/Norgetråden/

samisk utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

vimeo.com/74404501
johncons-mirror.blogspot.no/2012/03/jdene-vil-styre-verden.html
youtube.com/watch?v=PT2_F-1esPk
youtube.com/watch?v=WVKLG4XDJzk
youtube.com/watch?v=fRj34o4hN4I
twitter.com/NSFWRedditVideo

Skgzksjdhkccksksldkfskdþqvksðs

Bærumsfolk odelegger merkenavnet mitt, Godtebutikken.net

Nå var jeg på badet og barberte meg og pussa tenna og tok et bad, for jeg skal på posten, osv.

Og det jeg tenkte på da, det er at Ultra1912, (de bærumsfolka), de odelegger jo merkenavnet mitt, Godtebutikken.net.

For det har laget en sånn falsk, 'doll' reklame, for min nettbutikk.

Så om de er noe mafia eller CIA, eller noe?

Er det amerikanerne som ikke liker at jeg selger amerikanske slag godteri, (som Peanut m&m's), og bruker mafia-metoder for å kodde med meg?

De bruker også et bilde av meg, som jeg har oya igjen på, osv.

Og jeg har jo inget politikammer, å sende anmeldelser til.

I Norge så nekter politiet å ta imot anmeldelsene mine, fra England.

Og det samme i Danmark og Sverige.

Og i England, så vil det bli for nedverdigende for meg, siden politiet her, (Merseyside-politiet), kaller meg 'Miss'.

Så her logrer Norge, Danmark, Sverige og England.

De logrer etter uncle Sams pipe, vil jeg si.

Amerikanerne liker ikke meg, og skal 'ta'/drepe meg.

Også er Norge, Sverige, Danmark og England, som en flokk pudler, for USA.

Sånn er det jeg tenker nå.

Så sånn er nok det.

Det er vel Microsoft-saken, eller det at jeg ble kasta ut av USA, i 2005, uten noen grunn?

Eller kanskje fordi jeg er kongelig eller nordisk?

Hvem vet?

Det er kanskje 'jodene' som skal ta/drepe meg?

Her er Norge i lomma på 'jodene' og/eller USA, vil jeg si.

Så det får da være måte på spyttslikking og det som er, ovenfor våre hoye amerikanske herrer da.

(Eller hvem det er).

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Innafor å spille litt sjakk med katten?

En av de jentene ser helt lik ut som meg.........

kanskje jeg skal begynne å lære meg sjakk?
noen nybegynner-tips?

Hun til hoyre er ganske sot fåvæ.

>Og Churchill, så på kommunisme, so et jodisk komplott, allerede i 1920, for å styre vestlig sivilisasjon, da.
Ja?

>This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States), this world-wide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing.

>There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

Jeg har spilt et tresifret antall turneringspartier med lang betenkningstid, spǿr meg hva som helst.

Hei,

nå kom jeg over en blogg, som skrev om det, at jeg hadde vært på Tweet4Tweet.

Jeg vet ikke hvem som har bloggen, men det blir oppsummert som at Jenny Skavlan blir overrasket over at jeg både selger godteri og forteller min historie.


Og så sier Jenny Skavlan at 'det lukter litt psykose', av dette.

(Jeg sender med skjermbilde fra denne bloggen).

Men Jenny Skavlan driver jo med flere ting selv, som å spille i filmer som Fatso, være med i Grandiosa-reklamer, være på TV som programleder og å lage moteklær, mener jeg å ha sett, i nettaviser, osv.


Hvis det lukter psykose, fordi jeg driver med to ting, så må jo Jenny Skavlan være tvangsinnlagt da, siden hun driver med fire ting.

Er dette vitenskapelig bevist, at man er psykotisk, hvis man driver med to ting?


Er dette noe som NRK har fått lære av Snåsamannen?

Benekter også NRK Darwins utviklingslære nå?

Jeg har Johanitter-ordenen, i slekta, og Jenny er en versjon av navnet Johannes.


