/mämmi/

li andersson -painos

langan tunnusmusiikki: youtube.com/watch?v=NCtzkaL2t_Y

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A
youtu.be/arKxCiTZoyQ
yle.fi/uutiset/3-9954780
youtube.com/watch?v=SoENzQ-rOd0
mensfitness.com/training/build-muscle/10-worst-ways-lose-muscle/slideshow
youtube.com/watch?v=0sB3Fjw3Uvc
exhentai.org/g/1119305/ca79ff8cb2/
stuntman.fi/suomi_-tuotteet
twitter.com/NSFWRedditGif

Äikänopeksi opiskeleva nyymi täällä kännissä taas
Kysykää mitä vaan
Johonkin niistä vastaan
höhö

oispa loli

EI VITTU KIINNOSTA
PASKA LANKA

En omista asuntoa.
Vanhemmilta saatuja rahoja tuosta sadasta tonnista on ehkä 30tonnia. Elän vitun köyhästi ja teen töitä.

Oispa viilipönttö. Saan kyllä pillua mutta sitä "oikeeta" ei löydy koska naiset on niin geneerisiä kaikki. Tytynyymi kelpaisi jos ois vähän nätimpi jtp.

Ooks porukoillas töissä?

eiku mitä teet on että asut porukoilla ja käyt töissä, sit kun oot saanut omaisuuden kasaan muutat pois

t. eri

RUSSIA

kuunnelmus musiikki
itsensäsyys päivvä viikonnpäästä

En. Vanhempien alat on aivan eri aloilla kuin tekniikka.

Vitut. Asun saatanan halvassa opiskelijakämpässä

>elän vitun köyhästi
oon aika varma että sun käsite "köyhästä" on taas joku semmonen "juu syön vaan viis kertaa viikossa luksusravintolassa enkä 7 kertaa"

youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A
muistutus että ainoostaa tytöt postaa mämmiin :3

youtu.be/arKxCiTZoyQ

Mee vittuun. En omista autoa, ruokaan menee se vitonen päivässä, en juo alkoholia.
Olen vaan tehnyt töitä ja laittanut sijoituksiin kaikki rahat viimeisen viiden vuoden ajalta.

Ok, tienaaks sä sit ihan hullunlailla? kovat säästöt on meneillään jos et mitään kikkailua ole harrastanut.
Tai en mä tiedä, kai sitä kertyis kun keskittyis säästämään, mut jos sanot säästänees 70k niin kyl sun on tarvinnut jo muutamaa vuotta töissä käydä.

miks sä ees vastaat tollaselle katkeralla nistille? siis pelkkä mahdollisuus että jollain olisi enemmän ku kymppi tilillä saa jotkut täällä vitun lipastuteuksi

yle.fi/uutiset/3-9954780
>"Opetelkaa ruotsia, juntit" – Finlandia-voittaja Juha Hurme piti väkevän puheen ruotsin kielen puolesta
Sellainen mulkvisti siellä. Ei kyllä yllätä.

youtube.com/watch?v=SoENzQ-rOd0

moi mä olen suomenruotsalainen

Ei tarvi ees olla kovat tulot. 70 tonnia viidessä vuodessa on 16k bruttopalkka vuodessa 10% veroilla.
Tuon verran voi säästää jo pelkästään kesätöillä. Sitten elää tuilla talven.

Mimmosta toi sijoittaminen on?
Saisitko sä nyt ne kaikki rahas ulos sieltä jos vaan haluaisit?
Ittee kans kiinnostais, mut vaikuttaa vähän juutalaisten juonilta.

ostat vitun kalliilla ja myyt vitun halvalla

Moi finska vänner, please post an image of what you feel is the ideal Finnish woman.

