/mämmi/

suomen ystävät -painos

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1PurrCZ2fSh
twitter.com/NSFWRedditGif

Sauli Niinistö

>no sweden

Vitun kova äiä. Panee priima pillua ja pelaa kendoa

Mitä vittua noi hanhet tekee vieläkin tuolla rannalla? Kohta on jo joulu. Painuisivat jo vittuun.

kerranki hyvä AP

det är därför att du är bög och hanrej :-----DDDDDDDDD

Tuleekohan Saulin vauva syntymään keharina? Toivottavasti ei.

>det är därför att du är bög
;~;
>hanrej
Nej.

haha bög :------------DDDDDDDDDDD
sverige är bög :-------------DDDDDDDDDDDD

Vitun hintti mee helvettiin. Et ole ystävämmä niinkuin kuvasta näet.

kyllä se tää painos on
vituttaa tollanen käytös kun on vaan niin pakko saada oma paska kiinnostuksen kohde/vitsi oopeeksi että pitää tehdä lanka aikaseen.

sverige=bögrige :DD

ja siitä taas päivä rullaamaan

>T: OP joka teki itse täysin turhan ulkolaisten kanssa rinkirunkkauslangan joka tulee täyteen sisällötöntä paskaa tunnin sisään

Emmää tällästä kannata laisinkaan.

Lopeta heti.

sverige = bögast :DDD

Ei voi mitään. Ensimmäinen (ennenaikaisesti) tehty painos oli niin laaduton että joudumme hyväksymään tämän oikeaksi perilliseksi.

anime

vocaroo.com/i/s1PurrCZ2fSh

en oo tehnyt oopeeta sitten turun puukotusten. Vaikka en yleensä ota osaa lankasotiin vituttaa kerrankin nää spedet joiden on pakko päästä tekemään lanka aikaseen tarpeeksi paljon että laitan jalkani maahan, oli "oikea aloituspostaus kuinka paska tahansa.

Melkein paistaa ton animen anime pinppi

Onko turun puukotukset Suomen 9/11

>ponk xD

moi petri tee taas vlogeja

juuh mutta maailman menosta päätellen se titteli on vain hetkellinen

Miten kukaan jaksaa pelata jotain Overwatchia? "Ihmiset" rupeaa heti huutamaan kun valitset metan ulkopuolella olevan hahmon (ei ole kovin vaikeaa, ottaen huomioon sen, että vain murto-osa pelin hahmoista koetaan olevan hyödyllisiä, ja muut sitten vain tietyissä tilanteissa), ja puolet matsista menee pelaajia blokatessa.

...

ei kukaan pelaa competitivea

Ei kai ne quick playssä niinkään valita. Vastustaja kun valittaa niin sitten on kivaa.

Ei kai tuota paskaa pelaa kuin jonnet ja mieslapset

I posted in Ylilauta for the first time :DDD

you can take screenshots directly

post a cute girl from your country

>taking a photo of your screen

Mä en kyllä ymmärrä miksi te jotkut vihaatte homoja. Ei niistä ole ollut mulle ikinä mitään haittaa ja lesboilua on ihan kiva katsella. Adoption suhteen kuvittelisin homoparin olevan paljon parempi vaihtoehto kuin lastenkoti, kunhan eivät ala "käännyttää" siitä muksustakin homoa.

Toisaalta noi jotkut genderfluid, pansexual, ym sukupuoli-identiteetti koheltamiset kuuluu kyllä roskakoriin mutta noi normi-homot vaikuttaa ihan tavallisilta ihmisiltä.

Juuh tää

It more "proofy" than just a screenshot.

could just take a photo of your photoshopped screenshot

Veikkaan että aika harva täällä vihaa oikeita homoja. Homoilijat erikseen, ne sietää saunan taakse

>Ylilauta

makes absolutely no difference without a timestamp you dumbo, that and no one would doubt his claim

Suomessa on kyllä aikamoiset adoptiojonot eli ei niitä pieniä kakaroita lastenkotiin yleisesti tarvi heittää. Useampia vuosia saat varmaan odotella jos kakaran haluat adaptoida suomesta. Jonkun kiinalaisen varmaan saat helpommin.

Oho

Aha.

...

Hintit vittuun /mämmi/stä

>ylilauta Sup Forums is the same as ylilauta Sup Forums
I mean it is shit, but not as shit as your image.

tekispä joku mulle näin

*tekee nyymille noin*

oispa tommonen

Good work, Hajosiko.

Näin painajaista, että eilen ostamani verhot oli kirotut.
Öisin se verhottu ikkuna oli aina reitti johonkin alempaan helvettiin ja suljetut verhot toimivat porttina jonka läpi kuului raapimista ja supinaa. Heräsin siihen kun ne pääsivät lopulta verhoista läpi.

I've never been to ylilauta

Oispa lehmä

Oispa tommonen. Harminloista että lihakset ja jättitissit ei oikein käy järkeensä oikeassa elämässä...

