/mämmi/

/mämmi/

Karen -painos.

( /brit/ invited)

Other urls found in this thread:

liveleak.com/view?i=17f_1464194293
hs.fi/elama/art-2000005460081.html
a.rokket.space/nwgbrr.jpg
i.4cdn.org/wsg/1511432504259.webm
my.mixtape.moe/ovdndm.webm
b.doko.moe/afejsa.mp4
twitter.com/NSFWRedditImage

ihan vitun paska painos

ihan paska lanka

Näinpäs omistuista unta.

Mulle oli jostain syystä tullut selvästi pidemmät hiukset jotka oli mustat joissa punaset raidat. Samoin naamassa oli kaiketi meikkiä, ja näiden takia näytin ihan täysin tytöltä, ja vielä aika söpöltä. Syypää mun hiuksiin ja meikkiin oli jotenkin mun äiti.

Siinä unessa ei mitään ihmeellisempää tapahtunut, mutta se vaan tuntu jostain syystä tosi mukavalta näyttää söpöltä tytöltä siinä. 100% hetero eikä minkäänlaista kiinnostusta tollasta kohtaan kuitenkaan, niin oli vähän omituista että se tuntu niin kivalta siinä unessa.

Täytyy rullata sen kanssa.

oispa reimu

kääpiö linnoitus uusi päivitys

Karen!

>windows 10 pläjäyttää ruudulle semmosen ilmotuksen että joko voin käynnistää koneen itse uudelleen heti tai sitten voin odottaa 15 minuuttia että se käynnistää sen uudelleen automaattisesti """""""""""""""tärkeiden päivitysten"""""""""""""" vuoksi
aha, no sit se on just niin
onneks tää paska win10 läppäri ei oo mun pääkone vaan pelkästään töitä varten mutta kyllä tämmönen silti vituttaa

Ayaya

Tän takia normaalit ihmiset disabloi ne autoupdatet. Paska systeemi se kyllä silti on kun sit pitää manu anaalisesti päivitellä silloin tällöin.

oon oikeastaan pistänyt ne pois päältä useamman kerran mutta windows 10 tunnetusti pistää ne takas päälle itsekseen

>anime-painos
Kiitos, en olisi kestänyt enää yhtäkään tusinateinilorttopissis lankaa.

Ne pitää paukutella vittuun mm. rekisteriä editoimalla

Tää rebis kyllä tykkää piirtää täydellisiä ruumiinmuotoja.

oispa gee tee aa kuus

Älä postaa vaimuni ystävän pikkusiskoa.

Mä panin sun vaimus ystävän pikkusiskoa.

Mutta ton isosiskolla ei oo ystäviä?

Runkkasin just.
Aattelin että haluaisitte tietää.

...

Runkkaan sille ajatukselle et sä runkkaat

Kielsin just iteltäni ees pilatun orgasmin puolen tunnin edgetyksen jälkeen. Se että te kaikki tiedätte tämän on äärimmäisen tärkeää syistä joita en juuri nyt ehdi selittämään.

Oispa kiva tietää paljonko kauppis-meemi on nostanut olvin myyntiä ja katteleeko ne jotain kjeh.mp4 tier videoita strategiapalvereissaan.

Minkähän takia poliisit tuolla eivät epäröi hetkeäkään ennen kun ampuvat epäillyn kun ne laittavat kätensä taakse tai taskuun nopeasti. Hmm liveleak.com/view?i=17f_1464194293

Vitun neekerit kun eivät osaa olla

mitkä olis hyvät kuulokkeet? mun ath m50x rupee olee finaalissa

Toi on kyllä aika tökerö esimerkki mutta siinä vaiheessa kun poliisi pysäyttää jonkun ne ei voi olla varmoja mistään, niiden pitää olla jatkuvasti vitun tarkkana koska ne ei vaan tiedä onko sillä jätkällä sitten joku ase siellä taskussa vai ei.
Meidän on täällä jälkeenpäin todella helppo nauraa näille videoille koska me tiedetään jo etukäteen että sillä ei ole mitään. Ne poliisit ei tiedä, ja oon aika varma että ne ei halua kuolla siksi että ne pistää henkensä sen varaan että sillä epäillyllä ei ole mitään.

Niinpä, sitä juuri ajoin takaa.

beats by dr dre

BIG KING XXL -ATERIA on 4/5 raikasta ja ravitsevaa, voi tosin johtua siitä että oli nälkä

eli burger kingin

joo ei ehkä hommaan uudet m50x mutta olisi ollut kiva kokeilla jotain uutta mutta joo en tiiä

Kiitos tieteestä.

Vittu sähköt meni poikki kesken kirjoittamisen
kuitenkin haluan vain välttämättä sanoa että vituttaa aina kun tommosia videoita ilmestyy niin ihmiset alkaa sokeasti huutamaan POLIISIVÄKIVALTAA LOPETTAKAA POLIISI SAATANA
ei sillä että niitä oikeita poliisiväkivaltatapauksia ei olisi olemassa mutta yrittäkää edes pistää itsenne niiden saappaisiin ennen kuin alatte huutamaan paskaa

Kävin joku 3 vuotta sitten silloisen työukkofirman pikkujouluissa. Pisti vähän naaman virneeseen kun huomasin juomana olevan olvi kolmosta (3) lasipullossa.