Er det NRK som lar Johanitterordenen få bruke norske folks skattepenger til å forfolge de som de har i slekta, som de ikke klarer å kue?

Dette horer isåfall hjemme i programmet Tro og Liv og ikke i et internett-program.


Eller vel egentlig i Dagsrevyen.

Dette er den jodisk/kristne/danske verdenskonspirasjonen som NRK spiller på lag med.

Shalom!

Erik Ribsskog

fy faen

hvem sånne "åpninger" må jeg lære meg?
hvor mange steg framover skal man planlegge?

...

SKYT

>dfn ingen palestinsk innvandrerjv

Gi meg noen forslag til rommedressing til pizza

Er ikke sikker på om jeg har lyst, men kan muligens få jobb hos forsvaret. Får dekket leilighet, gratis mat og trening. Har leilighet hjemme som jeg kan leie ut (har fortsatt felleskostnader da, så tjener jo strengt tatt ikke på det).

Har ingen venner her hvor jeg bor nå. Skal jeg gjöre det, gutta?

Det viktigste er å lære deg sunt åpningsspill. Å forstå enkelte grunnleggende prinsipper vil hjelpe deg mye mer enn å memorere serier med trekk. Som en grunnregel skal du gjǿre tre ting i åpningen:

>1. Utvikle offiserene
Med dette menes det at du skal få springere og lǿpere ut i aktive posisjoner. Dronningen og tårnene skal også med, men de har det ikke like travelt.
>2. Kontroller sentrum
Begynn med en sentrumsbonde to felt fram. Det spiller ikke så stor rolle hvilken du velger når du er hvit. Konsentrer deg om å okkupere og angripe feltene midt på brettet.
>3. Kongen i sikkerhet
Sǿrg for at kongen din er trygg. Det enkleste er å rokere kort. Når du har gjort det, er det veldig viktig at du er forsiktig med å flytte bǿndene foran kongen. Disse er viktige for å beskytte kongen din.

ææææææææææææææsssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Rommedressing med romme

hvem musikk liker dere da

småsöt

The Pillows og SIAMÉS

Vedder på at fitta hennes smaker falafel

Rullestolanon, jula er kommet tidlig for deg. Neste episode av "Helene sjekker inn" handler om rullestoljenter som rehabiliteres etter skade.

gi meg ett ordentlig forslag for fasan

Interessant. Når kommer den?

Hvordan fant DU norgetråden?

Bör også legge til at jeg jobber fast nå

I morgen

var fortapt og hadde bokstavelig talt ingenting å vende meg til. satt og vurderte å kaste meg selv ut i fjorden men rotet meg bort på internettet i stedet.
lurer iblant på om jeg ikke valgte feil.

Ble rekruttert av Stormfront.

Hmmm. Krysser fingrene for at det er noen fine jv-er med.
Jeg er glad du valgte tråden.

>2010
>Sup Forums-homse
>kanskje jeg skal sjekke hva som er på de andre bokstavene
>Sup Forums?
>se her er det jo en tråd hvor de skriver på norsk jo
>hvorfor kan jeg ikke skrive o

signrer litt autografer jeg da

>norgetråden
Hvem av dere var dette?
vimeo.com/74404501

>22 juli
>finner Sup Forums og Sup Forums for teh lulz

Nice, aldri sett det för

>#megogså

skyt urge fåvæ

Noen som vil være med å se Thor: Ragnarokk?

sǿtpai

Har jo masse beundrere

Dette er meg (hånden altså). Det må da være greit å ta jven i rompa?

>4 år siden

Ja. Hvor bor du?

Ja, en skulle tro det. Men sikkert mange feminister som hadde blitt avfyrt av den videoen i dag. Er dere fortsatt sammen?

