/nederdraad/

Midden in de nacht editie.
Welkom: mensen die mijn geimu bekostigen.
Niet welkom: mensen die bij mij aan de deur komen zonder tribuut.

Other urls found in this thread:

nu.nl/buitenland/5025371/duitse-burgemeester-overleeft-aanslag.html
en.wikipedia.org/wiki/Rwandan_genocide
youtube.com/watch?v=yecn05DHHP8
youtube.com/watch?v=c8QmxvBVVVw
en.wikipedia.org/wiki/Bad_Schlema#History
twitter.com/AnonBabble

eerste voor wanneer stapt martin bosma over naar fvd

>150 geimu bereikt

ik wil slapen

GOEIEMORGEN, WAAR IS DE KOFFIE?

De koffie is in de kop.

*De koffie is in het kopje

Bedankt, dikke vriend.

Opstaan! Tijd voor werk!

>mgw werkloos maar toch vroeg opstaan

>werkloos

Ik herken het merk van de auto die ik vanavond heb /gespiegeld/ niet. Het logo leek op een soort platte V of zoals een vogel in de verte wordt getekend.

ik wil niet naar school

hoe kan je dan later geld verdienen voor je hamsterheer?

Mazda?

bewijslast

Waar is de koffie?

Is mazda

Jan Pierewiet, Jan Pierewiet,
Jan Pierewiet staan stil.

2. Jan Pierewiet, Jan Pierewiet,
Jan Pierewiet staan stil.

3. Goeie môre, my vrou,
Hier's 'n soentjie vir jou*.

4. Goeie môre, my man,
Daar is koffie in die kan.

>Mazda
Yep!

>hele dag buiten werken vandaag
kanker

ikdv

met een beetje geluk blijft het droog

waarom krijg ik zoveel autoreclame op jijbuis?

plantsoenendienst

Omdat je naar auto video's kijkt.

Je hebt een apple apparaat. Dan ben je winstgevender want apple gebruikers zijn gemiddeld rijker.

Net 1 minuut en 52 seconden wakker vma

Iemand advies (uit ervaring) om met tien vingers te leren typen? Telkens als ik het probeer ga ik toch weer vrij snel terug naar ongeveer 5 vingers en maak ik heel veel fouten.

Ik maak voor mezelf soms de keus. Als ik ontzettend lui ben ga ik naar 1 hand. Echter heb ik automatisch de gewoonte om met twee handen te typen, en doe dat ook bijna altijd. Alleen soms als ik maar een klein ding hoef te typen ga ik niet in de houding zitten zoals nu.

En heel soms, gebruik ik mijn muis en het schermtoetsenbord, als ik extreem lui ben. Dan zit ik onderuit gezakt en hoef ik alleen mijn pols te bewegen en een beetje dom te klikken.

Dat was, voor de duidelijkheid met twee handen getypt. Dit ook, nu ik er toch ben.

nu.nl/buitenland/5025371/duitse-burgemeester-overleeft-aanslag.html waarom zijn blanken zo gewelddadig?

>hamstermeisje maakt /koffie/draad
>zet geen /koffie/ voor iedereen

Sorry jongens, maar ik sliep. Ik heb maar heel veel gezet, kom maar halen!

Favoriete kleur?
Bij mij was het erin gedrild op school en ik heb veel tikspelletjes gespeeld. Wijsvingers rusten op de f- en j-toetsen en die toetsen voel je dus, dan weet je waar het midden is als je de weg kwijt bent. Maar het is vooral veel oefenen als je het niet gewend bent.

Geheel terecht.

Goede vraag, combinatie van geel en zwart vind ik mooi.
Blauw en rood vind ik ook wel wat hebben (niet als combinatie)

Is dat toevallig dezelfde burgemeester die voor een volle zaal zei dat schoolmeisjes maar een omweg naar school moesten nemen om niet aangerand te worden door asielzoekers? Neersteken vind ik nog een milde reactie van die Duitsers want de laatste keer dat iemand iets zei over Deutsche lebensraum gingen er een paar miljoen aan

Bah, zwarte koffie,

>Is dat toevallig dezelfde burgemeester die voor een volle zaal zei dat schoolmeisjes maar een omweg naar school moesten nemen om niet aangerand te worden door asielzoekers

bron?

en.wikipedia.org/wiki/Rwandan_genocide

Het is goed met je vriend

>rij je uit armoede een Mazda
>sloopt een of andere autist ook nog eens je spiegel

>Bah, zwarte koffie,
Nek jezelf

Ben je voor Vitesse? En blauw en rood vind ik altijd wel een leuke combinatie in spelletjes. Het is alleen niet vriendelijk voor mensen die kleurenblind zijn, dus daarom zie je het minder tegenwoordig.
Je mag er iets in doen hoor. Suiker en melk staan ook klaar.
Sommige mensen kunnen de pure kracht niet aan. En soms is het gewoon een lekker snoepje om een caramel latté te nemen.

