Got the day off, havent been doing this in quite a few months

Parker Ross
Parker Ross

Got the day off, havent been doing this in quite a few months:

AMA thread about Crossdressing/Trap stuff, used to camwhore and earn money with that during my university year. Been out of the game for a while now though.

Will bump answers with a couple old pictures

Attached: 1087.jpg (698 KB, 1280x720)

Zachary Torres
Zachary Torres

did you enjoy your camshows? or was it just money for you?

Benjamin Thompson
Benjamin Thompson

Used to be more fun when it was just an occasional thing, and most of the money was in private shows anyway. The public ones were nice to get new clients though or just talk/cam with some actual girls every now and then

Attached: 1400.jpg (126 KB, 823x720)

Zachary Murphy
Zachary Murphy

Why is it traps/CD seem to be the absolute biggest slut? Literally begging to be abused.

Alexander Peterson
Alexander Peterson

did you hide your face during the shows or you didn't care?

Chase Murphy
Chase Murphy

Where or how did you find your customers? Asking for a friend.

Wyatt Reed
Wyatt Reed

My guess is, just like random guys posting dick pics on the internet, its just a way to get reduced to something that you usually can't let out IRL. Instead of regular nudes of guys, CD/traps just get a lot more attention.
I don't think anyone sits around all day in lingerie though

At first yet, since who wouldn't be paranoid about showing their face on the internet, but since no one would really confront you with "hey, is that you?" if they aren't 100% sure, over time just a mask or a wig was enough to not make anyone question much.

Attached: 1209.jpg (500 KB, 1280x720)

Wyatt Parker
Wyatt Parker

having blogs, insta, patreon, etc with casual content is usually enough to get some regulars interested after a while. You probably won't make a living with doing it occasionally though, but i never did it full time, mostly just for fun and some pocket money for new lingerie, toys or whatever IRL stuff if you will.

Just like people who draw, big money is usually in weird fetishes

Attached: 863.jpg (34 KB, 640x480)

Sebastian Miller
Sebastian Miller

What made you start crossdressing? The porn?

Owen Young
Owen Young

That's actually quite a long story. When i was young i was looking for some mistress to play with online, and a group of older ladies was making me their afternoon tea toy so to say. Was quite fun actually, even if it wasn't very often, but those got me into crossdressing back then.

Attached: 1198.jpg (506 KB, 1280x720)

Michael Barnes
Michael Barnes

What is the lowest amount you would take before you would let someone fuck you?

Aiden James
Aiden James

Damn, that's kinky as fuck. Did they do anything explicitly sexual with you? What age do you mean?

Luke Nguyen
Luke Nguyen

I assume you mean guys? Never fucked guys (if you don't count FTM trans), was only camming for those.

Wasn't super picky about girls when i was young, but most of them had a nice personality and were usually not opposed to the crossdressing

was only on cam, but yeah, ofc it was mostly sexual and toying around. I used to have a story about it on my tumblr blog, but thats already long been deleted by now i assume

Attached: 1453.jpg (648 KB, 1280x720)

Ryan Sullivan
Ryan Sullivan

more pics pls OP

Cameron Rodriguez
Cameron Rodriguez

i'd prefer to keep bumping with questions and answers instead of just dumping pictures tbh

Attached: 1137.jpg (142 KB, 1280x720)

Noah Cruz
Noah Cruz

Does anyone have the story of user havimg sex with a shota and turning him into a trap

Leo Brooks
Leo Brooks

any suggestions for a beginner CD? im dressing mostly when i get together with a guy to suxk him, or at night before bed cause its comfy and turns me on.
any suggestions for things i can wear to work under a work uniform? i have some basic clothes now, panties, a bra, a halter top, a skirt and some long socks and thigh high stockings

Jack Martinez
Jack Martinez

Wear a buttplug/aneros and a chastity

Bentley Cooper
Bentley Cooper

i would assume there are lot of yaoi doujins about that

I'm afraid i was never one to wear it underneath anything else. If i wore it, it was usually to show it of. Long socks are usually really nice in the winter though, especially with shaved legs or fresh bedsheets

Attached: 1370.jpg (185 KB, 1280x720)

Connor Flores
Connor Flores

Those soles look stunning. Got any more pics of them?

Joseph Lewis
Joseph Lewis

my job involves a lot of physical stuff, bending over all the time etc. would a butt plug be a good idea for that?

Benjamin Walker
Benjamin Walker

Yeah, or aneros (prostate massager) just make sure the panties are tight and keep it in place

Ryder Stewart
Ryder Stewart

i have quite a few feet pics, cause those were always quite... lucrative? somewhat, but might have to search fore soles.

silicone ones might be fine, just probably not very comfortable tbh

Attached: 1357.jpg (524 KB, 1280x720)

Camden Lopez
Camden Lopez

I usually prefer soles, but with how good the tops look, wouldn't mind seeing more of whatever you have of them.

Charles Flores
Charles Flores

Did worth?
I was wondering about doing this, I need money like, right fucking now.

