/norgetråden/

Snart jul-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=k40LhlJttz4
youtube.com/watch?v=IA88AS6Wy_4
youtube.com/watch?v=phGDR9y912s
youtube.com/watch?v=fiK8wHm4JGM
youtube.com/watch?v=mnu2lMunSPY
express.co.uk/news/world/879752/zimbabwe-coup-latest-news-live-updates-robert-Mugabe-grace-mugabe-military
aftenposten.no/kultur/i/0wPRg/stilleforopptak-487-norske-kvinnelige-skuespillere-tar-et-oppgjor-med-ukulturen-i-norsk-tv_-film-og-teater
tv2.no/nyheter/9493481/
nettavisen.no/sport/håndball/nora-mrk-pa-krigsstien/3423390350.html
twitter.com/SFWRedditGifs

youtube.com/watch?v=k40LhlJttz4

Forst for katolisismen

...

Svolten gutta

svolten

Knask då gut

knask

youtube.com/watch?v=IA88AS6Wy_4
mitt fjes @ 1:40

Jeg horte på walkman, på bussen.

Og også mens jeg gikk til postkontoret.

Og en svær/middelaldrende pakkis, begynte å trakassere meg, utafor postkontoret.

For jeg horte jo på walkman.

Noe vedkommende måtte ha sett, for jeg hadde walkmannen/smart-telefonen i bukselomma.

Og ledningen utapå jakka.

Så dette var snakk om kveming/gate-teater, fra den innpåslitne 'jihadisten', vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS.

Jeg provde å ta et 'trick-shot-bilde', (bak ryggen), av den innpåslitne 'pakkisen', (som fulgte etter meg, inn på postkontoret), men 'skuddet' gikk litt for hoyt:

julabord imåra, må passe i dressen

eru feit eller, anonsen?

Partiet for folk flest
Folk flest
Kina har mest folk
Frp er kineserpartiet

Tenker mye for tiden om det som kunne ha vært hvis protestantismen aldri kom til Norge.

Miserere mei, Deus..

youtube.com/watch?v=phGDR9y912s

Nei, får vel begynne på middagen snart? Hehe

Natta i Skogen var jaggu meg 10/10 spill gutta

Har en eksamen om en uke. Har ikke lest noe hele semesteret :3

Bare fokk min skit opp familie

>Brasil
>Italia
>Spania
>Portugal
>Filipinene
>Polen
>Méchicho
Er jævla glad for at Kong Sverre ba han i Roma ryke og reise fåvæ. Du burde heller tenkt på hvor baserte vi hadde vært hvis kalvinismen hadde slått rot her fåvæ

Det går bra anonsen, bare sjekk om du kan finne opptak av forelesningene og se igjennom de, og les det du klarer!

...

>Kalvinisme
Ja, hvis du liker å odelegge god kunst pga. vranglære som ikonoklasme.

Steker meg fire polser og knasker de ned

fredag imorgen gutta

hva skal dere i helga?

henge

youtube.com/watch?v=fiK8wHm4JGM

Drepe meg

Skal kanskje på julebord med noen folk fra studiet. Hva med deg?

Nå må du faktisk slutte för jeg ler meg skakk. For det förste horer ikke overdådig kunst hjemme i en kirke og for det fjerde så er brorparten av kirkekunst middelaldersk (på sitt beste) og generelt av jævla dårlig kvalitet. Du synes kanskje at 1600-tallets Russland var kulturens höyborg gjor du, HÆ?!

Uansett er det ingen vits i å pröve å megmege katolisismen. Det ER faktisk forsket på dette og de kristne med höyest iQ og skaperevne ER faktisk anglikanere, kalvinister og lutheranere.

*pruuump*

*sniiiiif*

ÅH FY FAEN
Tror jeg har spist noe dårlig gutta

Lage en chilli/gryterett blanding og drikke med noen venner i morgen, ut på byen og feire bursdagen til en kompis på lordag, spille DnD med noen venner på sondag

>dfn et (relativt) sosialt liv

Skal lære jven å brygge ǿl i morgen, muligens drikke med folka i kollektivet lǿrdag. Sove og gjǿre skolearbeid sǿndag.

Jeg elsker Amalie!

Hva i himmelens navn foregår i denne tråden?

Fy faen gutta, er så glad Mugabe er avsatt. Håper han henges, den skitne jævelen.

Håper de som tar over har litt mer vett i hodet.

>eksamen på mandag
>har ikke åpnet en eneste pensumbok
>også usikker på hvilket av fagene mine jeg har eksamen i forst

Jaja, sånn kan det gå...

kilde?

Har dere loftet i dag?

Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang

Mimre om de gode gamle dagene i Rhodesia, og legge planer for å ta tilbake det som engang var Afrikas brodkurv.
youtube.com/watch?v=mnu2lMunSPY

test

express.co.uk/news/world/879752/zimbabwe-coup-latest-news-live-updates-robert-Mugabe-grace-mugabe-military

Håper han henges.

