/norgetråden/

vår evige gudinne-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fRj34o4hN4I
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
nrk.no/urix/tyrkia-trakk-seg-fra-nato-ovelse-i-norge-i-protest-1.13782741
twitter.com/NSFWRedditGif

for en lysere fremtid

vill vakna upp från denna mardröm
gör sverige vitt igen.

Blir dere med og lager snomann?

>gör sverige vitt igen
da må DU gjore det

youtube.com/watch?v=fRj34o4hN4I

Fy faen... Har du noen gang fått dejavu fra norgetrader?

For sent...
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

Vanskelig å ikke få deja vu

Noen av dere som er datakyndige?

jada

Jeg er ganske ny på sånn der EDB utstyr jeg da.

>t. PST

spacebar, g, og f på lappisen min vil ikke virke noen ganger. Helt samtidig altså. De tre. Jævlig irriterende. Hva er problemet tror dere? Jeg tenkte jo fǿrst at det kunne være noe rusk, men tenker nå at det ikke kan være det siden det er de tre tastene samtidig som alltid feiler? Er det driveren min eller noe sånt? Eller hva?

fy faen nå er AAP'en forlenget nå skal jeg flytte ut av huset til morra mi og ta lappen og dra til syden og kjope instrument og horer og kjope godteri og brus og sprit og danse med ulvene under månen og ta en tur på sånn gondola gjennom venezia og spise fransk ost i nederland og bleke tennene og tatovere meg og bli cowboy i amerika og lære meg salsa og hallingdans og reise med bil til russland og slåss med polakker og klemme de etterpå og campe i rocky mountains og surfe i sydney og gæmble i las vegas og få femten lausunger over hele verden og seile til argentina og snike meg om bord på en vitenskapsekspedisjon til antarktis og avdekke internasjonale okkulte hemmeligheter og spise pingvinkjott og fryse i hjel og miste alle tennene pga. skjorbuk

kanskje jeg skal komme meg inn i vase bransjen

...Du kan faktisk ikke reise ut av landet på ferie med AAP...

jeg har gjort det sånn 5 ganger så æddabædda

Hva onsker du deg til Jul?

ett vitt land

Þó lætr Gerðr í Gǫrðum
gollhrings við mér skolla.

En Bialetti og en Kindle Paperwhite. Får nok ingenting da, mamma har sagt jeg ikke har nok goodboy points til å få julegaver i år fåvæ

venner, familie, jv, hus, jobb...

Hvis jeg ikke fikk AAP ville jeg ha vært nykter i 2 år allerede. Jeg trengte aldri AAP, har for det meste bodd hos foreldra mine. Likevel har jeg blitt tilsendt 11000kr i mnd som nesten bare går til dop. Hahaha, FY. FAEN.

>skal egentlig være produktiv
>ender opp med å se kroppskameravideoer fra politi i USA som skyter folk
>haugevis av dem er med god grunn, de er til og med sene på avtrekkeren
>angrer litt på all mobbingen av amerikanere jeg har gjort pga. politiskytinger
Ja ja, sånn går det.

kan man da vel

PotC er faktisk et mesterverk av en film.

>d-det er nav sin feil at jeg er heroinist
kul historie kjakan

Skulle nesten tro at USA har et nigger problem og ikke et våpenproblem.

Er ikke det jeg sier din neger, bare at det går millioner av skattepenger til dop hvert år, og for mange ville det ikke vært mulig å opprettholde "livsstilen" uten statspenger.

...

Ingen svar? Fyfaen trodde dere kunne litt data jeg. Men men, bare noe jeg tenkte på.

De fleste videoene jeg har sett hittil har vært hvitt sǿppel og meksikanere da, men det er sikkert også delvis fordi det blir sånn styr om de slipper ut videoer fra når det er svarte.

har dere sett den videoen av han fyren som går ut av bilen fordi han kræsja i en annen bil, og uten at han i det hele tatt vet at politiet er der så blir han skutt i pikken fordi han gikk etter lommeboka si? morsomt å se amerilarder forsvare den videoen på akkurat samme måte som alle andre videoer.

Ærlig mann. Tror jeg bare har sett noen politi videoer fra USA der jeg har vært på offeret sin side offeret

Bilde ikke relatert?

privatiser (rett og slett) fåvæ

Kom nettopp hjem fra jobb, gutta. En liten neger slo seg gang på gang i akebakken, gråt litt, akte på nytt og slo seg igjen. Til slutt fikk han hjernerystelse og kastet opp. Stakkars gutt.

du hadde stjelt fra folk og sugd kuk for heroinen din utenom, kjakan. tror den ordningen vi har nå fungerer bedre

FORBY ANGREPSPORTEMONEER!

