Sverigetråden - EUupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=VX7RuUcd-3Q
youtube.com/watch?v=4LfJnj66HVQ
youtube.com/watch?v=8WotPzG2nys
youtube.com/watch?v=OnYicv6R0HE
twitter.com/NSFWRedditGif

>dkn njuter av vetskapen om att inom en snart framtid kommer den svenska ekonomin att gå i kras

ge pv, tack.

varför är det alltid korkade människor som skaffar barn?

du är bög. Är väl hur lätt som helst att skaffa pv?

detta

>Är väl hur lätt som helst att skaffa pv?
Nej

Ni kommer väl rösta SD?

>dkn ökenfröken i ens klass börjar hänga med en efter föreläsningarna
vad menade hon?

mm strax

fy tusan vad ulrika andersson på tv4 vädre tär het

Snart så...

Vad gör du efter föreläsningarna då nbög?

sugen på Tårta favä

>någonsin titta på vädret

gösta, 64...

Korståga hennes kjoltyg favä

Snart blir du min maid?

jonte 12...

jvdk
lugnet innan stormen nu, alla som vill sälja kan det och har redan hört nyheterna, snart börjar åkturen

Fast Ebba gillar Jimmie i smyg

>sverigedräkten
tappad

Lågutbildade kvinnor skaffar barn, det är därför folk försöker utbilda afrika (lmao), och de gifter sig med lågutbildade män
båda grupperna tenderar att vara korkade

länka favä

Så vad händer ikväll anons? :3
Snart dags att gå hem? Hoppas du har haft en bra dag, är du ledig imorgon?
Oavsett vad som händer är det rätt skönt att vara skuldfri men om man har sin bostad för boende och inte spekulation är man ju generellt okej om man har jobb och klarar en högre ränta. Bankerna har ju hellre någon som betalar sina lån än slänger ut folk på gatan för att ta deras bostäder.

>rätt skönt att vara skuldfri
mm, riktigt skönt att vara lyckligt ovetandes om ekonomi
>om man har sin bostad för boende och inte spekulation är man ju generellt okej om man har jobb och klarar en högre ränta
Du förlorar fortfarande några hundra tusen kronor. Hur mycket högre ränta klarar du, särskilt om det där jobbet får skära ner på sina anställda?
>Bankerna har ju hellre någon som betalar sina lån än slänger ut folk på gatan för att ta deras bostäder.
Om ditt lån hamnar under vattnet kan det bli till ett blancolån på 10 år. Sen kan det bli mer lönsamt att ta din bostad än att hoppas att du inte knular upp din ekonomi.

Okej ska försöka mig på lite mer Död Rymd 2 då. Är i Unitologi Kyrkan och stängde av pga att hjärtat slog så hårt

>dkn för dum för att förstå politik

>började försöka lära mig OpenGL när jag var 16 ungefär
>är 26 idag och kämpar fortfarande

der är intet att forstå, det är allt skit

jag vänster

>du är bög. Är väl hur lätt som helst att skaffa pv?
Tro det eller ej, men bögar har faktiskt som raka, standarder.
>du är ju rak, knula bild relaterad!

Har någon av er foliehattar som tror på detta någon eftergymnasial utbildning över huvud taget?

jag med :3

bra spel favä

Jag åt höger.

>mm, riktigt skönt att vara lyckligt ovetandes om ekonomi
Säger du det så. Man förlorar inget om man har sitt boende för just boende och inte säljer. Ja bankerna går hellre generellt in och ser till att du inte knullar din ekonomi än sätter dig på gatan så till vida du inte har någon hej och hå låneinstitut som t.ex. bluestep. Fast med sådana borgenärer har man ju räntor därefter redan idag.

Du klarar det user!

Funderar på att starta Silent Hill 4 själv.

>1.7 på tentan

Bra.

Hade gärna varit någons piga
Helt okej arbetsdag iallafall

>Hade gärna varit någons piga
Snälla bli det, jag behöver en söt som tar hand om mig när jag mår dåligt och vill ta hand om en söt när jag mår bra.

sprids på facebook också favä

kommer "viralgranskaren" försöka mörka ner detta?

Har bara spelat första själv, sägs ju iaf. tvåan också är bra men är inte speciellt sugen på att köpa nya spel just nu och speciellt inte ifrån EA efter man blev bräns av spegelns kant 2 katalysator.
Skönt att höra, hoppas du får lite ledig tid att ta hand om dig själv på efter att jobbat hårt.

