/Norgetråden/

samlingsutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kAajs4oMbpg
youtube.com/watch?v=tBrKCaxbfAU
youtube.com/watch?v=O4PI39Y-lK4
twitter.com/NSFWRedditImage

har dere kilde til videoen som bildet er tatt fra?

hvem /HATERSEGSELVOGVILDǾ/ her?

har egentlig ikke det

meg forstkommende fredag

j.......................

Inne for folk begynner å spamme de elendige waifuene sine.

Voe fyller sjelen mitt med varme.

Fy faen, spiste noe popcorn, så knakk hele hjornet av en av jekslene.

jeg heter peter

B R Ǿ D F J Ǿ L

jeg...

>hei soper, vil du klappe katten min?

Den er fra valget i 2015, og ble rebrevet under årets valg. Da lå den på FB-sidene til enten NRK eller Satiriks, NRKs """humor"""-avdeling. Burde være lett å finne.

Ingen utenlandske horer takk
Ei fengselsåte

SÅ digg ass!

eg knulle ein kvite mann eg då

Denne dorvakten pleide å slippe meg inn, på Head On.

(Dette var i 1994 eller 1995, vel.

Noe sånt).

Men noen av hans kolleger pleide å ikke slippe meg inn.

(Av en eller annen grunn).

Men jeg huska at noen hadde sagt navnet, på denne dorvakten, (en gang, som jeg slapp inn).

Og etter dette, så nevnte jeg en gang, (som det stod noen nye dorvakter der), at han hadde sluppet meg inn.

Og da sa de nye dorvaktene, at: 'Han kjenner Christian, jo'.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

lager meg en liter med gronn te som jeg slafser ned munnen min

>Firefox-oppdatering
>alle add-ons har sluttet å fungere
>å ha flere faner åpne er et mareritt

Hvorfor må alltid oppdateringer gjore ting verre? Skjonner det faktisk ikke.

hehehe :)
ikkeno personli smån

Ikke vær så slem mot han da

>Norsk twitter-kommentar
>"Translate from Danish"

dette

bruker chrome for 4kanalen akkurat nå, må oppdatere for nye brev manuelt

bruker ingen addons eg

fy faen gutta, hvordan skal jeg kunne drikke whiskey nå som halve tanna mi er borte?

Test

Nå må du nok til tannlegen du også!

t. gutt som var hos tannlegen forrige måned

Jeg er halvveis gjennom A1 norsk kurset!!!!!

dette er hvordan det foles å være meg

bruk appchan x

autist bergensere vs chad nordlænding

noen som har lyst til å lage?

s...

Har du en diagnose?

jeg hater meg selv

vært inne i hele dag jeg da.........................

>det bildet
Hva i helv....

Var på ranskurs i dag jeg

Overbevist om at vedkommende må vær uironisk autist.

Har det ikke noe bra...

Så nå kan du å rane folk?

FRYS
hendene opp!

Ville du fåvæ

quizás si...

nå dǿr jeg

stille og morkt om nettene...

faen allah brrusrjsan fuck purken wallah

les meg rettihetene mine for fan din pukrefan

er det innafor å drikke melk rett for man legger seg

du blir ferdig meg å dusje og kommer inn på rommet ditt og ser bild relatert sittende på stolen din som sier:
>stans din borgersvin, hvor er det du tror du går?!
hva svarer du?

Ja, helst lurest å hive innpå en liter og to for å vær sikker

>når du ikke drakk seks ol raskt nok og nå blir du edru igjne kl 1 på natta
faen

kom deg ut

får vell trene litt jeg da

jeg fulgte ikke med fåvæ

vet ikke helt jeg

>hoy! hva FAEN gjor du i stolen min?!
*knvivstikker vedkommende*

*fortsetter å spille Euro Truck Simulator 2*

Kjenner folelsen mann. Er derfor du alltid må ha en flaske vodka stående i skapet

test gutta

Hvis jeg har en flaske vodka forsvinner jo den på 2 dager.

leiligheten din er blitt en del av arbeidernes internasjonale klassekamp og måtte bli nasjonalisert, du har ingen rett til å ordre meg å komme meg ut
*tar ut glocken*
nå må du bli med på å bygge kommunisme ellers så skyter jeg deg

...

nå vil jeg dǿ

ok

er det lov ennå i Norge å si at man uironisk stǿtter Trump?

Bjǿrgvin > Bergen
Nidaros > Trondheim
Christiania > Oslo

Hvem jǿde var det som endret de navnene egentlig?

>Bjǿrgvin > Bergen
Frå ca. 1370 - ca. 1460 mest nytta i forma "Bergvin". Etter ca. 1460 kom "Bergen" meir i bruk. Vanleg talemålsform i målfora har vore [bærn].
>Nidaros > Trondheim
Niðaróss var frå siste halvdel av 1100-talet til kring 1300 det vanlege namnet på byen Trondheim. Enno på 1700-talet har namnet N. vore kjent. Frå 1300-talet av trengjer T. unna Nidaros som bynamn i dei skriftlege kjeldene. Men namnet T. har knapt vore i levande bruk i landsdelen i eldre tid. Det vart sagt Staden eller Byen. Berre utafor Trondelag er notert ned genuint framvaksne former, som Trannem (Trysil), Tranem (Osterdalen), Tråndæm (Gudbrandsdalen), Trandem (Romsdalen). Frå 1931 er den offisielle namneforma Trondheim. Ein freistnad på å ta opp bynamnet N. stranda på sterk motstand i byen.
>Christiania > Oslo
I 1624 vart byen flytta inn under murane ved Akershus og fekk namnet Christiania, men O. vart brukt som namn på den bydelen som no heiter Gamlebyen. P. A. Munch (1859) kritiserte namnet Christiania og I. Aasen (1866) gjorde framlegg om at byen burde få att det gamle namnet O. Professorane Falk og Hægstad rådde også til namneskifte i 1902, og frå 1908 og utover kom fleire framlegg frå ungdoms- og mållag om at byen måtte få att namnet O. Eit stortingsvedtak i 1924 avgjorde så at byen skulle heite O. frå 1. jan. 1925.

