/nederdraad/

/spiegels/ editie
welkom: spiegels
niet welkom: tatta's

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uMKpnuUzQ9A
youtu.be/VzoaxTudJks
youtube.com/watch?v=j3HDrifRENE
youtu.be/WcSUs9iZv-g?t=2m4s
youtu.be/pYyzmIhSfrg
twitter.com/SFWRedditVideos

EU

theri budet

morgen wordt de 16e dag dat ik niemand in het echt heb gesproken.

Is het al donderdag?

Welkom: belgen

Is niks, langs hier was 2 jaar ofzo.

Tarik Badr*

Ik woon sinds m’n 18e op mezelf en ik kan soms echt een beetje jaloers worden op vriendinnen die tot laat in hun 20ste thuis zijn blijven wonen omdat ze dan heel veel hebben kunnen sparen. Ik heb nooit een dikke spaarrekening op kunnen bouwen omdat alles bijna op gaat aan vaste lasten, leven etc.

Hoe doe je je boodschappen dan?

>dvw iemand je nooit een kogel door je kop heen jaagt zonder dat je het ooit ziet aankomen
>dvw je nooit overlijdt in je slaap
>dvw je nooit zomaar dood neervalt
Ik trek het echt niet meer.

wow ik heb jou lang niet gezien hier

wil je met me trouwen?

Ben je homo?

Nee

Waarom woon je dan op jezelf?

hoe?

:( heb je ooit medicatie geprobeerd?

Ik zit er nog wel, alleen 99,99999999% van de tijd zonder struikel. Donderdags heb ik nooit tijd om te struikelen, dus vandaar.

ik werk vanuit thuis en heb weinig vrienden die ver weg wonen of druk zijn met vd/sgool/werk

Het is niet negatief. Gewoon raar. Kan niet eens meer normale conversatie voeren en andere mensen zijn net aliens.

Nee maar wel afspraken bij de psycholoog.
Ik ben er alleen achtergekomen dat ik niet meer te redden ben.
Alles wat ik probeer of doe of wil bereiken of het nastreven van dromen en ambities valt helemaal in duigen.
Ik ben op het punt gekomen dat ik elke dag compleet futloos ben en het liefst de hele dag in bed lig te huilen.

Als je hamburgers eet heb je na 5 minuten weer trek
Gelukkig heb ik blauwe m&ms

>hij is niet /fit/

Blijf maar /dik/

kunnen we niet gewoon vrienden blijven?

het wordt tijd voor een spuit test en een sportschoolabonnement

Ik word geen vrienden met dikke papzakken

dat scheelt weer, vrienden is zo veel werk

Stelling: op meineed moet in alle gevallen de doodstraf staan.

Stelling: mijn harige ballen

Dat is disproportioneel. In gevallen van een aangevochten verkeersboete is meineed niet verschrikkelijk erg dus verdient de dader niet de doodstraf.

Nee want ik ben tegen de doodstraf.

behalve voor joden, vrouwen, en dergelijke minderheden
consequenties is echt zo iets voor alleen blanke westerse mannen
plus ik ben geen racist

verwacht van de psycholoog geen verbetering, maar misschien heb je er toch baad bij. Ik zou dus afwachten. Zelfmoord kan altijd nog. Miss ben je wel iemand waarbij medicatie helpt.

Zijn er momenten dat je nog wel gelukkig bent, die de depressie balanceren. Of ben je echt permanent ongelukkig?

Ik heb ook soms dagen dat het niet gaat en ik de hele dag in bed lig en me kut voel, maar dat is gewoon onderdeel van mijn leven. Ik accepteer mijn beperkingen en probeer er maar het beste van te maken. Maak geen obsessie van wat je (nog) niet, maar omarm wat je wel hebt.

>baad
>baad
>baad

youtube.com/watch?v=uMKpnuUzQ9A

Dat is erg vriendelijk van je
youtu.be/VzoaxTudJks

baatdt
sorry

Nee, dit zou mijzelf alleen maar benadelen terwijl anderen al boven de wet staan.

ik heb geen zin om mijn werk vanavond te doen. ik doe het morgen wel.

LEO NEE

Wat, gaan ze alle rusthuizen opkopen zodat ze alles voor zichzelf hebben?

