/nederdraad/

Volkskrant editie
Welkom: Journalisten, AIVD
Niet welkom: Sup Forums, Erkenbrand

Other urls found in this thread:

twitter.com/AT5/status/931998551407816704
strawpoll.me/14436466
volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/
hln.be/nieuws/buitenland/rottweiler-redt-vrouw-van-aanvaller~af7a148e/?utm_medium=twitter&utm_content=Nieuws&utm_source=dlvr.it
youtu.be/dKbUgUEWNCs
at5.nl/artikelen/175434/geliefde-kachel-op-terras-bij-amsterdamse-bos-moet-weg-betuttelend
youtube.com/watch?v=_Y1QyAeGyl4
lngtransfer.com/news/the-16-biggest-ships-produce-more-pollution-than-all-the-cars-in-the-world/
youtube.com/watch?v=0IkYtc5VN10
youtube.com/watch?v=NDFNa12UFEQ
youtube.com/watch?v=tz1aZq3axgg
youtube.com/watch?v=49PWgKvGHPY
twitter.com/AnonBabble

>Niet welkom: Sup Forums, Erkenbrand
te laat

Andere draad heeft geen onderwerp oetz

twitter.com/AT5/status/931998551407816704

kek, die slavendrijvers voorop

Tjerry wordt enkel aanbeden door autistische fedoradragers omdat hij ervan houdt om woorden te gebruiken die hem intelligent laten klinken.

Iedereen die het hier niet mee eens is, moet terug naar Sup Forums.

ik vind de kameel een verbetering oetz.

cartellum?

...

strawpoll.me/14436466

Er werkt iemand bij de Volks"krant" die betaald wordt om /polder/ en /nederdraad/ te lezen, inclusief alle twinkposts en andere homoposts, om daaruit een verhaal te kunnen destileren wat een rechtse politicus in een negatief dachlicht zet.

>destileren
>dachlicht

Die alt-right soyboys moeten opkankeren van Sup Forums, alleen Nazis met echte politieke interesse zouden daar moeten komen. Alt-right verpest de serieuze politieke discussie.

>posts
>dach

bron?

Maar volgens een artikel dat een user had gepaald deze week, beschouwen Erkenbranders zichzelf als nazi’s.

volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/

gesproken als een ware Sup Forumsflikker

This. No Sup Forums in the netherlands threads !! We must keep Danish pure !!

hheeeelp ik wil nie werke

>Discord, een chatprogramma dat populair is bij links- en rechts-extremistische groeperingen
kek

Ik wilde vroeger ook heel graag een nieuwe taal leren, maar toen had ik steeds minder tijd en raakte ik ongemotiveerd omdat ik geen doel voor ogen had. Het kutte is ook dat je die taal steeds moet gebruiken zodat je het niet vergeet. Stel, je leert Esperanto of zo, dan moet je iemand zien te vinden die die taal ook kan.

Ik wil niet naar school.

maar iedereen van enige betekenis spreekt Engels? Waarom zou je één of andere kliktaal leren om met bosnegers te praten.

I love netherlands and I love diversity

haha

Ik kan cyrillisch lezen maar geen flauw benul wat er staat
Sorry ik kan dus geen Russische complotten ontcijferen al zijn er genoeg op internet om te blijven oefenen

Mensen leren een taal om verschillende doeleinden.
1. Het is een verplichting.
2. Ze vinden de taal mooi klinken en zijn ermee geobsedeerd.
3. Ze zijn taalautisten.

Ik heb ergens heel veel zin in de feestdagen maar aan de andere kant zie ik er ook weer zoooo tegenop. Bijv ook dat moment na twaalf uur, ik heb wel een feestje gevonden nu waar ik heen ga met iemand maar dan krijgt iedereen miljoenen appjes en telefoontjes en ik ben er altijd zo wel doorheen. Zelfde met kerst, zin in lekker eten enz maar het is zo'n zooitje in mijn familie dat ik er ook nooit echt kan genieten.