I dette TV-programmet, så forklarer Jebsen

(på sin litt 'snovlete' måte, må man vel si),

at gamle Berger skole,

(hvor min far og dem bodde/jobba, på 50/60-tallet),

ble etablert, av Jebsen-slekten,

(for ungene til folk som jobba på Jebsen-slekten sine fabrikker),

i sin tid

(Men, men)

(Bare noe jeg tenkte på)


PS 1.
Her er mer om dette

facebook com/tvvestfold/videos/1362355412556

video fra annen vinkel

Er sykt digg å bevege seg innover rumpesprekken til en jv gjennom joggebukse

Tenker jeg skal kjope meg litt rommedressing. Gi meg noen forslag

RESTAURANT Only

Er dette satire eller er han hjerneskada?

Ikke skyt urge, skyt dyra

Drammen

anbefaler rommedressing

1t kjöring + kö på E16 = 2t

Jodene vil styre verden

Det som skjer, det er vel at jodene vil styre verden.

Også sitter joden Seltzer og prater dritt om meg på TV.

Også sitter Ola Nordmann og ser på.

De lar jodene kodde med nordmenna.

For jodene mener at de er guds utvalgte folk, og har rett til å styre verden da.

Og nordmenn er så naive og dumme, at de lar jodene kodde hele livet, med vanlige norske folk som meg da.

Så helvetes joder og helvetes nordmenn må jeg si da.

Erik Ribsskog

Jeg runket til denne jeg.

Sistnevnte.

Hei, doxxanonsen?

>Hitler var autistisk klein beta
Det forklarer jo alt

Hei Y

>falske ribbeblogginnlegg
Skikkelig bra argument kompis

gi meg no bra musikk å hǿre på da.

Han hadde også mikropenis, bæsjet i buksa, hadde fetisj for scat, var halvt jöde, halvt neger, en eller ingen testikler.

>falske

johncons-mirror.blogspot.no/2012/03/jdene-vil-styre-verden.html

youtube.com/watch?v=PT2_F-1esPk

youtube.com/watch?v=WVKLG4XDJzk

Når folelsene foles så alt for kjente..

>jeg hörer på popmusikk

fyyy fasan anonsen deg igjen nå blir jeg rimelig sinna!!!

fyfaen bare do med en gang

Ehh ok, Google ga ingen resultater for sitatene. Men hver gang du pröver delegitimere jödeproblemet vil jeg gjöre det motsatte, bare så du vet det.

youtube.com/watch?v=fRj34o4hN4I
F-fy faen, gutta

elsker jer alle. hvorfor forenes vi ikke igen?

Altså,

jodene er jo ikke bare i Israel, de er også i Vesten.

Så jodene har makt i Vesten, selv om de ikke er fra Vesten, for de har rike pengefamilier, som Rockefeller og Rotchilds, og sterke lobbyer, i USA og andre land.

Og det er vel nesten fare for at jodene, eller sionistene, blir så sterke, at de tar over hele Vesten, selv om de ikke er fra Vesten, siden de har disse 12 familiene som er så rike og har Bilderberg-group, osv.

Så derfor, så vil vel de i Vesten, som ikke stotter New World Order/Bilderberg/'jodene', i Vesten.

De vil vel da kanskje ta palestinernes parti, for å kjempe mot denne 'jodiske verdenskonspirasjonen' da, som den noen ganger blirt kalt i pressen osv., eller 'New World Order', da.

Så derfor er Palestina-Israel konflikten nesten som en krig i Vesten også.

At det er en usynlig krig i Vesten, (for eller mot 'den jodiske verdenskonspirasjoen'/New World Order), som vi kan finne igjen, i at man stotter enten Israel eller Palestina da, ettersom man er for eller imot New World Order.

Så det er sånn at man kan finne igjen en usynlig krig i Vesten, i Palestina-konflikten også, som jo er en åpen og synlig konflikt, så da kan man kjempe åpent der, for krigskonfliktene er vel noe av det eneste av denne krigen for eller imot New World Order/'den jodiske verdenskonspirasjon', som kommer fra til overflaten i pressen osv., så blir dette et av de få stedene man kan legitimt ta for seg, siden dette er i pressen.