Compleet ander deel van Duitsland.

>Ben je voor Vitesse

Nog even en je hebt me gedokst ook puur vanwege mijn favoriete kleuren.
Ik ga nooit meer mijn favoriete dingen palen hier oetz.

Koek, mijn excuus. Dat was niet mijn bedoeling. Maar je kan inderdaad veel vertellen aan iemands favoriete kleur en je ziet wel patronen ontstaan erin. Hier, neem maar een roze koek als troost. Je hoeft niet te zeggen dat het je favoriete koek is of niet.

>Hier, neem maar een roze koek als troost
Heb je ook Kapitein Koek? Vind ik lekkerder oetz.

Mijn neger, goede tijden oetrz.

>dvw mijn moeder de nieuwe Call of Duty voor me koopt als ik een 7,0 of hoger haal voor mijn tentamen Vermogensrecht
>dvw mijn universiteit de cijfers publiceert op vrijdag 1 december om 17.00

SPANNEND
P
A
N
N
E
N
D

Oh die is wel lekker ja. Maar die heb ik niet in huis helaas. Ik ga vanmiddag weer boodschappen doen, jongen. Dan haal ik een lekkere Kapitein Koek voor je. Ik heb wel nog een Liga voor je als je wilt?

Doe niet kankerdom en pas gewoon je cijfer aan met fotosoep als het een onvoldoende wordt.

>geen tienermeisje dat gemeen tegen me doet

De roze kleur van roze koeken komt van schildluizen. Eet smakelijk.

>ik
>liegen tegen mamma

nooit

En hoe komt het dat zulke verschillende groepen in hetzelfde land wonen?

ga je dit nou elke dag palen?

ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

Dat wist ik al. Maar bedankt. Ik heb ook nog vlees in de vriezer, dat komt van varkens.

ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

Ik heb er een video van :D youtube.com/watch?v=yecn05DHHP8

Vanwege negers die zwak waren en daarom hun hele continent een invasie kreeg.

Haram

ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

Is dat dezelfde burgemeester? geen medelijden oetz, en ik ben niet zo'n anti-vluchtelingen type.

>Sommige mensen kunnen de pure kracht niet aan.
Hoe moeten dan die dan het leven overleven?
>En soms is het gewoon een lekker snoepje om een caramel latté te nemen.
Een roze latex pakje met leren string is minder homofiel.

Ik heb even een muziekje nodig voor bij m'n koffie.
youtube.com/watch?v=c8QmxvBVVVw

Aangezien de draad begon met vidya, ga ik maar vidya spelen. Welke zal ik eens spelen vandaag?

Haagse Hopjes zijn wel Halal volgens mij. Neem er eentje daarvan bij je koffie.
Ze mogen van mij ook een thee hebben hoor. Ieder zijn eigen mening over koffie. Gelukkig begon ik niet over patat/friet/frieten.

>ga jij dit nou elke keer palen als ik dat paal?

Gesproken als een echte psychopaat. Had niet anders van je verwacht.

Niet dezelfde burgemeester trouwens en.wikipedia.org/wiki/Bad_Schlema#History

Het was Jens Müller die dat zei en degene wie neergestoken is, is Andres Hollstein

>maak oogcontact met moslima als haar man ernaast loopt
>ze krijgt straks slaag als ze thuis komen
Wie /kruisvaarder/ hier?

Wat is er psychopatisch aan? Negers wilden maar wat anderen veroveren en tot slaaf maken. Dat was hun favoriete bezigheid tot wij het afschaften. Als negers het konden, zouden ze maar wat graag blanken tot slaaf gemaakt hebben.

DEUS VULT!

>verover heel Brussel met mijn mede-moslims

Wie /jihadist/ hier?

Vandaag 200 km/u gereden op een 80-kilometer weg vma

>maak heel europa zwart

Wie /hervormde West-Afrikaanse/ hier?

