Fjellrev-utgaven
Forrige:
Fjellrev-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
bodybuilding.com
discord.gg
twitter.com
denne gutta
jaja får vell nengeh meg da
why are norwegians so envious of the danish?
jeg vil at amalie skal rollespille som daenerys targaryen mens hun rir kuken min
for sene kvelder
...
vi er jo ikke det, vist noe så ser vi ned på danskerne
for vennskap
For en gangs skyld er jeg enig med Sverigeanon (!)
Klar for kveldsskiftet gutta
stop lying
Fortsatt ikke fått noe svar på mail jeg sendte til en PT, blir vel ikke noe trening på meg da
>nesten ingen bunda posting
hva er galt med norgetråden egentlig?
Danmark er tross alt store broren våres
lov å eksperimentere med homofili?
Som hva?
Ble han bannlyst?
Hvordan tror dere fitta hennes foles?
me e itte negrene her
Gjer det sjölv da. Les deg opp på Bodybuilding.com og finn deg et program å gå etter. Funka fett for meg
STORE
varm
JA!
Trang og silkemyk
trang, varm, våt
kanskje jeg skal ta meg en gåtur.....
natta da tapere haha
Vent 1t så vet vi
*slurp*
Full av kaninbæsj, akkurat slik hun liker det
Program er ikke problemet, vil bare ha noen til å skjekke at jeg ikke gjor ting feil siden jeg tenkte å gjore markloft osv
bare sletta for å passe inn med resten av cucksa her
>skjekke
>cucksa
Sannsynligvis, han ble rapportert, og A) man ser litt fitte i bildet, og B) han var så smart at han kritiserte moderatorene på engelsk, som garantert får deg bannlyst.
>(!)
Hvem quest vil du gi meg?
skjonner, den er litt vanskelig. Du har ikkje ein kompis du kunne ha teke med deg for å spotte/passe på at du gjer rett? Evt. er det bare å spor ein gymbro, dei fleste er gasnke kjekke å ha med å gjere og hjelper gjerne oss newbies
Klarer ikke engang å dra å trene, vært stottemedlem en god stund nå.
>tror at mods gjor jobben sin
>farlig å bli bannlyst
>rapportere lewdposting
gud denne generalen suger
Er Frankrike grönt fordi det er blitt negroid allerede?
Morsomt. Aldri fått noen bannlyst for.
Kan jo alltids prove å roe ned på sukkerinntaket og heller hive innpå en proteinshake og to de dagene du trener bare for å bygge ny vane. Den forste måneden er definitivt vanskligst, men så ligger det liksom bare i rutine resten.
Kan forresten anbefale denne: bodybuilding.com
Jeg har blitt bannlyst for å poste en jævla skulptur med pupper, og ikke alle kan resette IPen sin ved å skru modem av og på
er det derfor ingen gidder å poste bildene? finnes det virkelig ingen helter i norgetråden?
*betaler for syndene mine*
ligger på xhamster bror.
Bare sok på Nora Mork/Moerk
Har tenkt å prove stronglift 5x5, men problemet er å i det hele tatt komme meg ned på gymmen.
Ikke forste gang jeg prover heller, har vært gjennom oppstartstime og spurt om å gjore sånn som markloft og kneboy, men får bare beskjed om at man bor vente med det.
Istedet får jeg et program som har 15 forskjellige ovelser som jeg bare glemmer hvordan man gjor også tar angsten overhånd så jeg dropper hele greia.
Dette
jeg veit det
men lewdposting på blueboardsa er Sup Forums kultur etter min mening. tamme saker ass
Hmm, unnskyld at jeg spor, men hvordan er du bygd? Kan hende de er inne på det når de sier du bor vente. Du kan jo forsåvidt bare ta med deg en liten lapp med enkle styrkeovelser og bare fyre i gang med 3*10 reps til du foler deg komfortabel nok med vekten.
Angsten er litt vanskeligere å få bukt med. Er i samme båt helt siden workoutbuddyen min ikke kunne delta lenger. Eneste gangene jeg har vågd meg inn på senteret har vært ganske nær stengetid. Du kan jo prove å enten mote opp veldig sent eller veldig tidlig bare for å unngå folk da?
er d nåkkjå a dåkke så ha skole i mårra da
eller er d berre meg
Giv me Norwegian gf
Hvis single siffer så deler jeg Mork sine bilder
Vet dere hva, jeg bryr meg ikke om skjonnhetsidealer og fordommer lenger, jeg gomler i meg en frossenpizza til.
Hvem er det som er taperen her?
Dagens rapport siden det nærmer seg midnatt:
>Lagt om til vinterdekk (x)
>Gårsdagens matteoppgaver (x)
>Dagens matteoppgaver (x)
>Soke minst to jobber ()
Jaja, det ble ikke full pott i dag heller, men jeg fikk gjort matten som var det viktigste. Står jeg ikke i matte får jeg ikke noen grad og får jeg ikke noen grad får jeg heller ingen jobb. Jeg er jo ikke ferdig med studiene, så det er jo ikke verdens undergang om jeg ikke har funnet jobb enda er det vel?
