/Norgetråden/

Slagkraft-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=354529569
twitter.com/SFWRedditImages

germanske jenter!

hitler

Det må da være innafor å legge seg kl 9?

*Dra på trening (x)
*Les ferdig boka mi (ble nesten ferdig)
*Ta oppvasken (x)
*Vask klær (x)
*Forbered meg på neste uke (x)

Norskt (danskt) er danskt!

Å, en Sigrid tråd. Så originalt......................................................................................................................................................................

skal legge meg nå selv, er så trott!

>når user forteller at han fortsatt er jomfru

Sov godt min venn

Nei... han antyder at skjermbildet ble tatt 4 sekunder etter anonsen hadde postet kommentaren. Han trodde det var meg og et bilde jeg lagret den dagen.

...

DING DING DING!!!

Hva gjǿr dere nå? ALLE MÅ SVARE!

Er dere kortere enn 185 cm?

188 cm fåvæ.

>Hei Anonsen, skal du være med å ta litt narkotika?

Jeg er 175, og det er faktisk helt greit.

Snur seg 360 grader og forlater

tenkte jo på å runke...

skal dusje etter trening, så lage mat

j-ja, 178

>dfn over gjennomsnittet hǿy
>dfn over gjennomsnittet hǿy IQ
>dfn over gjennomsnittet autistisk
>dfn over gjennomsnittet penislengde

Vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal fǿle meg.

Ja 180cm, men var på gymmen i dag og så en fyr på rundt 160cm med en 175cm+ höy 8/10 fitnessjv
Så jeg tror ikke disse höyetingene har så mye å si utenom internett. Skal sies at han var veldig veltrent da, så det veier vel opp en del.

>trening
Knebǿy?

hæler på hoye jenter e juks

Ja fåvæ. Syns det er rart at det er så mange suicidale i tråden, og så få som bruker knark. Eller, alkohol er vel nok for de fleste.

186cm og hva heter hun?

>hæler på hoye jenter e juks

Mackenzie Davis

nei, tok kneboy igår; 87.5 5x3. Går smurt nå, foler jeg endelig har funnet god form som jeg kan opprettholde samt ikke få vondt i leggen av

>Vil du være med å bade i tjernet?

ekke 5'10 engang så ha på deg

Spiste tre sjokoladeboller.
Skal drite og så dusje.
Og drikke en flaske vodka.

Hater alkohol, men om jeg hadde hatt tilgang på f.eks. cannabis hadde jeg vært hoy hele tiden

Spiser smurt tykklefse med kanel. Etterpå skal jeg drikke

Spiller EU4, som polen!

Har du röyka för? Det gjör bare vondt verre for meg.

>Spis litt sopp med meg Anonsen

Er du GAL?

Kjopte det der på Damp i går. Tenkte å fyre det opp i kveld. Noen nybegynnertips? (Ja, jeg vet at man må spille i 9001 timer for man blir god).

Snakker med en sǿt jente over melding.

har en bror som er hoy 24/7 og jeg hatern for det meste fåvæ

dop loser ingenting, du blir bare en irriterende slovoyd faen for de rundt deg. white trash som det heter

Ja, jeg er 183 selvmålt, står 184 i passet

Sitter i fellesarealet i blokka her og leser litt matte, skikkelig koselig. Mange av naboene har venner på besok og de lager kake til oss alle

>dop loser ingenting
Det er litt av poenget hvis man bare sitter og venter på å få mot nok til å henge seg da.

Bare hopp inn i det og spill fåvæ, beste måten å lære på

kara boga

>Arresterer deg

Da tar jeg tre pils på rappen, så to-tre skudd med vodka, og et glass whisky.
P.S jeg hater meg selv og jeg vil dǿ.

vel du kommer bare til å fucke opp det også hvis du blir et dophue

hvis jeg skulle henge meg ville jeg også villet gjore det stein edru. burde ikke prove å numme deg vekk fra din egen eksistens med dop
ikke at du burde henge deg i det hele tatt da. hvis du er frisk og rask har du ingen jævla unnskyldning

Det er notert, da gjor jeg det!

Skål da Anonsen. Slurker litt Kalinka selv, fy faen det smaker dritt.

catchpa: hospital please

germanske jenter?

Spiller osrs

Nei

Nei, det er gode greier. Hadde meg en liten skvett kalinka selv, med ingefærol og sitron. Var skikkelig godt.

Det er kjempeflott. Fortsett slik!

>Vil du være med på fest user?

Kalinka her også, men bar, fordi jeg er mann.

Tja, jeg liker det nå ikke, men så blander jeg det bare med lettbrus type First Price også da. Foretrekker Smirnoff eller Absolut fåvæ

>mfn

for mandig skjeve fåvæ

Er den kald nok så går den rett ned bar også. Min var faktisk blitt slush etter den lå i fryseren over natten. Litt mistenkelig, men kanskje fryseren bare var litt ekstra kald..

Kjeve*

>Det er folk i tråden som drikker SVENSK vodka

nei jeg er nok for stygg for slikt. tenker du bare blir mobbet om folk ser deg med meg

bedre?
verre?

for stygg nese fåvæ

hun var söt
hvor bor hun?

Jeg bare nevner det.