...ein gong til, denne gongen med ǿ-script på.

>Bjǿrgvin > Bergen
Frå ca. 1370 - ca. 1460 mest nytta i forma "Bergvin". Etter ca. 1460 kom "Bergen" meir i bruk. Vanleg talemålsform i målfǿra har vore [bærn].
>Nidaros > Trondheim
Niðaróss var frå siste halvdel av 1100-talet til kring 1300 det vanlege namnet på byen Trondheim. Enno på 1700-talet har namnet N. vore kjent. Frå 1300-talet av trengjer T. unna Nidaros som bynamn i dei skriftlege kjeldene. Men namnet T. har knapt vore i levande bruk i landsdelen i eldre tid. Det vart sagt Staden eller Byen. Berre utafor Trǿndelag er notert ned genuint framvaksne former, som Trannem (Trysil), Tranem (Ǿsterdalen), Tråndæm (Gudbrandsdalen), Trandem (Romsdalen). Frå 1931 er den offisielle namneforma Trondheim. Ein freistnad på å ta opp bynamnet N. stranda på sterk motstand i byen.
>Christiania > Oslo
I 1624 vart byen flytta inn under murane ved Akershus og fekk namnet Christiania, men O. vart brukt som namn på den bydelen som no heiter Gamlebyen. P. A. Munch (1859) kritiserte namnet Christiania og I. Aasen (1866) gjorde framlegg om at byen burde få att det gamle namnet O. Professorane Falk og Hægstad rådde også til namneskifte i 1902, og frå 1908 og utover kom fleire framlegg frå ungdoms- og mållag om at byen måtte få att namnet O. Eit stortingsvedtak i 1924 avgjorde så at byen skulle heite O. frå 1. jan. 1925.

youtube.com/watch?v=kAajs4oMbpg

Daglig påminnelse at denne låten definerte en sjanger.

Kor kom namnet Oslo frå?

Syns å minnast at gamlenavnet på Oslo (for Danskane greip inn) var Viken

Jeg elsker henne enda,,,

selv om hun ikke elsker meg...

Det har nok neppe hett Viken noen gang siden "vik" er et hunkjönnsord, og fram til 1980-tallet var "vika" nærmest enerådende.

Og man veit ikke hvor "Oslo" kommer fra, men de to populære teoriene er enten at det betyr gudesletta, eller åsslette, altså ås+lo som betyr slette, altså enten ås som i gud, eller ås som i ekebergåsen

Jeg kjenner den folelsen kompis

Hmm, interessant.

Ser forresten ut som jeg hadde feil. Viken/Vika har vært et navn på områdene rundt Oslofjorden generelt, ikke bare byen.

Har du bakgrunn innen historie by chance? Vurderer sterkt å ta en Historie bachelor, men er usikker på om det er verdt det.

Jeg er en annen person og det jeg sier er bare vage minner av ting jeg har lest på internett og synsing, du bor vente på den andre til å bekrefte/avkrefte for du tar med deg dette videre, eller iallfall undersoke litt på nettet selv.

Og nei, ikke historie, kan ingenting om det.

Dette er hvordan det föles å være meg:

Åja, takk likevel.

ping

Jeg er begge de to. Med synsing tenkte jeg mest på hvor farget det om "Vika" var av min bitterhet over bokmålets dominans og odeleggelse av det norske språket.

Åfan, dette er borderline flaut for å være ærlig...

Oops I guess

youtube.com/watch?v=tBrKCaxbfAU

De e greitt å vere neger i norge idag,

DET BLIR DOGNING GUTTA

SKAL GÅ TIL BUTIKKEN OGSÅ NOE ETTER DET ÅPNER KANSKJE RUNDT KLOKKEN 8 ELLER NOE

FAEN MEG PÅ TIDE AT JEG FIKSER DOGNRYTMEN MIN HAR VÆRT VELDIG DEPPA I DET SISTE SIKKERT MYE PGA AV DET

wh-white... need...

give me.. .give..

meg og
>må være oppe i 16 timer til
heng meg fåvæ

your white DNA

this will be the fifa world cup in 2018
how does this pic make you feel?

Tror jeg tar det i to etapper fåvæ, og legger meg sikkert rundt 12-13? også til riktig tid i morgen da.

Begone you foul beast!

skjonner ikke hva du mener fåvæ

Relatert
youtube.com/watch?v=O4PI39Y-lK4

jan pål kjorer raske biler i las vegas

Tror ikke jeg kan forklare det noe lettere fåvæ

based oil monkeys

jajaja jeg legger meg nok kl 12-13 også sover jeg til kl 01 eller noe
bare knull opp driten min fåvæ

...

Hvorfor brevet du et bilde av meg?

kanskje jeg skulle satt på en film

Når man skal ta 20x5 pushups må man ta alle på rekke og rad? Eller kan man spre dem litt utover?
Klarer så vidt 15 på andre runde etter å ha ventet noen minutter...

kommer jo ann på formen din det, bare ta pauser om du må, men når du merker pulsen begynner å gå ned til vanlig igjen, så setter du igang igjen. noe tempo må en ha.

Form? Jeg ser ut som en sånn rosa pokémon.