... a...... nskj....................

>får som kommentar at jeg må skrive ny droftedel etter jeg har regnet ut de korrekte verdiene
>droftedelen drofter ikke de verdiene som var feil
Hva gjore?

Har vi en homo i tråden? Hvorfor har du kvinnelige venner?

Blir nybakte nanbrod som tilbehor til middag i dag. Gjor opp for å rette gjennom en hel haug prover og se masse mattefeil.

Hva holder du på med? Hva er det du faktisk skal drofte? Trenger litt mer for å bistå.

Kanskje jeg bare rett og slett skal finne et bilde av en mindreårig kinesisk tegneseriefigur og dra forhuden på penisen min frem og tilbake helt til det spruter sæd ut av urinroret mitt.

youtube.com/watch?v=iYYRH4apXDo

hvem andre selvdestruerer her

Jeg har kvinnelige venner fordi jeg ikke skyr kvinner såklart?

Mannen til Meyer:
>Victor D. Norman har vært en av eksponentene, ikke minst da han tok til orde for å ta i mot 100.000 asylsokere fra Syria. Det ville vi nemlig tjene okonomisk på, mente han.

Få den fitta ut av SSB

Hun går av ved midnatt.

Nei fy faen, slutt.

Dra tilbake til fjosboka eller hva faen folk som dere driver med for tida og snakk om det der istede. Det at folk brever ting dere syns er jævlig betyr ikke at alle er enig med dere. Dere må sjol innse hvor idiotisk det er å prove å breve jv-detaljhistorier på 4kanalen.

t. sinteanonsen

Skal bare drofte resultatene i labrapporten min. Det eneste jeg sier er at forskjellen mellom verdiene var på maksimalt 9% og det gjelder fremdeles etter jeg har rettet de gale utregningene ettersom jeg ikke kommenterte de verdiene som var feil.
Trengte egentlig ikke hjelp, jeg bare lar være å gjore noe med det

>e24.no/naeringsliv/amazon/nettgiganten-inntar-sverige-norske-nettbutikker-ruster-seg-til-amazon-kamp/24176727

Hvorfor er 20% av Norges befolkning ikke norsk

...

er du vitenskapsman?

Åh fett snakker vi om innvandring igjen

En essensiell del av kulturen på 4kanalen er faktisk å breve detaljhistorier. Kommer aldri til å slutte. Du får fortsette å være sint eller stikke herfra, eventuelt kanskje bare godta det.

Nå skal jeg breve en til siden du klagde:
Fikk en match på tinder i dag guttaaaa! Ikke særlig pen da, men det er alltids gǿy å få match. Har ikke skrevet noe enda. Egentlig er ikke jeg helt sikker på om jeg kommer til å bry meg om å skrive til henne. Men men, bare noe jeg tenkte på.

Nei, definitivt ikke.

Du kan faktisk dra til en annen tråd hvis det er et så stort problem for deg, kjære

>Det at folk brever ting dere syns er jævlig betyr ikke at alle er enig med dere.

Jeg har da aldri forventet at folk er enig med alt jeg sier heller. Men hvis du blir så forbanna sur over at noen brever positive ting så skal jeg love deg å breve masse positive ting helt til hvert jævla blodkar i kroppen din er sprengt i sinne. Folk kan gjerne breve negative ting for min del, så lenge de skjonner at andre kan breve positive ting. Og blant de positive tingene er det noe som involverer jver. Du oppforer deg som et lite barn som ikke får viljen sin, og reagerer med å bli sinna.

>Dere må sjol innse hvor idiotisk det er å prove å breve jv-detaljhistorier på 4kanalen.

Hvis du mener det er mer idiotisk å breve jv-historier enn depresjonshistorier vet jeg ikke helt hva jeg skal si bortsett fra å kalle deg en enorm hykler.

Virker ikke som det er veldig mye droftning i den drotningsdelen din, men uten å ha lest den er det litt vanskelig å si.

Skal vi forst snakke om politikk så kan vi jo snakke om reelle problemer som faktisk går ut over nordmenn, som blant annet den endelose flåingen av alle som er avhengige av bil med """klimatiltak""" som ikke har en dritt å si for klimaet.

nettavisen.no/nyheter/innenriks/biltrafikken-pa-jren-vil-trolig-ke-tross-38-nye-bomstasjoner/3423389054.html

>Fikk en match på tinder i dag

>Oslo
>nordmenn

Denne saken handler om Jæren, og dette er et problem over store deler av landet.

Heng deg jævla sosialist

>innvandring er ikke et reelt problem
*henger deg*

hfbs?

Det er vel bare å kjope seg et sånt elektronisk kjoretoy

Nei, jeg folte ikke jeg hadde så mye å si. Vi har ikke fått noen standardverdier å sammenligne med så da var det bare å nevne feilkilder og kommentere på trender.