>Det var slemt sagt Anonsen, tror ikke jeg liker deg lengre :(

Jeg har den bare i kjǿleskapet fåvæ. Fǿr hadde jeg isbiter i men det blir litt for pysete.
Nå, hundre prosent vodka, jeg er tǿff.

tror bildet ble tatt på Færǿyene, men mer enn det vet jeg ikke

jeg vil ha en som henne som kone

Vel, jeg kan gi deg mange tips, men det fǿrste og beste tipset, selv om det kanskje virker som mye penger, er å kjǿpe alle DLCene, for ellers blir spillet helt mongo (du har en haug med patcher som er laget for at de skal passe DLCene, men med kun gratispatchene vil ikke spillet funke som det skal, og du vil ha masse bugs og effekter som ikke gir mye mening fordi du bare har halve innholdet. Jeg synes pengene er vel verdt det, men så er jeg ganske glad i spillet også da. Mange velger å piratnedlaste det fordi de synes paradox tar mye penger for det.

Men uansett, tips til å spille spillet. Du trenger ikke å spille så jævlig lenge for å bli god (eller i det minste ha en forståelse for spillet), men jeg ville prǿvd å spille som en av de mektige nasjonene de fǿrste gangene sånn at du lærer uten å behǿve å fǿle stresset om å overleve. Frankrike, Castile, Ottomans, Muscovy. Alle disse burde gå ganske fint for en nybegynner.
En annen grei måte å lære spillet på er forresten å spille en mellomstor nasjon inne i det Tyske keiserdǿmmet. Du pleier å være relativt trygg fordi Ǿsterike passer på deg.

Tips2: Pass på overexention, dvs ikke ta for mye land om gangen fra fiendene dine. Da får du mye unrest også spawner rebeller overalt. Pass dessuten hele tiden på unrest, sånn at du ikke blir overrasket av rebeller på et ubeleilig tidspunkt. Nytt land som du har tatt i krig spawner alltid rebeller etter en liten stund fordi de ikke er en del av kulturen din.

Tips3: Pass på Aggressive Expansion, dvs at andre nasjoner, særlig de som er i nærheten av deg, blir sinte når du tar land fra andre. Dette gjelder spesielt i HRE(det tyske keiserdǿmmet). Her kan du typisk bare ta 1-3 provinser om gangen, ellers blir folk kjempesinte. Hvis du ignorerer det så samler de seg i en koalisjon og knuser deg til sǿnder.

Start et spill, også kan du spǿrre her i tråden hvis du lurer på noe. Gi et (you) til dette brevet.

det er du ikke alene om... hva har du å tilby henne

Tips 4: Bruk denne modden. Da ser vannet mye penere ut (spǿr du meg). Du kan fremdeles spille ironman med den og få achievements, hvis du skulle ǿnske det.

steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=354529569

Fett, takk for masse tips! Venter med DLC til jeg ser om jeg liker det, men skal ha det i bakhodet.

Kan hele verden bli Norge?

>Jeg har mistet en kontaktlinse user, kan du hjelpe meg med å finne den?

vi kan lage mange unger sammen med gode gener
blondt hår, blå öyne, höy intelligens, ingen alvorlige arvelige sykdommer som jeg kjenner til
jeg står for inntekten, hun kan være husmor
jeg skal ligge inntil henne om natten og varme henne og tröste henne når hun er lei seg
jeg vil gjöre alt for henne

nå må dere gi meg 500 kroner

Javisst kjære!

*lukter på rumpa hennes når hun ikke ser*

brev nummer, så kan vi vippse

Hvemfor det da?

sosial kontrakt

Tuborg gutta.

>Hva driver du med bak der user?

det höres ikke så verst ut anonsen
lykke til

Ja, det går an å ta over hele verden med nesten alle nasjonene hvis du er god nok, vil jeg tro, men jeg er ikke det. Det er vanskelig nok å ta hele verden med et land som ottomans(beste nasjonen i spillet), men hvis du prǿver som Norge så har du mange ulemper. Du er lutfattig, og du starter i en union som kan ta litt tid å lǿsrive seg fra. Norge er en vanskelig nasjon. Det kreves uansett en helt spesiell måte å spille på for å ta over hele verden, uansett hvilken nasjon du gjǿr det som. En måte som ikke er morsom. Bare stress og kjedelig. Det er vanskeligere å ta over verden nå enn det pleide å være, men det er fremdeles noen som klarer det. Gjerne folk som har spilt 10 000+++ timer og kan alle slags jǿdeknep for å minmaxe alt mulig.

takk
jeg skal trene mer og få store muskler og öke selvtilliten min sånn at jeg kanskje en dag vil bli verdig en slik möy

>Slikker på pinnen din

Dylan er en morsom kar

*nyter det*

Du är en oskuld självförbättrare. Jag är en välanpassad Chad. Kom ihåg det.

...

Alfa som faen

H-hehe, ingenting du, trodde jeg så linsene dine under kneet ditt, var visst ikke der a-allikevel, hehehe...

Jepp

LOL! Er han et kjent troll eller hva er greia?

Aner ikke. Fant de på Sup Forums for mange år siden.

hehe han er et episkt troll ja!

Heng deg din lille kuksuger.

I foroyum

det er ikke jeg som er trollmannen her negerhomo

send bud på henne