Kijk dit bedoel ik. Heel verhaal. Je had gewoon kunnen zeggen: sommige mensen zijn dom en moeten dood.

Ik kom er vanaf met 1 dag uiteten met mijn ouders.

voor de rest zie of spreek ik gelukkig helemaal niemand.

hln.be/nieuws/buitenland/rottweiler-redt-vrouw-van-aanvaller~af7a148e/?utm_medium=twitter&utm_content=Nieuws&utm_source=dlvr.it

hmm wie zou dit nou gedaan hebben

Ik ben zo druk geweest met voorkomen dat ik de komende maanden dakloos word dat ik helemaal vergeten ben dat die er ook weer aan komen.

>dvw ik ook over 7 maanden dakloos wordt
En ik spring nog liever voor de trein of woon in een tentje, dan dat ik weer bij mijn ouders ga wonen.

Sociaal doen is overschat. Ik heb helemaal geen vrienden nodig. Ik heb geen zin in die kankerfeestdagen waarbij iedereen zo onnodig vrolijk is. Ik lig liever onder mijn deken en

Ach... wie hou ik voor de gek. :’(

Hoe zit het met jou? Ik ben gestopt met studie en moet uit woning

>ze hebben het Dawesplan als verplicht voorbeeld genomen
wat een kneuzen.

Waarom zijn onze eurobiljetten bedrukt met fictieve architectuur?

Nuance, user, nuance.

Er zitten 3 journalisten in deze draad. Help. Gedraag je normaal, jongens.

Exact hetzelfde. Studentenwoning en ik mag hier niet wonen omdat ik niet meer studeer. Ik werk als ZZP'er, dus ik kan geen bewijs van inkomen overhandigen. Dus: of ik vind werk en een nieuwe woning, of ik ben dakloos.

Het voelt alsof ik nog 1 klein ding had in deze wereld dat me gelukkig maakte: mijn eigen 12m2 waar ik tot rust kon komen. Maar zelfs dat nemen ze nog van je af.

Waarom worden zoveel hier dakloos?
ik word ook over een paar maanden dakloos en ik ben van plan om ergens dit jaar nog zelfmoord te plegen

Werd je niet aangenomen?

Omdat de babieboomgeneratie alle rijkdom voor zichzelf heeft geclaimed en we door de neoliberale overheid en haar doneren en lobbyisten zo volledig worden uitgekleed dat er geen woonruimte meer is.

Gelukkig hebben alle migranten wel voorrang bij een woning.

>aangenomen
HJAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
*hijg*
*hijg*
*hijg*
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHJAHAHAH

Waarom zou een bedrijf je nog aannemen? Hahhaha kost ze alleen geld.

Meld je aan bij een opvang jongens

>haha sluit gewoon je ogen voor depressie en levensmoeheid en ga gewoon bij een opvang

Moest je maar geen miemstudie doen.
hehehehehehehehehe

Met een beta-studie zou je overal aan de bak kunen komen.

Nee, meer als alternatief op onder een brug slapen

Had net deze gekeken. Kan je er aan relaten?

youtu.be/dKbUgUEWNCs

Ja, maar dan heb ik geen adres etc.
Geen adres = geen digid, geen toeslag, geen uitkering, geen voorzieningen, geen zorgverzekering. Geen niks.

Klopt. Ik haat mijzelf hier nog elke dag om. Dat ik mijn toekomst zo heb vergooid. Ik had nooit verwacht dat het mijn dood zou worden. Jammer. Maar ik heb toch een aantal jaren gehad, dus ik sterf niet ongelukkig.

Ik vraag me af hoe moeilijk het is om het adres van al die bankiers te vinden.

Daar staat toch niets over nederdraad? Alleen /polder/

Wat ga je ermee doen?

Echt wel
Ik heb jaren in opvang gewoond

nani?
haha ik gewoon nieuwsgierig :D

Daklozen opvang =/= hoekige kinderenopvang

Dennis.