No vähän riippuu käyttötarkotuksesta ja tarpeista.

juu, erityinen bonus yksityiskohtiin, eli suolakurkut oli tarpeeksi paksuja ja vähän rapeita, toisin kuin mäkissä tai hesessä missä ne on tosi ohuita ja ei ole yhtään koostetta

kokokin oli ihan hyvä, mega hampurilaista isompi ellen ihan väärässä ole

No ei se varmaan vielä näy kun keskivertojonnella ei ole ikää ostaa olvia ja ei niitä mitkään tyä ukot kattele.

Tulevaisuudessa voi näkyä kun tenavilla on ikää.

SUPER ELECTRIC SOUND

rakamakafo

Olen lounaalla ja olen seurannut nyt 5min kun joku mieslapsi kaivaa veitsellä majoneesia purkista suoraan suuhun

tapomafou rak rak rak rak rakamakafou

Jou mään tsikaagou

mun näyttis pyörii 1962MHz normaalisti 100% käytöllä, aattelin että haluat tietää

Voi jumalauta ei se osaa edes leikata veitsellä tota setti, pakkolähtee menee ku en pysty kattoon tällästä. Liian häpeällistä minulle

katoin just ton UP leffan

Oispattaa

Arvosana?

virtual :DDDD

sex jänis uuuhhh bätäng slurps

on se hyvä ja on se yksi parhaista dinsey CGI leffoista

>Psykiatri varoittaa kasvavasta ilmiöstä: Suomessa elää jo tuhansia nuoria, jotka eivät poistu huoneestaan, koska netti ja pelit riittävät elämän sisällöksi – ”Nuori voi uhata tappaa itsensä, jos pelilaitteet takavarikoidaan”

hs.fi/elama/art-2000005460081.html

lentokenttä:lentokenttä ei enää toimi, oisko kellään hesarin tunnuksia ja heittäis vaikka pastebiniin tämän? Kiinnostaisi lukea.

nani the fug??

hei kuuluuko tää sulle Nyymi~

cute finnish girls ^_____^

>tuonela

...

Äkkiähän tuonne teki tunnukset, 48h linkki a.rokket.space/nwgbrr.jpg

you should invite us too because karen is japan uk hapa!

Vittu ei jaksais mennä kauppaan ja sit alkaa vääntää sitä ruokaa sitten himassa. Toisaalta 20 saa enemmän kaupasta sen sijaan että tilais vaan sen perhepitsan.

hmmprh

This is why I subscribe to this general

Japan being invited is a given so it's not announced.

>nippon-kun is here

i like alice more tho

Karen posters in general should be given a snappy 7.62 to the back of the skull

I like the dynamic between Ayaya and Youko, I want to see them kiss and do lewd things like cuddle while saying they love each other.

hyvä chapteri oli

very yuri

>I like the dynamic between Ayaya and Youko, I want to see them kiss and do lewd things like cuddle while saying they love each other.
i.4cdn.org/wsg/1511432504259.webm

Aah, sinä olit vierelläni kaiken aikaa..
Minun todellinen opastajani.. Minun ohjaava kuutamoni..

I want to inform you that I approve your onsen baths as 5/5 content. Visited japan last summer.

Kos, tai jotkut sanoo, Kosm...

yritystunnukset:

tikkurila
luki01

Joku täällä linkkas pari viikkoa sitten, en tiedä otimiiko enää

you alright lads

im not alri

at least you dont live in britain

why what's got you down bonny lad

some idiot is banging on the ceiling again

Sain sit viime yönä nukuttua hädin tuskin neljä tuntia. Siitä on yli vuos kun oon viimeks nukkunu hyvin, saatana kun vituttaa

Laita simmut vaan kiinni. Kyllä se uni sieltä tulee.

Itsellä mukavat klo 20.00-8.30 yö unet

Pelkää Vanhaa Verta..

^_____^
my.mixtape.moe/ovdndm.webm

i would change places with you in a heartbeat

Vaelsin just 5 minuuttia ympäri kämppää yrittämässä aivastaa.
Vittu se näytti varmaan niin tyhmältä kun vaellan ympäri kämppää välillä tuijottaen lamppuja tyhmällä ilmeellä.

lankesin markkinamiesten metkuihin.
sen japsin karkkivideosta tuli makeanhimo joten kävin mieslapseilemassa ja ostamassa kaikenlaisia erilaisia fazerin patukoita

i dont speak the suomi
I only know perkele
it wouldnt work

b.doko.moe/afejsa.mp4

Miten kauan naisen kanssa pitää seurustella että on sopivaa pyöräyttää kakaroita?

Menkää salille läskit

Muutama vuosi niin ehtii aivokemiat tasaantua

Illemmalla

Luuletko että mä hypin mämmissä yön? Ei, vaan makasin sängyssä 13h, niin kuin joka vitun yö

Muistitko laittaa silmät kiinni?

2v

Kyl. Huone on myös viileä, siellä on pimennysverhot niin ettei yöllä näe yhtään mitään, sänky on mukava, ja illalla näyttö redshiftaa ennen nukkumista ettei sininen valo haittaisi. Sit mulla on vielä halityyny, mikä tuntuu kivalta ja aiheuttaa raivoavia seisokkeja

Jaa paljastuitkin animehintiksi. Älä vastaa enää

Juo taju kankaalle lol

Postaa tyyny

Ei suhteet kestä ikuisesti. Heti kun on joku käsitys siitä, että nainen soveltuu äidiksi