>kommer "viralgranskaren" försöka mörka ner detta?
om det är ännu ett påhitt från Sup Forums så hoppas jag det

Om det är på riktigt då?

källa på detta?

Allt som får vanligt folk att hata blattar är bra, oavsett om det är sant eller ej

Ja folk lär ju knappast tro på Sup Forums för det.

länka fb, har inte sett detta

...

>2Dbrevare kommer in i tråden
>det blir genast trevligt och mysigt
Vad konstigt, verkligen konstigt.

Flickvän

Så med andra ord kommer det aldrig att synas av i någon tidning om vi säger så?

Tänk...
Men jag har redan en person på hjärtat
Jag hoppas också jag får lite vilodagar snart
har jobbat 6 dagar i sträck imorgon
Känner mig förjävligt ibland

Av?

Kalla på din pappa och säg att du skrev det här brevet.

Vad vet jag, tvivlar iofs. sedan vet jag ju knappast vad det finns för bevis på denna historia eller att det är blattar som gör det även om de knappast är kända för sin godhet mot djur.

Jag och min flickvän ser att du är sur, sluta vara sur.

>vi måste upprätthålla fasade om ett välfungerande sverige

time to update your chart

Säkrast att inte skriva något om sådana saker ändå. Man kunde ju spela mörka krafter i händerna om man rapporterar verkligheten.

6

haha kommer ni ihåg

youtube.com/watch?v=VX7RuUcd-3Q

D1a. Undrar fan inte om det bästa sättet att få förändring är att visa hur det ser ut för utländska statsmän så svenska politiker måste skämmas i sitt fina sällskap för det. De ska bli de där pajaserna som alla ser ner på.

>sepirothsword57 har inte släppt en video på 7 månader

...

Detta är vad som händer när man tar in afghaner och kristna negrer.

Vad ska man göra i new vegas? förutom att gå med i legionen.

Ska nog oironiskt skapa kontakter med journalister i konservativ utländsk media och bara översätta och vidarebefordra artiklar om Sverige till dem

För dem är en story en story, och får de en gratis sådan i inkorgen är de nog tacksamma.

Skjut alla på någon gård och gör den till din

mammamjölk!

15-16 åringar

peddo

...

Älskar Död Rymd 1 och 2 men blir jå jävla inne i världen att jag blir livrädd och endast kan spela en liten stund i taget

t-tack!

jag förstår di, jag bojkottar själv EA, har inte köpt ett av deras spel på över 5år. Fick Död Rymd 1 gratis av EA origin för ett par år sedan och Död Rymd 2 av nån user på Sup Forums som gav ut Humble Bundle koder

Vilket de också ser ut som


Försökte du antydda något annat, pedoanon?

Har du inget schema?
Undrar om det finns en hemlig grotta bakom vattenfallet, alla vattenfall borde ha en hemlig grotta bakom sig favä.

då hoppas jag sanningen sprids om det hela. Det verkar ju hemskt om detta faktiskt sker

nej men det är bara patetiskt att hitta på lögner när det finns riktiga hemska sanningar vi kan ta upp. T.ex de konstanta gruppvåldtäkterna

så jävla bra låt

youtube.com/watch?v=4LfJnj66HVQ

hmmm...

...hmmm.......

hm

länka instagram

>a german
ofcourse

>såhär självhatande

Sup Forums-jonte..

>frankrike
lmao

>men det är bara patetiskt att hitta på lögner när det finns riktiga hemska sanningar vi kan ta upp. T.ex de konstanta gruppvåldtäkterna
ja absolut jag säger inget annat

>han kan inte spela ett instrument

faithschroder

VART ÄR MIN EVANGELINE-FV?!

Jag till höger

>fientlig, parasiterande inkräktare
Ganska rasistiskt favä.

du i videon?

youtube.com/watch?v=8WotPzG2nys

Jo...
Är ledig måndag sedan jobbar jag till fredag
En dag är inte så mycket till vila

okej låt men texten är ju kass och det förstör helheten. blir du inte irriterad på att rimmen är enkla och upprepningen?

finsk rap är bra för man förstår inte vad dom säger
youtube.com/watch?v=OnYicv6R0HE

cringe

hur kan man vara så perfekt?

asa bånge

pedofiläckel...

sidf..

varför skulle dom skämmas? dom flesta västländer gör ju precis samma sak.

>dkn man fortfarande drömmer mardrömmar om pianouppspelningarna