Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ
sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili
youtube.com/watch?v=Lpc5_1896ro
youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w
youtu.be/0DUhySz6fcQ?t=87
dn.se/nyheter/ewa-stenberg-ett-radikalare-sd-samlas-i-norrkoping/
youtube.com/watch?v=iEWlpP3RIW8
youtube.com/watch?v=SHuw76jgmb4
twitter.com/SFWRedditImages

Ingen jävla "återvandring".

BÖRJA AGERA - R E P A T R I E R A !

>NMR
Påminnelse om att NMR inte
>Slagit sönder ett enda gatu"barn"
>bränt ner en enda moske
>misshandlat eller dödat en enda av de helt offentliga islamisterna
men
>satt upp klisterlappar och gjort "kamprapporter" om detta
>genomfört en gruppvåldtäkt mot en vit svensk man
>kallat en tolvårig grabb för bög, spänt sig och undrat om han kunde slå dem? (givetvis sade det bakom polisskydd, man vill ju inte få stryk)
>invalidiserat en svensk städare för livet
>tillfälligt stört några babbars nattsömn under ovanstående dåd, detta representerar höjden av deras bedrifter
Under tiden så har
>ett dampbarn med svärd dödat två babbar
>en arg gubbe med pistol dödat två och skadat fyra
>en slumpmässigt mongo bränt ner en moske
>EN JÄVLA FRITÖS har bränt ner en moske
Bra motstånd nmr mycket bra, EMELLERTID, så blir ni i verkligheten omkörda av EN JÄVLA FRITÖS!

...

Ni gav väl henne en superlike?

>att ge sig på en blatte här och där kommer påverka den stora politiken
haha aa

f1h1

När får Sverige en riktig motståndsrörelse som skjuter ihjäl invandrare och politiker och omvandlar EU-möten till blodbad?

Och det gammal är från 1600 talet, jättemånga finnarna och helsigforsare hatar den ny. Bara bomba Bergholm och Rödbergen

Danmark du är den bästa brevaren. Hell seger!

Detta. Det är bättre att sätta upp klisterlappar och göra tårtor med tyrrunan på

Hellre feminister än stormsnorrar.

>dkn för gammal för att knula tonårsflickor

bedstefar...

Hur vet du det? BRÅ har vägrat uppdatera sin studie i 12år nu. Varken du eller jag har en aning om läget blivit bättre eller värre. Men tror du oironiskt läget har blivit bättre? Kom igen user

youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ

>det kan ikke jeg heller
fy fan en sætningsstruktur

*skjäller seger*

det enda som har hänt är att andelen kvinnor bland irakier har ökat vilket kommer ha en dämpande effekt på överrep. betyder inte att irakiska män har förändrats alls.

>18
Men user påstod att jag var pedofil som skrev hnng till hennes trådstartdbild häromdagen.
Vilken stad förresten?

>jättemånga finnarna och helsigforsare hatar den ny
Vad gör ni åt det då? Skriver arga brev på nätet och knyter näven i fickan? Ni är verkligen svenskar haha.

Detta

White european living in Sweden with swedish girlfriend here. I go to SFI classes to improve my swedish. 90% of students are muslim.
The other day I saw myself forced to listen to a one hour speech about:
-No-one should bully gay people
-When a woman says "no" to sex, one should not rape her
-Having sex with children is no ok
Still, one muslim dude stood up and gave an angry af speech yelling his lungs out, in arabic. I don't know what the fuck he was saying, but I think that cunt should be kicked out.

I pay for my rent and everything. In spite of my poor swedish I alredy have two part time jobs. Soon I'll be fluent in swedish and I'llbe ready to work on my degree's field. I struggle to fit in, contribute and learn the language and life style.
Muslims suck on benefits, don't fit it, rape and do all kinds of dodgy stuff. Still, they have preference on certain things over ME (from a UE country).