Så derfor er kanskje engasjementet rundt dette så stort, både fra Palestina og Israel-tilhengerne, fordi for eller imot 'Verdens-sionismen'/New World Order/'den jodiske verdenskonspirasjon', det er egentlig en krig som foregår over hele verden, men mer i det skjulte ofte, enn i Palestina.

Mvh.

Erik Ribsskog

Så kan man lure, hva er agendaen til denne 'jodiske verdenskonspirasjonen'/New World Order.

Jo, det er at 'jodene'/sionistene, de vil 'rule the world'.

Og jeg gikk på Svelvik Ungdomsskole, og der forklarte Fru Ness, i samfunsfag, at noen i USA, ville at alle i verden, skulle ha morkt hår og litt grålig, hvit hud.

Så derfor, så har verdenssionistene, de har krig mot alle folkeslag, som ikke har morkt hår og hvit hud.

F.eks. de nordiske, afrikanere, palestinere osv.

Krig mot de som ikke er semitter da.

(Jeg vet ikke om palestinere er semitter, men kanskje de behandler muslimske semitter dårligere da, og at det er derfor at det er krig).

Derfor gjorde 'ingen' noe under hurrican Katarina, fordi ofrene i New Orleans, for det meste var afrikanere, som er uonsket av New World Order, som vil ha kontroll, og det klarer de best, hvis de fleste mennesker er 'joder' da, med morkt hår og hvit/grå hud, så da passer afrikenere dårlig inn, pga. hudfargen.

Closer er en god låt, hvis dere ikke greier å gjenkjenne det er dere enten kanteherrer eller så triste mennesker at dere ikke tåler positiv musikk

Vi vil egentlig ikke det

Og se på problemene i Afrika, som passerer umerket i pressen nesten, med krig, systematiske voldtekter, avkapping av armer og bein og diverse folkemord og Aids, som muligens spres gjennom malari-vaksine, var det vel, leste jeg, i regi av FN osv., sionismen og New World Orders redskap.

Og vi nordiske, vi passer dårlig inn pga, hårfargen da.

Derfor har vi blondinne-vitser, og derfor tjener blonde damer, i gjennomsnitt £4000, mindre, i året, enn brunetter, i England.

En av sionismens fedre, Moses Hess, sa at hele historien har vært en krig, mellom semitter og ariere og at semitter (dvs. blant annet joder), er den overlegne rase.

Så sionistene kan ha arrangert 2. verdenskrig, f.eks., for å f.eks. få makt i Norden, Norge skulle jo etter 2. verdenskrig, bli det nye Jerusalem, i folge Håkon Lie, var det vel, og Jens Chr. Hauge, jobba jo også for visse krefter i USA, sa Lie da.

Så da fikk sionistene makten i Norge, etter 2. verdenskrig, fra de nordiske.

Og vi har feminisme, kommunisme, industrialisme, masse opp gjennom historien, som har svekket de nordiske, i Norge.

En ting av gangen, så ingen skal skjonne noe.

Dette mener jeg er det som de betegner som 'den jodiske verdenskonspirasjonen', i pressen, noen ganger, betyr.

Men inger torr si dette åpent, for etterettning og slikt, er også mye styrt av sionismen.

Se på CIA og USA, hvor mektige er ikke de, og de er mye i sionismen og den mektige jodiske lobbyen der sine hender.

Så det er mye rart.

Mvh.

Erik Ribsskog

ultrapleb

hvem musikk liker du da

Du er utvilsomt den verste breveren i tråden. Nassene holder i det minste sitatene innenfor bilder du kan velge å ikke åpne, mens du fyller hele tråden med dritt. Heng deg.

Wagner, Strauss, osv.

allerede tilbakevist

Jeg liker den bare ikke.
Feilet et tungt loft mens den var på hoyttalerne i gymmen en gang.

