/Norgetråden/

kveldsutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

nettavisen.no/nyheter/innenriks/tiaringer-kastet-stein-mot-tog-utenfor-stavanger/3423390913.html
twitter.com/SFWRedditVideos

forste for neger

*begynner 3 verdenskrig*
nettavisen.no/nyheter/innenriks/tiaringer-kastet-stein-mot-tog-utenfor-stavanger/3423390913.html

for den evinnelige kjedsomhet

Okei venn la meg forklare noe siden det ut som om du er ny her, hebefili er IKKE det samme som pedofili. Jeg er mokk lei troll som dukker opp over alt og sprer ÅPENBAR desinformasjon. I mange land er hebefili ansett som normalt og sunt og mennesker har en naturlig tiltrekning til jenter som går gjennom puberteten. å være tiltrukket til jenter som er prepubertale er forbanna sykt og kvalmt men bare i norge ser det ut til å være et urimelig tabu rundt sunn og normal mannlig seksualitet.

kanskje jeg skal stikke ut på byen selv om jeg ikke har noen å gå med uansett og mote en av de derre som jeg alltid moter der ute

Fuck Norge jeg NAV

eg må nesten dra ned på butikken

d e stengt

god start på tråden :^)

så gjǿrnomeddea

Vet at dette er et megmeg, men vil gjerne svare likevel med å si at jeg kan si meg enig i at det nok er temmelig normalt å være tiltrukket av en velutviklet 15-åring, men de jentene som er 14 og yngre ser jo bokstavelig talt ut som unger, og det finner jeg rett og slett ikke tiltrekkende i det hele tatt. Det er ikke like sykt som å være tiltrukket av prepubertale barn akkurat, men det er fremdeles ganske sprǿtt spǿr du meg.

Bare slapp av. Norgetråden er frihavn for libertarianere.

Ok, gutta. Jeg trenger hjelp.
>jv fra seminargruppe legger meg til som venn på facebook, og deretter legger meg til i facebook-gruppe som er til alle i hele studieprogrammet
>jeg så du ikke var i gruppen så jeg la deg bare til :D Håper det er greit :)
>jau kjekt det, skriver jeg
>å ja, så det var greit da? haha :)
>nja, var nå litt på kanten, men får gå i dag
>åh så dumt jeg gjorde det i dag da, digger når venninna mi blir sur, sinte skarre r-er er så pene
Hva faen skal jeg svare til slikt?

Gutta... tror jeg er blitt avhengig..

Slutt å slurk

av hva?

"skarru sjå på kuken kjerringfaen"

Jeg liker at folk får så ufattelig mye sand i fitta når noen påpeker forskjellen på pedofili og hebefili.

Har så lyst å ta meg på tissen men jeg vil ikke komme til helvete

Pikk, men du forstår vel den du av alle her i tråden.

noen andre her som er litt homo, ikke veldig, bare litt?

nei, spiser nesten aldri fisk. liker laks, men har aldri prövd pik.

...

Du prover bare å rettferdiggjore pedofilien din.

...

Nei det hores ikke helt lurt ut

jeg bare lurer på hvordan du er blitt avhengig av fisk? du kan vell bare bytte ut fisk mot kjött?

Skal være ærlig har lyst på deg i kveld håper ikke du har noe i mot det

Obligatorisk respons. Prover man å forklare forskjellen onsker man automatisk å pule barn. Fin logikk.

>Hebephilia is the sexual preference for early adolescent children (those roughly ages 11 to 14)

En velutviklet 15-åring er ikke hebefili

Detta, det är skottsäkert. Om hon säger nej, säger bara du att du egentligen inte ville det.

Hvorfor ellers ville en brydd seg om forskjellen?
Pedo.

Noen må nesten poste bilde av ei jente som er hebofilt, men ikke pedofilt. Så vi kan komme til bunns i dette.

Fordi det er to veldig forskjellige ting og fordi det finnes folk som helt uironisk tror det er pedofili å være tiltrukket av 17-åringer.

...

Voe som 14 åring. Ville dere?

(ja)

JA
A

nei

ja

Sot, men ser litt for ung ut fåvæ

jan pål kledde seg ut som en bestemor

Jag hade begravt min kuk så djupt att den som kan dra ut den blir krönad kung av Värmland

...

14 år voe > 22 år voe

Æsj fåvæ. Både alder- og utseende-messig.

bra brev

dette

Kjonn og legninger har blitt redusert til megmeger. Degenererte ting man ble utstott av samfunnet for for hundre år siden er nå helt innafor, samtidig som at en liten aldersforskjell har blitt problematisk. Det som var normalt for hundre år siden vil nå gjore deg til samfunnets sykeste jævel. Hva gikk galt?

