...
Sverigetråden - Polisupplagan
GE MIG EVANGELINEUPPLAGAN!
Ta ditt liv psykfall.
>82310402
Nej
>äter glass
kvinnor borde inte få vara poliser
>kommer nu ihåg när 3st kvinnliga poliser misslyckades arrestera 1 babbe på ett asylhem
Tror du poliserna kan hantera detta?
Inte ens nästan nog många. Finns 200 miljoner människor i Brasilien, 1.2 miljarder i Indien och 1.3 miljarder i Kina. Med en vanlig ingenjörslön är du rikare än i princip ALLA män i dessa länder och 95% av männen i väst.
Du kan se ut som en påse skit och ändå få snygga unga tjejer. Tänk dig då att du är vältränad och har ett propert utseende? Du är en gud där.
hej
Tja.
>tänk dig ifall jag drar ner till brasilien efter pluggandet! Kommer få knulla som satan där nere ;) Vem kan konkurrera med mig?
h-har ni sett Evangeline..? :3
Vad försöker du ens argumentera regeringsshillen? Det är ett väldokumenterat fenomen att till och med feta och äckliga gamla gubbar en medelinkomst kan importera tjejer där.
Fan vad tragiskt ditt jobb måste vara, dag ut och dag in försvara sv ho.
han har åkt till Gensokyo tyvärr
vifif
>jobba och slita för att få en guldgrävarasiat
mm det känns nog bra att veta att de älskar en för pengarna
ingen har sett honom ditt jävla psykfall
Värt att skaffa tinder? Har inge jobb eller vänner, vad ska man ha för bild? Ska man ta en sån där korkad selfie på sig själv eller?
ta det lugnt
påminnelse om att Afghanerna får stanna
>kärlek kan bara uppstå mellan sv ho som tagit 150 kukar och hennes betahanne som hon stadgar sig med som 35-åring med trasig fitta
lol
Du kommer bara bli deprimerad.
Och nej, manliga selfies är otroligt kvinnofrånstötande
>värt att skaffa tinder
om du vill förlora oskulden
>vad ska man ha för bild
ha intressanta bilder, va unik
>Ska man ta en sån där korkad selfie på sig själv eller?
nej
Nej jag tar det inte lugnt, jag är så jävla trött på detta psykfallet som dag in och dag ut brevar om hur jävla kär han är i den transan
>De ensamkommande som var under 18 år när de kom till Sverige 2015 och nu har hunnit fylla 18 ska få rätt till en ny asylprövning, där de bedöms som barn - förutsatt att de väntat en viss tid på sitt asylbesked.
Öh varför ska de bedömas som barn om de inte längre är barn. Fattar inte.
När börjar raskriget?
har ju inga bilder på mig själv, är ju aldrig ute och gör saker med andra så det blir ju inga bilder
Det är ju psykfallstransan själv som spammar det.
När du slutar breva här.
baaaaaaaaaaarn!
dööööö
men skaffa bilder då. be dina föräldrar om du inte har kompisar och om du av någon konstig anledning har varken eller be någon ute på gatan att bara ta en bild på dig
kärlek kan bara uppstå om tjejen är sexuellt attraherad av killen, vad är det du inte förstår? Ni betahannar tror alltid "vänta bara i framtiden kommer jag vara chad, då kommer tjejerna flockas" Nej, allt är genetik och utseende min vän
dn.se
Läs det här och fundera över hur stört det här landet är. Vi lever verkligen i världens mest absurda land. Inte ens Nordkorea är så här jävla stört.
...
Okej din korkade bög men tjejer ÄR attraherade av rika män rent biologiskt. Det är evolutionärt fördelaktigt för dem att bli tillsammans med män med makt och resurser för att säkra sina barns framtid. I alla kulturer så har män med pengar och makt haft kvinnor flockade runt sig, det är betydligt viktigare än utseende.
Men sedan har vi även det faktum att en kille som utseendemässigt är en 4/10 i Sverige är en 7-8/10 i Asien eller Sydamerika.
>en tjockis måste äta
kek
>tjejer ÄR attraherade av rika män rent biologiskt
...
svar nej
tjejer är biologiskt attraherad av längd, muskler och ansikte. De vill ha goda gener att föra vidare. Detta kommer du få lära dig den svåra vägen efter du rest ner till asien med din kappsäck av pengar.
svenska hitler när?