No sähän oot jo aikamoinen lehmä vitun läskikasa
Möö möö vittu :DDDD

Sain juuri potkut. Mitä sitä tekisi loppupäivän?

miten sä potkut hankit?

miksi

Oot varmaan se kehari joka oksensi ensimmäisenä päivänään.

Kerro kaikki

Perus huomiohuora-taktiikka laittaa tuommoinen viesti ilman kertomatta tarinaa.

kyl jos ite saisin potkut nii ottaisin kyl kaiken ilon irti huomiohuoraamalla

Teen ite myös noin koska en oo aina varma onko asia kiinnostava. Joskus mulle kiinnostavat asiat ei oo teille kiinnostavia ja päinvastoin.

Jätin taas vahingossa kylmäkontin oven auki yöksi. Kyseessä oli siis kolmas kerta, ja lisäksi tulin tänä aamuna paikalle kaksi tuntia myöhässä. Ihan ansaitut potkut oli.

juuh mut ite tykkään laittaa niihin viesteihin myös vähän enemmän yksityiskohtia enkä vain tuolla (You)bait tavalla.

...

Miksi ette metsästä?

aijai
mites tulee putoaminen toimeentulotuille vaikuttamaan elämänlaatuun?

Etkö häpeä yhtään, vai tahallaanko hommasit potkut?

en mä saa mitään iloa siitä niin olkoot elukat rauhassa

En oo jaksanut maksaa metsästyskorttia viime vuosina

ei maltti riitä kykkimään hirvitornissa hiljaa muiden ukkojen kanssa eikä riittävän suurta taloa missä inhimillisesti pitää ajokoiraa. Yksin musiikit korvissa toi varmaan olis ihan terapeuttista.

itelkin rupes touhu menemään tohon suuntaan mutta lopetin ihan ite sitten kun tajusin että musta alko pikku hiljaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä

On niitä muitakin metsästyshommia kuin hirvimetsästys.

Eivät anna metsästää neekereitä

juuh siksi mainitsin myös ton ajokoira jutun. Setä harrastaa enemmän sorsajahtia ja vaikka on helvetin iso pytinki ni sielläkin se koira meinaa kauden ulkopuolella kuolla masennukseen.

Pidän enemmän kalastamisesta.

osinipa näkymätön

Käy lintumetsällä, ei sinne koiraa tarvita. Mukava tarpoa metässä, harvemmin niitä lintuja oikeasti näkee

Käy ampumassa noi hesan kanadanhanhet kiitos

Etkö sä muka tykkää siitä kun Kaisaniemenpuisto on hanhenpaskan peitossa?

Sen verran kesyjä että pesäpallomailan kanssa hutkimaan

OLEN KOLMIULOTTEINEN OLEN IHMINEN

En tiedä Kaisaniemestä mutta missä asun niin kesäsin niiden lukumäärät tuolla rannalla on reilusti yli viidensadan. Paskaa riittää ja sitten kun ne saa poikasia niin alkaa se sihinä jos edes vähänkin läheltä kävelet.

Itse asiassa metsästän vastakaarijousella.
Taljajousihomojen pitäisi hirttää itsensä.

pitäiskö käydä subwayssa samalla kun käyn postissa

sielä on kuulemma nykyään burgeriystävällisempiä valmiita sämpylöitä

subwayssa on 99% ajasta joku intialainen tai muu ulkomaalainen myyjä, ei tää sinänsä haittaa mutta vitun selvää että ne palkkaa niitä pelkästään

ainhan sieltä on voinut listalta tilata

jaa ketä? kerro lisää

Ei lupia, ei pyssyä, ei maata, missä metsästää, ei halua mennä ihmisten kanssa metsään.

mulla on burger king hampurilainen mitä en jaksa just nyt syödä, se jää nyt pöydälle koska meen nukkumaan pariksi tunniksi, sitten syön sen kylmänä kun herään

niin että ei kuulemma tarvi enää valita 20 eri täytettä

joskus kävin eikä kyllä ollut mitään listaa ja oli aika epämukavan loinen kokemus

oon käyny subwaysssä yhen kerran. Siel oli kaks myyjä, yks söpö blondi ja sit joku hintti

täh? sanot vaan että kaikki tuoreet tai jotain kun ne kysyy mitä paskaa siihen sämpylään laitetaan

Huomenta kaikki pierunhajuset nyymit! :3 Mitäs on tultu syötyä tänään päivälliseksi ja millasia tuhnuja teijän tiukoista pojupilluista pääsee? x3 Haluisin vaan pääsät nuuhkimaan niiden ihania aromeja ja että pierisitte mun naamalle! >:3

no joutuuhan se myös valitsemaan mikä sämpylä ja mikä kastike

Ai vittu joku kaupunkiriistanvartijan pesti olis aika unelma, päivät pitkät päästellä vittumaisia elikoita päiviltä ja hyväs lykys samaan syssyyn viä liipastaa muutamat cityhipit

no jos on niin vaikeaa niin sanoo sit vaan että ei sämpylää eikä kastiketta