Sverigetråden - Gulingupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=emKvMPGSc0s
twitter.com/AnonBabble

aa fast neee

död åt alla 2dbrevade och bögbrevare

h-hej user

mm men joo

haha aa

...

Men det stämmer ju. Tjejer blir synligt obekväma om jag pratar med dem.

>.gif

>dkn har runkat åt två killar som var i sådana dräkter och knullade varandra

Hjälp...

Jag ser inte vad problemet är

ta livet av dig

Det är bögigt och jag vill inte bli så pass bögig att jag letar efter killar att pumpa rumpan på...

>Tjejer blir synligt obekväma om jag pratar med dem.
Det är för att du förmodligen suger på det sociala spelet, men vet du vad? Det är absolut inget dåligt med det. Ju mer du tränar, desto bättre blir du, som med allt annat.
Tränar du på att hålla en konversation uppe och inser att det inte gick så bra efteråt så har du lärt dig hur man inte ska göra, lär dig hur man får en person intresserad av att prata med dig.
Ställ frågor, folk älskar att prata om sig själv.
Om personen ser att du är kompetent nog så kommer du förmodligen få några frågor tillbaks, och det är där det börjar flyta på när du är varm i kläderna.

Sumpa /r9k/, bokstavligen bli dig själv istället för att hänga med massa skräpmänniskor som bara försöker få ner dig i deras helvete
bara för att de gav upp utan att försöka.

o-oj...

det är för sent favä

...

...

att det är bögigt är ju en jävla petitess. du kollar på porr med folk som har på sig gummidräkter som föreställer 2d. DET är ju helt sinnessjukt. du skulle vara välsignad om du bara var bög

Att du orkar dag ut och dag in, du kan verkligen inte ha ett liv potatisapan.

>jag vill inte bli så pass bögig att jag letar efter killar att pumpa rumpan på
Men att pumpa söta killar i rumpan är ju jättenajs, varför vill du inte göra det för?~

Fick en femma i diskmatten men tack för påminnelsen!
Låter rimligt, men är stärkelse inte en sockerart?

Runkar exempelvis till detta just nu ;_;
krysstuben video-watch/touhou-cosplay-crossdresser-momiji-cowgirl-position-32842912

jag är inte han men du kan inte på allvar påstå är det är friskt att klä ut sig i en kvinnodräkt av gummi. det är ju buffalo bill-nivå på det

>Men att pumpa söta killar i rumpan är ju jättenajs, varför vill du inte göra det för?~
För de finns inte

det där är ju f1h1 däremot

youtube.com/watch?v=emKvMPGSc0s

>maltapedofilbögen är scientolog

förklarar en del favä

Mjo, behöver bara hitta någon kille som är okej med en oerfaren kille som vill pumpa röv.

Klart det finns! Börja pumpa killar nu, user~

blir fan en runk till den
kuken ser till och med ut som min
tack user

>Klart det finns! Börja pumpa killar nu, user~
Hur kommer man i kontakt med dem?

/cuteboys/?

dagens bästa brev

>Tränar du på att hålla en konversation uppe och inser att det inte gick så bra efteråt så har du lärt dig hur man inte ska göra
haha aa det har man ju lärt sig
>lär dig hur man får en person intresserad av att prata med dig
Hur?

>Sumpa /r9k/
De är de enda som haft rätt hittils

rannsaka er själva jävla särbarn

Ledsen men ingen där vill ha en vanlig kille, de vill ha finalfantasy killar eller killar med massa pengar, så nej tack.

>ingen där vill ha en vanlig kille, de vill ha finalfantasy killar eller killar med massa pengar
Inte i min erfarenhet~

>Inte i min erfarenhet~
Tur för dig :(

Bli inte ledsen user, du kommer hitta en sö po att pumpa snart!

>Hur?
Inte han men är du oironiskt kliniskt retarderad?

N, varför skulle jag?

>Bli inte ledsen user, du kommer hitta en sö po att pumpa snart!
Har försökt nu i lite över 1 år, så nej tror inte på "snart".