>niet verschrikkelijk erg
Wat verschrikkelijk erg is, is dat meineed, ook bij kleine gevallen als een verkeersboete, de integriteit van het juridisch systeem onermeint.

ja je hebt gelijk. ik moet aan het /werk/.

>onermeint

diskoord?

Of... stroom.

Het juridisch systeem is het systeem van rechtbanken en wetten; getuigen zijn slechts een middel gebruikt door dit systeem.

wtf zijn erkenbrunders?

Ben ik niet. Ben al uren gestopt met werken.

"doe het morgen wel"
heb je geen school?
>dvw hele nacht scenarios lopen bedenken op deze zaak

Waarom word ik soms flauwvallerig als ik bloed en (beschadigde) organen zie?

zerkenkranzen?

omdat je pussyboi bent

...

Kan wel even meekijken oetz

youtube.com/watch?v=j3HDrifRENE

homo

>Arkhumburgers

Ik ben echt permanent ongelukkig.
Pogingen om mijn leven weer op te pakken mislukken gruwelijk.
Ik kan het gewoon echt niet meer aan.
Ik schiet dagelijks helemaal innde stress en dan krijg ik huilbuien en wil ik niks anders doen dan op bed liggen of in een hoekje zitten.
Verder maakt niks mij meer gelukkig.
Ik heb zelfs mijn hond en kat bij het asiel gebracht omdat ik gewoon niet in staat was om dagelijks voor hun te zorgen.

Sindsdien is het een spiraal naar beneden geweest.
Ik heb wel een schilderset gekocht naar advies van mijn psycholoog om een hobby op te pikken maar ik weet het niet hoor.

Dit kan ik wel hebben hoor pikkie :^).

aawww :(

Wat dacht je ervan om het probleem eens aan te pakken?

Sommige mensen echter, willen ongelukkig zijn.

Straffen is altijd maatwerk, plus begrijpen leidt doorgaans tot vergeven.
t. LLM
Ik vroeger ook. Maar gekken, zoals die terroristen, Breiviek en de moordenaar van Laura enzo mogen van mij afgemaakt worden. Soms moet je gewoon de bladzijde omslaan. Als de schuld van zo'n gek onomstotelijk vast is komen te staan heeft de samenleving er geen baat bij om hem in leven te houden.
>muh morele superioriteit van de overheid
Moraliteit is relatief

Hoe ben je hier uberhaupt gekomen?

Neuk 3 hoeren, neem xtc

hoe oud ben je?

Bedankt. Jij houdt me op het recht pad.

>dvw je net een cartel webm heb gezien waarbij bij iemand organen met hand er uit getrokken werden.

>Pak de 7 zeeën bij de ballen

>truffels gedaan en kankerveel geblowd dit weekend
>hele dag in bed gelegen en mezelf gehaat
het wordt weer eens tijd om een tijdje te kappen

t. degenerate junkies

Ja precies. En het functioneren van dat systeem is, onder andere, afhankelijke van diens middellen.

Er moet ook bijvoorbeeld de doodstraf staan op het aanpassen, vervalsen of vernietigen van juridische documenten. Dat zijn ook 'maar' middellen maar het systeem is er wel van afhankelijk.

Sojajongen.

Maar niet depressief

Daarom staat er ook een straf op. Om elke overtreding van die regel te bestraffen met de doodstraf is absoluut overdreven en hierdoor hou je alleen maar minder mensen over voor wie het systeem bestaat

Depressief zijn is een keuze

bijna 23

Een opeenstapeling van gebeurtenissen en gebrek aan tijd om volledig te herstellen van die gebeurtenissen.
Uiteindelijk leidde het ertoe dat ik gewoon niet meer in staat was om mijn zaken op orde te houden.

Ik gebruik geen drugs.
En drugs zal een tijdelijke oplossing zijn maar wat voor grotere problemen zal zorgen.

