Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=p0T8kWA-3fQ
youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY
realitymod.com/
youtube.com/watch?v=xfWZBO27EiM
youtube.com/watch?v=WTDI9klcu60
twitter.com/SFWRedditImages

HELL SEGER

Vad gör man när man vill ha både 2d OCH 3d?!

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=p0T8kWA-3fQ

>han hejar på att sandneger ett dödar sandneger två i ett sandnegerland som ligger flera hundra mil bort

sök hjälp

youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY

Tråden är död, sluta breva i den! Det är bara metasnack, paranoida försök att identifiera user och andra ämnen som bättre delas med likasinnade på andra bräden.

Önskan att få tillbaka samma gamla gemenskap som när du upptäckte den är orsaken till gnället som alla mår bättre av att slippa.

Men varför brevar du här då?

Jag hoppas bara på fred och stabilitet utan en demonisk aggressiv ockupationsstat utplacerad av satan.

Sluta tro på allt du läser på Sup Forums din jävla idiot.

som sagt

sök hjälp

Detta

>dkn redan har den där gamla gemenskapen i IC

>ic

cringe to da max

Låt inte psykfallen och dampungarna styra tråden. Låt inte deras utspel och episoder förstöra tråden för oss allihopa.

t. icke IC

>judarna var inte redo för att patrullera en värdelös öken precis efter att deras land hade skapats
>detta betyder att deras dröm om storisrael inte är sann
Alla vet att ni vill erövra Sham.

>1967

Detta var dryga 20 år efter att staten Israel skapades och precis efter att Israel ensamt hade besegrat Egypten, Syrien, Jordanien, Irak och Libanon i ett krig.

Vad fan snackar du om?

Precis. Ni var inte redo då.

>inte redo
>staten hade funnits i 20 år
>besegrade ensamt fem redan etablerade grannländer i ett enda krig

Vad fan snackar du om?

>efter att Israel ensamt hade besegrat
Njaaaaa inte riktigt

Israel är en fredlig nation. Vi i Sverige ska inte döma dem så som alla har dömt dem under tusentals år efter de förlorade sitt land för anti-semitismen första gången.

hmmmmmmm

Det pågår inte en etnisk rensning av palestinier, Israel har med Jehovas hjälp vunnit rätten till det land de besitter.

vad göra

Israel besegrades för 12 år sedan av en liten lokal militant kårverksamhet. Den här kårverksamheten har genom åren utvecklats till en stark motståndsrörelse med ett populärt politiskt parti som har en beväpnad gren som är starkare än Libanons egen armé.

Deras soldater har krigserfarenhet ifrån Syrienkriget och de har blivit tränade av ryska specialstyrkor och det iranska revolutionsgardet. De har dessutom fått tillgång till vapen från den syriska arabarmén och den ryska federationen. Hizballah som Israel mötte 2006 har inget gemensamt med Hizballah av 2017.

>Det pågår inte en etnisk rensning av palestinier
Jag hopas att du får se alla du älskar brännas levande av frätande fosforsyra. Äckliga jävla ohyra.
Då kan vi säga "det pågår ingen etnisk rensning av svenskar". Hycklare!

Tänk att få se sexdagarkriget utspela sig i en värld där nazityskland lyckades överleva. Det hade varit intressant.

>Jag hopas att du får se alla du älskar brännas levande av frätande fosforsyra. Äckliga jävla ohyra.
>Då kan vi säga "det pågår ingen etnisk rensning av svenskar". Hycklare!
Jag uppmanar er att försöka!

>brevar en webm av orthodoxa judar som också hatar israel
Bra jobbat juderollspelaranon!

om tomten såg ut sådär och flög runt med en mini jet på ryggen så hade jag också firat julen

sov

O-oooj! Först judens familj, sedan judens banker. Fattas bara lite mer rasblandning och judens fiender så är de nog redo att flytta till ockuperad mark med någon slags repatriering till antingen judarna eller muslimerna för att vi inte tog "vårt ansvar", kanske i form av banklån?

Du klarar inte av att koppla bort allt det personliga och egocentriska. Är du en nybögsjude? Du kan inte påverka opinionen på det sättet.

Problemet är bara att om Israel verkligen vill så kommer de att göra slarvsylta av Hizbollah i skarpt läge.

Hizbollahs erfarenheter är att slåss mot isistomtar i syrien, inte en professionell arme likt IDF.

jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen

Iran och Nordkorea har utvecklat kärnteknologi tillsammans så om Libanon som är Irans starkaste proxy faller så kommer Iran att släppa lös allt.

Men för att återgå till ämnet så är frivilliga sekteristiska dödsälskande fanatiker mycket läskigare än transsexuella bögar som har tvingats till att göra israelisk militärtjänst.

Israel har redan kärnvapen sedan en lång tid tillbaka.

MAD gäller med andra ord ifall Nordkorea eller Iran skulle ha kärnvapen.

>Är du en nybögsjude?
Jag är bara en PRAO-elev. Sov gott tråden!