Det er nok en eller flere av koblingene på membranet som er ǿdelagt. P.g.a. hvordan det virker så går gjerne flere knapper samtidig (eventuelt så slutter enkelte å registrere samtidig).

fl;li: dritten er knullet opp, noe må byttes ut

Har han en framtid på bob/ake-landslaget?

Og det gjelder ikke bare dop, men halve tråden som naver og bruker penga på alkohol, spise seg smellfeite, tv-spill, etc etc... hvis det eneste man fikk av NAV var mat og et busskort tror jeg flesteparten ville skjerpet seg.

Det gjelder bare de som er totalt rumpekjört forbi reparasjon. Bruker ikke hver dag uansett, går noen ganger måneder imellom hver gang så jeg har ikke så desp at jeg ville stjelt og sugd pikk for det.

Nei, jeg tror faktisk ikke det.

Hjernerystelse er ikke morsomt, jeg husker at jeg falt av en huske og fikk den i hodet på neste sving da jeg var liten. Fikk hjernerystelse og var for kvalm til å flytte på meg på over en halvtime, og etterpå måtte jeg være hjemme i flere dager uten å få gjǿre noe annet enn å kjede meg. Kanskje jeg fikk hjerneskade og havnet her pga. det. Er han er en fremtidig anonsen tror du?

får vell sove litt jeg da

nrk.no/urix/tyrkia-trakk-seg-fra-nato-ovelse-i-norge-i-protest-1.13782741

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Sovepose og liggeunderlag. Tror jeg får begge deler, fåvæ. Hva med deg?

Hvorfor tror tyrkere at de er europeiske og ikke sandnegere som de egentlig er?

Kanskje ikke han, men jeg ser for meg at enkelte andre kan ende opp her i tråden, hvis den fortsatt eksisterer om et tiår eller så.

Hahaha bra

Ok,hvordan?

Joda, du må bare soke for å få beholde utbetalingene under oppholdet i utlandet. Om du ikke vil ha utbetalingen for perioden du er i utlandet er det bare å reise, så lenge du sier ifra på meldekortet at du er på "ferie".

dyrt??

Du må nok sende den inn dit du kjǿpte den, med mindre du kan finne ut hvilket type tastaturmembran du trenger, hvor du kan kjǿpe en ny en og kan åpne laptopen tilstrekkelig til å bytte den ut selv.

gi 16-åringer stemmerett! ;)

>Det er opptil norske myndigheter å avgjore eventuell straffereaksjon mot vedkommende. Nato har vært i kontakt med norske myndigheter om saken

Herregud skal ikke norske sivile få lov til å si hva de vil om andre landsledere?

er det veldig dyrt?

Man burde være skattebetaler for å kunne stemme.

du er jo ikke sivil når du er militær

n-nei...!

>Personen som fornærmet presidenten og Tyrkias landfader skal, ifolge Nato ikke være ansatt i Nato, men en innleid sivilist fra norsk hold. Mannen ble raskt fjernet fra ovelsen.

Hvis du klarer å gjǿre det selv så er det neppe dyrt. Hvis noen gjǿr det for deg kommer det an på. Mange tar sikkert gjerne blodpris om du lar dem gjǿre det, men det er mulig du kan ta det på garantien og få det gratis.

Hva om jeg har frikort?

Og ingenting av verdi gikk tapt.

Det er bare noe de sier for å roe ned sultanen. Senere sier de bare "lol, ingenting vi kan gjǿre ihht. de lokale lovene".

avfyrt, achmed? heng deg din tyske neger
faen jeg hater dere hanreier, HENG DEG

Jeg skal kunne få det på garantien, men det er jo komplett jeg kjǿpte hos og da må jeg vel sende helt til sandefjord eller hvor det er de hǿrer til. Tar jo jævlig lang tid da. Vil egentlig bare få den fikset på en dag eller kanskje to.

Fins det folk som er mer bittre en tyrkere? Hver gang jeg ser megmeger om tyrkere uansett plattform så er det alltid en horde med sinte tyrkere
>muh osmanske rike

>fikk godkjent pff-teksten
Jadda gutta, livet smiler til meg i dag

vannskade?

Nei.

Zydrunanon?

Snakk med dem og se hva du kan få til. Kanskje de kan fikse det på en Pick-up Point eller bare sende deg en del. De har alltid vært behjelpelige for meg. Eventuelt kan du betale for å få det gjort på en reperasjonsbutikk hvis du har noen i nærheten som gjǿr det og har det aktuelle delen. Du må nok forberede deg på at det tar postgang frem og tilbake til Komplett da, pluss hva enn de bruker på å fikse det (snakk med dem på telefon og si at det haster, fiksen tar ikke lange tiden uansett).