Misschien moet je gewoon out of the box denken als je een baan wilt. Desnoods kan je koffiejongen worden bij een kantoor, ook leuk toch?

>relaten

>

Waar zijn de lieve Belgen?

Niet erop klikken de politie kwam net aan de deur ze gaan me nu opsluiten in de bajes

Je weet niet waar je het over hebt.

Voor mensen die serieus in nood zitten, zoek naar RIBW. Bel ze of je in aanmerking komt, zo niet, vraag ze om informatie naar andere stichtingen/informatie.

Ja, ik hoop dat ik nog bij een uitzendbureau terecht kan. Als het goed is kan ik bij zorgverzekeraars callcentreachtig werk doen.

Iets is beter dan niets. Ondertussen kan je geld verdienen en verder solliciteren op banen die je wat leuker lijken.

Letterlijk monopolygeld.

at5.nl/artikelen/175434/geliefde-kachel-op-terras-bij-amsterdamse-bos-moet-weg-betuttelend

>een letterlijke houtkachel
>weg ermee!
>vliegtuigen
>ja! meer op schiphol, lelystad en eindhoven
>amsterdam

Ja. Oetz vind ik het niet eens erg om zoiets te doen. Ik snak naar dergelijk dom werk waar ik niet hoef te denken. Probleem is wel dat ik met een dergelijk laag honorarium niet snel een nieuwe woning kan vinden, want een woning vinden is in Nederland sowieso een probleem.

Oetz, ik zie wel. Op een camping wonen is ook romantisch.

>dvw ik het heel goed gedaan heb in het kinderkaartspeltoernooi
Kanker, wat ben ik goed. Ik ga het denk ik vieren met /afval/.

je moeder

Omdat de Europese Unie geen verdeeldheid wilde scheppen onder de landen en ze anders 25(?) verschillende biljetten moesten verzinnen met een ding uit elk land.

Dat niemand toe al dacht: "miss is dit toch niet zo'n goed idee?" Maar toen kwam meneer lobbyist en die vertelde me dat als ik gewoon meedeed een flinke zak met geld en een leuke baan zou krijgen! ;D toen zag ik in hoe geweldig de EU is!

youtube.com/watch?v=_Y1QyAeGyl4

Ik heb laatst tegen mijn psycholoog gezegd dat ik boos op haar ben (tijdens onze laatste afspraak) en dat voelde wel heel goed

>dvw alles behalve 1 is van mij

Ga anders weer bij je ouders wonen.

ik wil op een bordje poepen en toekijken hoe je het op eet

lngtransfer.com/news/the-16-biggest-ships-produce-more-pollution-than-all-the-cars-in-the-world/

Je bent boos op je psycholoog?

verdiets

leg uit?

Dubbels bepaalt het liedje (Nederlandstalig) dat ik voor jullie zing

Waarom zo hatelijk?

En nee, dit doe ik niet.

Als je zon kwakzalver je de les laat lezen ben je sowieso een sukkel

Waarom zijn het altijd extreemrechtsen die geen Nederlands kunnen? :-D

youtube.com/watch?v=0IkYtc5VN10

gecontroleerd

jezus christus

>hatelijk
valt reuze mee

Geen optie.
Mooiste dag van mijn leven was toen ik mijzelf bevrijde. Oetz is het zwerverbestaan een betere optie.

Misschien was hij dronken/stoned

youtube.com/watch?v=NDFNa12UFEQ

Zijn jullie Eikenblad materiaal?

hou je kankerbek, vieze nationalist. er komt een globale toekomst aan en daarin is geen plaats voor atavismes zoals jij

youtube.com/watch?v=tz1aZq3axgg

je moeder

...

youtube.com/watch?v=49PWgKvGHPY

M-m-mag ik naar binnen eikenbrand-dirk??

Weet ik niet, vertel het mij maar

Verdronken vlinder

Ik denk dat ik voor "religus" role in society ben, maar ik weet niet helemaal zeker wat ze er mee bedoelen.

>mgw

>"religus"