Han dog på 90-talet
...
Nej de är attraherade primärt av social status. Människor är sociala djur och alfahannen är inte den starkaste utan den som kan samla störst grupper runt sig. Samma beteende syns hos chimpanser där den största och starkaste nästan aldrig är alfahannen. Detta skiljer oss från exempelvis gorillor.
Utseende spelar såklart roll men det är långt ifrån det viktigaste. Svenskar tror det då vi lever i ett stört feministsamhälle där alla könsroller eliminerats så tjejer blir förvirrade. När man åker utomlands så blir det mycket mer uppenbart. Typ Ryssland där de snyggaste tjejerna alltid är med gangsters, chefer och rika svin.
h-han kommer nog visa sig snart
vad är meningen med livet?
>byxjäveln gick sönder
Rätt åt dig sidf
tönt
tappa vikt
Var nånstans?
patetiskt, du har fel i princip allt du skriver. Alfahannen är BOKSTAVLIGEN DEN SOM ÄR STARKAST speciellt bland apor. Apan som är starkast och kan besegra andra utmanare leder flocken.
Är färdig med dig, ifall pengar hade lett till social status hade tjejer lagt upp bilder på bill gates på instagram med hashtag #crush #love osv. Istället har vi yrkeskriminella som jeremy biggs som får knulla småbrudar i alla åldrar.
Hu
han får inte komma undan med det!!
lägg av mee oskuldsnacket
YAAAAAAAAAAAS
Hur tror ni att det ser ut i Sverige?
häng dig sidf
kan inte tomte komma och visa vart skåpet ska stå när det kommer till sv ho
Lite bättre skulle jag tro, Tyskland började ta in turkar ganska tidigt
Du har fel.
>Typically, a dominant male is referred to as the alpha male. The alpha male is the highest-ranking male that controls the group and maintains order during disputes. In chimpanzee society, the 'dominant male' sometimes is not the largest or strongest male but rather the most manipulative and political male that can influence the goings on within a group. Male chimpanzees typically attain dominance by cultivating allies who will support that individual during future ambitions for power.
Tråden är toxisk, lämna den medan ni kan
...
what would happen if I grabbed their butts?
>Tråden är toxisk
sant men jag är här för att träffa en fv(pv) :3
gå åt sidan pysen, så här gör man
Fniss.
>man evangeline kommer in i tråden
Vi kan ses så kan jag slå in din skalle med en hammare :3
They would beat you to a bloody pulp with their batons while screaming "stop resisting!"
ÖHH VILL KNULLAAA
Hur kommer det sig att alla manliga poliser i landet är 195cm ultra-Chads? Inte så karakteristisk för landet.
flesta poliser jag sett är blattar/manskultingar
youtube.com
>dkn ingen gorillav
You're overstating but yeah. Next time don't ruin it for me.
Bra brev
I deras försvar var det väl bara två kvinnliga poliser, och en väktare som var man.
mam bara vet det är en stormbög när de försöker åberopa "möh evolution och biologi" för sin idioti.
:3
n-nej tack...
gillar du oxå Evangeline? :3
Ja för evolution och biologi är bara hittepå xD
men håll käften jävla störda feta oskuld med vanföreställningar
Nej, men dina påståenden som du försöker hävda är byggda på vetenskapliga rön inom biologi och evolutionen är det.
köpte 2 extra chassifläktar till dattan
gjorde ingen skillnad på temperaturen
Det stämmer ju. Ut och res med dig, Sverige är en jävla bubbla.
Haha mm
>omg du fattar le inte, du är dum som alla i Sverige
>bara åk till thailand!! åk till uland efter din hårda utbildning så kan du få en guldgrävande asiat som blivit knullad av 50+
låter efterblivet, stannar oskuld favä
vad bråkar ni om nu då?
Finlandssvenskar är riktiga lajvare
Känner igen mig i detta.
breva era bästa selfies
>inb4 säpo
Ska man flytta till landet och bli raggare?
user del papá....
Öhm, det där är ju inte en selfie
>bara stanna i Sverige det är lika svårt här som överallt annars
Regeringsshillen.........
har du tvåsiffrig IQ?
...
N, det finns inget värre vitskräp än raggare
Sluta försök