/norgetråden/

Gir opp-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#markets
twitter.com/SFWRedditGifs

Har dere husket å lofte i dag?

Det går bra anonsen jeg er glad i deg selv om du ikke er det selv.

Bra utgave trådstarter. Kunne ikke gjort det bedre selv.

gi faen i å lage ny tråd så tidlig

...

Bra utgave.

Hvem /slurkerselvomdeterhverdag/ her da?

Kalinka, mmmmmmm (ikke egentlig, smaker brakkvann)

Jeg er så bændikåt for tida.

Ja, men det gikk ikke så bra.

snakk svensk i norgetråden ellers HENG DEG

Skurjer julebrus fåvæ

Vet ikke om det, men det jeg vet er at jeg liker at du brever om at hun er det fåvæ

jeg sto opp kl 7 så nei jeg /slurkerikke/
kunne virkelig trengt det dåg

Spis, hvil og prov igjen!

Ja fåvæ.

Hva skjedde?

Er jo bare å kjore på da fåvæ. Du merker ikke at du er trott når du er full for du kollapser uansett

Ja, også stakk jeg i badstuen etterpå.

jeg mener at jeg ikke husket på og kjope inn så nå har jeg ingenting å drikke
men men bare noe jeg tenkte på

Gjorde det samme jeg også fåvæ.

Skulle ta 117.5 for 5x5 i knebǿy. Etter to repetisjoner i fǿrste sett kjente jeg at dette ikke kom til å gå. Hadde vondt på innsiden av hǿyre lår. Gikk ned på 100 for 3x5, som gikk greit, men det er jo litt skuffende. Kanskje jeg bǿr roe litt ned på knebǿyprogresjonen. Press gikk som planlagt, med babyvekt, og marklǿft var 130 for fem lette repetisjoner. Jeg kunne helt sikkert ha gjort 135 som planlagt, men selvtilliten fikk seg en liten knekk i dag.

Da skjonner jeg. Trodde du mente 7 om morran, og at det var for sent å begynne.

Oi Amalie valgte Karianne til forstekjempe

Hvor er dere, gutta?

Jeg driter i hva nassene sier, dette er objektivt sett den fineste oyefargen

Hvorfor faen gidder du å lage en sånn drittdårlig trådstarter når den forrige tråden bare er på side 6?
>m-men over 300 b-brev

>Iuel og Snolos rake motsetninger

Fy faen Anonsen...

Det er en Amalie-akse og en Emilie-akse, og alle fire har vært gjenstand for konefuhomseri i tråden.

Hvor mye presser du?

Ser ut som lys diare.

37.5 i dag.

Ding ding!!!

Hvor mange repetisjoner og serier?

Jeg tar 40kg 3x10 i press og 85kg 3x5 i benken, men ikke faen om jeg klarer mer enn 90kg i kneböy. Jeg bare skjönner det ikke fåvæ

oi...

>nereng
>ikke på autoritær

5x5.

Jeg sa jo at det var babyvekt.

Jeg ser den, men de er jo knapt rake motsetniger da, bare forskjellig oye- og hårfarge. Ellers er de slanke, pene og omtrent samme hoyde.

Fåvæ, du må ha en T Y K K/T Y N N-skala, en lite muskler (rullestol)/mye muskler (styrkeloft)-skala og en pen/stygg-skala. F.eks. Iryna som styrkeloft, fru Breivik som stygg, Amalie som pen, Iuel som tynn, en eller annen blubbe som tykk. Tenker noe som bilde relatert hadde vært bedre, eller hva tycks?

t. autist

Hostsalg på Damp gutta

Zydrunanon har riktignok lagt seg, men det betyr ikke at du skal snakke dritt om konefuene hans.

???

At konefuene hans er soppel, det må vel være lov å si?

>salg på utvidelsespakkene til Euro Truck Simulator 2

Nå skal det KJORES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjonner du ikke norsk?

Ja, bare rett og rimelig når han er en jævla normiss med jv

De skal ikke være rake motsetninger, alle skal være pene, forskjellene skal være subtile.

Det skal være mulig å velge hvilken som helst side uten å bli mobbet.

Hvem sted havner man om man hater kvinner og blir sint hver gang man ser en?

Joa, men hvis man liker Voe så liker man Snolos, og liker man Snolos så liker man Iuel. Det blir jo ikke et kompass lengre, blir jo bare "velg den konefuen du vil ha". Hvis du liker rullestoljenter så liker du ikke vektloftere, og liker du Fjotolf så liker du ikke Amalie, og liker du jenter med sixpack så liker du ikke blubber. DER har du et kompass.

Jeg er vanligvis ikke veldig kjepphoy, men ideen min er faktisk bedre Anonsen, beklager å måtte si det.

I fengsel for tankekrim

Ikke han som laget kompasset, men rullestoljenter kan konkurrere i styrkesport. Sjakk matt, Anonsen.

knurr

Noen som har skjermbilde av den originalle kommentaren?

har ikke lagret, beklaget.
vet ikke om noen her er gamle til å i det hele tatt gjenkjenne megmeget

Jeg kjenner det godt.

t. god gammel drittbrever

Og da ville du havnet i midten Anonsen. Litt sterk, litt lam. Akkurat som et sånt kompass er meningen at skal fungere.

Det er faktisk ikke rakettvitenskap altså.

Knurrrr!

sjekket

53791834294
gutta

tysk?