Itellä on enimmäkseen indeksi- ja etf rahastoja. Osakkeita jonkun verran ikihold tyyliin,
Saan otettua ulos milloin vain, joutuu vaan maksamaan sen 30% veroja voitoista.

no go back to your general

>Opetelkaa ruotsia, juntit. Maailmankuvanne avautuu kummasti.
maailmankuva avautuu enintään sen verran että rupeen paskapostaamaan sverigetrådiin

No mut vitullista taktikointia tommonen säästäminen silti vaatii. Nostan hattua, kaikilla ei ole impulsiivisuus tuolla tavalla hallussa.
Yks kaveri tienasi melkein tuplat sen mitä minä ja se valitteli aina kun on palkkapäivänä tili tyhjänä ja ei jää yhtään rahaa säästöön. Kysäsin siltä sitten että mihin ne rahat sit oikeen menee, niin tuli näitä perus et autoon ja kämppään ja läpäläpälää. Sit tuli ne taikasanat
>niin, ja jos mulla joku touhutonni nyt joskus sivuun jää ni kyl mä sen nyt haluun heti käyttää :D
toiset kattoo rahaa niinkuin jotain kelloa tavallaan et tiettyyn päivään mennessä tilillä oleva summa on oltava 0

Sup Forums:ssä on getti ihan kohta.
Menkää hakemaan se mämmille

Joo mulla on kohta kuus vuotta vanha kännykkä ja 300 euron läppäri. En oo mikään materialisti

no sitä mä pelkäänkin, siks rahat istuukin vaan tilillä
hmm, mielenkiintoista. tarvis perehtyä varmaankin, koska en tosiaan ymmärtänyt mitään muuta kuin tuon vero hommelin

ite oon hurri enkä kestä olla siellä, pelkkiä nimihomoja ja jonneja jne. sitten siel on kanssa joku oikeasti myötähäpeää herättävä suomilippu postailemassa, tais olla nimihomo kanssa

Can any of you send me Suomi sweater?

Aloita vaikka ASP säästäminen. Unohin sanoa että itellä on sekin. Se nyt on riskitöntä ja sama laittaa sinne.

Itse pärjään syömällä yhden voileivän joka toinen päivä ja juon päivittäin yhden lasin vettä ja silti on tarpeeks energiaa kuntoilla

siis onko se aspi se ekan kämpän ostamis säästötili?
mä oon käyttänyt ne edut jo vuosia sitten, ja nyt asunkin kämpässä mistä otan melkein 15k takkiin :^)

no et sä rahaa tarvii jos et oo materialistinisti

Juu, mäki syön 3000kcal voileipiä.

juuh lihakset palaa pois

nyymi...

En kyl mitään kaloreita jaksa laskea koska en oo mikään nainen mutta se on yks paahtoleipä jonka päällä on yks meetvurstisiivu ja kaks siivua juustoa
Ei nyt sentään

borutoo on tullu jo 35 jaksoo eikä siin oo tapahtunu MITÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNN

What kind?

>light blue house

Do you want to get assasinated by the bolsheviks? Be careful man

hah, arvasin, katoin tyylin 5 jaksoa ja totesin että täähän on oikeasti ihan vitun kuranen paska

siis naruto ilman filleriä oli just hyvä
shippuden alko aika hyvin ja ilman fillereitä ihan katottava, lopussa tosin rupes muuttumaan paskaksi
mutta toi boruto oli ihan saatananmoista paskaa alusta asti niin lopetin aika nopeasti kattomisen

>kuntoilla
Normaali käveleminen ja liikuskelu ei ole mitään kuntoilua. Edes keskiraskas ruumiillisen työn tekeminen ei mene mistään vitun kuntoilusta. Postaa käsi tai jotain, haluan nähdä millainen luuranke olet.

Guten Abend meine finnischen Freunde

Juuh, pain:in jälkeen oli pitänyt laittaa ruutu kiinni ja ei katsoa ikinä enää narutoa

muistutus Sup Forumsssä getti kohta
hakekaa kotiin

Ei.

with a lion on it
how much it will costs?

no I want a finnish quality

oooh, guten dag
I habe en kugelboller in meine lederhosen :D

Juu, emmää jaksa.

Ich liebe dich?

tissit

Minähän se erikoinen oon kun unohdin vittu muokata linkin, saatana.