Det er nok bare slitasje, membrantastatur er et herk. Mekanisk er bedre på alle vis og varer atpåtil 10x så lenge.

ja

Gratulerer med det.

Hvor lang holdbarhet er det på posen med kanel?

Takk for det, så ikke den komme fåvæ. Så jævlig dårlig som teksten er, ingen av oss leste hele teksten fra begynnelse til slutt en gang.

Til juli 2019

Juli 2019, altså. Da tror jeg faktisk at jeg skal ha den, hvis jeg finner tak i en passende beholder for å lage drikke.

Betaler gjerne en tusenlapp eller to for å få den fikset veldig kjapt et sted i nærheten. Gal som jeg er. Men men.

Kanskje elkjǿp ville fikset den på verkstedet sitt, men de tar vel blodpris :(

Det hores bra ut, du får kjopt sånn shaker-greie hvor som helst egentlig. På coop obs kjopte jeg min

er det....er det innafor å spise pizza i dag?

>betal en million kroner for å leve i en renovert soppeldunk

Hvorfor er dette tillatt?

Den er vel ikke så dyr, er den vel?

Nei, husker ikke hva jeg gav for den, men jeg lurer på om det er noen billigere på XXL til 30kr

Det er absolutt akseptabelt.

Negre hva er den stǿrste skaden som har skjedd med dere? Mista en 10 kilo plate på stortåa forrige uke når jeg trena med en kompis, gjorde grei skade på tåa. Klarte også å dette av et stupebrett fra 4 meters hǿyde ned i berget nedenfor når jeg 15 som lagde ett stygt arr på låret mitt som jeg fortsatt har.

jeg vrikka ankelen skikkelig for noen år siden

Har egentlig aldri skadet meg

...jeg tror faktisk aldri at jeg har skadet meg.

Hadde Erdogan fått det som han ville hadde de bokstavelig talt blitt henrettet.

dette.

forstuet foten et par ganger når jeg var liten, men sånn generelt har jeg aldri skadet meg noe stort, venter bare på det.

Fingertuppen min ble kappet av i en dor og måtte bli sydd på igjen.

At jeg begynte å spille et MMO for mange herrens år siden.

>mistet interesse for skole
>fikk ingen vanlig sosialisering mellom 13-20
>ble "deprimert" i mange år, noe jeg misstenker bare var et megmeg jeg falt for som en slags unnskyldning for meg selv

>time, alle gjorde oppgåver
>jente med fin håndskrift som eg vil etterlikne sitjer före meg
>har allereie tidlegare den dagen spurt korleis ho skriv liten r
>seinare
>eg spör ho kor lenge ein slik penn som ho ga meg i går "fordi den var dårleg" varer
>ho som sit ved sidan av meg er ofte negativ og baksnakkar andre
>finskriftine viser fingeren til ho med eit smil raskt för ho svarar meg "vetkje" (Jeg vet ikke) og snur seg bak att

gjorde eg noko gale
??

Å ja, om slikt teller så var det da jeg var ca 11-12 år og WoW knuste skallen min. Faen som det har odelagt for meg. Som du sier fikk jeg ingen vanlig sosialisering i hele ungdomstiden og gikk glipp av alt som hadde med jver å gjore. Alt jeg gjorde var å spille, og jeg likte det. Angrer nå når flere av de bedre minnene i livet mitt er ting jeg gjorde i et spill og jeg ikke vet hvordan jeg skal oppfore meg..

*forsker på norsk og internasjonal maoisme*

Fra by'n eller bare forsiktig?
Metall dǿr da eller?

Eldste sǿnn på en gård i Nord-Norge. Forsiktig, og ikke uten en god porsjon flaks.

>dfn
Selv kom jeg meg heldigvis gjennom det på en eller annen måte veldig bra. Ble aldri mobbet eller lignende selv om jeg var feit, kom meg veldig lett inn i et sosialt liv så fort jeg provde og lever nå livets glade dager som student med mange venner og mange sosiale aktiviteter.
Vet ikke hvorfor jeg har vært så jævla heldig med sånt men

baserte lorentzen

Bare forsiktig. Ikke at jeg ikke har gjort farlige ting heller, bare alltid tatt ting i et måtelig tempo så har det gått ganske greit.

Det mest dramatiske var vel da jeg syklet bmx og hoppet alt for langt så jeg landet ikke i rampen, men på flaten og fikk styret rett i magen