Alle vet at du horer på sånn soya/mu/kjerne som Slint og midtvest-emo

>mfn jeg vet at norgetråden ikke var en greie for tidligst 2013

Fy faen Anonsen, slutt å lyve

Ignorer denne anonsen.
Brev mer Ribba

Oi du må være skikkelig smart

Poenget er å vise hvor fullstendig kokko all den joderablinga i tråden her er, siden det like gjerne kunne kommet fra en notorisk gærning som Ribba.

Æ fǿll nok med på ka dokke pærvoa skriv og poste ja! Æ e Norges svar på a Lisbeth Salander æ sjǿ, dæm sa det på Lindmo på lǿrdan ja! Æ kan bryt mæ inn på datamaskina di, å sænd alt det griseri æ fijnn til mor di! Ka trur du hu og all kammeratan din vil si når dæm fijnn ut ka for slags pærvo du e Anonsen?

Pass dæ, æ fǿlg med sjǿ!

...

Hun er så SOT

Skulle... onske... jeg også..... hadde........... en...............................

Hva jeg overhorte fra noe sivilpoliti, eller lignende, her i Liverpool, i 2006

Jeg mener ganske bestemt, at jeg overhorte det, i 2006, da jeg begynte med arbeidssaken, mot Bertelsmann Arvato.

At 'he's not supposed to deal with things like that'.

Fra noen som jeg tror må ha vært noe sivilpoliti, eller lignende.

Jeg tror det må være fordi, at jeg ikke har morkt hår, og hvit hud, typisk 'jodisk' utseende.

At bare 'joder', og folk som er gjort til 'joder', gjennom at de er frimurere, har egentlige rettigheter, og har lov til å drive med ting som rettsaker osv.

At det er det det går på, dette med det som noen ganger omtales som 'den store jodiske verdenskonspirasjonen'.

Andre ganger, som Bilderberger og verdens-sionismen.

Jeg tror det er derfor at jeg ikke får rettighetene mine i England, fordi jeg er typisk nordisk da, og ikke har morkt hår, eller er frimurer.

Så så sykt tror jeg det er, i England.

Mens i Norge, så vet jeg ikke hva som foregår.

Men det er vel noe dritt der og, tenker jeg.

Så sånn er nok det.

PS.

Og tidligere i 2006, var det vel, så overhorte jeg at jeg var 'just a bastard, (with a beard (i 2005 vel)'), and 'she's just a whore'.

Så da tror jeg at de kalte meg 'bastard', fordi jeg har både morke og lyse hår, i ansiktet, sånn at jeg er ikke helt blond, eller helt morkhåret, men jeg har både lyse hår og morke hår, eller skjegg da.

Mens en som var 'whore', det må ha vært enten hun norske Marianne, tror jeg, på Arvato, eller hun svenske Emelie, kanskje.

En av de vel.

Som var hore, fordi hun var lyshåret da.

For her er det sionister, som har kontrollen, og de betrakter bare folk med morkt hår, som verdige mennesker da.

Det går på det her med semittene, (de morkhårede), mot de lyshårede, (eller arierne da).

Bare les Moses Hess, en jodisk filosof, som er en av fedrene til sionismen, han greier ut om dette, og sier at hele historien har vært en rasekrig, mellom semittene og arierne.

Jeg har faktisk en IQ på 125. Kanskje mer nå, vet ikke. Men jeg tror at jeg er så smart fordi jeg hörer på smart musikk og leser smarte böker. Du kan ikke tro at du skal bli smart hvis du hörer på sånn dritt som ble lenket her Men men.

men Strauss suger jo

Jeg har sagt det fǿr når folk har brevet sånne deprimerende greier som du brever nå og jeg sier det igjen; det eneste som står mellom deg og en sǿt jv du kan holde rundt, elske og tafse på så mye du vil er dine egne negative tanker om deg selv.

>men Strauss suger jo

>typiskt nordisk
>ikke mörkt hår

farmen gutta

>en gal person gjentar en mening millioner av mennesker har hatt i tusen år
>det må derfor være feil
Er det mulig? Hvorfor kan ikke dere jödekuksugere komme med et ordentlig argument for en gangs skyld?