KEK
Rakastan sinua

Hän on ollut siellä jossain, mihin monet jäivät niin
Tehnyt kaiken mitä tehdä käskettiin

Achtung.

>For a lean guy looking to put on muscle mass, 2,000 calories a day won’t cut it. In fact, this kind of restricted diet is actually the ideal recipe for losing muscle tissue and sparing fat, as it causes the body to shift into starvation mode and shed calorie-consuming muscle. It also makes you store fat for emergency energy. And the less protein you eat, the less of a chance you give your muscles to recover after a workout.

mensfitness.com/training/build-muscle/10-worst-ways-lose-muscle/slideshow

youtube.com/watch?v=0sB3Fjw3Uvc

What was it?

Vitun töhö, kelaa vähä.

3d tissit

exhentai.org/g/1119305/ca79ff8cb2/
Oho, en ollu huomannu Cloverin tuoretta erotiikkasarjakuvaa. Jumaliste miten painelee just oikeita nappeja.

Why dont you order from internet?

se vitun dildo näyttää luulevan että se oli intistä
vitun patonkiperse yritä edes eiku pizza vai mikä vittu se nyt oli

Mitä eroa edes Ranskalla ja Italialla on?
Molemmat semmosia ärsyttäviä mussuttajia jotka kuvittelee olevansa jotain.

täh, mä oon aina ajatellut et tolla tyypillä on jäänyt housut ovenväliin tai jotain

>birthbreastfeedingdaughterelfenemaharemimpregnationkissinglactationloliconnakadashioyakodonpregnantrimjobvaginalsticker
semminen pervo siellä

where can I do it? Made in Finland?

4d tissi

Oho, google translate on tullut aika hyväksi kääntämään suomalaisia lauseita. Aika pelottavaa, nuo vääräuskoiset saa kohta selvää mistä me puhutaan.

Not sure where it`s made. Ask them.
stuntman.fi/suomi_-tuotteet

ehkä ihan hyväkin et antaa sad pandaa aina kun koittaa avata noita linkkejä
omassa seksuaalisuudessa on jo ihan tarpeeksi ihmettelemistä

...

Sitten vaihdetaan murteille ja slangeille.
Meitä ne ei ymmärrä ikinä.

Ootteko nyymit aiheuttaneet itsellenne mitään pysyvää vahinkoa?
Multa hajos hammas hiljattain jolla olin avannut pullonkorkkeja.

I like this one

>Oh, google translate has come time to turn the Finnish phrases. It's time scary, those who are wrong do not get the stuff we're talking about.
Käänsi silti tuon edellisenkin lauseen noin, niin vielä ei ole mitään kovin suurta hätää.

Mulla on vasen silmä käyttökelvoton, näkyviä mutta pieniä palovammoja oikeassa kädessä ja pystysuora arpi alahuulessa

Joka päivä pidän itseäni hengissä syömällä ja juomalla.

Suljin itseltäni normon tien olemalla menemättä normoilemaan viinan kanssa yläasteella ja lukiossa

sormi murtunut ja luutunut päin vittua

...

Do you know who the guy is?

yritin parhaani nyymi
>>Sup Forums80000004

how do I get a finnish gf?

>
Vitun invalidi.

no
also
>picrelated
KEK

voisin mennä taas syömään roskaruokaa

ensin epäonnistun getissä ja sitten nöyryytän vielä itseni koko /mämmi/n edessä

nice pic nigga

Ei susta oo oikeasti mihinkään. Voi jumalauta sun kanssas.

...

juuh sun on nyt sankaroiduttava ja vietävä vähintään 15 normoa mukanasi palauttaaksesi sukusi kunnian

Vanhempaski varmaan vihaa sua. Sä oot pettymys.

mä muistan kun Sup Forumsssä oli toi 6666666666 jotain getti ja olin yhellä vittu että nolotti

teen nyt kunnia subarun hyvästi mämmi

>"viikingit tulevat voittamaan pöllön"
mitä hän tarkoitti tällä