Ga eens weg eikelhart lutser

waarom specifiek de doodstraf en niet een andere hoge straf?

xtc is letterlijk een clandestien medicijn tegen autisme

10/10

Ga aub naar de huisarts, user.

xtc is niet 10/10 want je kan het niet elke dag gebruiken

>Straffen is altijd maatwerk
Binnen het systeem ja. Uiterraard wil ik een zo genuanceerd mogelijk juridisch systeem. Moet dat systeem natuurlijk wel blijven bestaan en zo goed mogelijk fungeren.Ik ben er dan bijvoorbeeld ook voor om politie/medewerkers van het OM die bewijs achterhouden of misrepresenteren te doden.Misschien moet ik het ook niet een doodstraf noemen. Dan lijkt het op een straf die uitgedeeld wordt door het systeem zelf en die naast geldboetes gevangennisstraf etc. staat. Ik bedoel het dus meer als iets procedureels, om de integriteit van het systeem zelf te maximalizeren.

Ik ben al bij de huisarts geweest.
Zo ben ik bij de psycholoog gekomen.

Maximale afschrik. Als blijkt dat een ander gevolg (ik zal geen straf meer zeggen) nog afschrikwekkender is, dan raad ik uiterraard dat gevolg aan.
Ik had het geen straf moeten noemen. Als het een straf was dan was het inderdaad overdreven.

ik volg je niet helemaal meer. in welke zin zou deze maatregel anders zijn dan een straf? en als je maximale afschrik wilt waarom niet doodmartelen op een hoge dosis LSD?

Blijf proberen. Ga gewoon schilderen of iets van sport doen. Doe in ieder geval iets. De dingen die het leven waard maken, kosten tijd om te vergaren. Je moet er gedurende enige tijd consequente moeite in steken voordat ze zich uitbetalen.

>jezelf verdoven om meer op hen te gelijken
ajb. Autisme is de ultieme zegen. De verlossing uit de pure duisternis.

>xtc werkt verdovend
als je zo weinig weet over een onderwerp, houd dan gewoon je muil

>een zo genuanceerd mogelijk juridisch systeem
Lees eens wat van Wiarda. Die heeft daar leuke dingen over geschreven. Verder rechtvaardigt alleen dood/foltering van de één de dood van een ander. Voor de rest niets. Nooit.
Je bent op 4knal man, je hoeft niet zo vaag te doen.

Ik heb alle drugs in de wereld gedaan.
toen ik nog 12 was.

ik herken de situatie, wat mij helpt:
-zelfmoord is geen optie, want je kan dat je familie niet aandoen
-ondanks de negatieve gedachtes willen de meeste mensen eigenlijk niet dood youtu.be/WcSUs9iZv-g?t=2m4s
-ga naar de sportschool, een gezonde hobby waar je veel voldoening uit haalt

>ga naar de sportschool, een gezonde hobby waar je veel voldoening uit haalt
Dit is een goede.
Ik was zelf nooit een sportfanaat maar het is echt geen hele klus om 2-3 per week naar de sportschool te gaan.

>in welke zin zou deze maatregel anders zijn dan een straf?
Een straf komt voort uit het juridisch systeem. Dit is iets procedureels om het systeem te laten werken. Het staat naast zaken als bewijs ontoelaatbaar verklaren, of een volgende zitting plannen
>en als je maximale afschrik wilt waarom niet doodmartelen op een hoge dosis LSD?
Als dat beter werkt.

>Wiarda
Ik kan alleen zijn proefschrift vinden. Is dat relevant?
>Verder rechtvaardigt alleen dood/foltering van de één de dood van een ander.
Je bent toch geen deont*logist hoop ik?

Gewichten kopen en thuis 2 uur per dag bezig zijn helpt ook wel

>Misschien moet ik het ook niet een doodstraf noemen
wdn heb je het over?

>Werken als je geen vrouw kan krijgen.
youtu.be/pYyzmIhSfrg

Deze alfa heeft de Best Geklede Man van Nederland prijs gewonnen. Feliciteer hem hier!

Ik haat je.

Dit soort personen verafgoden is echt een van de meest beta dingen die je maar kan doen en ik wil echt dat jij gewoon opkankert om eerlijk te zijn.

hij's homo.

>Dit soort personen verafgoden is echt een van de meest beta dingen die je maar kan doen
Idool aanbidding is iets voor soyboys, gelukkig zijn er mensen die komen voor de inhoud en objectieve waarheid.

Ben je aan het projecteren?