Det skall ske närsom kylan nalkas
Då skall de göra vad som göras skall
Idér uppfunna i fordoms tid, långt innan vinland blev amerika, i tidernas begynnelse, skall fullbordas
De skall tvinga guds hand

Leta efter följande järtecken:

Tre grenar skall sammansnärjas
En ö skall flyta iväg
En dödlig blixt skall slå ned i mörkret
Stjärnan skall förtära lera
Avgudar skall tala och röra sig
Den svarta flaggan skall vaja över kupolen
Dragens midja skall rinna med vatten
Tvenne röster skall ropa ut i tystnaden och alla skall höra
En sten skall stånda uppå sju kullar
Ramnarna skall svälta
Björnen skall lämna sitt bo förevigt
Stören och ringen skall slå

Nei, men jeg har kjelleren i morgen.

God natt da folkens. Snakkes i morra.

God natt, sov godt!

Hva tenker tråden om dette?

aftenposten.no/kultur/i/0wPRg/stilleforopptak-487-norske-kvinnelige-skuespillere-tar-et-oppgjor-med-ukulturen-i-norsk-tv_-film-og-teater

lf you don't post "brm brm" in this thread your mother will die in her sleep tonight

>HURRvatska

Å være ungdom. Husker du hvordan det var? Det er ikke for pyser. Tankene du ikke klarer å feste et sted, de sterke folelsene. Du er usikker, vet ikke hvem du er, vet ikke hva du kan bidra med. Hva bor egentlig i deg?

Plutselig står du der. Du greide ikke skolen, greide ikke sitte i ro, fullforte ikke. Og en dag er det din tur til å troppe opp i det store ukjente. På NAV-kontoret. For du har ikke noen jobb, du har ikke utdannelse. Du har en selvtillit som er på bånn, og du har begynt å eksperimentere med rus for å slippe å tenke på framtida.

tar vel også leser litt bok jeg da

skal lofte i morgen

gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng
gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng
gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng
gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng

Knivstikking i Oslo

herlig
alt i OSCHLO kan do fåvæ

Selv skal jeg bære i morgen.

Selv skal jeg troste i morgen.

tv2.no/nyheter/9493481/

Hva faen jeg elsker Frankrike nå.

t. pedo

kanskje jeg skal ta en tur til lysets by

Nudz nååå

eg e bare ein mann

Saftig

Er dette et rykende ferskt megmeg?

"Javist" sa gubbben.
nettavisen.no/sport/håndball/nora-mrk-pa-krigsstien/3423390350.html

pass dæ, æ kjæm å tar rotta på'ræ, din gris

Liker at bildene på instagrammen til Mia er droyere enn de fleste stjålne bildene til Nora. Får en til å tenke

Ganske sikker på at det heter hebe.

>Bli så forbanna furt over noen elendige nakenbilder.

Husker dere bildet av Rune Rudberg? Der hvor han ligger på sofaen mens ei dame holder den ene hånda rundt ståpikken hans og har en dildo i den andre som hun er på vei til å dytte opp i endetarmsåpningen hans? Det tok han med et smil og skrev en festlig sang om.

Ganske sikker på at du burde få en kule gjennom pedoskallen din

Auda, ble du avfyrt?

>tv2.no/nyheter/9493481/
Tipper dette bare er for å hygge muslimene i landet.

dra heim til t_d dumme froskemann

Jeg tror pedoanonsen er den samme som han der bosniern/muslimen/henrik.

Dra tilbake til pedoklinikken, pedounnskylder

Slutt

Finnes det virkelig folk som faktisk ikke tror det er noen forskjell på pedo og hebe?

Blir som om det ikke skulle vært noen forskjell på uaktsomt og overlagt drap.

lager meg vell litt kaffe jeg da

Fortsatt ikke bestilt sofa... Har litt angst for at den ikke skulle passet inn heisen eller noe (bor i blokk) så jeg bare noler.... men er litt lei av å sitte på gulvet, hadde vært koselig med en sofa til jul å ligge på og knaske pepperkaker og se julefilm

Kjop deg en lenestol, billigere, bedre for ryggen og lettere å ha med å gjore

Det er jo litt sant egentlig, er bare litt risky å kjope uten ha provet den forst, kan jo hende den er vond å sitte i for meg. Samme gjelder jo forsåvidt sofa, men syntes det er litt lettere å se om de er greie å sitte i enn stoler.

håper jeg får innvilget AAP haha..fy FAEN

Ja ja...

stygge klær da. han har faen ikke teppe engang

Tepper er dritt

salget på sofaen var over...faen... tror jeg rett og slett venter til den såkalte black friday, også kjoper jeg noe da, om så det er stol eller sofa, må ha noe til jul hvertfall!

>teppe
Det er faenmeg nok stǿv hos meg fra fǿr av.

Her var det dodt ja...

Morn gutta. 4 timer til fôrste dag på jobb

Hvem slags jobb? Uansett, lykke til!

Jokkejobb. Tror egentlig ikke jeg er egnet, men gjör mitt beste uansett

Ja ja, noen som lykkes her i tråden..nå må du få i deg en god frokost for du drar da

Kokkejobb *

>Jokkejobb

>dfn ingen jokkejobb-jobb

Hvorfor er du oppe såpass tidlig da ? Eller har du ikke lagt deg?

er det i mårå det er sånn der blakk friday

Sistnevnte.
Nei, tror det er neste fredag.

Jaja, hvorfor er du oppe såpass seint da?

Fikser rytmen min din lille nysgjerrigper. Tenkte prove legge meg rundt 15-16.

Åja. Er jo bra det! Men nå drar jeg for å slappe av litt slik at jeg ikke stresser meg ihjel på jobb

bruker du tor?

Dette klarer du anonsen!