How the fuck did you swedes let this happen to your swesome country????
Please explain

>När hon flydde efter den första våldtäkten, bara en bit därifrån, dök den 31-årige syriern upp tillsammans med en annan man som inte har kunnat identifieras. De höll fast henne och våldtog henne en gång till.
>– I'm gonna fuck you little Swedish girl, proklamerade araben innan han gick till attack, enligt kvinnan.
>När han var färdig med våldtäkten spottade han småbarnsmamman i ansiktet.
möh baserade syrier

>dkn ingen finsk futa fv

u-uguuu

Söker Rebar muskel, simpsons-versionen.

Hilarious if true

>Men user påstod att jag var pedofil som skrev hnng till hennes trådstartdbild häromdagen.
Ja, du är fortfarande en pedofil då hon är 17.
Jättemånga tjejer ljuger om sin ålder på Tinder då man inte får vara under 18.

haha så länge sedan man stötte på rebar m0skel

>Ja, du är fortfarande en pedofil då hon är 17.

Fin pasta..
>dkn han som stod upp och skrek är den enda normala i hela berättelsen
Sverige mår "bra".

Hon ljuger om sin ålder, bor i Borås men du kanske ska kolla upp skolan som hon går i.

M-m-men Afghaner är värre!!
T. Mohammed

Because humanitarian superpower

Invandrare från Yemen är baserade.

Fuck off nigger.

skulle fan knulla hon favä

100% true, I swear. not funny though.
no pasta

>17
>Pedofil

sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili

SVERIGE JA...

nothing has happened in sweden that has not also happened in uk, france, netherlands, germany, austria, australia, canada, usa the list goes on and on. its the whole western world
the root causes are wealth, christianity and the individualistic and high trust culture of west

Vad röstade horan på då? Som man bäddar får man ligga.

>du är fortfarande en pedofil då hon är 17.

Då kan ni väl lägga ut lite nakenbilder här på en 17-åring om det nu är så icke-pedofil?

bra brev

youtube.com/watch?v=Lpc5_1896ro

hon kan inte hållas skyldig för att hon lever i samhälle där kvinnor får rösta

dakka...

>You don't have to be rich, to be my girl
>You don't have to be cool, to rule my world

sluta bajsbreva din fan hjärnkulting, der är ingen fel i att knulla en 17 årig, bara psykfall amerikanere har den opfattelse

>Jättemånga tjejer ljuger om sin ålder på Tinder då man inte får vara under 18.
Jo du har en poäng där. Fast jag ser inte hur en 17årig tjejs snygga bild gör mig till

Nej fy fan känns för krypigt att googla skolor å sånt. Ville bara veta om vi bodde i samma stad

you are probably right

pedofildansken....

Googla "nudism", nakenbilder på minderåriga är fullt lagligt så länge de inte innefattar sexuell posering

...

Jag säger HELL, ni säger?

>alla färger på vinet

>the root cause is christianity
mm vi säger så goy

>Nordfront

RUSSIIIAAAAAAAAAAAAAA PLS COME TO FINLAAAAAAAAAAAAAAAN

HUUUUTISTAAAA STARTTAAAAAAAAAAA

youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w

Det var någon som begärde ut domar och gjorde sin egen studie. Där ser man att afghaner är i särklass värst.

>kristendom är europeiskt jag lovar goj

bra låt och sinnessjukt bra refräng
youtu.be/0DUhySz6fcQ?t=87

>ett jävla fettberg
>"höhö jag gillar pizza kolla jag är medveten om att jag är en fet vidrig gris"
Fy faaaaaaa vad jag hatar vita """""""kvinnor"""""""

goyim...

Vad heter den studien?

dn.se/nyheter/ewa-stenberg-ett-radikalare-sd-samlas-i-norrkoping/

>Sverigedemokraterna rör sig tillbaka mot sina rötter när partiet ska lägga fast sin framtida politik på landsdagarna i Norrköping, som börjar på torsdag kväll. Partistyrelsen vill bland annat göra det svårare för en invandrare att bli svensk medborgare, det ska ta minst tio år. SD vill också satsa mer på återvandring, ett krav som partiet drev hårt i sin kontroversiella ungdom.