>haft en ingrodd finne på låret ett tag
>petat och klämt på den och försökt knäcka den, men har inte gått
>ömmat och gjort lite småont
>den växte och stod ut några millimeter
>igår satt jag på toan en stund och klämde på den
>till slut så sprack den och det kom ut en klick med mörkbrun sörja blandat med svart blod
>fortsätte klämma och torkade upp
Varför är det så otroligt jävla tillfredsställande att spräcka finnar?

Svensk soldat från Försvarsmakten (1+ till demokratisk stat -10 till diktatur)
Soldat från de Israeliskiska försvarsstyrkorna (5+ patriotism -100 minus till förhandlingar -100 minus till fred)
Den Libanesiska motståndsrörelsen Hezbollah (60+ nationalism 10+ fanatism -100000 inga kompromisser)

Ni borde spela project reality.

På vissa kartor så strider hamas och idf mot varann

Det här citatet används än idag bland araberna. MAD är inte något problem.

BF2? Dragon valley som sniper och strike at karkand som support var 10/10.

vidrigt

nja, det är i grund och botten ett modd till bf2 men det är helt fristående och gratis. det kräver inte att man äger vanliga bf2.

realitymod.com/

youtube.com/watch?v=xfWZBO27EiM


Jag har för mig att jag spelade PR för fler år sedan. Men inget slår BF2 under gyllene åldern

Ja, sånt är livet.

HLEVETE vad jg är fullt. Tog mig knappt hem från efterfesten

l1nkg till förrara uplgagan tagck

förra tråd1*

gomorron :3
youtube.com/watch?v=WTDI9klcu60

gonatt! :3

oyasumi!

*plockar upp en gitarr och strummar ackorden C, G och F*

God morgon allesammans :3

>jag har fick inte Finsk flickvän än
varför åker jag pågår tråd?

>dkn sö pv

jvdk

Jag brukade också gå ut på internet och stava fel med flit när jag var 15 och full.

>kulturmänniskor

De de inte bara lägga av

Kunde Victoria blir vår drottning också?

>dkn ingen söt pv som väcker en med ett blåsjobb

Vad är det i dagens mat egentligen?

Kommer han knulla gärin?

Späck tydligen.

McDonalds.

Jvdk

hej go vänner, vad står på agendan idag?

Varför kommer du inte hit och väcker mig med din mun?

Besöker sverige från den 14:e

Kommer bajsbreva så ut i helvetes hårt eftersom att ingen kommer kunna mobba mig

Får jag mobba din rumpa och snopp?

BAra dom den är längre än 19 cm annars blir det reverse mobbing

K-Kommer du mjölka mig med din mun och rumpa?!

Ska baka pepparkakor. Suttit och funderat på om man skulle göra ett pepparkakshus till jul men jag vet inte, mycket mek och deg blir det.
Du blir väl aldrig mobbad heller.

Det här är eran uppgift, tror att eran reptilhjärna kan följa detta.
1) Stäng tråden.
2) Runka till någon som ni finner upphetsande
3) Få utlösning och torka bort det, släng i toan.
4) Gå in på Sup Forums och sök upp Sverigetrådne
5) Breva igen i lugn och ro.

Absolut

Blir mobbad hur mycke tsom heslt

>han sötbrevar inte medan han runkar
vgh

>Absolut
H-Hur bra är du på det? Jag vill inte komma förfort!

Du kommer komma fontäner

Kan ni snälla breva söpo istället för tjejer om ni ändå ska bögbreva?
t. torrt på söpolagret

>Du kommer komma fontäner
Jag vill det här så gärna, bara ha en massa snusk en helnatt och mys tills morgonen.

Snusk är finemang

Finns ju nästan inga sö po, så man får bara stå ut med sö fli

Sant, önskar jag hade en pv eller snuskkompis.

Ja men detta ger en falsk bild om vad ni brevar om egentligen.
Sluta breva flickor om ni pratar om två män som idkar älskog.

Har bara en ho fi snuskkompis, vill ha en sö po snuskkompis som kan hosta

Det är ont om söta pojkar är jag rädd men du kan få denna.

>vill ha en sö po snuskkompis som kan hosta
Är mer utav en vanlig till manlig kille, trodde du var en söt kille eller sö po.

...

konst inom citationstecken.

>Har bara en ho fi snuskkompis
H1, men tror jag skulle föredra en riktig fv men man ska inte säga för mycket när man inte provat.

Har tenta om någon timme, önska mig lycka till!

Lycka till.

Hoppas du misslyckas.

Inte han men vi har ju gjort tankeregeln att allt som kallas för konst är konst, då konst är subjektivt. Därför har du inte rätt att säga att det inte är konst. Dålig regel favä.

varför breva sådant här

Du behöver inget lyck till user, så duktig som du är så går det utan tvivel vägen. Men eftersom du ber så snällt så kan jag inte säga nej, så lycka till med dig :3

Han är förmodligen missnöjd med sina egna livssituation och behöver klanka ner på andra för att känna sig temporärt bättre.
En typisk misslyckad människa som gav upp för lätt, helt enkelt.

Har inte varit i tråden på ett tag, är uppsala kvar?

Ja