Skal bli

tror jeg vil/må dǿ

Hva er dette for noe tull da?

...

nei

hva foreslår du da?

Faen blir av Nora Mork bilder?

jeg vil ikke mere... jeg får det ikke til...

Harald V er 73. i arverekka til den britiske tronen. Hva hadde skjedd hvis alle arvingene i rekka for han dode, og han ble konge av Storbritannia?

>I Nord-Korea fremstilles Donald Trump som en gal hund, som må avlives med sosialismens skarpe oks. Landet kom seirende ut av Korea-krigen og resten av verden beundrer Kim-familiens sosialistiske paradis.
Har de rett?

Gi meg en big mac, fåvæ

vil ikke bli anmeldt

>koreanerne kan ikke slutte å tenke på å drepe og dele opp hunder

...

Norgesveldet 2 hadde skjedd.

Emmanuelle Mörch > Nora Mǿrk

får vell ta meg no og ete

*Sigh*. I'm getting nervous. I have to finish the first draft for my text on the norwegian language situation shortly before and right after 1814, before monday the 27th. In theory it should be easy, but the time I have is cut short by me being busy on both thursday and most of friday. That means that I have to put everything I have on getting shit done on saturday and sunday. I need to write maybe a page or so on why the proponents of a written norwegian language opposed the idea of using danish as their written language. And then I have to translate what I have already written to norwegian, in addition to the aforementioned section that I still need to write, in case I write that in swedish as well, not sure if I will or if I'll write it in norwegian to start with.

Those are the relatively easy steps. Then I also have to translate my partners text into norwegian. That's between 1,5 - 2 pages. And he's not very good at writing to begin with. It may be because he's originally a finnish speaker, and has swedish already as a second language. But that still makes it annoying for me, to have to both make sure it's legible in swedish and then also to translate it into norwegian.

en...

Hm?

emme...

Ja du får ha lykke til da, anonen

Jeg forstår ikke.

hedendom er ikke gratis

hva studerer du?

...

Gutta...
Hvordan kjoper jeg ethereum? Jeg er helt idiot når det kommer til slike ting men har noen par tusen å leke med.

Hva?
I er OK

Noen som har VG+?

Er det innafor å se Jul i Töyengata i desember?

Nordisk folkloristikk. Norsk studerar jeg for mitt "minor", nordiske nabospråk.

jeg har det ikke noe bra

Var det noe bra egentlig? Har jo sansen for Zahid Ali, men så aldri den serien.

Ser til meg ut som det er litt vanskelig å oppdrive, det jeg gjorde var at jeg konverterte i lommeboken min ifra Bitcoin

Likevel annbefaler jeg deg ikke å gjöre det, Bitcoin har ökt mye mer enn ethereum har siden jeg gjorde det, og jeg har teknisk sett bare tapt på å konvertere.
Andre mynter som kan lönne seg er vel Dash, Monero, og kanskje Litecoin.
Disse er alle relativt populære, og fok ser ut til å være ganske positive til dem, men du bör nok lese litt om dem selv for å ta en besluttning.

Om ikke du vet sikkert er nok bitcoin kanskje det beste

Nårge får normen

Hei,

min mormor, Ingeborg Ribsskog, som dode ifjor sommer, var etter noen danske konger og Karl den Store, Odin, Cleopatra og Kong Salomon, osv., gjennom Heegaard, Nyholm, Fog, Foss og Lovenbalk.

Lovenbalkene var visst fra Kong Christoffer II av Danmark og en jomfru Lunge, som var en adelsslekt.

Men de var visst ikke gift.

Så det er kanskje ikke riktig å skryte så mye, som om de hadde vært gift.

Men jeg merker at jeg ikke får rettighetene mine, fra politiet, etter at jeg ble forsokt myrdet, i Larvik, i 2005, og etter at jeg overhorte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', som jeg ikke skjonner noyaktig hvilken mafia som menes med.

Men, jeg har lest at Lovenbalk-slekten er utdodd, på sverdsiden.

Men jeg ser på Facebook, at mange kaller seg Lovenbalk, som mellomnavn, i Danmark.

Antagelig for å markere at de er etter Odin og kong Salomon og Karl den Store og Willhelm erobreren osv.

Og da vel kanskje blir utsatt for en del misunnelse?

Så jeg tenkte det, at hvis jeg bytter navn, (som de jeg så på Facebook, i Danmark), til Erik Lovenbalk Ribsskog, og bruker Lovenbalk som mellomnavn, etter min 10 x tippoldemor, Maren Pedersdatter Thogersen Lovenbalk.

Håper dette er i orden, og sender med kopi fra mitt slektstre, på MyHeritage.

Mvh.

Erik Ribsskog

SLUT

Half life 2 til 7 spenn, ja takk.

coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#markets
men vær klar over at ETH er nesten oppe i ATH

*det er ok
faen

"What is this nonsense?"

As in, what is this?

Jeg synes det var jævlig artig, tar innvandrere veldig på kornet uten å være direkte rasistisk. Merk at, öh, enkelte i tråden kanskje ikke liker det nettopp av den grunn.

Partall: ta oppvasken, lage meg tomatsuppe, og så henge meg
ODdetall: sorfe internettet, gråte, legge meg

alt for lenge siden jeg så det, men siden de leker med humor som sikkert ikke hadde blitt godkjent i dag, er det vel verdt å skjekke