>Sverigedemokraternas partistyrelse talar om ett totalstopp för asylinvandring. Det har partiets ledaregjort sedan flyktingkrisen, men målet har inte slagits fast i något program.

youtube.com/watch?v=iEWlpP3RIW8

PLEASE RUSSIA SAVES US FROM LEFTISM AND FEMINAZIS!!!!!!!!

>Sexualbrottslighet bland män födda i
>Sverige och i utlandet
>EN MEDBORGARSTUDIE
>Joakim P Jonasson
>Publicerad 23 oktober 2017

Står det på framsidan, det borde vara nog för att hitta den.

Den är inte europeisk och det är därför som den är bra. Den höll er nudistiska bögsnönegrer i schack. Ni behövde söderländskt förtryck eftersom ni dyrkade transsexuella spermadrickande hittepåfigurer.

Bajslåt.

en av orsakerna, inte den enda. titta på kristna i afrika och mellanöstern, dom kommer aldrig blir som franciskus. men när krstendom kombineras med västerländskt kultur, välstånd och trygghet blir det svenska kyrkan av alltihop.

Schlomo...

tänk att vara så här puckad

Men tyvärr utan BRÅs sammanställning kan man inte säga om den studien stämmer helt eller ej. Dock tycker jag han gjorde en jävla bra insatts

RUSSIA

youtube.com/watch?v=SHuw76jgmb4

>utan BRÅ
Vi klarar oss bra utan BRÅ.

Han har använt sig av enkla och reproducerbara metoder, så det finns inte så mycket som kan ha gått snett.

som sagt, dom är endast män än så länge. hur skulle statistiken se ut för araber och somalier om det bara var vuxna män? och även om afghaner skulle vara något värre, vad spelar det för roll? resten av invandrarna från tredje världen blir ju inte produktiva empatiska människor bara för det
sen står ju afghaner ut när det gäller att våldta män men det har ju ingen betydelse för oss svenskar, dom våldtar ju bara varandra.

>nicaragua
Det var som fan.

>dkn jag satte gps:n på lerum men hittade henne ändå inte

Säkert någon som bara betar

SWEDISH NATIOLISM IN FINLAND

Vad är ens det här för brev?

Oy vey min ven...

Oden knullar Allah i röven.

Hur får vi Skåne att bli en del av Danmark igen?

Låter ganska bögigt.

>man en taig spelar ball

Irakierna är fortfarande bättre än afghanerna. Jag ser flera irakier som driver restauranger och affärer, de kanske skattefuskar men de lever åtminstone inte på bidrag. Det är avsevärt mycket bättre än afghanerna.
>dom är endast män än så länge. hur skulle statistiken se ut för araber och somalier om det bara var vuxna män?
De räknar andelen av landsgruppens män som är dömda för våldtäkt, så även om de är 99% kvinnor spelar det inte någon roll för statistiken.
Homovåldtäkter är en separat grupp.

ja det kanske var bra men kristendomen kommer alltid att sluta i hanrejeri, till skillnad från dom andra världsreligionerna. hanrejeriet är inbyggt i det och det går inte att få bort. vi ska inte lajva vikingar och leka blot men den kristna mentaliteten måste bort.

I hope you guys are all embracing diversity.
This Tyr nonsence is racist and has to end.
Mother Merkle will be angry.
She never had children did she..

...

>antyder att det är dåligt med skattefusk

hell seger

HELL

FUCKING

SEGER

>radiotjänst ringer
>'Hej, vi vill bara kontrollera om er nya adress BLABLA har en tv?'
>Nä, har bara en Kindle eReader
>'Ä-är det typ en tv?'
>Nä, den är för att läsa böcker
>'Okej, då får vi önska dig en trevlig fortsatt kväll'

Kommer de komma på besök nu eller?

Säg bara "jag har ingen licenspliktig mottagare" och lägg på.

Du gjorde fel. Det enda du ska säga är "Jag innehar ingen licenspligtig utrustning", som svar på alla frågot.