>prata med folk så kommer du lära dig x
>okej men hur lär jag mig x

...

Är det någon mer än jag som är helt förälskad i Gravity Falls?

>dkn ser en fet sv ho ragga på en blatte på gymmet

Hur hade jag lärt mig något av att prata med folk?

Det är en rätt mysig serie faktiskt.

Försök och misslyckande, säg olika saker och på olika sätt så lär du dig vad folk reagerar bra/dåligt på

det är försent dig går inte att rädda

>haha aa det har man ju lärt sig
Antar att ditt svar är ironiskt med tanke på "haha aa", men om du inte kan ta hintar från dina snesteg så är det dags att börja notera sånt.
Tänk tillbaka till senaste gången du "gjorde bort" dig när du pratade med någon, varför skedde det? Hur kan du motverka sånt spilleri i framtiden?
>Hur?
Se ovan.
>De är de enda som haft rätt hittils
Ja, men /r9k/ är en varm filt som aldrig ger dig något utan som bara gör dig bekväm i ditt egna misslyckande.
>"Grabbar, jag pratade med en tjej idag men hon var inte intesserad"
>"Äsch, skit i henne, hon är en dum jävla hora som suger jättemycket negerkuk kek lol lmao cuck *bild på någon gröntext eller från någon fejkad tinderchatt*"
>"Wow, det måste verkligen vara så, det är ju inte jag som är otroligt tråkig att prata med! Fyfan vad jag hatar kvinnor!"

Snälla, sjunk inte lägre än vad du behöver.
Tro på dig själv.

Jag har normala konversationer. Ingen synlig reaktion utom att folk undviker mig. Troligen oskuldsgångstilen eller liknande. Kan man verkligen träna bort autism?
Så mycket för "/r9k/ har fel, rannsaka dig"

>Kan man verkligen träna bort autism
I vanliga fall ja, men tvivlar att du skulle klara det. Tror har rätt så pallra dig iväg tillbaka till /r9k/ du.

>Tänk tillbaka till senaste gången du "gjorde bort" dig när du pratade med någon, varför skedde det? Hur kan du motverka sånt spilleri i framtiden?
Det är aldrig något synligt, men folk undviker mig. En gång sa en tjej "det märks att du är oskuld" och gick när konversationen slutade handla om grupparbetet vi båda höll på med, gröntextade det igår. Det är väl allt, och då vette jag fan vad som hände.

>Tro på dig själv
När jag gjorde det gick det ju åt helvete.

Är ett skyltfönster jag går förbi varje morgon när jag ska till bussen som har en jättegullig klänning i sig och blir deppig varje gång för att jag inte kan ha så söta kläder på mig...

Du har förmodligen inte autism, jag skulle nog säga att du bara är obekväm i socialasammanhang vilket leder till ditt konstiga beteende.

Skulle du träna detta genom att bli mer social kommer du inte vara så obekväm längre.

Stormbögar

Jag blir deppig varje gång jag inser att du lever och jag inte kan hitta dig och skära halsen av dig...

visst är det synd att man blev som man blev ;~;

Så mycket för "/r9k/ har fel, rannsaka dig"
>Du har förmodligen inte autism
Har fått diagnosen som barn (aspergers)
>jag skulle nog säga att du bara är obekväm i socialasammanhang
Det är jag inte.
>ditt konstiga beteende
Beter mig helt normalt.

>>>/tumblr/

börja klä upp dig ändå
kan vara en hobby som ingen vet

Ta era liv bögjävlar

>Beter mig helt normalt
Testa något annat då

man måste inte vara bög för att vara trans eller klä sig som motsatta könet

Okej, kan vi gå vidare till hur du klär dig? Det kanske är här som skon klämmer.
Undviker folk dig kanske pga din klädstil, hygien eller liknande? Oskulder "brukar" inte bry sig speciellt mycket om hur de klär sig, det är dags att börja göra det isåfall. Tjejer tittar jättemycket på sånt. Kan en man inte klä sig, eller klär sig i gamla kläder som t.om din mamma köpte åt dig så visar det direkt att du är "hade inte ens tagit i med tång" direkt.