Negeranon har noen jævla stygge vegger fåvæ

hvem /slurkerisegalkohol/ her?

ore daze

frydenlund juleol fåvæ
var ganske god i år

Stemmer dette?

Föler deg.

>voe 13 år
fy faen...

>Stoltenberg ringe og beklagde på nytt

absolutt hanrei 29: de beste hits, spesial soya utgave

Nå har du gått over streken

>Hvert år får 12.000 nordmenn hjerneslag

>soya
Hva er dette for noe? Eneste matvaren jeg vet om som heter soya er sånn saus man har på kinesisk mat. Kan vel ikke være det alle snakker om?

blant annet

Alle er vel enige egentlig i at tenåringer er innafor innerst inne, herregud. Digger de derre som LARPer "to catch a predator" og later som om de er 15-årige jenter også "catcher" de "the predator" og kaller de pedoer og ringer politiet og hele pakka. Tror de folka bare er redd for å innse at det er naturlig å like pubertal fitte egentlig.

Sitter her med finlandsanon og sipper i oss noen skrutrekkere laget med Finsk vådka. Gode saker fåvæ.

>lool se så edgy jeg er xD

jeg fåvæ, jeg håper når jeg drar til byen senere at jeg moter noen jeg kjenner og at byen ikke er helt tom og dau som den ofte er. skulle egentlig drikke med en av de få personene jeg kjenner i hele verden men de avlyste og nå er jeg selskapssjuk fåvæ

>å ville pule 15 åringer er edgy
???

Hvem by?

>Tråd hvor folk vil drepe alle joder, negere og muslimer
>Å like fysisk modne tenåringer er "edgy"

*tipper i din retning*

>Tråd hvor folk vil drepe alle joder, negere og muslimer

Kunne jeg fått en kilde på det, Jens?

...

Har du fått en?

Bare vent, det kommer sikkert opp i dag også, helt naturlig.

Synd, hvis du var i Oslo hadde sikkert jeg og anonsen tatt en dram med deg.

...

ikkje enda..

Jeg er i Oslo om ca. en måned da. Tenkte jeg skulle mote opp på neste treff når jeg endelig får flytta.

Ungt barn elsker det glade fellesskap, ǿnsker å betale skatt og å dǿ for Stǿre og Stoltenberg. To dager på Sup Forums, og han vil drepe alle jǿder. Mange slike tilfeller!

Hvorfor deleterte du dette?

Brev mer av denne sæddemonen.

>Tenkte jeg skulle mote opp på neste treff når jeg endelig får flytta.
Kult, spors hvor mange jeg får dratt med meg. Er ikke alltid det dukker opp så mange, er som regel bare jeg som henger med anonser fra tråden, men synes det er veldig hyggelig. Provde å få til et skikkelig treff idag, men var mange som ikke kunne. Koshli fortsatt da, sitte og slappe av med anonsen.

jeg lot det stå lenge nok til å få en respons men ikke lenge nok til at det er i arkivet for fremtidig referanse fåvæ

>uironisk dra på trådtreff

ler og ler

Har du noe bedre å gjöre?

dette

overraskende ofte

Men vi koser oss da anonsen, hva er galt med det?

>enda
Tror du du kommer til å få en? Har du noen i din familie som har hatt det?

g-god morgen
hvilken dag er det i dag?

det tror jeg ikke, men det er jo 12.000 hvert år som får det, og jeg sitter mye stille, så hvem vet

men men bare noe jeg lurte littegranne på

legger meg nå

Bryr meg ikke om hvor mange vi er eller noe sånt fåvæ, tenkte bare at det er jo greit å mote anonser når man har mulighet uansett. det blir jo litt mer "novelty", spesielt når man er nyinnflyttet.

>norgetråden er blitt Facebook/Jodel

...

Ikke vær så negativ. Hitler startet en revolusjon gjennom olkjellerne i Tyskland. Tenk om historiebokene kommer til å nevne /norgetråden/ i samme åndedrag som serbias "svarte hånd", lover deg, kommer til å skje (om 5-10 år).

Er du mye overvekt?

Det passer jo ganske greit med det jeg sa isåfall. Da sier jeg at hebefili er ganske teit.

Hitler vant demokratisk. Har det en gang skjedd en revolusjon i et sivilisert land de siste 200 årene?

umm haha j-jeg...altså neida heheh

>hva er russland

>moren til Jurgitaen så en video hvor jeg loftet Jurgitaen og sa jeg var for stor for henne
E-er jeg i ferd med å bli en stor gutt?

Denne jenta er 13

Ja ja

Bare noe å tenke på