>tjerrie paalt fotosoep
dit soort onzin kost hem dus zetels

Ik zou onironisch op hem stemmen de volgende keer totdat hij met zijn klimaat-onzin komt

toen wist ik dat het FvD maar een tijdelijke miempartij zou zijn

t. dijkhoffpaler

valse seksclaims

nee

al is hij wel een chille dude, zonder twijfel

lieve seksclaims

Hoe breng je een man in de problemen?
>Wees een vrouw
>Schreeuw verkrachting

>bezoekt onironisch nu.nl
Arjen Lubach was zondag weer meesterlijk, hè?

Het treurige hiervan is dat echte meldingen niet meer serieus worden genomen door stakkers als haar.

Lol Canada wordt nu ook een wietland

minderjarige aub

Gelieve niet op de minderjarige te reageren.

Gelukkig is er zoiets als onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Al is laster erg irritant, weet ik uit persoonlijke ervaring. En dat was gedaan door een man, maar dat terzijde.

En door al het wolf geroep gaan mensen nu denken dat er geen wolf is als er een keer wolf is. Dat soort mensen zijn ziek.

Ik hou van Mitzy.

Chin Chan!! Billen schudden daar houd ie van...

>iedereen om me heen is een nieuwflikker

Blote billen dans!

Dat klopt

Ik ben hier al 4 jaar dommerik

Waarom heeft niemand mij even gezegd dat er een nieuwe uitbreiding is van Kruistocht Koningen 2?

Ik weet nu wat ik ga spelen nadat ik terug ben van de boodschappen.

omdat spreadsheet simulator geen spel is

Omdat de Islamitische veroveringsoorlogen beter waren.

Ik zou echt superlekker zijn als ik niet kalend was

paal foto van haarlijn

foto van haarlijn

>iedereen om me heen is een nieuwflikker

Praat niet meer tegen mij en mijn zoon die mij wilt vermoorden om mijn troon.
Maar je kan alle kanten kiezen in het spel, user. Als je wilt kan je een Islamitische golf over Europa zijn. Je krijgt zelfs een beloning als je de Vikingen moslim maakt.

Omdat het een miem spel is geworden. Ik kan me al voorstellen wat voor vergadering er plaats heeft gevonden bij het Paradox hoofdkwartier:
>Hey jongens, het is tijd voor een CK2 DLC. Wat zullen we erin zetten?
>Nou... het spel heet ten slotte CRUSADER Kings, en we hebben niet echt iets met de kruistochten gedaan sinds Vanilla. Zullen we hoe de kruistochten werken aanpassen, zodat er niet slechts één de jure koninkrijk Jerusalem is maar er meerdere kleinere kruisvaarders staten kunnen bestaan zoals Tripoli, Antioch, Cyprus et cetera? Misschien kunnen we deze staten laten samenwerken tegen de Islam?
>We hebben ook heel weinig met het Byzantijnse rijk gedaan. Zoals het nu in het spel werkt is het slechts een feodaal koninkrijk naar Westers model. Zullen we het hele Byzantijnse rijk aanpassen zodat het daadwerkelijk een imperiaal systeem heeft dat in het Byzantijnse rijk spelen een nieuwe uitdaging maakt?
>We hebben ook heel weinig gedaan met de katholieke religie, hoewel ze de "hoofdrolspelers" in het spel zijn. Zullen we het katholicisme aanpassen zodat de paus een grotere rol speelt? Misschien kunnen we zelfs met een systeem komen om bisschoppen, aartsbisschoppen en zelfs de paus speelbare personages te maken!
>De Islamitische rijken werken ook niet zoals bedoeld. Het hele spel zijn ze grote blobs die daar zitten en niks doen (net als het Byzantijnse rijk trouwens). Zullen we alles aanpassen zodat ze agressiever worden, maar ook sneller instorten door dynastische problematiek (net zoals historische Islamitische rijken) om ze zowel een meer uitdagende tegenstander als een meer uitdagende regio om in te spelen maken?
>Nee, tuurlijk niet! Ik heb een veel beter idee
>Jongens.... China!
>Maar wacht even... deze DLC gaat over China... MAAR WE ZETTEN CHINA NIET OP DE KAART
>Je kan castraten naar de keizer van China sturen! OMG zo kewl!

Nu-Paradox is schijt.

leer groenteksten nieuwvriend