Er Olav Tryggvason /okkar maður/?
I said give me a Norge girlfriend
Stikk av ditt svin
Same
ik kaan niet deeuits
Du er for stygg for meg.
Så vidt jeg har skjont så er grunnen til at de ikke vil at jeg skal gjore ovelsene er fordi de mener at de ikke er for nybegynnere.
Men, jeg har faktisk noe problem med rygg/nakke hovedsakelig pga av skoliose og mye sittestilling. Jeg tror jeg har spurt enten kiropraktor eller fysioterapaut om det er greit, men husker ikke noe akkurat nå, er mulig jeg bor sporre på nytt.
Har tenkt på det med å dra tidligere/senere, men enten så klarer jeg ikke stå opp tidlig nok til å gjore det for jobb, eller så er jeg altfor sliten etter jobb.
j-jeg vil også h-ha....
jeg er stygg
Liker bildet med Nora og en annen jente, sannsynligvis Stine Bredal Oftedal, på dass i bakgrunnen. Får meg til å tenke hvilken Tor Tordenkuk som bare kan bli med to smellvakre jenter på do og ta bilder av dem sånn helt uten videre.
Foler liksom at jeg går glipp av noe i livet gutta
fy flate...
Åjamendaså. Du får nok bare burre på PT og kiropraktor igjen, kult du tar initiativ til trening da :)
Å se på at jenter tisser er skikkelig hot egentlig. Skal ikke så mye til hvis man er på fylla
Mora di er med på det verste
Gutta! Har fått meg ei söt kinesisk jv da.
TAI HAO LE
XIE XIE NI
Nå må du faktisk slutte å juge
H-har du noen historier å dele?
Har sett jenter på tisser'n på fylla for, men har som regel vært for full selv til å huske noe særlig av det.
sönnen deres kommer til å ta en eljåt råger
Dette vil ikke vi hore om
Har fått litt bedre motivasjon nå fordi ting er ganske jævlig, men har vært stottemedlem i ett år nå for tredje gang i livet, ekke lett.
Nå må jeg do.
Gratulerer, fortell mer, vi trenger alle de saftige detaljene.
Hva er det du sliter med? Sliter litt med sosial+forventningsangst selv, kan kanskje assistere på et vis.
Bevis din homo
Neste utgave dette her
Sosial fobi/unnvikende personlighetsforstyrrelse og langvarig depresjon. Har hatt det i sånn ca 10 år, begynner å bli ganske lei og jeg sliter med å se for meg at ting noen gang kan bli bedre.
nei
Nei
Fy faen, jeg vil ha henne som jv. Tenk å kunne sove inntil hun der hver natt a gutta.
Fy faen...
HAHAHA HVA ER GREIA MED OSLO ELLER HVA?? HAR JEG RETT??!??!? HAHAHA
HOVEDSTADEN!!!! FYTTI RAKKERN!
ASSA GÅR DET AN!!
TIGGERSTADEN
HAHAHAHAHA
FY FAEN!
Nej vet du vad, någon måtta får det vara. Det här har ju ingenting med Norge att göra en gång.
GUTTA
Det blir motopp hos anonsen i Oslo neste helg. Bare å komme, bli med i diskården for mer informasjon.
discord.gg
Sheeeit, feelsbadman. Det er nok langt utenfor mitt kompetansefelt. Har du vært hos psykolog?
Ikke at det jeg sliter med kan målest opp med ditt, men jeg har ihvertfall fått en del ut av å se forelesningene til Jordan Peterson på youtube, og ymse selvhjelpsboker:
Spesielt "How to win friends" av Dale Carnegie.
HVORDAN VÅRGER DU!? DETTE ER PRIVATE BILDE IKKE MENT FOR OSS. HAR DU SÅ LITEN RESPEKT FOR ANDRE MENNESKERS PRIVATLIV AT DU IKKE BRYR DEG OM AT DET DU GJOR ODELEGGER FOR DEM! ER DET SÅNN AT DU MÅ BRETTE UT OG YDMYKE KVINNER I OFFENTLIGHETEN FOR TILFREDSSTILLE DITT PERVERSE SELVTILFREDSHET!?!?
HÆ HÆ HÆ SVAR MEG! TENKTE MEG DET
Oslo Norges beste by
Oslo Norges eneste by
...
PST
Bor du der nå Jonathan?
Ja
Nei, vi har undersökt dem og selv nassene i denne tråden ser vi på som ufarlige etter våre terrorbedömminger.
t. PST
Post bilde, du er sikkert ikke så stygg som du tror ;)
lett å bli opphengt i små feil når du ser deg selv så mye
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
mmmmm deilig saliva
mmmmmm