Når velferdsstaten er tappet for penger og du sitter i trygdeboligen som 80 åring, omringet av muslimer, håper jeg du blir ranet, banket, og dör en smertefull död av skadene 2 uker etterpå.

Jeg har tenkt litt i det siste at kanskje regjeringen vil ha innvandrere inn i landet vårt fordi de mener vi trenger befolkningsvekst for å være konkurransedyktig med andre nasjoner. Kanskje de tenker at vi borgere ikke har godt av å vite planen deres fordi de vet vi ikke liker det. Istedenfor å snakke om at de skal la innvandrere stå for befolkningsveksten, så vinkler de det til å handle om nǿd og fǿlelser slik at vi skal bli med på det.
Men jeg synes iallefall at det er bedre at befolkningen vår synker enn å bytte den ut med muslimer og blåmenn.

littebitt lei meg

Da får jeg tasse ut i morket jeg da

Får jeg håpe jeg ikke ser noe skummelt i skogen!

Nordmenn skal byttes ut med blåmenn og innavla muslimer for å innföre så mye sosialisme som mulig.

gi noen pragmatiske lǿsninger da

Fyfaen, er det faktisk virkelig?

Det hadde jo vært mye bedre å oppfordre til flere barn. Gi mer penger til de som velger å ha mer enn 2 barn for eksempel. Det er helt sikkert mindre kostbart enn å ta inn innvandrere fra afrika uansett.

>impliserer at staten kommer til å ha penger til trygdeboliger om innvandringen fortsetter

>Du får fortsette å være sint
Ja det skal jeg FAEN MEG VÆRE din lille dritt.

Jeg skal bli så jævlig sint at folk ikke legger merke til de 'gode' brevene dine. Jeg skal faen meg fortære lyset med 'mork' sinnabreving til du ikke har lyst til å breve lenger.

>så skal jeg love deg å breve masse positive ting helt til hvert jævla blodkar i kroppen din er sprengt i sinne.
Da skal du prove jævlig hardt din innskrumpa fjott. Hvis dere kan tolerere depresjonsbreving og ting dere ikke liker så kan dere tolerere meg. Men absolutt INGEN med mer enn en halv hjerne vil tolerere den typen kreftbreving dere forsvarer.

>Hvis du mener det er mer idiotisk å breve jv-historier enn depresjonshistorier vet jeg ikke helt hva jeg skal si bortsett fra å kalle deg en enorm hykler.
Kanskje det er for det beste at du ikke vet hva du skal si, så kan dere hOLDE OPP MED DETTE FAENSKAPET HERFRA

Finnes ikke, vi blir erstattet pga födselsrater alene, selvom vi stopper absolutt all innvandring.

Da måtte vi spesifisert at det var hvite som skulle få fler barn, men det ville blitt nazistisk

fy faen

Insinuerer. Å implisere betyr å gjore noe delaktig av noe.

Fra dette.......

kor ny e du egentlig?

til dette

>Da måtte vi spesifisert at det var hvite som skulle få fler barn, men det ville blitt nazistisk
Joda. Men det ville jo ikke vært et problem for 20 år siden hvis det var da vi begynte med tiltak. Da kunne vi jo bare innfǿrt den regelen uten en rasistisk vri, også ville det jo igrunn kun vært vi nordmenn som dro nytte av den likevel, siden vi nesten var helt homogene.

til dette!

>hvite
*germanere

Kan se for meg horder av feminister som skriker om at de blir behandlet som verpehons

det er mort å skumelt ute...

Slaget var tapt i 1945. Er bare å ta det rolig og vente til dritten treffer vifta.

...

>Slaget var tapt i 1945

Landsviker UT!

Neis, de forstår jo at vi trenger befolkningsvekst. Og det er jo ingen som tvinger noen til å ha barn. Man får belǿnning for det, men ingen tvang.

Motiver meg til å lese til eksamen da gutta

hvem er jeg...

Alle utenom NS var ignorante og feil side.

>creation of a synthetic race made up by non-Germanics from other countries

eg lige sjokolademus eg då

Steg 1: slapp av
Steg 2: få barn
Steg 3: vent på krigen
Sånn, nå loste jeg hele problemet og norgetråden kan slutte å diskutere det hver dag.

Da kan dette bli den siste tråden

>Steg 2: få barn
ta litt hensyn til de av oss om aldri har eller kommer til å ha sex

Motiver meg til å lese til eksamen da gutta!!!

Amalie tilhorer meg

Skaff deg en kone da, ingen grunn til å ikke ha sex.

dropp ut og skaff deg en jobb

Nei, meg

>skaff deg en kone
ingen jenter liker meg