Vad kör du med för parfym?
Om du har Axe i ditt badrumskåp, släng bort det direkt och kör med deo bara, Axe luktar "hej jag vet inte vad jag håller på med men jag har haft den här burken sedan i 7an".

>När jag gjorde det gick det ju åt helvete.
Notera _gjorde_, du ska börja tänka "när jag gör det", och tillslut när du gör det så går det inte åt helvete. Skaffa lite disciplin, folk ser att du är en svag människa och undviker dig, t.om kastar ut sig "det märks att du är oskuld".

Vad gnäller du för då? Du är psykiskt störd och det hindrar dig från att hitta fv. Synd men det kan inte hjälpas.

>Testa något annat då
Som vad? Sperga ur om Israel? Vad är det du föreslår?

Bög är ett samlingsord på alla sexuella störningar, oavsett om det är homofili eller könsdysfori.

>t. bögpedofil
häng dig

Tänkte svara med ett
>sluta gilla saker som jag inte gillar
men när jag såg att det var maltaanon kände jag att det var lite taskigt. Puss på dig bubben

>Du är psykiskt störd och det hindrar dig från att hitta fv. Synd men det kan inte hjälpas.
Var det inte bara att rannsaka sig själv nyss?

Det du anser vara normalt beteende är uppenbarligen inte det då folk reagerar som de gör. Testa att ställa fler frågor, mindre frågor, le mer eller mindre, ändra tonläge, inte fan vet jag, testa dig fram.

>dkn för dum för home row keys

nej
._.

;^)
aa
Skulle inte vara söt i den ändå, slöseri med pengar som jag inte har så mycket av.

rakar du dig iallafall?

Lämna tråden era störda bögjävlar

>90% av breven är en kvääbögjävlar-autist
>resten bögar

>öööh bara ändra nåt mannen det är enkelt
mm det ser vi ju tydligt

>14:20
undra varför...

Självklart gör jag det. Man kan ju inte vara hårig och äcklig.

>folk ogillar bögar
vem kunde ha tänkt

Du har rätt, det lönar sig inte att försöka ens. Spendera resten av ditt liv på /r9k/.

>parkeringsmaskinen tog mina pengar men gav mig ingen jävla biljett
JÄVLA HORA

>dkn hårigt bröst och mage

Känns bra att vara en man och inte en bög

:^)

>böghatarna är hemmasittande NEETs
ja gud vad ni är "normalare"

Är student ditt missfoster.

Hurså? Tittar du på tangentbordet när du skriver eller?

>försöka
Och hur? "Ändra något", vad fan det nu ska betyda?
>Du har rätt, det lönar sig inte att försöka ens. Spendera resten av ditt liv på /r9k/.
Det är ju det du säger.

Vafan säger du, jag pluggar på nordens anrikaste universitet och mediterar varjedag du är bara en patetisk nolla!

Får man se? :3

dkn när ens pappa är tystlåten och har svårt att se mig i ögonen. Är autism ärftligt?

Tänk att få lura en av bögtransorna i tråden att han ska på dejt med någon som faktiskt gillar honom. Bögen kommer dit uppklädd som en tjej, studsandes av glädje och nervositet och så *BANG* en hammare rätt i ansiktet på bögjäveln sedan slår man honom sönder och samman tills han dör.

Finns det folk som tittar på tangentbordet när det skriver?
Vadfan, det tar ett par dagar att bli van vid det

Jag hade fel user, finns absolut inget du kan göra för att ändra situationen, seså iväg till /r9k/ de väntar med sin skyddande filt så du kan sluta tro att det här på något sätt beror på dig det gör det inte du är ett offer stackare

Ja, jag blev minst lika chockad.
Skulle nog säga att att 30-40% (om inte mer) av tråden tittar på sitt tangentbord när de skriver.

haha aa