Easton Sanders
Easton Sanders

why the fuck do u think we care what u did like lmao ur nothing but fap fuel for closet fags nigga u aint a real girl who i'd pretend to give a shit bout ur life holy fucking narcissist batman. every trap ever

AMA...YEA I WENT TO UNI AND CAMMED A BIT.. IM VERY BORING THO.. LOLE

Jaxon Myers
Jaxon Myers

I'll see if i can find a view, but as i said, would prefer to mainly keep this an AMA thread

Starting off is kinda harsh when no one knows you and you don't have any minor fanbase that you can post a link to for being online, just like making a yt channel or start streaming on twitch. If you look good, can keep peoples interest up and have something that they like, they will probably come back.

Attached: 1360.jpg (150 KB, 1114x680)

Jason Wilson
Jason Wilson

Nah, wouldn't actually wanna be a girl, so i'm definitely not trans. Just a fun hobby on the side. But yeah, seems like you care enough for quite a long reply. Kinda gay for you to be in this thread tbh

Attached: 609.jpg (28 KB, 640x480)

Tyler Cox
Tyler Cox

Do you have any pics of your asshole?

Kayden Martin
Kayden Martin

The fanbase seeks for a very skinny body?
I have a normal man's belly, not skinny nor fat.
I can lose weight easily, but I need to pay to a website?
Which one is better?

Charles Walker
Charles Walker

I remember you from years ago. You used to be pretty hot to cam with, but it always bothered me that you were completely straight haha.
Be honest, did you make this thread because you miss dressing up and being an online slut?

Jose Johnson
Jose Johnson

How old are you actually?

Parker Martin
Parker Martin

yeah

chubby CDs can make bank as well, just gotta have to sell yourself right. Outfits, lighting, camera angles, etc all are important. Don't need to pay for anything since you can choose yourself how and what you wanna get.

I didn't think someone would remember, thanks though haha. But yeah, as they say, can't choose what you are into haha.
And yeah, every now and then i look back on the old times

Attached: 1125.jpg (545 KB, 1280x720)

Oliver Taylor
Oliver Taylor

I didn't think someone would remember
As much as I jacked off to you, it's hard to forget haha.
old times
And very fun times. Do you still dress-up? When was the last time you did?

Ryder Diaz
Ryder Diaz

what's stopping you then from doing cam? i mean you liked it and it paid off a bit. Busy in personal life?

Landon Turner
Landon Turner

Something to recommend for a newbie?

Isaiah Green
Isaiah Green

Nah, been a few years since i pulled out the lingerie bag. Have a pretty decent job, got engaged, but sometimes you just wish you could get into frilly stuff and have threesomes with 2 cute bi-girls again haha

yeah, i told myself i'd stop once it doesn't look super appealing anymore. i still look decent, probably a little better actually due to better cam quality nowadays, but work, life and fiance doesn't allow for much showing off on the side.

30 actually

Mostly shaving. many people are afraid to shave due to razor burn or shaving balls for the first time, but just like facial hair, the skin adapts quite quickly. (even porn actors still have razor burn though). That and find outfits, lighting and positions that suit you

Attached: 39d945818a760454fcd05a6784f5efb5-686261960.gif (1.34 MB, 400x300)

Adrian Wilson
Adrian Wilson

Ok, I will buy some of these things.
Thanks :)

Cameron Bell
Cameron Bell

Do you (or did you) enjoy anal? Or is it something you do jjust for cams?

Ethan Cook
Ethan Cook

Just find stuff that works for you :) For example, babydolls don't really fit me, but do wonders for others. Just trial and error basically

I did try anal a lot of times, never really did much for me though. Just has a bit weird feeling to me, and i didn't mind doing it occasionally on streams, but it's not really something i enjoy. Might be why i never was into dicks/guys either.

Attached: 965.jpg (34 KB, 640x480)

Kayden Myers
Kayden Myers

would you mindposting more of your face so I know that everyone I knowisntgay, please?

Caleb Ramirez
Caleb Ramirez

I keepseeing people that look a LOT like people I know in life. Too much.. Just tell meyor name doesnt start with 'r'. please.

Charles Reed
Charles Reed

How do you keep so smooth? Asking for a friend of course
Jk but seriously, I have been experimenting with every type of form to shave with, waxing, sugaring, epilating and even judt normal shaving but they each kinda have had their issues.
VEET hair removal cream seems to be my best bet rn but I wanted to ask someone as beautiful as you^^

Wyatt Myers
Wyatt Myers

it's quite boyish tbh, so i'm afraid it is indeed quite gay

nah, my name doesn't start with R.

hairless and regular shaving works wonders. But yeah, if you have bear type hair it might be quite a bit of work. Hair removal creme works as well, but i wouldn't recommend it for private parts

Attached: 1265.jpg (144 KB, 1043x562)

Brandon Jackson
Brandon Jackson

Thank you bro

Jason Thompson
Jason Thompson

can we see cock OP?

Adrian Collins
Adrian Collins

does your girl know about your kink?